Toiveissa vauva 2021

Nyt oli ilmestynyt lokakuisten pino ja suuri toive päästä sinne tietenkin :) Tässä on toivottu jo monen monta kuukautta sitä plussaa ja kuukaudet vaihtuu,mitään ei tapahdu:(

Ihan mukava seurata kuka milloinkin siirtyy plussanneisiin :) Oma mahdollinen la osuisi loppu kuuhun, jännä että näin edellisistäkin lapsista ollut .

Syökö muuten teidän miehet jotain monivitamiineja?Ajattelin käydä miehelle sellaisia nyt ostamassa..saa nähdä aikooko syödä niitä:/
 
Nyt oli ilmestynyt lokakuisten pino ja suuri toive päästä sinne tietenkin Tässä on toivottu jo monen monta kuukautta sitä plussaa ja kuukaudet vaihtuu,mitään ei tapahdu

Ihan mukava seurata kuka milloinkin siirtyy plussanneisiin Oma mahdollinen la osuisi loppu kuuhun, jännä että näin edellisistäkin lapsista ollut .

Syökö muuten teidän miehet jotain monivitamiineja?Ajattelin käydä miehelle sellaisia nyt ostamassa..saa nähdä aikooko syödä niitä:/
Omega3 olen tuputtanut monivitamiinin lisäksi ihan jo ennen vauvan yrittämistä :D hänellä atooppinen iho niin siihen apuja kaikenlaisia koitettu
 
Nyt oli ilmestynyt lokakuisten pino ja suuri toive päästä sinne tietenkin Tässä on toivottu jo monen monta kuukautta sitä plussaa ja kuukaudet vaihtuu,mitään ei tapahdu

Ihan mukava seurata kuka milloinkin siirtyy plussanneisiin Oma mahdollinen la osuisi loppu kuuhun, jännä että näin edellisistäkin lapsista ollut .

Syökö muuten teidän miehet jotain monivitamiineja?Ajattelin käydä miehelle sellaisia nyt ostamassa..saa nähdä aikooko syödä niitä:/
Mie kans toivorikkaana kattelin, et jospa pääsis lokakuisiin, loppupuolella ois miullaki la :)
No tuskinpa kuitenkaan :( On iskenyt ihan ihmeelliset pelkotilat siitä ens viikon lääkäristä. Tyyliin et ei näy ultrassa yhtään munarakkuloita jne.
Joka kk oon kuitenkin ovisplussan saanu testeihin+ limat ja oireet, et kai siellä jotain tapahtuu. Tässä vaan kerkee miettii kaikkea.

Ja ei todellakaan syö mies mitää vitskuja, oon yrittänyt saada syömään mut ei.
 
Mie kans toivorikkaana kattelin, et jospa pääsis lokakuisiin, loppupuolella ois miullaki la
No tuskinpa kuitenkaan On iskenyt ihan ihmeelliset pelkotilat siitä ens viikon lääkäristä. Tyyliin et ei näy ultrassa yhtään munarakkuloita jne.
Joka kk oon kuitenkin ovisplussan saanu testeihin+ limat ja oireet, et kai siellä jotain tapahtuu. Tässä vaan kerkee miettii kaikkea.

Ja ei todellakaan syö mies mitää vitskuja, oon yrittänyt saada syömään mut ei.
Mä kanssa katsoin, että menis vielä ihan lokakuun loppuun, jos seuraavasta tärppäis, saas nähdä :D Eiköhän siellä ole asiat aika hyvällä tolalla, jos kerran oviskin tapahtuu :)
 
Mie kans toivorikkaana kattelin, et jospa pääsis lokakuisiin, loppupuolella ois miullaki la :)
No tuskinpa kuitenkaan :( On iskenyt ihan ihmeelliset pelkotilat siitä ens viikon lääkäristä. Tyyliin et ei näy ultrassa yhtään munarakkuloita jne.
Joka kk oon kuitenkin ovisplussan saanu testeihin+ limat ja oireet, et kai siellä jotain tapahtuu. Tässä vaan kerkee miettii kaikkea.

Ja ei todellakaan syö mies mitää vitskuja, oon yrittänyt saada syömään mut ei.
Tsemppiä kovasti lääkäri reissulle :) Tulethan sitten kertomaan mitä siellä sanottiin:)

On se jännä miten nuo miehet ei ymmärrä,että heissäkin voi olla jotain häikkää ..Meillä mies väittää että saa kaiken tarpeellisen ruuasta.Itse kumminkin syön monivitamiinia ja rautaa ja teen kaikkeni että raskaus onnistuisi ,niin sitä toivoisi että mieskin olisi mukana "täysillä "

Olisi kyllä hienoa tällä loppu porukalla mennä tuonne lokakuisten ryhmään:) Tuonne syyskuisiin meni jo tosi moni:)
Tuntuu, että porukka täällä on vähentynyt, ainakin kun katsoo kiertolistaa ja piinailijoita:)
Aina joku plussaa,niin on vaan uskottava, ettö jossain vaiheessa on meidän kaikkien vuoro ❤
 
@petronella09 Jep, tuun kertoo sit heti. Torstaina aamupäivällä se on.

Tuntuu tosiaan, et kaikki muut on plussannu. Kohtahan tässä pääsee/ joutuu siirtymään jo toiveissa vauva 2022 ryhmään, jos ei ala kohta plussaa kuulumaan.

