Toiveissa vauva 2021

@tokkurainen Meillä yritystä 2,5 vuotta. Tähän tosin mahtuu 2 keskenmenoa, joista viimeisimmästä pian 9kk. Hoitoihin päästiin, koska oli jo aika ensikäynnille varattuna kun tämä viimeisin km tapahtui. Kokeillaan nyt nämä kaksi inssiä ja jos ei nappaa, niin ei olla lähdössä ivf:ään (enkä tiedä päästäisiinkö edes). Mulla kyllä luottoa siihen, että raskaaksi vielä tulen mutta ei oikein luottoa, että se menisi loppuun asti :/
 
@tokkurainen Meillä yritystä 2,5 vuotta. Tähän tosin mahtuu 2 keskenmenoa, joista viimeisimmästä pian 9kk. Hoitoihin päästiin, koska oli jo aika ensikäynnille varattuna kun tämä viimeisin km tapahtui. Kokeillaan nyt nämä kaksi inssiä ja jos ei nappaa, niin ei olla lähdössä ivf:ään (enkä tiedä päästäisiinkö edes). Mulla kyllä luottoa siihen, että raskaaksi vielä tulen mutta ei oikein luottoa, että se menisi loppuun asti :/
Onpa teillä jo taivalta takana :( Toivottavasti inssi tuo tuloksen! Mitkä lääkkeet sulla insisn tukena? Mulla oli tässä kierrossa gonal f, ja se ei ainakaan aiheittanut mitään sivuoireita. Saanko kysyä, miksi ette aio mennä ivf:ään? Meillä vielä yksi OI + inssi edessä ja sitten alkaa IVF.
 
@tokkurainen Mulla on letrot ja irrotuspiikkinä ovitrelle ja sitten luteaalitukena cyclogest. Yksi inssi siis tällä kombolla jo tehtykin viime syksynä. Tuota luteaalitukea vähän mietin, että otanko nyt käyttöön kun lääkäri oli vähän sitä mieltä että sen hyödyistä ei ole kauheasti näyttöä. Ja mulla on ollut hyvät progesteroniarvot eikä mitään tiputtelujakaan pitkään aikaan, plus että mulle nuo puikot aiheutti kauheat limakalvoärsytykset :/

Kyllä me harkitaan ivf:ää sitten, jos nyt ei raskautta enää tunnu kuuluvan. Nyt kuitenkin vasta 9kk yritystä viimeisimmän km jälkeen. Kahdesti kuitenkin olen luomuna raskaaksi tullut, joten kovasti luotan että se onnistuu ilman järeämpiä hoitoja vielä. Eka raskaus alkoi jo yk4 ja toinen sitten yk14. Toivotaan, että tällä kertaa pääsisi johonkin tuohon väliin.

Kiitos ja tsemppiä teillekin, tässä on todettu että kyllä se raskaus aina voi yllättää vaikka kuinka toivottomalta tuntuisi! :)
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja negan testanneille! Nyt useampi meitä. Minulla meni yö valvoessa kipujen vuoksi, mutta nyt mieliala jo hyvä ja toiveikas. Näin se äkkiä kääntyy. Kunhan menkat loppuu, niin sitten taas yritetään luomuna ja seuraava kierto alkaakin synarelan sumuttelut, eli ei enää kauaa! Eiköhän vielä onnistu! Eilen tosiaan ärsytti niin paljon, mutta onneksi nyt parempi mieli.
 
Tulenpas listallekin mukaan taas, jos saan punaisen värin. Eipä ole palstatauko tai listoilta poisjäänti tuonut yhtään enempää vauhtia tähän puuhaan. Nyt listoille ja sitten piinalistalle, jos saan oviksen bongattua ilman testejä. No ei värit toimi, kokeilen onneani.

Kp 1/25 tänään.

