Toivottavasti luette tämän kohtalo toverit...

• Viestiketjun aloittaja Janic89
  • Ensimmäinen viesti
Janic89
Heti alkajaisiksi kerron että olen entiseltä nickiltäni Enceli89 jos muistatte? :D Mitä voin tehdä "lievälle" ylipainolleni koska uusi poikaystävä painaa jotakin yli 40-50kg ja itse 80kg. Kohta on myös kouluterveys tarkastus!! Aargh! Rupee stressaa tämä ku täytyis laihdutella tuo 30kg pois. Mikä olisi nopein tapa saada 30kg pois 80kg:sta? Toivottavasti vastailette ja voitte ottaa muistiin maili osoitteeni: Sisco@jippii.fi tai toinen Scootteri@hotmail.com joten kirjoitelkaa mieluummin sinne. :p Kiitokset etukäteen rakkaat kohtalo toverit!

Janica89
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2004 klo 21:58 Janic89 kirjoitti:
Heti alkajaisiksi kerron että olen entiseltä nickiltäni Enceli89 jos muistatte? :D Mitä voin tehdä "lievälle" ylipainolleni koska uusi poikaystävä painaa jotakin yli 40-50kg ja itse 80kg. Kohta on myös kouluterveys tarkastus!! Aargh! Rupee stressaa tämä ku täytyis laihdutella tuo 30kg pois. Mikä olisi nopein tapa saada 30kg pois 80kg:sta? Toivottavasti vastailette ja voitte ottaa muistiin maili osoitteeni: Sisco@jippii.fi tai toinen Scootteri@hotmail.com joten kirjoitelkaa mieluummin sinne. :p Kiitokset etukäteen rakkaat kohtalo toverit!
Sori nimi meni vähän seljälleen. Nickini on Janica89 :D :p :)

siirihiiri
jos et innostu pisteilystä niin koitappas seuraavaa...juo aina ennen ruokailua lasi tai 2 vettä ja ota lautaselle vähempi ruokaa,tietty kasviksii vaikka mielinmäärin ;) muutenkin juo paljon vettä! jätä leipä pois ruualta ja syö sitä vaan esim."välipaloilla" ja päälle vaan kevyt "sipaus" levitettä ja leikkelettä,kevyttä sellaista:kalkkunaa,kinkkua..ei tietenkään pakko ;) leipänä ota ruista tai näkkileipää..ja suosi kevyitä vaihtoehtoja kaikissa ruuissa :whistle: lisäksi 30-60min reipasta kävelyä päivittäin,niin jo alkaa tapahtua =) =) syö kaikkiaan 4-5 kertaa päivässä,pieniä määriä ja keveitä vaihtoehtoja suosien ;) lykkyä!!
mutta pv.pisteilylläkin saa hyviä tuloksia ja helpolla =)

Yksinkertaisesti ja selvästi: Nopeaa tapaa EI OLE!!

Vaikka miten hehkutaan superdieeteistä ja pillereistä, saa niillä pois korkeintaan 5kg (mikä on muuten nestettä ja tulee parissa päivässä takaisin, kokemusta löytyy)

Eli sun on varattava aikaa itsellesi ainakin vuosi. Mä annoin itselleni vuoden aikaa tiputtaa 28kg ja takaraja tulis vastaan 2.7.05

siirihiiri
aivan totta =) pitempiaikanen ja järkevä (ruokavalion muutos ja liikunta) tuo pysyviä muutoksia.."huuhaa pillereillä" saa tosiaan joskus kiloja vex,mutta saa ne kyllä takaskin takuuvarmasti ;)

Yhteistyössä