Toiveissa vauva 2021

@AnsaK noniin, voimme yhdessä sitten jännätä :) toivottavasti kaikki ok ja pääsette aloittamaan.

Minua myös korona jännittää, että ei menis hoidot jäihin, kuten viime keväänä.. alunperin oli tarkoitus tehdä inseminaatiot jo viime keväänä, siirtyikin sitten alkusyksyyn. Toivottavasti tilanne ei pahene. Luulen kuitenkin, että ei herkästi laiteta kiinni, vuosi sitten tilanne oli eri kun koronasta ei vielä tiedetty paljoa..?
 
@minttuni kaikki tunteet saa tulla. Huonompia päiviä seuraa aina ne paremmat! <3

Onko muilla muuten ovulaation aikaan päänsärkyä? Mä katsoin et joulu- ja tammikuussa oon merkannut päänsärkyä ovispäivälle (en millekään muulle). Mietin oisko tässä kierrossa se ovis ollut sillon kp17 tienoilla kun unohdin testaa yhtenä päivänä, oon merkannut sinne päänsärkyä sopivasti. Jos se ois ollu tuolloin niin nyt ois jo dpo10. Oliko riittävän hyvin perusteltu että saan testata jo viikonloppuna...
Mullakin ovulaation aikaan päänsärkyä ja oviskipuja @daisy01 !!
Kirjoitit aikaisemmassa postauksessa, että et löytänyt selvää ovispäivää testeillä. Se on voinut mennä ohi, jos testasit kerran päivässä, joten ei hätää! Katsoin omia tietoja ja kun testasin 2 kertaa päivässä, niin LH huippu tuli nopeasti: klo 11 maissa oli tasaviiva ja sitten LH-huippu klo 19. Seuraavana päivänä klo 11 taas tasaviiva. Luulen, että ovuloimattomassa kierrossa ei tulisi edes tasaviivaa... Taisit sanoa, että teillä oli miehen kanssa tasaisin väliajoin yritystä, joten silti on voinut tärpätä :giggle:

Tsemppiä viikonlopun testailuihin, kerro miten meni! Toivon parasta(y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä menkat nyt yli viikon myöhässä. En ole uskaltanut testata enää uudestaan (edellinen testi viikko sitten), koska mielessä herännyt toivo jos sittenkin olisi raskaana. Viime kierrossa luget myöhästytti mulla menkkoja 6 päivää, joten nytkin varmaan kyseessä luget, ei raskaus. Jostain nettikeskustelusta luin, että menkat oli myöhöstyneet lugejen takia jopa 9 päivää, huh!

Onko täällä muita, joilla testikammo? Mä en jotenkin vaan kestä nähdä enää negatiivisia raskaustestejä. Mieluummin näköjään olen päivästä toiseen epätietoisessa tilassa ja panikoin joka kerta vessaan mennessä...
 
@AnsaK, meillä kans IVF-hoitoihin huhtikuussa, jos ei plussaa tule sitä ennen OI:n ja inssin avulla. Itse en jaksa uskoa, että klinikat menisivät enää kiinni: viime vuonna ne menivät kiinni siksi, kun ei tiedetty koronan vaikutuksia raskauteen tai sikiöön. Nythän tötö huolta ei enää ole.

Itse stressaan kyllä sitä, että ennen hoitoa tulee altistus tai flunssa, ja homma menee siksi pieleen...
 
@Krippis kiitos vastauksesta!

@Lavender_ kiitos kokemuksesta. Toivon todella että ovisplussa jäi vaan huomaamatta! :) Ajattelin testata lauantaina (joo, aluksi oli tarkoitus odottaa 1.3). Riippuen milloin ovis on ollut niin lauantaina voi olla mitä vaan väliltä dpo9-13.

