Toivoa raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nina1

Jäsen
09.10.2007
131
0
16
Oisko kenelläkään kokemuksia raskaaksi tulosta kun on syöny e pillereitä??
mä olen syöny jo yli 7 vuotta yasmin merkkisiä..gynekologi sanoi että vois mennä vaikk vuosikin ennen ku tulee raskaax..
miten teillä muilla onnistunu?? =)

Ei ole raskaaksi tulosta kokemusta, mutta Yasmineja söin myös vuosia, eka luomukierto oli 29 päivää ja sen jälkeen on ollut 28-34 päiväisiä kiertoja, nyt yk 8 menossa.

Täällä on joillain ollut ekat kierrot pillereiden jälkeen parhaillaan yli 80 päivää, jotkut taas tulleet ekasta kierrosta raskaaksi, eli aika yksilöllisesti kehot toimivat. Mini, jos sinua jännittää, kannatta varmaan testata. Toivottavasti teillä ei kummallakaan kestä yhtä kauaa kuin meillä ja pääsette äkkiä mahoja kasvattelemaan :heart:

mulla kokemusta aiheesta.Söin Meliane pilleria n.7vuotta,yhdet luomu menkat ja toisesta kierrosta plussa testiin!!!mulle lääkäri sanoi,et 10 ikää lisää ja olis voinu mennä vuosikin...En sitte tiiä,Nyt pikkukakkonen haaveissa ja yrityskierto 3menos.Toivotaan,et pian pamahtaa plussa kehiin :D
ja onnea vaan yritykseen!!!
Mini83 nyt kiireesti testailemaan :)

Toivotaan, että menkat alkaa sitten pian Mini, ettei kiertosi venyisi kovin pitkäksi! Tai että nega muuttuisi plussaksi :heart: Kannattaa varmaan odotella rauhassa vielä muutama päivä (jos pystyt...!)

Kiitoksia kaikille vastauksista :hug:
ikää ei mulla oo kertyny vasta ku 27 vuotta ja on täss vielä aikaa tehdä se
kakkonen.. :) kunhan vaan ukonkin sais suostuteltua..
täytyy jaksaaa vaan yrittää.. =)

Kiitos Kvart över. Ajattelin odottaa ens viikkoon ja jos menkkoja ei kuulu niin meen testeihin. Paljon raskausoireita on ollut joten voi olla että se muuttuu plussaksi. Onko teillä ollut raskausoireita pillerien lopettamisen jälkeen mutta ei ollut vauvaa masussa kuitenkaan? Pelkään meinaan että oireet johtuu siitä kun hormoonit poistuu kehosta... :headwall:

Taas mä vastaan tähän... Mutta siis mulla oli ainakin kaikki mahdolliset raskausoireet parissa ekassa pillerittömässä kierrossa. Huono olo oli, huimasi sairaasti, rinnat oli kipeät ja mahaa nippaili... Eikä vauvoja ole näkynyt :/
Samansuuntaista olen kuullut muiltakin, eli kai niitä oireita jotenkin tulee pillereistä "toipuessakin" tai sitten ne on ihan vaan psykosomaattisia kun toivoo raskautta kovasti ja jännittää. Mä olin ihan hermoraunio, taisi olla tokassa kierrossa, joka venyi 34:n. Tuntui aika kyllä ihan ikuisuudelta, nostan kyllä hattua niille, ketkä ovat kestäneet noita 80 päivän kiertoja...

Koita Mini olla ajattelematta asiaa (... joo, tosi helppoa) niin ehkä ne alkaa.. Ei ehkä kannata ainakaan joka päivä testailla ettei tuu turhia pettymyksiä, mutta tiedän että on kyllä piinaavaa aikaa tuo.

Toivottavasti kuitenkin muuttuisi plussaksi!

Söin pillereitä - merkkiä en nyt millään muista - pari vuotta yhteenmenoon ja sitä ennenkin monta vuotta, silloin tällöin kyllä taukoja pitäen. Lakkasin huhtikuussa-07 pillerit, ekat luomukuukautiset tuli ihan ajoissa onneksi ja sittemminkin suhteellisen säännöllisesti. Elokuussa tuli plussa ja nyt on meneillään vko 13+. Plussan odotus tuntui tosi pitkältä ajalta, mutta siis oikeasti onnistui aika vikkelään kuitenkin, viisi yrityskiertoa taisin ehtiä piinailla. Olen 31-v.

Onnea matkaan kaikille odotuksen odottajille! Toivottavasti nappaa pian.

Täälä sama homma yk 3 menossa ja eka luomukierto 6 vuoden jälkeen 52 päivää! Huomenna testaan on kp 29 ja oletettu kierto 28--> oon aika malttamaton mutta huomenna se nähdään ;)

Yhteistyössä