Kiitos listaa päivittäville. Kokemuksesta tiedän, ei ole aina helppoa, pomppii rivit miten sattuu ja numerot menee sekaisin! Mukavaa kun löytyy vapaaehtoisia :)
 
Pitääkö tulla ottaa takas tuo hyvä fiilis :'D kerroin täällä, että edellisessä kierrossa sain kuulla lähipiiristä 4 raskausuutista. Ei tullu viidettä, mut se tuliki heti tähän kiertoon. Menin äkkiä vaan käymään somessa, no sieltä paukahti, koko maailmalle julistus yhdeltä kaverilta. Meinasin tuntea hetken pahaa mieltä, mutta heti ku tulin teille kirjoittamaan niin alkoi huvittamaan, kyllä sitä herkillä on. En ole vielä itkenyt näitä alkaneita menkkoja, iltaan mennessä ehkä. Tai sit olen jo niin turtunut. Sori viesti tulva, vähän yksin tuntuu olevan välillä, onneksi täällä voi purkaa!
 
@tokkurainen Mulla on letrot ja irrotuspiikkinä ovitrelle ja sitten luteaalitukena cyclogest. Yksi inssi siis tällä kombolla jo tehtykin viime syksynä. Tuota luteaalitukea vähän mietin, että otanko nyt käyttöön kun lääkäri oli vähän sitä mieltä että sen hyödyistä ei ole kauheasti näyttöä. Ja mulla on ollut hyvät progesteroniarvot eikä mitään tiputtelujakaan pitkään aikaan, plus että mulle nuo puikot aiheutti kauheat limakalvoärsytykset :/

Kyllä me harkitaan ivf:ää sitten, jos nyt ei raskautta enää tunnu kuuluvan. Nyt kuitenkin vasta 9kk yritystä viimeisimmän km jälkeen. Kahdesti kuitenkin olen luomuna raskaaksi tullut, joten kovasti luotan että se onnistuu ilman järeämpiä hoitoja vielä. Eka raskaus alkoi jo yk4 ja toinen sitten yk14. Toivotaan, että tällä kertaa pääsisi johonkin tuohon väliin.

Kiitos ja tsemppiä teillekin, tässä on todettu että kyllä se raskaus aina voi yllättää vaikka kuinka toivottomalta tuntuisi!
Toivotaan tosiaan, että ette joudu edes miettimään IVF:ää vaan inssi tuo tuloksen <3

Mä kans miettinyt, että jättäisin seuraavassa OI:ssa luteaalivaiheen tuen (lugesteron) pois. Mullakaan ei ole ongelmia progesteriniarvojen kanssa, itse asiassa arvot on olleet tosi hyvät. Tuntuu hölmöltä käyttää lugeja, kun ne sotkee mulla kiertoa niin, että kuukautiset ei ala(nyt 7 päivää myöhässä) ja seuraava kierto saattaa mennä sitten harakoille, kun ovis tulee liian aikaisin...
 
@minttuni kaikki tunteet saa tulla. Huonompia päiviä seuraa aina ne paremmat! :) <3

Onko muilla muuten ovulaation aikaan päänsärkyä? Mä katsoin et joulu- ja tammikuussa oon merkannut päänsärkyä ovispäivälle (en millekään muulle). Mietin oisko tässä kierrossa se ovis ollut sillon kp17 tienoilla kun unohdin testaa yhtenä päivänä, oon merkannut sinne päänsärkyä sopivasti. Jos se ois ollu tuolloin niin nyt ois jo dpo10. Oliko riittävän hyvin perusteltu että saan testata jo viikonloppuna... :D
 
@minttuni Eli siis tekö pääsette hyvässä lykyssä ensimmäiseen alkionsiirtoon jo tänä keväänä? Huisin jännittävää! Siinä on kyllä jo mukavat onnistumisprosentit :)
Joo! Ennen kesäsulkua pitäis päästä, ainakin tuoresiirtoon, jos sinne asti päästään ja siirto voidaan tehdä. En ole varma, miten oma kierto menee suhteessa kesäsulkuun, että ehtiskö pas tehdä myös. No sinne vielä aikaa. Mutta on kyllä mukava kun tietää, että jotain alkaa tapahtua! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mysteerio ja AnsaK
Taidetaan olla @minttuni aika samoissa aikatauluissa! :) Ens kierrossa multa otetaan verikokeet ja jos ne on ok, niin ivf sitten seuraavaan kiertoon. Jännittäö tosi paljon mutta myös hitusen toiveikkuutta ilmassa. Eniten tällä hetkellä ehkä pelottaa että toi hemmetin korona leviää käsiin täällä ja klinikka menee sulkuun. Täytyy vaan pitää peukkuja että kaikki menis hyvin.
 
