Toiveissa vauva 2021

vierailija
Ainut ongelma ei ole säästäminen, vaan myös se kun asutaan syrjemmässä, eikä ihan lähellä ole mitään yksityisiä lääkäri keskuksia, sekä mies on vastaan kaikkia tutkimuksia...

Eipä kai se auta kun vaan odottaa ihmettä ja jollei sitä tapahdu niin on aika luovuttaa..
Moi, (toistaiseksi) taustailija täällä, niin samoin fiiliksin kuin tosi moni täällä. Etenkin, I feel u Petronella! Älä ihmeessä luovuta vielä. Mulla ehkä hyvin samanlainen tilanne kuin sulla (paitsi olen pari vuotta vanhempi), sama määrä lapsia, samaan aikaan aloitettu yritys. Tai no, aloitettiin jo yli vuosi sitten, mutta se meni kesken kolmannella kuulla. Suosittelen kyllä mielenrauhan vuoksi tutkimuksia, itselläni auttoi, rauhoitti! Kävin marraskuussa siis ultrassa ja verikokeissa tsekkaamassa, että onko kaikki suht ok (paitsi ikä...), kaavinnan jälkeen ja muutenkin. Amh alhainen, ferritiini alhaalla (nyt vedän lisärautaa), kohtu ja munikset ihan ok. Lääkäri kannusti vaan yrittämään, että hyvin voi onnistua vielä, tässä iässä vaan kestää! Mut mä oon ihan samoissa fiiliksissä.. että voisko jo onnistua jos on tullakseen, aika menee koko ajan eteenpäin, suotaisko meille vielä ihme? Ja se joka kiertoinen pudotus, kun ei.. Tsemppiä kaikille, toivoa on niin kauan kuin on yritystä, ihanat nykyiset ja tulevat äidit!
 
Onpas paljon plussia vuoden alkuun. ❤

@petronella09 ,tuo on hirvittävä tuska kun kello tikittää. Oma takaraja oli 39v mennessä raskaana, ja se täyttyy kesällä. Ehdin olla sen 6kk jo raskaanakin,ja kun rakennepoikkeama sitten löytyi, alkoi se kaikki lokakuussa alusta. Sain eilen äitiyspoliklinikalta puhelun, kun saimme tietää vauvan ruumiinavauksen tulokset ja samalla sain jutella tästä uuden yrityksestä. Lohdutuksena voin sanoa, että se lääkäri sanoi, että 38v ei ole vielä yhtään vanha,ja jos on jo kolme lasta synnyttänyt, todennäköisyydet ovat vielä erinomaiset meillä hieman vanhemmillakin :)


@Meemuli , tuossa tämän aamun alemmassa näen haamun! Olen huono arvioimaan onko viivanpaikka vai haamunalku, sillä sama ongelma on täällä! Juuri yritän tulkita omaa testiä. :)

Viime kierrossa sain nimittäin eri herkillä testeillä dpo9 haamua tai viivanpaikkaa. Ja nyt menin dpo8 tekemään taas herkän Early Predictor testin ja taas joku viiva siellä on. Nyt en todellakaan innostu, sama homma kun viime kierrossa näyttää toistuvan. Antaakohan tämä testi aina tällaisen toisen viivan? Tulee heti testiajan puitteissa ja näkyy rikkomatta puikkoa ja ihan kääntelemättä ja vääntelemättä.


tässä testi kuivuttuaan

Joo mieskin jopa näki et joku hyvin haalea siinä on, mut täytyy kattoo vahvistuuko vai onko vain viivanpaikkaa mut hullua kun joka ikiseen testiin mitä nyt oon tehny niin oon saanu nyt noita hyvin haaleita viivoja.. Kyllä sulla siellä näkyy haamua! Toivotaan parasta❤
 
Onpas paljon plussia vuoden alkuun.