@tokkurainen mulla on ehkä just päinvastoin et testaan ihan kaiken järjen vastaisesti liian aikaisin yms. Mutta ymmärrän tuon kammon, koska onhan se pettymys ja sen jälkeen pitää henkisesti alkaa työstää uuteen kiertoon siirtymistä mikä on toki raskasta <3
 
Tänään tuli ihan pientä tuhruvuotoa, ei vielä menkkakipuja. Päivällä taas maha sekaisin (oli yölläkin). Jännä jos nyt taas näin aikaisin menkat alkaa, kun tarkistin et viime kuukausina se on ollut kp30 tai yli. Ja nyt on vasta kp27. Mut oon niin sairaan herkillä et pieni itku tuli kun se vuoto alkoi, ei pitäis olla näin toiveikas aina. :(
 
Mites oliko @Mysteerio teillä jo varhaisultra? Mä oon jännittänyt ja niin kovin toivonut, että siellä kaikki hyvin
Uskomatonta, mutta kaikki oli hyvin!! Alkion sydän löi ja hän vastasi viikkoja 6+6 vaikka nyt on vasta 6+4. Ruskuaispussi oli hyvän näköinen eikä vuotoa tai vuotokohtaa varsinaisesti näkynyt. Lääkäri epäili vuodon tulleen eri kohdasta kohtua. Ainakaan istukan luona ei näkynyt mitään epäilyttävää. Oltiin hyvällä tavalla järkyttyneitä. Puoliso oli aavistanut, että raskaus ehkä jatkuu kuitenkin, koska raskausoireet vain lisääntyi viikon aikana. Itse en uskaltanut oikein jatkumisesta unelmoida ettei pudotus ole sitten liian iso.

On se vaan omituista miten niinkin isosta vuodosta voi alkio selvitä. Iso vuoto onneksi loppui nopeasti. Pari päivää tuli sen jälkeen punaista paperiin kun kävin vessassa ja yhtenä päivänä tuli hiukan siteeseenkin. Nyt ei kahteen päivään ole tullut mitään.

Onneksi tämä meni näin ja toivotaan hyvää jatkoa! Kiitos jälleen teidän tsemppaavista viesteistä!
 
Uskomatonta, mutta kaikki oli hyvin!! Alkion sydän löi ja hän vastasi viikkoja 6+6 vaikka nyt on vasta 6+4. Ruskuaispussi oli hyvän näköinen eikä vuotoa tai vuotokohtaa varsinaisesti näkynyt. Lääkäri epäili vuodon tulleen eri kohdasta kohtua. Ainakaan istukan luona ei näkynyt mitään epäilyttävää. Oltiin hyvällä tavalla järkyttyneitä. Puoliso oli aavistanut, että raskaus ehkä jatkuu kuitenkin, koska raskausoireet vain lisääntyi viikon aikana. Itse en uskaltanut oikein jatkumisesta unelmoida ettei pudotus ole sitten liian iso.

On se vaan omituista miten niinkin isosta vuodosta voi alkio selvitä. Iso vuoto onneksi loppui nopeasti. Pari päivää tuli sen jälkeen punaista paperiin kun kävin vessassa ja yhtenä päivänä tuli hiukan siteeseenkin. Nyt ei kahteen päivään ole tullut mitään.

Onneksi tämä meni näin ja toivotaan hyvää jatkoa! Kiitos jälleen teidän tsemppaavista viesteistä!
Aivan ihana juttu!! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Mysteerio
Dpo8 ja perinteinen kuvahaku googlesta eri testeistä mitä tyypit on tehneet. Luulin että mulla on pc vielä odottamassa mutta vissiin himotestailin kaikki viime kierrossa. Yhen kämäsen one stepin löysin jemmasta (kirjaimellisesti olin vissiin piilottanut sen itseltäni). Eli varmana testaan sillä jo aamusta, ei voi mitään, hullu mikä hullu. Seuraava kauppareissu vasta pe ja suunnittelen jo mitä testejä ja kuinka paljon saan luvan ostaa. Melkosta idiotismia mutta sallittakoot :D
 
Meitähän on sitten jo monta jännittelemässö jos ivf:iin joudutaan/päästään! @minttuni @tokkurainen! Kivaa ettei ole yksin tämänkään kanssa! Mäkään en pelkää että ylempää tulisi joku käsky sulkea klinikat vaan just esim. jos klinikan päässä tulee joku altistuminen henkilökunnan välillä niin kiinni menee. Tai jos tosiaan itse altistuu tai saa vaikka jonkun perusflunssan. Vähän lisäjännitystä muutenkin jännittävään asiaan..