@minttuni kaikki tunteet saa tulla. Huonompia päiviä seuraa aina ne paremmat! :) <3

Onko muilla muuten ovulaation aikaan päänsärkyä? Mä katsoin et joulu- ja tammikuussa oon merkannut päänsärkyä ovispäivälle (en millekään muulle). Mietin oisko tässä kierrossa se ovis ollut sillon kp17 tienoilla kun unohdin testaa yhtenä päivänä, oon merkannut sinne päänsärkyä sopivasti. Jos se ois ollu tuolloin niin nyt ois jo dpo10. Oliko riittävän hyvin perusteltu että saan testata jo viikonloppuna... :D
On! Hormonaalinen migreeni on aina oviksen sekä menkkojen aikana! On siitä kettumoista ettei särkylääkkeet eikä kohtauslääkkeet toimi kunnolla tohon hormonaaliseen.
Vissiin yleisempää just on et päätä koskee menkkojen yhteydessä, mut joillakin hormonien muutokset aiheuttaa päänsärkyä myös ovulaation aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Minäkin sain kuulla taas lähipiiristä uusia raskausuutisia eilen, tässä kierrossa siis kolme kappaletta :D kyllähän ne vähän kateelliseksi pistää!

Ja mulla alkoi tänään (siis eilen ku yön puolella jo ollaan) päivällä äkillinen kova kurkkukipu, ei muita flunssan oireita - (aamulla ihan vähän nenä vuoti mutta meni ohi). Myös hetki sitten maha tuli kipeäksi ja ihan ripulillehan se sitten meni! Tietysti tuli heti mieleen korona, ja soitinkin päivällä, että varaan huomenna aamulla ajan testiin. Toisaalta mulla on aina ennen menkkojen alkua maha sekaisin, eli toivottavasti enteilis vaan sitä, ja kurkkukipu olisi esim angiinaa, pitää sekin käydä testaamassa. Tietysti olisin toivonut raskautta, mutta mieluummin menkat ku korona :eek: nyt on kp27 ja flo ennustaa 4 päivää kuukautisiin, kierto on kyl vaihdellut eli voi ne alkaa huomennakin. Myös finni ilmestynyt naamaan mikä aika selkee ennuste menkoista :(
 
  • Vau!
Reactions: KirJoh89
Tsemiä ja voimia kaikille negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille! ❤ I feel you.
Meillä vasta yk3, mutta silti vituttaa.

Bongasin oviksen cb digillä ja talletukset onnistui hyvin pari päivää ja päivää ennen ovista. (Ovispäivänä mies ei pystynyt, koska oli liian kovat paineet ) Mulla on ollut lämpöä 37 astetta torstaista asti, ja ihmeellisiä alavatsakipuja ja -painetta, älytöntä väsymystä ja unta riittää. En tunne itseäni niinkään sairaaksi, vaikka hiukan lämpöä onkin ja olin jo todella toiveikas josko oireet viittaisivatkin tärppiin. Eilen kivut ja säryt muuttuivat todella menkkamaisiksi ja testasin äsken negan. Mulla on ollut käytössä gelee royale, vehnänalkioöljy ja siveydenpuu.
Vituttaa. Sori oli pakko avautua.
Mut voi ottaa pois piinalistalta.
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