@petronella09 ,tuo on hirvittävä tuska kun kello tikittää. Oma takaraja oli 39v mennessä raskaana, ja se täyttyy kesällä. Ehdin olla sen 6kk jo raskaanakin,ja kun rakennepoikkeama sitten löytyi, alkoi se kaikki lokakuussa alusta. Sain eilen äitiyspoliklinikalta puhelun, kun saimme tietää vauvan ruumiinavauksen tulokset ja samalla sain jutella tästä uuden yrityksestä. Lohdutuksena voin sanoa, että se lääkäri sanoi, että 38v ei ole vielä yhtään vanha,ja jos on jo kolme lasta synnyttänyt, todennäköisyydet ovat vielä erinomaiset meillä hieman vanhemmillakin


@Meemuli , tuossa tämän aamun alemmassa näen haamun! Olen huono arvioimaan onko viivanpaikka vai haamunalku, sillä sama ongelma on täällä! Juuri yritän tulkita omaa testiä.

Viime kierrossa sain nimittäin eri herkillä testeillä dpo9 haamua tai viivanpaikkaa. Ja nyt menin dpo8 tekemään taas herkän Early Predictor testin ja taas joku viiva siellä on. Nyt en todellakaan innostu, sama homma kun viime kierrossa näyttää toistuvan. Antaakohan tämä testi aina tällaisen toisen viivan? Tulee heti testiajan puitteissa ja näkyy rikkomatta puikkoa ja ihan kääntelemättä ja vääntelemättä.


tässä testi kuivuttuaan
Yrittämisen alussa olin 37v,kesällä tulee täyteen 39v, laskeskelin,että johonkin syyskuulle olisi aikaa yrittää,jotta saisin vauvan viimeistään 40v täyttäessäni.

Kannustavaa että lääkärisi oli sitä mieltä että 38v ei ole vielä vanha saamaan lasta:) Antaa itsellenikin toivoa.Aika hauskaa,että olemme saman ikäisiä ja täytämme kesällä molemmat 39v :) Minä vaan en ole saanut plussaa tänä aikana kertaakaan,enkä edes haamujen esiäitiä:(
 
Moi, (toistaiseksi) taustailija täällä, niin samoin fiiliksin kuin tosi moni täällä. Etenkin, I feel u Petronella! Älä ihmeessä luovuta vielä. Mulla ehkä hyvin samanlainen tilanne kuin sulla (paitsi olen pari vuotta vanhempi), sama määrä lapsia, samaan aikaan aloitettu yritys. Tai no, aloitettiin jo yli vuosi sitten, mutta se meni kesken kolmannella kuulla. Suosittelen kyllä mielenrauhan vuoksi tutkimuksia, itselläni auttoi, rauhoitti! Kävin marraskuussa siis ultrassa ja verikokeissa tsekkaamassa, että onko kaikki suht ok (paitsi ikä...), kaavinnan jälkeen ja muutenkin. Amh alhainen, ferritiini alhaalla (nyt vedän lisärautaa), kohtu ja munikset ihan ok. Lääkäri kannusti vaan yrittämään, että hyvin voi onnistua vielä, tässä iässä vaan kestää! Mut mä oon ihan samoissa fiiliksissä.. että voisko jo onnistua jos on tullakseen, aika menee koko ajan eteenpäin, suotaisko meille vielä ihme? Ja se joka kiertoinen pudotus, kun ei.. Tsemppiä kaikille, toivoa on niin kauan kuin on yritystä, ihanat nykyiset ja tulevat äidit!
Kiitos tsempeistä, arvostan suuresti ❤
 
Oh, musta on ihana kun ihmiset plussaa!! Mutta samalla musta tuntuu, että lukuisat plussat hieroo mun ikuista epäonnea lisääntymisessä vasten kasvoja. :( Se on vain tunne. Älkää pliis loukkaantuko kukaan tuosta. Mä en koskaan ole saanut luomuna plussaa, vain hoidoista. Tai olen toki biokemiallisten viivoja, jotka koskaan ei ole vahvistuneet. Mä en edes tajua miten ihmiset tulee raskaaksi ilman hoitoja niin että se onnistuu loppuun saakka. Ehkä mun tosiaan pitää lopettaa yrittäminen. Miksi mä edes yritän enää? Just tänään on uuvuttavaa. Kp 2 ja vuodan verta ihan solkenaan. Miten nämä kuukautisetkin on näin runsaat? Vois istua koko päivän pöntöllä lorottamassa kirkkaanpunaista verta. En vain jaksa. Anteeksi avautuminen!
 
