Toiveissa vauva 2021

V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

30.12.2020 - Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavander_,ya 12/20

★★★★★★★★★★★★★★★★★★



Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 44/30
Suhveli..............................kp 41/27
Nobelius.........................kp 35/28
Persikka123........................kp 35/33
Sinisilmät........................kp 28/30
KirJoh89..........................kp 27/28
Iinesankka82.................kp 27/31
Coguine..............................kp 25/27
Toivojatintti...................kp 25/29
5xäiti............................ kp 24/31-35
Wbä.............................kp 23/26-28
Rust.............................kp 22/26
Liljannuppu........................kp 21/29-32
Meemuli.........................kp 16/30-34
Toive23............................... kp 13/27
Mansikka3.....................kp 11/29
Lavander_....................kp 11/25
Satsuma_.........................kp 9/28-32
Mamtobe...........................kp 9/28
Rimaleli...............................kp 9/34
Petronella09..................kp 8/25-28
Daisy01...............................kp 8/32
SandraB............................kp 8/26
Nuorena äidiksi...........kp 7/36
Nipsuneiti83.................kp 6/25-33
Chili_.................................kp 2/28-29





★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Rosmarin...........................dpo 18
Kirjoh89..............................dpo 13
Sinisilmät...........................dpo 12
Iinesankka.........................dpo 11
Coguine..............................dpo 11
Wbä.......................................dpo 10
Rust.....................................dpo 10
Toivojatintti...................... dpo 5
Kaneli123...........................dpo 4
Toive23........................dpo 4
Liljannuppu..................dpo 3
5xäiti......................................dpo 3




★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Pitkästä aikaa tulin kirjoittelemaan. Syyskuisesta keskenmenosta saikin ootella kierron palautumista vähän pidempään. Nyt menossa dpo 9. Kp 37/42.
Dpo 7 alkoi huono olo ja tuntemukset rinnoissa. Mut niin samat oireet tais olla edellisessä kierrossa eikä tullut plussaa. Maanantaina pitäs menkkojen alkaa. :)

Mun nimi onkin listalla, mun nimen edessä on plussa.. sen voisi poistaa kun meni lesken rv9+. Piinailijoihin ja kp listalle voi lisätä mun tiedot. Wanti kp 37/35-48. ( Dpo 9 tämään)
 
Viimeksi muokattu:
@minttuni kiitos! Joo, onneksi kävin noissa labroissa nyt, enkä vasta myöhemmin. Kerrankin kannatti olla luonteeltaan liian varovainen ja "varmisteleva". En edes kehdannut miehelle sanoa että käyn labrassa tsekkaamassa että kaikki ok (koska meillä tosiaan vasta yksi yk takana ja mies aina pyörittelee silmiä mun malttamattomuudelle ja liiallisella varmistelulle yms - ei siis vauvajutuissa mutta yleisesti elämässä). Ja siis enhän mä olettanut että mikään on pielessä. Nyt sitten toki kerron miehelle tulokset.

@Wanti otan osaa ja tsemppiä piinapäiviin!
 
@Wanti tervetuloa takaisin, parempaa onnea nyt jatkoon ❤

@daisy01 hyvä, että menit jo nyt! Joskus hätäisyydestä on hyötyäkin. Olen itse samanlainen. Menimme ensikäynnille yksityiselle alle vuosi yrityksen aloitettuamme. Ja kaikenlaista pientä löytyi, ja eipä nämä hoidotkaan mitenkään juosten etene - ensikäynnistä on jo 1v 3kk! No, toivotaan parempaa onnea ensi vuodelle. Kyllähän tämä välillä turhauttaa, mutta silti elämä on koko ajan jatkunut ja näin kahdestaan elellään, toki toive koko ajan takaraivossa, mutta koitetaan suunnitella elämää näin kahden aikuisen elämänä.
 
  • Tykkää
Reactions: daisy01
Pöh. Ei edes mielikuvitusviivaa one stepissä. Aamulle vielä varmuuden vuoksi pc, mutta eiköhän tässä nyt siirrytä toiveikkaana ensi vuodelle ja uuteen nousuun. Viisi kiertoa olisi yritykselle vielä aikaa ja sitten on aika meidän panna pillit pussiin ja siirtyä kohti toisenlaisia unelmia
Tsemppiä:)
Toivon kovasti,että toiveesi vielä toteutuu ja saat vauvan :) Onko tuo 5 kiertoa ehdoton takaraja?Itse laskeskelin,että minulla olisi 10 kiertoa tämä mukaan luettuina aikaa yrittää :) Tosin sekin ajatus luo paineita...