24.2.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 52/35-48
Toivojatintti............kp 51/31
Toive23.......................kp 45/27
Neitperhoinen...............kp 42/30-31
Meemuli........................kp 29/35-43
Daisy01...............................kp 28/34
Iinesankka......................kp 26/28-31
Sinisilmät.........................kp 25/30
Scarletta.........................kp 25/27
Krippis..............................kp 21/22-24
Lavender_...................kp 20/25
Spekulaattori82......kp 20/28-36
Nuunuu-84..................kp 19/30
Suhveli...........................kp 18/27
Hulda_84....................kp 18/26-30
Petronella09............kp 14/25
SandraB.....................kp 13/26
Marsku88..................kp 13/?
Persikka123.............kp 13/33
Alocasia....................kp 12/?
Iinanen......................kp 9/23-24
Mamtobe................kp 9/28
Chili_..........................kp 9/28-29
Toiveikas1992.....kp 7/28-36
Jennie_................kp 2/31?
Minttuni................kp 2/25
Kirjoh89...............kp 1/28
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 32
Wanti.............................dpo 31
Äitionnellinen........dpo 17
Krippis.........................dpo 10
Iinesankka82….........dpo 8
Meemuli.....................dpo 7
Daisy01.............dpo 5
Hulda_84........dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jennie_ ja Krippis
Täällä dpo10 ja mieli taas kuvittelee kaikenmaailman oireita.... Viime kierrossa alkoi dpo9 terojen läpi jo tiputtelut, vielä ei oo tässä kierrossa näkynyt, edelleen terot käytössä. Sunnuntaina olisi virallinen testauspäivä ja menkat pitäis alkaa silloin. Katsotaan jos jaksaisi sinne asti testaamatta :) Tänä aamuna tein melkein ovulaatiotestin, mutta tulin järkiini :D Joillain siis ovistestit näyttää plussaa raskaana, mutta eipä tuo varmaan mikään 100% varmuudella ole. Jos nyt hillitsisi ittensä. Mutta tää on vähän kun olisi alottanut yrittämisen uudestaan, kun ovulaatiot saatiin lääkkeillä aikaiseksi (mitä ei ilmeisesti ollut tapahtunut luomuna juurikaan). Välillä on niin toiveikas olo, mutta loppukierrossa fiilis laskee ja alkaa hokemaan, että tuskimpa tästäkään kierrosta tärppää, kun ei ole tähänkään mennessä. Mutta, meillä on hoidotkin vasta alussa, joten tässä voi käydä mitä vaan. Epätoivoisimpina hetkinä olen jopa alkanut henkisesti varautumaan, ettei meille omaa lasta tule. En haluaisi luopua vielä toivosta. Aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä! Mulla yleensä aamut ovat hankalimpia oman pääkopan kanssa. Täytyy keksiä joku positiivinen aamurutiini itselle.

Maanantaina kävin vyöhyketerapiassa ja siellä tuli niin hyvä olo, tosi erikoinen myös ja erilainen kun aiemmilla kerroilla. Mutta se rentous sitten nollaantui kun junaliikenne takkusi ja kotimatkaan meni 2h vajaan tunnin sijaan. Olin nälkäinen, kiukkuinen ja vittuuntunut :D

Tsemppiä kaikille <3
 
Tsemiä ja voimia kaikille negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille! ❤ I feel you.
Meillä vasta yk3, mutta silti vituttaa.

Bongasin oviksen cb digillä ja talletukset onnistui hyvin pari päivää ja päivää ennen ovista. (Ovispäivänä mies ei pystynyt, koska oli liian kovat paineet ) Mulla on ollut lämpöä 37 astetta torstaista asti, ja ihmeellisiä alavatsakipuja ja -painetta, älytöntä väsymystä ja unta riittää. En tunne itseäni niinkään sairaaksi, vaikka hiukan lämpöä onkin ja olin jo todella toiveikas josko oireet viittaisivatkin tärppiin. Eilen kivut ja säryt muuttuivat todella menkkamaisiksi ja testasin äsken negan. Mulla on ollut käytössä gelee royale, vehnänalkioöljy ja siveydenpuu.
Vituttaa. Sori oli pakko avautua.
Mut voi ottaa pois piinalistalta.
Tiedän tunteen,kun tuntuu että kaikki menis nappiin talletuksissa ja ovistesti näyttänyt selvän plussan ja silti ei onnistu:( Oon nyt lakannut miettimästä monesko yk menossa meillä,kun niitä on takana jo yli 10 :( Aluksi en tikutellut ollenkaan oviksia,luotin siihen, että säännöllinen tallettelu riittää.kuukaudet vaan meni eteenpäin eikä plussaa tullut :( Sitten tikutin 4 kiertoa peräkkäin saaden plussan joka kerta kiinni :) silti ei tärpännyt :( Nyt mennään nyt toista kiertoa peräkkäin ilman tikuttamista..en vaan jaksanut enää tuhlata rahojani testeihin kun sama lopputulos tikutin tai en :(

