Toiveissa vauva 2021

Ah piinapäivät. Kyllä voi aika kulua hitaasti. Olin jo päättänyt että lupa testata on aikaisintaan dpo12, mutta siitä se nyt päivä päivältä muuttuu lähemmäksi ja hyvä jos selviän ens maanantaihin joka ois dpo9 ihan sekopäistä touhua tämä.
Mä sorruin testaamiseen jo Dpo8, vaikka olin päättänyt vakaasti etten testaa ennen dpo12 :) Hullun hommaa! Mutta siis Early Preditor ja RFSU herkkä antoi vaaleanpunaiset haamut jo Dpo8 ja Dpo9 näytti selvän plussan myös ei herkkä rfsu, Early Clearblue ja PC. Vain Onestep liuska näytti negaa tähän aamuun, dpo11 saakka. Ja vielä tänäänkin se oli haamu kun muut jo kunnolla punaiset! Eli jos testaat, niin testaa jollain muulla kun Onestepin herkällä, olisin ollut turhaa pettynyt monta päivää, jos vain sillä olisin testannut! :)
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

19.1.2021 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
+ Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 64/30
Suhveli..............................kp 62/27
Meemuli.........................kp 36/30-34
Mamtobe......................kp 29/28
Daisy01...............................kp 28/32
Nuorena äidiksi...........kp 27/36
Nipsuneiti83.................kp 26/25-33
Chili_.................................kp 22/28-29
Iinanen...........................kp 20/23-24
Coguine.......................kp 20/27
Kirjoh89.........................kp 19/28
Sinisilmät......................kp 18/30
Iinesankka ..............kp 17/28-31
Wanti...........................kp 16/35-48
Toivojatintti.............kp 14/31
Persikka123.............kp 10/33
Nuunuu-84...............kp 10/30
Liilja.............................kp 10/28-33
Toive23.....................kp 9/27
Lavender_.....................kp 7/25
Petronella09................kp 3/25-26
SandraB..........................kp 2/26




★★★★★★★★★★★★★★★★★

★Piinailijat★

Mamtobe........................dpo 17
Meemuli...........................dpo 15
Iinanen...........................dpo 10
Chili..................................dpo 7
Coguine.......................dpo 5
Kirjoh89......................dpo 5




★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Anteeksi taas omanapailu.. :( Pakko vaan johonkin purkaa.. Se siitä haamusta sitten.. Clearblue digitaalinen näytti Not Pregnant eli eiköhän ne menkat sieltä ala.. Koska tuskin digitaalinen näyttää väärin ja varsinkaan kun tänään pitäis alkaa jos vaan kierto on pysyny ennallaan.. Olin jo niin toiveikas et plussa tulee, kun valkkaria vaan tulee ja vasemmalta nippaillu koko päivän kipeesti.. :(
 
Nyt ihmetyttää! Keltarauhaslääkitys jätetty tauolle negatiivisesta testistä (lauantai iltana otettu viimenen) ja viime kierrossa kuukautiset alko 1,5vrk sen jälkeen.. nyt menossa jo kolmas vuorokausi eikä tietookaan menkoista
Vaan keltasta valkovuotoo ja vatsa tuntemuksia
Mulla kävi sama Primolutin jälkeen, tajusin vasta viikon päästä. Nyt rv 11+4. :)
 
Anteeksi taas omanapailu.. Pakko vaan johonkin purkaa.. Se siitä haamusta sitten.. Clearblue digitaalinen näytti Not Pregnant eli eiköhän ne menkat sieltä ala.. Koska tuskin digitaalinen näyttää väärin ja varsinkaan kun tänään pitäis alkaa jos vaan kierto on pysyny ennallaan.. Olin jo niin toiveikas et plussa tulee, kun valkkaria vaan tulee ja vasemmalta nippaillu koko päivän kipeesti..
Pahoitteluni @Meemuli ja paljon tsemppiä menkkojen alkuun ❤ Ymmärrän, että olo on pettynyt, kun on ollut toivoa. Jos menkat ei ala huomiseen mennessä, niin kannattaa varmaan testata uudestaan!
 
@Lavender_ Harmi että ette päässeet mutta hyvä että on toi yksityinen varalla, jos muutatte mielen!