@Samppa40 Vois olla ettei oo ihan plussa vielä, tai sit on. Lähellä on ainakin. Jos oot tehny ton aamusta, tee toinen nyt illasta. Miulla itellä tulee plussa nopeasti, pitää testaa 2 krt päivissä ettei mee ohi.
 
  • Tykkää
Reactions: Samppa40
Täällä lueskelen joka päivä vaikka hiljaiseloa ollut!
Meilläkään mies ei syö mitään vitamiineja. Samaistun tuohon, että tuntuu kun minä tekisin kaikkeni (syön vitamiinit, tikutan ovikset, vähennän alkoholia yms.) ja että mies vaan odottaa lapsen tulevan. Olen koettanut rohkasta häntäkin ottamaan selvää miten voisi itse edesauttaa raskautumista.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
@petronella09 Jep, tuun kertoo sit heti. Torstaina aamupäivällä se on.

Tuntuu tosiaan, et kaikki muut on plussannu. Kohtahan tässä pääsee/ joutuu siirtymään jo toiveissa vauva 2022 ryhmään, jos ei ala kohta plussaa kuulumaan.

@Samppa40 Vois olla ettei oo ihan plussa vielä, tai sit on. Lähellä on ainakin. Jos oot tehny ton aamusta, tee toinen nyt illasta. Miulla itellä tulee plussa nopeasti, pitää testaa 2 krt päivissä ettei mee ohi.o
Tein tuon nyt päivällä..voisin vielä illasta tehdä ja sit huomenna.. no miehen kanssa nyt vkonloppu pupuilut kumminkin...niin jospa tärppäis :LOL:
 
Nyt oli ilmestynyt lokakuisten pino ja suuri toive päästä sinne tietenkin :) Tässä on toivottu jo monen monta kuukautta sitä plussaa ja kuukaudet vaihtuu,mitään ei tapahdu:(

Ihan mukava seurata kuka milloinkin siirtyy plussanneisiin :) Oma mahdollinen la osuisi loppu kuuhun, jännä että näin edellisistäkin lapsista ollut .

Syökö muuten teidän miehet jotain monivitamiineja?Ajattelin käydä miehelle sellaisia nyt ostamassa..saa nähdä aikooko syödä niitä:/
Joo, vaihdellen eri juttuja tässä yrityksen aikana. Käytössä ollut mm. sinkki, c-vitamiini, e-vitamiini, d-vitamiini, kalaöljy, omega3, gelee royale (syötin omani loppun, kun alkoi uusi lääke ja ei suositeltu sen kaa luontaistuotteita), inoman ja mitähän muuta. Ei toki kaikkea samaan aikaan. Nyt menee monivitamiini ja inoman. Ostan aina innoissani hänelle kaikkea ja hän syö ne kiltisti :D ollaan kumpikin luettu paljon tietoa netistä. Toki kun hoidot jo alkaneetkin ja tutkimuksia tehty, niin vähän pakkokin olla kummankin mukana hommassa (y)

En pahastu ihmisten kommenteista, koska juurikin ajattelen kyseessä olevan ajattelemattomuutta. Joskus saan sanottua, että ei niitä lapsia tietenkään niin vain tehdä. Usein annan mennä vaan ohi. Mutta näin loppukierrosta tympii. Sanoi mulla yksi kaveri, että hän on ennen saattanut sanoa noin, koska itsellä lapset tullut helposti eikä ennen tuntenut ketään lapsettomuudesta kärsivää. Kyllä ihmiset myös oppivat muuttamaankin toimintaansa.
 
Hei,
Onko teillä kokemuksia Clearbluen digitaalisesta ovulaatiotestistä tai tuosta kaksoishormonia mittaavasta ovulaatiotestistä?
Tässä tutkailen raskauskeijun sivuja, että mitä ovulaatiotestejä kannattaisi tällä kertaa tilata.
Olen kahdesti käyttänyt clearbluen digiä ja oli helppo käyttöinen ja sain hymynaamat molemmilla kerroilla.Itsellä tuli ovis oireet 2 päivän päästä hymystä:)
 
  • Tykkää
Reactions: Samppa40 ja Lili_86
Hei,
Onko teillä kokemuksia Clearbluen digitaalisesta ovulaatiotestistä tai tuosta kaksoishormonia mittaavasta ovulaatiotestistä?
Tässä tutkailen raskauskeijun sivuja, että mitä ovulaatiotestejä kannattaisi tällä kertaa tilata.
Oli kaksi kiertoa kaksoishormoni, tilaisin lisää jos ei olisi niin kalliita. Minulla toimi, ensin päivä-kaksi tyhjää ympyrää, sitten vilkkuvaa päivä-kaksi ja sitten pysyvä hymy, toisella kierroksella vilkkuvan jälkeen loppui tikut.
 
Viimeksi muokattu:
Pelottaa testata myöhemmin. Jos kuitenkin on vaan vika testi. Mutta toisaalta niinhän se on jo monessa kierrossa ollut. Oireita kyllä on mutta kroppa valehdellut ennenkin.
Mä tiedän tuon tunteen mutta siltikään ei malttanut olla testaamatta, kun testejäkin oli aina varastossa. Oli kumpi tulos vaan, niin nostaa pintaan vahvoja tunteita. Tietysti toiset hyvässä mielessä ja toiset ei niinkään hyvässä. Mutta tottuneempi sitä oli negoihin, kun sitten plussaan. Plussakin tuo pintaan pelkoja, epäuskoa, jännitystä.

Mielen myllerrysten aikaa tämä lasten teko.

Isosti tsemppiä ❤
 

Yhteistyössä