Tässä nyt tehty testi, ylempi testiajalla ja alempi kuivana ja ovistesti melki plussaa..


Tässä pari minuuttia testiajan jälkeen:
Tossa alimmaisessa näkyy jotain mun silmään. Toivotaan, että vahvistuu!

@Liiby en itse ainakaan todellakaan loukkaannu. Tuntuu pahalta teidän puolesta, jotka joudutte kerta toisensa jälkeen pettymään. Kyllä jokaiselle sen plussan soisi ♡
 
Heippa! Täällä on nyt reilu viikko sitten jätetty ehkäisy pois ja toivon kovasti että ovulaatio tulisi ekassa kierrossa jo onnistuneesti. Mulla ollut todella pitkää ja todella lyhyttä kiertoa minipillereiden kanssa joten pelkään että en ovuloi hetkeen vielä... Suojaamatonta seksiä kyllä ahkerasti tehty heti ehkäisyn pois jätön jälkeen :D ovulaatiotestejä olen tehnyt ekaa kertaa ikinä (vaikka 2 lasta jo ennestään). Tänään sain tummemman viivan kuin muina päivinä mutta ei kuitenkaan vielä positiivinen (sofi testit). Minkälaisia oireita teillä on esim selän ja mahan kanssa ovulaation aikoihin? Mulla oli eilen aivan selittämätön kramppi/aaltoileva kipu alaselässä vain toisella puolella koko illan eikä särkylääke auttanut. Tälläistä ei ole ollut koskaan aiemmin! Mietin voisko se ovis jo tapahtua vai elänkö haavemaailmassa :D
 
Oh, musta on ihana kun ihmiset plussaa!! Mutta samalla musta tuntuu, että lukuisat plussat hieroo mun ikuista epäonnea lisääntymisessä vasten kasvoja. Se on vain tunne. Älkää pliis loukkaantuko kukaan tuosta. Mä en koskaan ole saanut luomuna plussaa, vain hoidoista. Tai olen toki biokemiallisten viivoja, jotka koskaan ei ole vahvistuneet. Mä en edes tajua miten ihmiset tulee raskaaksi ilman hoitoja niin että se onnistuu loppuun saakka. Ehkä mun tosiaan pitää lopettaa yrittäminen. Miksi mä edes yritän enää? Just tänään on uuvuttavaa. Kp 2 ja vuodan verta ihan solkenaan. Miten nämä kuukautisetkin on näin runsaat? Vois istua koko päivän pöntöllä lorottamassa kirkkaanpunaista verta. En vain jaksa. Anteeksi avautuminen!
Samaistun niin tunteisiisi,vaikka minä olen raskautunut aiemmin luomusti ilman suurempia ongelmia,enkä siis tiedä mitä olet käynyt läpi.

Minulla vähentynyt vuoto siitä mitä se aluksi oli ehkäisyn jäädessä pois.Aluksi vuoto oli kuvailemaasi vuotoa, eikä ihme,että ferritiini oli alhainen. Kun kerroin huoleni,selvästi vähentyneestä vuodosta,niin lääkärin mielipide oli että mitään häikkää ei voi olla kun on kuukautiset:(