Ajattelin olla yhteydessä terkkariin ja kertoa huoleni menopaussista ,helpottaisi puhua jonkun kanssa ja jos pääsisi sinne gynelle myös.
 
Tsemppiä
Toivon kovasti,että toiveesi vielä toteutuu ja saat vauvan Onko tuo 5 kiertoa ehdoton takaraja?Itse laskeskelin,että minulla olisi 10 kiertoa tämä mukaan luettuina aikaa yrittää Tosin sekin ajatus luo paineita...

Ajattelin olla yhteydessä terkkariin ja kertoa huoleni menopaussista ,helpottaisi puhua jonkun kanssa ja jos pääsisi sinne gynelle myös.
No ei varsinaisesti mitenkään kiveen hakattu, se vain tuntuisi jotenkin hyvältä rajapyykiltä. Olisi silloin vuosi yritystä takana ja sisaruksille tulisi 4v ikäeroa. Ja mulla ei ois raskausmahaa tai ihan tissivauvaa kun täytän 40 :D jotenkin niin täysillä tässä hommassa mukana, että vuoden jälkeen ehkä parempi keskittää voimansa toisaalle, uusiin urakuvioihin, yms. Mutta nähtäväksi jää kuinka helpolla tästä raskaustoiveesta pystyy päästämään irti..
 
No ei varsinaisesti mitenkään kiveen hakattu, se vain tuntuisi jotenkin hyvältä rajapyykiltä. Olisi silloin vuosi yritystä takana ja sisaruksille tulisi 4v ikäeroa. Ja mulla ei ois raskausmahaa tai ihan tissivauvaa kun täytän 40 jotenkin niin täysillä tässä hommassa mukana, että vuoden jälkeen ehkä parempi keskittää voimansa toisaalle, uusiin urakuvioihin, yms. Mutta nähtäväksi jää kuinka helpolla tästä raskaustoiveesta pystyy päästämään irti..
Meillä tulee huhtikuussa vuosi täyteen yritystä, jos ennen sitä ei mitään tapahdu.Tosin vuosikin on lyhyt aika tämän ikäisenä, mutta jokainen uusi kierto saa silti mielen matalaksi :(
Koetetaan silti pysyä positiivisena:)
 
@Mansikka_maanantai mulla on alkoholiton kuohari kylmässä Oon hieman ylivarovasti välttänyt alkoholia aina jo oviksesta eteenpäin. Nyt vasta dpo3 joten testailujakaan ei vielä viikkoon.
Minä oon ollut tosi vähällä alkoholilla koko tämän yritys ajan,viime kierrossa join punaviini glögiä oviksen jälkeen ja kun menkat alkoi join valkoviini glögiä. Normaalistikaan minulle ei oikein maistu alkoholi.
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka_maanantai
Minä oon ollut tosi vähällä alkoholilla koko tämän yritys ajan,viime kierrossa join punaviini glögiä oviksen jälkeen ja kun menkat alkoi join valkoviini glögiä. Normaalistikaan minulle ei oikein maistu alkoholi.
Täällä sama, hyvin vähän käytän alkoholia. Nyt jouluna join yhden oluen. Huomenna voisin kyllä jotain ottaa, mutta en paljoa. Se on yksi olut tai jos kuohuvaa, niin se pullo kyllä puoliksi miehen kanssa.. Ovis oletettavasti takanapäin, huomenna jotain dpo 6 tai 7.
 