Me saatiin itseasiassa lääkäriltä lupa jatkaa yrittämistä heti, mutta omalla päätöksellä odotellaan tää tammikuu. Helmikuussa mulla ennen ovista on kontrollilabrat ja alkaa lääkitys kilpirauhaseen, joten siitä kierrosta meinattiin sit yrittää! Kiva myös päästä näkemään onko ferritiini ja d-arvot nousseet.

Tämä yhden kuukauden väliin jääminen kyllä luo kovat paineet seuraavaan kiertoon. Oon jo miettinyt taas asiaa niin paljon ja tiedän milloin ois la, eka ultra, milloin kerrottaisiin perheelle jne... Huoh! Pitäis varmaan kohdistaa tää haaveilu yleisesti siihen raskauteen ja vauvaan, eikä miettiä noita kieroja ja ajankohtia, koska ne aiheuttaa sit aina pettymyksen.
Tsemppiä @daisy01 kontrolleihin ja helmikuun yritykseen! Ymmärrän niin, että tämä yritys pyörii paljon mielessä, sama täällä:)
 
@Mamtobe kerro heti kun testaat miten kävi!

Pahoittelut uuteen kiertoon siirtyneille ja muille pettyneille <3

Mietin, että olenko sairastunut tömän yrityksen myötä masennukseen Koko elämä on yhtä ovulaation odottamista ja oireiden kyttäämistä. Seksielämä on mennyt ihan pilalle yrittämisen myötä, ja nykyään joudun myös jännittämään sitä, onnistuuko seksi ollenkaan ovulaation aikaan. Mietin, että pitäisikö vaan siirtyä käyttämään ehkäisyö ja unohtaa koko yrittäminen. Vai miten ihmeessä sitä osaisi ottaa rennomman asenteen? Jos teillä on mitään vinkkejä asiaan, niin ottaisin ilolla vastaan. <3

Anteeksi näin negatiivinen viesti. Nyt on omat voimat vaan lopussa.
Voimia sulle! Ei ole mitään suurta viisautta jaettavana, mutta kaikki muu sisältö elämässä vie ajatuksia pois tästä odotuksesta. Mulla suurin ahdistus tulee vapaapäivinä kun en tee mitään eli toisin sanoen roikun täällä tai muuten etsin tietoa milloin mistäkin raskautumiseen liittyvästä. Kun koko päivän vaan pyörittää tätä mielessä, niin pakka alkaa hajota. Eli mun neuvo on: neulo, tee ruokaa, leivo, käy lenkillä, tapaa ystäviä, katso elokuvaa, mitä tahansa, mutta älä vatvo näitä asioita mielessä kokoajan. Tiedän että helpommin sanottu kuin tehty ja vaikea tarttua muuhun tekemiseen, kun pää on täynnä vauvoja, ovulaatioita ja raskaustestejä. Mutta olen sen huomannut että mieli on levollisempi niiden päivien jälkeen, kun päivä on ollut täynnä muuta tekemistä.

Seksielämään en osaa kommentoida. Mikä teillä aiheuttaa ongelmaa ja kummalla on paineita? Ihmisestä riippuen ovulaation seuraamisen pois jättäminen voisi auttaa, tai jos paineet on miehellä niin sopikaa ettei hänelle kerrota oviksesta. Toisille taas varmaan tuo helpotuksen oviksen seuranta jolloin seksiä ei "tarvitse" harrastaa niin usein. Eli mikä kenellekin sopii.
 
Keiju83.
Täällä on tapahtunut edellisen kirjoitukseni jälkeen vaikka ja mitä ja olen lähes päivittäin käynyt lukemassa kuulumisianne. ❤

Täällä kp 28 menossa ja dpo8 myös. Oletan kiertopäivänä 20 olleen ovulaation, kun digitestiin pomppasi hymynaama kp 19. Melkoista nippailua oli ennen sitä ja olin ihan ihmeissäni. Moiset tuntemukset kun ovat pillereiden vuoksi olleet useamman kuukauden jäissä. Siksipä toivon nippailujen viitanneen priimamunasolun kehittymiseen.