Todella suuri halaus sinulle ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Liiby
Oh, musta on ihana kun ihmiset plussaa!! Mutta samalla musta tuntuu, että lukuisat plussat hieroo mun ikuista epäonnea lisääntymisessä vasten kasvoja. Se on vain tunne. Älkää pliis loukkaantuko kukaan tuosta. Mä en koskaan ole saanut luomuna plussaa, vain hoidoista. Tai olen toki biokemiallisten viivoja, jotka koskaan ei ole vahvistuneet. Mä en edes tajua miten ihmiset tulee raskaaksi ilman hoitoja niin että se onnistuu loppuun saakka. Ehkä mun tosiaan pitää lopettaa yrittäminen. Miksi mä edes yritän enää? Just tänään on uuvuttavaa. Kp 2 ja vuodan verta ihan solkenaan. Miten nämä kuukautisetkin on näin runsaat? Vois istua koko päivän pöntöllä lorottamassa kirkkaanpunaista verta. En vain jaksa. Anteeksi avautuminen!
Samaistun. Mäkäön en ole ikinä saanut luomuplussaa ja en taatusti plussaa nytkään ilman hoitoja. Eikä hoitoihinkaan tällä hetkellä kovin suuri luotto ole. Meillä siis yksi ivf lapsonen. Tsemppiä sinulle ja myös kaikille muille yrittäjille! ♡
 
Oh, musta on ihana kun ihmiset plussaa!! Mutta samalla musta tuntuu, että lukuisat plussat hieroo mun ikuista epäonnea lisääntymisessä vasten kasvoja. Se on vain tunne. Älkää pliis loukkaantuko kukaan tuosta. Mä en koskaan ole saanut luomuna plussaa, vain hoidoista. Tai olen toki biokemiallisten viivoja, jotka koskaan ei ole vahvistuneet. Mä en edes tajua miten ihmiset tulee raskaaksi ilman hoitoja niin että se onnistuu loppuun saakka. Ehkä mun tosiaan pitää lopettaa yrittäminen. Miksi mä edes yritän enää? Just tänään on uuvuttavaa. Kp 2 ja vuodan verta ihan solkenaan. Miten nämä kuukautisetkin on näin runsaat? Vois istua koko päivän pöntöllä lorottamassa kirkkaanpunaista verta. En vain jaksa. Anteeksi avautuminen!
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Täällä eletään samojen ajatusten kanssa. Joka kuukausi saa pettyä, kun menkat alkaa. En ole saanut kertaakaan raskaustestiin sitä toista viivaa. Yritys meillä on aloitettu 11/19. Itse olen menettänyt täysin toivon tulla luomusti raskaaksi. :( Nyt vain odotamme milloinka pääsemme tarkempiin tutkimuksiin
 
@petronella09 ja muutkin ketkä tuskailevat toistuvien negojen kanssa. Meillä yritys on alkanut 1/19, eli kaksi vuotta sitten, ja nyt siis olen saanut ensimmäisen viivan testiin ikinä. Ei edes kemiallista tai haamun esiäitiä ole aiemmin ollut.

Tutkimuksissa käytiin viime vuonna ja kaikki oli kunnossa.
Olin kyllä itse jo luovuttanut, että en koskaan saa plussaa, kun tuota ikääkin on tosiaan jo 40+, ja aiempia lapsia ei ole. Mutta näköjään kaikki on mahdolista.

Älkää luovuttako ja ihan hurjat tsempit!
 
@petronella09 ja muutkin ketkä tuskailevat toistuvien negojen kanssa. Meillä yritys on alkanut 1/19, eli kaksi vuotta sitten, ja nyt siis olen saanut ensimmäisen viivan testiin ikinä. Ei edes kemiallista tai haamun esiäitiä ole aiemmin ollut.

Tutkimuksissa käytiin viime vuonna ja kaikki oli kunnossa.
Olin kyllä itse jo luovuttanut, että en koskaan saa plussaa, kun tuota ikääkin on tosiaan jo 40+, ja aiempia lapsia ei ole. Mutta näköjään kaikki on mahdolista.

