Toivoisin vastauksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyssäriini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyssäriini

Vieras
Minun kysymys poistettiin jostain syystä, en löydä sitä, se katosi???!! Enkä todellakaan tajua miksi se poistettiin????!!!!!

Kysyin siis ja ihan oikeasti haluaisin vastauksia, ja toivoisin ettei tätä kyssäriä poisteta, niin voisin järkevästi hyödyntää kaksplussan kirpparipalstaa.

Miten kannattaisi myydä vauvan vaatteet. Mulla on aikaoiminen kasa tyttövauvan pieniä vaatteita, jotka olen ajatellut myydä täällä palstan kirpparin kautta.

Myynkö erikseen unisex-väriset vaatteet ja erikseen tyttöväriset vaatteet vai kannattaisiko myydä kaikki pakettina? Siinä on 56-70 cm vaatteita, joista 70 cm on kaksi ihan tarkotuksella vaaleanpunaiselle vastineeksi ostettua vaatetta (sininen ja vihreä) sekä 56 cm on vaa.punaista mutta noin 60 cm on aika paljon äp:n vaatteita ja unisex.

Miten kannattaisi? Miten itse olette?

EN jaksa nyt kirpparipöytää, ja hinnottelua. Pidin just, myin isomman muksun vaatteita. Jäi muutama yli, joita olen sitten pöyritellyt ja myyny netin kautta.. toivottavasti alkaa kohta vähetä, näillä näkymin muutama vaate vain jäisi pyörimään ja jos ne ei kelpaa kelleen, vien Fidalle.... vaikka ihan nättejä siistejä ovat.

Vaatteita on ns. parempaa ja ns. vanhempaa vaatetta. Niitä on noin 55 kpl, tavallista perusvaatetta vauvalle, ehkä pari mekkoa / hametta tulee mukaan " vauvakoossa." Mikä olisi mainio hinta? 55 e sis postikulut??

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäriini:
EN jaksa nyt kirpparipöytää, ja hinnottelua. Pidin just, myin isomman muksun vaatteita. Jäi muutama yli, joita olen sitten pöyritellyt ja myyny netin kautta.. toivottavasti alkaa kohta vähetä, näillä näkymin muutama vaate vain jäisi pyörimään ja jos ne ei kelpaa kelleen, vien Fidalle.... vaikka ihan nättejä siistejä ovat.

Vaatteita on ns. parempaa ja ns. vanhempaa vaatetta. Niitä on noin 55 kpl, tavallista perusvaatetta vauvalle, ehkä pari mekkoa / hametta tulee mukaan " vauvakoossa." Mikä olisi mainio hinta? 55 e sis postikulut??

jos on 55kpl ja hyvässä kunnossa laita niitä huuto nettiin voit myydä jopa yli 100 eurolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Laittaisin erikseen tyttömäisen paketin ja erikseen unisexin. Itse en ainakaan tykännyt noista unisex-vaatteista vauvoilla :/

Niinpä näköjään mikä yhdelle sopii ei sovi toiselle. Tiestikö etukäteen kumpaa odotat? MInä tiesin, silti ostin kirpparilsta paketin jossa oli tätä unisexia ja ostin itsekin muutaman esim. ruskeasävyisen, kun ihan oikeasti se vaaleanpunaisen paljous alkoi tulla jo korvistakin....

Yhteistyössä