Nippailut ovat jatkuneet edelleen alavatsassa, mutta muita tuntemuksia ei juurikaan ole. Viikonloppuna on tarkoitus testata, ellei kuukautiset ala. Olisi hurjaa (ja ihanaa!) jos testiin pärähtäisi plussa, sillä viikonloppuna tulee tasan vuosi siitä kun tein elämäni ensimmäisen raskaustestin ja vielä positiivisen liki kahden vuoden yrittämisen jälkeen. Se raskaus päättyi kurjasti (kirjoitin siitä aiemmin täällä), mutta nyt on toiveet hyperkorkealla.

Ja mikä mielestäni on positiivista, niin nuo nippailut vatsan molemmin puolin, eikä vain yhdellä puolen. Huomaan pohtivani jokaista nippausta toiveikkaana ja lisäksi olen joutunut parina päivänä pitämään housujen ylänappia auki. Ja toki ajattelen tämän enteilevän nyt hyvää. Siippani mielestä spekuloin ja hössötän asiaa aivan liikaa.
 
Täällä on tapahtunut edellisen kirjoitukseni jälkeen vaikka ja mitä ja olen lähes päivittäin käynyt lukemassa kuulumisianne.

Täällä kp 28 menossa ja dpo8 myös. Oletan kiertopäivänä 20 olleen ovulaation, kun digitestiin pomppasi hymynaama kp 19. Melkoista nippailua oli ennen sitä ja olin ihan ihmeissäni. Moiset tuntemukset kun ovat pillereiden vuoksi olleet useamman kuukauden jäissä. Siksipä toivon nippailujen viitanneen priimamunasolun kehittymiseen.

Nippailut ovat jatkuneet edelleen alavatsassa, mutta muita tuntemuksia ei juurikaan ole. Viikonloppuna on tarkoitus testata, ellei kuukautiset ala. Olisi hurjaa (ja ihanaa!) jos testiin pärähtäisi plussa, sillä viikonloppuna tulee tasan vuosi siitä kun tein elämäni ensimmäisen raskaustestin ja vielä positiivisen liki kahden vuoden yrittämisen jälkeen. Se raskaus päättyi kurjasti (kirjoitin siitä aiemmin täällä), mutta nyt on toiveet hyperkorkealla.

Ja mikä mielestäni on positiivista, niin nuo nippailut vatsan molemmin puolin, eikä vain yhdellä puolen. Huomaan pohtivani jokaista nippausta toiveikkaana ja lisäksi olen joutunut parina päivänä pitämään housujen ylänappia auki. Ja toki ajattelen tämän enteilevän nyt hyvää. Siippani mielestä spekuloin ja hössötän asiaa aivan liikaa.
Kuulostaa lupaavalta, täältä peukut pystyssä, että plussa pärähtää <3
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Täällä on tapahtunut edellisen kirjoitukseni jälkeen vaikka ja mitä ja olen lähes päivittäin käynyt lukemassa kuulumisianne.

Täällä kp 28 menossa ja dpo8 myös. Oletan kiertopäivänä 20 olleen ovulaation, kun digitestiin pomppasi hymynaama kp 19. Melkoista nippailua oli ennen sitä ja olin ihan ihmeissäni. Moiset tuntemukset kun ovat pillereiden vuoksi olleet useamman kuukauden jäissä. Siksipä toivon nippailujen viitanneen priimamunasolun kehittymiseen.

Nippailut ovat jatkuneet edelleen alavatsassa, mutta muita tuntemuksia ei juurikaan ole. Viikonloppuna on tarkoitus testata, ellei kuukautiset ala. Olisi hurjaa (ja ihanaa!) jos testiin pärähtäisi plussa, sillä viikonloppuna tulee tasan vuosi siitä kun tein elämäni ensimmäisen raskaustestin ja vielä positiivisen liki kahden vuoden yrittämisen jälkeen. Se raskaus päättyi kurjasti (kirjoitin siitä aiemmin täällä), mutta nyt on toiveet hyperkorkealla.