Älkää luovuttako ja ihan hurjat tsempit!
Tämä on kyllä aivan fantastinen esimerkki<3 Varsinkin, kun ikää tulee, niin se vaan saattaa oikeasti ottaa aikaa :/ Kaikille surijoille parempaa mieltä täältä ja paljon tsemppiä <3
 
Ihanaa kuulla, että täällä on noin 40-vuotiaina vielä plussanneita! Itsellä myös epätoivo nostaa päätään ja parisuhde alkaa olla myös tässä vaiheessa koetuksella (yk12). Mies ei oikein saa kiinni siitä; miten rankkaa tämä yrittäminen henkisesti on.

Oon itkenyt tänään koko päivän pilalle mennyttä kiertoa. Kävin ultrassa tosiaan maanantaina ja silloin KP 11 johtofolli oli vain 10 mm. Kohdun limakalvo oli kuitenkin jo hyvä eli 9,5 mm. Pelkään että
LH-piikki tuli tuolloin ma/ti (en testannut koska ajattelin että ei ole mahdollista ovuloida noin pienellä muniksella). Keskiviikosta alkaen ovulaatiotestit näyttäneet kuitenkin ihan blancoa eli ilmeisesti ovis oli ja meni ja inssi jäi nyt sitten tekemättä.

Tietääkö joku, voiko munis irrota liian aikaisin? Tai onko mahdollista että gyne ei ultrassa nähnyt ”oikeaa” johtofollia tuolloin maanantaina? En vaan käsitä, miten ovis ois voinut olla jo alkuviikosta kun johtofolli oli maanantaina vaan sen 10 mm??
 
Ihanaa kuulla, että täällä on noin 40-vuotiaina vielä plussanneita! Itsellä myös epätoivo nostaa päätään ja parisuhde alkaa olla myös tässä vaiheessa koetuksella (yk12). Mies ei oikein saa kiinni siitä; miten rankkaa tämä yrittäminen henkisesti on.

Oon itkenyt tänään koko päivän pilalle mennyttä kiertoa. Kävin ultrassa tosiaan maanantaina ja silloin KP 11 johtofolli oli vain 10 mm. Kohdun limakalvo oli kuitenkin jo hyvä eli 9,5 mm. Pelkään että
LH-piikki tuli tuolloin ma/ti (en testannut koska ajattelin että ei ole mahdollista ovuloida noin pienellä muniksella). Keskiviikosta alkaen ovulaatiotestit näyttäneet kuitenkin ihan blancoa eli ilmeisesti ovis oli ja meni ja inssi jäi nyt sitten tekemättä.

Tietääkö joku, voiko munis irrota liian aikaisin? Tai onko mahdollista että gyne ei ultrassa nähnyt ”oikeaa” johtofollia tuolloin maanantaina? En vaan käsitä, miten ovis ois voinut olla jo alkuviikosta kun johtofolli oli maanantaina vaan sen 10 mm??
Ovis voi kyl olla edelleen tuloillaan, jos johtofolli maanantaina ollut 10. Loogisempaa olis. Folli Kasvaa n. 2mm /päivä ja on itselläni oviksen aikaan ainakin 22-24mm. :) Mulla testit monesti blankoja viel tuossa vaiheessa ennen ovista, tummuu sit nopeasti plussaksi. Ovistesti voi kuitenkin vaihdella tummuusasteeltaan ennen ovista eikä tumnene yleensä lineaarisesti plussaksi eli jos testissä oli väriä ennen ultraa ei sekään suoraa tarkoita et ovis olis tullut. Toivottavasti sielläkin on kyse jostain vastaavasta. Mulla ainakin noilla spekseillä ovis+ luonnollisesti tulis vasta su ilta/ma enkä osaisi sitä edes aiemmin odottaa. Follikkelin kun pitää olla tarpeeksi iso et se voi puhjeta ja munasolun olla kypsä.
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