Onko joku käyttänyt donafertyä tai ubikinonia? Mulla on ne nyt käytössä ja ovis tuli 3-4 päivää normaalia aikaisemmin. Pohdin mahtaako johtua noista?

Muoks. Hymiöt oli kyllä yks työmaa saada tähän ja sitten ne katosivat näköjään kokonaan. Aargh. :D
 
Ivf:ää odottavat, onko teille valittu pitkä vai lyhyt kaava lääkkeiden kans ja mua kiinnostaa myös et miksi on valittu, se mikä valittu. @minttuni oli ainakin alottamassa sumuttelut, eli pitkäkaava. Hullua kuinka nopeasti aika menee, tuntuu et ihan vasta ilmoitit, että ootte jonossa hoitoihin.

Mulla huomenna ultra, jossa selviää päästäänkö vieläkään siirtoon.
 
  • Tykkää
Reactions: AnsaK ja minttuni
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

25.2.2021 torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 53/35-48
Toivojatintti............kp 52/31
Toive23.......................kp 46/27
Neitperhoinen...............kp 43/30-31
Meemuli........................kp 30/35-43
Daisy01...............................kp 29/34
Iinesankka......................kp 27/28-31
Sinisilmät.........................kp 26/30
Scarletta.........................kp 26/27
Krippis..............................kp 22/22-24
Lavender_...................kp 21/25
Spekulaattori82......kp 21/28-36
Nuunuu-84..................kp 20/30
Suhveli...........................kp 19/27
Hulda_84....................kp 19/26-30
Petronella09............kp 15/25
SandraB.....................kp 14/26
Marsku88..................kp 14/?
Persikka123.............kp 14/33
Alocasia....................kp 13/?
Iinanen......................kp 10/23-24
Mamtobe................kp 10/28
Chili_..........................kp 10/28-29
Toiveikas1992.....kp 8/28-36
Jennie_................kp 3/31?
Minttuni................kp 3/25
Kirjoh89...............kp 1/28
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 33
Wanti.............................dpo 32
Äitionnellinen........dpo 18
Krippis.........................dpo 11
Iinesankka82….........dpo 9
Meemuli.....................dpo 8
Daisy01.............dpo 6
Hulda_84........dpo 5

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Kirjoh89 voi laittaa kp 1/28, pois piinailijoista
Ällötysvaroitus, hyppää tarvittaessa yli.

On siis jotenkin outoa. Jotenkin eilen tuli pieni määrä verta, (heti aattelin, et menkat alkoi) ei menkkakipuja lainkaan, vaan oikein sitkeää valkovuotoa. Kuukuppi oli paikoillaan, ja päivän aikana ei juuri muuta kuin pieni veriviiru valkovuodossa. Tähän aamuunkaan mennessä ei kunnon vuoto ole alkanut, samanlaista saksilla leikattavan paksuista sitkeää valkovuotoa tullut. Nyt kuitenkin jo hieman menkkatuntemusta, sekin lievänä, et siirretäänpä mun kiertopäivä kuitenkin tänään kirjoh89 kp 1/28 Kummallista siis.
 
Okei eli menkat alkoi tänään, kierto oli siis vaan 27 päivää, sitä edelliset kaksi 30 päivää, sitä ennen 35.. Kierukka poistettiin 5kk sitten siis, onko muillaki näin vaihtelevia kiertoja vai kestänyt kauan kierukan poiston jälkeen palautuminen?
 
Mua jännittää myös, että tulee flunssa tai altistuminen ja menee inssi sivu suun... Nytkin on koko viikon särkenyt päätä ja sellanen olo, että jotain olis tulossa mutta ne taitaakin olla nää letrot. Ihan järkyttävä päänsärky ja sellanen kylmäkuuma-olo. Sivuvaikutuksissa näyttikin olevan sekä hikoilu että vilunväristykset... On tää kivaa touhua.
 