Ja mikä mielestäni on positiivista, niin nuo nippailut vatsan molemmin puolin, eikä vain yhdellä puolen. Huomaan pohtivani jokaista nippausta toiveikkaana ja lisäksi olen joutunut parina päivänä pitämään housujen ylänappia auki. Ja toki ajattelen tämän enteilevän nyt hyvää. Siippani mielestä spekuloin ja hössötän asiaa aivan liikaa.
Täälläkin todennäköisesti dpo8, jätin testaamatta mutta aika selkeä ovis oli. Nyt myös kummallisempia alavatsaoloja aaltoillen, mutta koska yritys ei ollut hyvin kohillaan la/su yö, ovis ma ja oli ainoa yritys tuoloin la/su niin toiveet ei kovin korkealla ole. Silti testi polttelisi kaapissa.
 
Mie tein tänään semmosen jutun et varasin ajan ens viikon lopulle gynekologille felicitakseen Ennakoin siis et menkat alkaa kuitenkin nyt (ja sehän ois vaa plussaa jos lääkärin joutuisi peruu) ja alkaa uus kierto.
Oon tätä jo jonkin aikaa miettinyt ja nyt kerta näin kauan on mennyt ilman onnistumista, on aika mennä lääkärin juttusille. Mielessä ois, jos jotain lääkettä sais varsinkin loppukiertoa tukemaan. Eiks keltarauhashormoni ois jotain semmosta?
Haluun kyllä et ultrataan samalla, niin näkee onko siellä munasoluja kasvamassa. Näkeekö tolla ultralla miten hyvin onko siellä kiinnikkeitä sektiosta?

Jotenkin nyt helpottunut olo, ku sain varattua.
Hyvä kun sait ajan varattua! Me ollaan hoidossa Felicitaksellq myös. En tiedä noista kiinnikkeistä mutta oika kannattaa varata mieluummin kierron alkuun kuin loppuun. Silloin näkee paremmin munasarjan reservin ja kohdun limakalvon kunnon.
Mulla on ollut nyt hoitona luget kierron lopussa. Valitettavasti siitä ei ole ollut apua... ens kiertoon sitten myös alkukierron hormonit.
 
@Mamtobe kerro heti kun testaat miten kävi!

Pahoittelut uuteen kiertoon siirtyneille ja muille pettyneille <3


Voimia sulle! Ei ole mitään suurta viisautta jaettavana, mutta kaikki muu sisältö elämässä vie ajatuksia pois tästä odotuksesta. Mulla suurin ahdistus tulee vapaapäivinä kun en tee mitään eli toisin sanoen roikun täällä tai muuten etsin tietoa milloin mistäkin raskautumiseen liittyvästä. Kun koko päivän vaan pyörittää tätä mielessä, niin pakka alkaa hajota. Eli mun neuvo on: neulo, tee ruokaa, leivo, käy lenkillä, tapaa ystäviä, katso elokuvaa, mitä tahansa, mutta älä vatvo näitä asioita mielessä kokoajan. Tiedän että helpommin sanottu kuin tehty ja vaikea tarttua muuhun tekemiseen, kun pää on täynnä vauvoja, ovulaatioita ja raskaustestejä. Mutta olen sen huomannut että mieli on levollisempi niiden päivien jälkeen, kun päivä on ollut täynnä muuta tekemistä.

Seksielämään en osaa kommentoida. Mikä teillä aiheuttaa ongelmaa ja kummalla on paineita? Ihmisestä riippuen ovulaation seuraamisen pois jättäminen voisi auttaa, tai jos paineet on miehellä niin sopikaa ettei hänelle kerrota oviksesta. Toisille taas varmaan tuo helpotuksen oviksen seuranta jolloin seksiä ei "tarvitse" harrastaa niin usein. Eli mikä kenellekin sopii.
Kiitos hyvistä ajatuksistasi! Olet oikeassa siinä, että kun päivissä on paljon ohjelmaa, ajatukset ei pyöri vaan kierron ja raskautumisen ympärillä. Viikonloput on pahimpia, kun on liikaa aikaa ajatella :(

suorituspaineista meillä kärsii mies. Ovulaatiosta on pakko kertoa hänelle suoraan koska seksiä on meillä vain muutamia kertoja kuussa (meillä piiiiitkä parisuhde takana). Toki nyt keväällä jos/kun aloitetaan koeputkihoidot, niin seksin suhteen ei enää tarvitse niin paljoa stressata.