Viime yönä näin unta, että synnytin vauvan,sukupuoli ei unessa selvinnyt :) Vauvakuume ja vauvan kaipuu on noin kovaa että jo uniin tulee ❤
 
Tsemppiä ja jaksamisia kaikille <3 mä menin kans hölmönä jo testailemaan nyt kp27/30 ja dpo 12 ja negahan se oli. Ärsyttää ku pitää olla niin malttamaton ja sit nää negatiiviset testit latistaa aina fiiliksen ihan täysin. No jatketaan täällä sairastelua ja ootellaan menkkoja :( tuntu et nyt ois ollu nii hyvät saumat onnistua ja ovulaatiotkin tosi vahvasti tuntuu, mut ei. En oikein usko et se enää tuosta plussaks muuttuu
 
https://aijaa.com/s8bkeX

Tällä kertaa saa iloita tästä testituloksesta, viikko-kaks sitten mun hcg oli vielä 7000 paikkeilla, ja nyt testissä viiva on haalistunut lähes olemattomiin, ihan haamujen haamuksi. Nopeasti on siis hcg tullut alaspäin.

Myös ovismaisia oireita on alkanut olemaan, ovistesti oli kyllä vielä nega.

Ja tänään tulee neljä viikkoa metotreksaatti piikistä, joten ollaan aikalailla valmiita uuteen yritykseen.
 
Tiedän tunteen,kun tuntuu että kaikki menis nappiin talletuksissa ja ovistesti näyttänyt selvän plussan ja silti ei onnistu:( Oon nyt lakannut miettimästä monesko yk menossa meillä,kun niitä on takana jo yli 10 :( Aluksi en tikutellut ollenkaan oviksia,luotin siihen, että säännöllinen tallettelu riittää.kuukaudet vaan meni eteenpäin eikä plussaa tullut :( Sitten tikutin 4 kiertoa peräkkäin saaden plussan joka kerta kiinni :) silti ei tärpännyt :( Nyt mennään nyt toista kiertoa peräkkäin ilman tikuttamista..en vaan jaksanut enää tuhlata rahojani testeihin kun sama lopputulos tikutin tai en :(

Viime yönä näin unta, että synnytin vauvan,sukupuoli ei unessa selvinnyt :) Vauvakuume ja vauvan kaipuu on noin kovaa että jo uniin tulee ❤
Hassua muuten, ett mä olen jokaisessa raskaudessa alkanut noin puoli vuotta ennen näkemään unia ett synnytään vauvan ja unohdan sen aina jonnekin. Sama oli tällä kerralla ja miehelle nauroin, ett varmaan tällä kertaa tarkoittaa jotain muuta kun 10 vuoteen ei ole ehkäisyä ollut ja mitään ei ole tapahtunut. Mutta niinpä se vaan taas paikkansa piti!
 
Mua aina kiinnostaa nää eli mistä päättelin että et ovuloi luomuna? Tsemppiä piinapäiville, hyvä juttu tuo ettei tiputtele vielä! Toivottavasti enteilee hyvää! <3
En saanu ovistesteihin oikein koskaan plussaa (digiin sain 2 kertaa vuoden aikana), mutta en tiedä ovuloinko siltikään, koska ei ollut mitään ovisoireita. Ja lopulta yhden ovisplussatestin jälkeinen progesteronimittaus osoitti, ettei ovulaatiota ollut tapahtunut. Kiitos tsempeistä <3 Sinne myös :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja daisy01

Yhteistyössä