Ivf:ää odottavat, onko teille valittu pitkä vai lyhyt kaava lääkkeiden kans ja mua kiinnostaa myös et miksi on valittu, se mikä valittu. @minttuni oli ainakin alottamassa sumuttelut, eli pitkäkaava. Hullua kuinka nopeasti aika menee, tuntuu et ihan vasta ilmoitit, että ootte jonossa hoitoihin.

Mulla huomenna ultra, jossa selviää päästäänkö vieläkään siirtoon.
Meillä tehdään lyhyellä kaavalla. En kyllä osaa sanoa miksi. Ja toivottavasti te pääsisitte jo vihdoin siirtoon!!
 
  • Tykkää
Reactions: Persikka123
Onpa jotenkin erikoiset menkat nyt meneillään. Nyt kp 3 siis ja näyttää jo selkeästi siltä, että vuoto on loppumassa. Vuoto ollut koko ajan myös reippaasti aiempaa niukempaa. Aiemmin pillereiden aikana tyhjennysvuodot kestivät 6-7 päivää ja vuoto oli siis runsaampaa kuin nyt on ollut. Ennen pillereitä vuodot myös kestivät muistini mukaan sen 6-7 päivää ja silloin puhuttiin oikeasti tosi runsaista menkoista. Mielenkiintoista seurata miten menkat tässä nyt muuttuu sitä mukaa, kun oma hormonitoiminta tasoittuu pillereiden jäljiltä. Onko vuodot jatkossakin näin lyhyitä ja niukkoja vai muuttuuko normaalimmaksi tai jopa runsaan suuntaan. Ja kuinka käy kuukautisten pituuden.

Miten muilla on vuodon määrä/ pituus ollut pillereiden tai muun hormonaalisen ehkäisyn jälkeen? Onko ollut ihan jotain muuta kuin odotitte ja onko palautunut ajan kanssa lähemmäksi vastaavaa kuin ennen hormonaalista ehkäisyä?
 
Mieli taas temppuilee, kaikkea oiretta muka havaittavissa taas paljon enemmän kuin viime kuussa, kun ei ollut yritystä. Mm. alavatsan nippailua, rinnat vähän turvoksissa, seksiuni ( :ROFLMAO: ), poikkeuksellinen vv määrä, kylmyys (eli lämmöt vähän koholla?). Voisko pikakelata viikon, tää odottelu ei oo yhtään mun mielelle sopivaa!
 
Onpa jotenkin erikoiset menkat nyt meneillään. Nyt kp 3 siis ja näyttää jo selkeästi siltä, että vuoto on loppumassa. Vuoto ollut koko ajan myös reippaasti aiempaa niukempaa. Aiemmin pillereiden aikana tyhjennysvuodot kestivät 6-7 päivää ja vuoto oli siis runsaampaa kuin nyt on ollut. Ennen pillereitä vuodot myös kestivät muistini mukaan sen 6-7 päivää ja silloin puhuttiin oikeasti tosi runsaista menkoista. Mielenkiintoista seurata miten menkat tässä nyt muuttuu sitä mukaa, kun oma hormonitoiminta tasoittuu pillereiden jäljiltä. Onko vuodot jatkossakin näin lyhyitä ja niukkoja vai muuttuuko normaalimmaksi tai jopa runsaan suuntaan. Ja kuinka käy kuukautisten pituuden.

Miten muilla on vuodon määrä/ pituus ollut pillereiden tai muun hormonaalisen ehkäisyn jälkeen? Onko ollut ihan jotain muuta kuin odotitte ja onko palautunut ajan kanssa lähemmäksi vastaavaa kuin ennen hormonaalista ehkäisyä?
Minulla oli hormonikierukka jolloin ei ollut kuukautisia. Eka tyhjennysvuoto alkoi pari päivää kierukan poisoton jälkeen ja kesto 3-4pv. Ekat kuukautiset tuli 52pv päästä ja kesti 7pv. Sen jälkeen ollut 29-30pv välein ja kestää 5-7pv.

Edit. Minulla poistettiin kierukka lokakuussa. Oviskivut ja kuukautiskivut tuntuivat etenkin alussa mutta nyt helpottaa. Ovis tuntuu selkeästi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jennie_

Yhteistyössä