Mulla alkaa myös ikä tulla vastaa lapsen yrityksen kanssa eli tämä on nyt vika vuosi kun raskautta yritetään :/
 
Nyt ihmetyttää! Keltarauhaslääkitys jätetty tauolle negatiivisesta testistä (lauantai iltana otettu viimenen) ja viime kierrossa kuukautiset alko 1,5vrk sen jälkeen.. nyt menossa jo kolmas vuorokausi eikä tietookaan menkoista
Vaan keltasta valkovuotoo ja vatsa tuntemuksia
Mulla meni ekassa lugekierrosta 3 vrk menkkoihin lääkkeen lopettamisesta ja tokassa lugekierrossa meni 6 vrk vuodon alkamiseen (vikan luge jälkeen) En tiedä voiko luge jotenkin kumuloitua elimistöön - ei kai. Tässä kierrossa voin onneksi jättää luget väliin, kun munis irtosi ennen aikojaan ja kierto meni siksi pilalle.
 
Kiitos hyvistä ajatuksistasi! Olet oikeassa siinä, että kun päivissä on paljon ohjelmaa, ajatukset ei pyöri vaan kierron ja raskautumisen ympärillä. Viikonloput on pahimpia, kun on liikaa aikaa ajatella

suorituspaineista meillä kärsii mies. Ovulaatiosta on pakko kertoa hänelle suoraan koska seksiä on meillä vain muutamia kertoja kuussa (meillä piiiiitkä parisuhde takana). Toki nyt keväällä jos/kun aloitetaan koeputkihoidot, niin seksin suhteen ei enää tarvitse niin paljoa stressata.

Mulla alkaa myös ikä tulla vastaa lapsen yrityksen kanssa eli tämä on nyt vika vuosi kun raskautta yritetään :/
Viikonloput on munkin mielestä yhtä tuskaa just tän takia! Nyt oon yrittänyt kehitellä puuhaa sinnekin, menee muuten ihan vatvomiseksi.

Miehen suorituspaineisiin ei nyt äkkiseltään tuu muuta konkreettista vinkkiä kuin täällä jokunen (kymmentä) sivua taaksepäin jonkun mainitsema koti inssi, mutta varmaan tämäkin on teillä jo mietitty.

Paljon tsemppiä teille ja toivon todella että teillä tärppää vielä <3
 
  • Tykkää
Reactions: tokkurainen
Kiitos hyvistä ajatuksistasi! Olet oikeassa siinä, että kun päivissä on paljon ohjelmaa, ajatukset ei pyöri vaan kierron ja raskautumisen ympärillä. Viikonloput on pahimpia, kun on liikaa aikaa ajatella

suorituspaineista meillä kärsii mies. Ovulaatiosta on pakko kertoa hänelle suoraan koska seksiä on meillä vain muutamia kertoja kuussa (meillä piiiiitkä parisuhde takana). Toki nyt keväällä jos/kun aloitetaan koeputkihoidot, niin seksin suhteen ei enää tarvitse niin paljoa stressata.

Mulla alkaa myös ikä tulla vastaa lapsen yrityksen kanssa eli tämä on nyt vika vuosi kun raskautta yritetään :/
Meillä myös miehellä ollut suorituspaineita ja seksiä on myös vain muutaman kerran kuussa, jolloin nyt raskautta yrittäessä sen oikein ajoittaminen korostuu. Meillä oli Felicitaksen gynen kanssa puhetta tästä niin hän ehdotti koti-inseminaatiota. Aiotaan kokeilla tämä ottaa lisänä vielä käyttöön.
 
Miten te muut yrittäjät aiotte tehdä koronarokotteen kanssa? Rokotteen valmistajahan suosittelee että rokotuksen jälkeen olisi ehkäisy käytössä 2 kk. Ja kun rokotteesta pitää ottaa myös tehoste, yrittämisestä menee monta kuukautta hukkaan. :/ Pohdin, että jättäisin rokotteen tänä vuonna ottamatta. Tämä on kuitenkin meillä viimeinen vuosi yritystä, kun ikä tulee vastaan.
 

Yhteistyössä