P
pihla77
Vieras
Mulla on kohta kaksvuotias poika jonka saimme kahden tuskaisen vuoden yrittämisen jälkeen spontaanisti (terolut+akupunktio oli käytössä) pahasta endostani huolimatta. Jouduin synnytyksestä keisarinleikkaukseen jossa pahimmat pesäkkeet poltettiin. Imetin pitkään (11kk) ja minulla on olllut tässä välissä kolmet menkat. Pikku kakkonen on ollut tervetullut kesän alusta alkaen. Mahtava yllätys olikin kun 20.12 tein testin ennenkuin aloitin terolut&clomifen-napostelun(tällä kertaa halusin nopeasti apua)-ja tuloksena oli kaksi viivaa! Reilu kolmeviikkoa hehkuin onnesta kunnes ultrassa selvisi että vauva oli kuollut kohtuuni viikolla 6+5. Olin viikolla n.8-10, kierron epäsäännöllisyydestä johtuen ei tarkkaa tietoa.Kaavinta tehtiin heti.Kaiken lisäksi ultrassa todettiin että endoni joka on tähän asti jättänyt munasarjat rauhaan oli valloittanut munasarjani->laparoskopia tehtiin perjantaina ja ilmeisesti leikkaus onnistui koska "lapsentekovälineitäkin" jäljelle jäi. Itse koin/koen keskenmenon erittäin surullisena ja lohduttomana. Tuskaa lisää vielä se että kuukautiskierrosta ei oo tietoakaan, eikä ainaskaan meillä harrasteta seksiä joka päivä. Lääkärikin sanoi että kiirettä pitää ja mun syliin mahtuisi vielä paljon lapsia... Tietämättömät ihmiset lohduttelevat että tuleehan noita ja eikun uutta putkeen...Se on helppo sanoo jos on itellä joka kuukausi uusi mahdollisuus ja lapsia tulee kun laittaa vaan kalsarit narulle kuivumaan. Tiedän, kateellinen oon.
Onnekseni minulla on pieni poikani ja toivo uudesta mahdollisuudesta.
Iso hali kaikille kohtalontovereille!
Kenelläkään muulla vastaavaa,kuinka pian menkat/uusi vauva?
Onnekseni minulla on pieni poikani ja toivo uudesta mahdollisuudesta.
Iso hali kaikille kohtalontovereille!
Kenelläkään muulla vastaavaa,kuinka pian menkat/uusi vauva?