17.1.2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
+ Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 62/30
Suhveli..............................kp 60/27
Meemuli.........................kp 34/30-34
Mansikka3.....................kp 29/29
Mamtobe......................kp 27/28
Daisy01...............................kp 26/32
SandraB............................kp 26/26
Nuorena äidiksi...........kp 25/36
Nipsuneiti83.................kp 24/25-33
Chili_.................................kp 20/28-29
Iinanen...........................kp 18/23-24
Coguine.......................kp 18/27
Kirjoh89.........................kp 17/28
Sinisilmät......................kp 16/30
Iinesankka ..............kp 15/28-31
Wanti...........................kp 14/35-48
Toivojatintti.............kp 12/31
Persikka123.............kp 8/33
Nuunuu-84...............kp 8/30
Liilja.............................kp 8/28-33
Toive23.....................kp 7/27
Lavender_..........kp 5/25
Petronella09......kp 1/25-26










★★★★★★★★★★★★★★★★★

★Piinailijat★

Mamtobe........................dpo 15
Mansikka3................dpo 15
Meemuli...........................dpo 13
SandraB.......................dpo 12
Rosmarin......................dpo 10
Iinanen...........................dpo 8
Chili..................................dpo 5
Coguine.......................dpo 3
Kirjoh89......................dpo 3










★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Äh. Perinteinen oviksen jälkeinen "olis voinut mennä paremmin" iski. Tallettelut jäi -3 ja -1 päiville. Eilen piti vielä, mutta taapero yski eikä mennyt yökylään ja tietty melkosta hommaa sit nukutuskin. Siinä sit silmät ristissä arvoin että pitäskö vielä väkisin yrittää mut oli kohdattava realiteetit ettei vaan omat rahkeet sellaseen zombietouhuun enää riittänyt. Limoista päättelisin että onnistumisikkuna meni jo ja näihin talletuksiin nyt vaan luotettava. Sit vaan piinailemaan :)
 
Yk4 myöhäisen keskenmenon jälkeen ja Dpo9 ja tänään aamulla tein neljän (hullu testaaja!!!) eri merkin testit, ja kaikki oli selvä positiivinen. Nyt ei ollut tulkinnanvaraa onko haamu, viivanpaikka vai plussa. ❤
Edelleen voi olla toki kemiallinen tai mennä kesken myohemmin. Itselläni se stressi alkaakin vasta nyt, viime raskaus, joka eteni viikolle 22, kummittelee niin paljon mielessä, että kunnes rakenneultra on ohi, en voi iloita tai ottaa yhtään rennosti :( En halunnut keskusteluapua lokakuussa, mutta jos tämä raskaus jatkuu nyt, nyt se tulee tarpeeseen. Sillä muuten tämä tekee mut varmaan hulluksi pelosta ja ravaan varmasti yksityisellä ultrassa joka viikko. Viimeksi otin yksityisellä NiPT testin, ja teen niin nytkin, vaikka se ei rakennepoikkeamia löydäkään. Silti sen aikoisin taas ottaa, vaikka tällä kertaa en silläkään saa mielenrauhaa ostettua kuten viime kerralla.
Toivotan plussaonnea kaikille ❤❤❤
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 14 ja nega testattu..
jätin siis lugesteronit pois ja sit vaan odotellaan et menkat alkaa ja pääsee soitteleen tk:hon/neuvolaan.. Mies ihanaati lupas soittaa alkuviikosta kun se pystyy vastaan takasin soittoon, mulla omissa töissä se ei oo mahdollista.. jos sais lähetteen lapsettomuus polille ja pääsis alkututkimuksiin.. Nyt siis yk. 12 takana..
Pahoitteluni! Onko sulla ollut monessa kierrossa luget käytössä? Tuleeko sulla niistä sivuoireita? Mä oon alkanut epäillä että ne häiritsee mulla seuraavaa kiertoa vaikuttamalla follikkelien kehitykseen. Koskaan aiemmin ei oo follikkelien kehitys ollut näin surkeaa kuin kahden luge-kierron jälkeen. Gyne on kuitenkin sitä mieltä että luget ei muka vaikuttaisi.
 

Yhteistyössä