Onko joku plussannu ilman kiinnittymisvuotoo. Ekassa raskaudessa mulla se tuli ja ny menee jo usko koko mahdolliseen plussaan kun sitä ei näy
Meille ensimmäinen lapsemme on ihme kun mun historialla sen piti olla todella vaikeeta. Oon maailman kiitollisin pienestä ihmeestämme. Mun mies on ainut lapsi koska vanhemmat ei ikinä vaan saanu sisarusta ja on kärsinyt siitä aina kun ei oo rankoissa elämäntilanteissa ollu tukipilaria jolle puhua esim isän alkoholismista. Mä toivon niin paljon koko sydämestäni meille viä toista ja jokainen epäonnistunut kierto satuttaa ja suututtaa. Mä ajattelin ennen, että miks ne joilla on jo lapsi harmittelee kun ei oo toista kun jollain ei ole edes sitä yhtä. Nyt kun itsellä on se olo et meidän perheestä puuttuu viä joku jolle jakaa tätä pursuavaa rakkautta ni ymmärrän niitä ihmisiä niin paljon enemmän. Mä toivon todella, että jokainen lasta toivova saa oman pienen käärön syliin. Saispa kaikki pienet kokea olevansa todella toivottuja ja toivon et jokainen äiti pääsee jakamaan rakkauttaan niin monelle kun on toiveissa
Mulle ei tullut kiinnittymis vuotoa ollenkaan!
Itseasiassa jätin koko raskautumis ajatuksen pois mielestä kunnes viime lauantaina oli outo tunne alavatsassa ja rinnat hieman arat ja päätin seuraavana aamuna tehdä testin. Seuraavana aamuna oli rinnat todella kipeät ja testi näytti plussaa. Aloin katsomaan kalenterista koska viime menkat ja niistä olikin hetki aikaa ja laskuri näytti että olisin jo 6+4, hupsista!
 
Mulle ei tullut kiinnittymis vuotoa ollenkaan!
Itseasiassa jätin koko raskautumis ajatuksen pois mielestä kunnes viime lauantaina oli outo tunne alavatsassa ja rinnat hieman arat ja päätin seuraavana aamuna tehdä testin. Seuraavana aamuna oli rinnat todella kipeät ja testi näytti plussaa. Aloin katsomaan kalenterista koska viime menkat ja niistä olikin hetki aikaa ja laskuri näytti että olisin jo 6+4, hupsista!
Voi kun tämä onnistuisi itseltäkin et sais jätettyy tän asian pois mielestä.
Varmaan nopeammin raskautuisikin kun ei ajattelisi koko asiaa, mutta kun ei se vaan onnistu ja joka päivä lähes joka hetki se nousee mieleen. Voi kun on hankalaa olla nainen. :D
 
Ois helppoa, jos voisi vaan unohtaa. Ihailen ihmisiä, jotka siihen kykenee! Itse olen niin tiukan ja äärimmäisen kehotietoinen, että huomaan jokaisen pienenkin muutoksen kehossa, hormoninotkahduksen, kolotuksen, vihlaisun ja ihan kaikki asiat. Ei vain raskauteen vaan ihan muuhunkin kehon toimintaan liittyen. Mun aavistukset kehoon liittyen on myös olleet aina oikeassa. Siksi minulta ei onnistu ”relaaminen”.
Täytyy sanoa myös, etten ihan usko siihen sanontaan, että jos asian unohtaa tai lopettaa stressaamisen, raskaus tulee sitten. Kyllä ne raskaudet tulee, vaikka on himotestaaja tai ties mitä. Tulevat kun on tullakseen!! Mutta helpompaa oisi henkisesti, jos voisi unohtaa. Ne on vain sattumia usein, sitä että silloin kaikki planeetat ja kuut kohtaavat. Kyllä mulla varmaan kaikista suurin stressi oli IVF-hoidon aikana ja niin vain onnistuneesti siitä raskauduin.
 
Ois helppoa, jos voisi vaan unohtaa. Ihailen ihmisiä, jotka siihen kykenee! Itse olen niin tiukan ja äärimmäisen kehotietoinen, että huomaan jokaisen pienenkin muutoksen kehossa, hormoninotkahduksen, kolotuksen, vihlaisun ja ihan kaikki asiat. Ei vain raskauteen vaan ihan muuhunkin kehon toimintaan liittyen. Mun aavistukset kehoon liittyen on myös olleet aina oikeassa. Siksi minulta ei onnistu ”relaaminen”.
Täytyy sanoa myös, etten ihan usko siihen sanontaan, että jos asian unohtaa tai lopettaa stressaamisen, raskaus tulee sitten. Kyllä ne raskaudet tulee, vaikka on himotestaaja tai ties mitä. Tulevat kun on tullakseen!! Mutta helpompaa oisi henkisesti, jos voisi unohtaa. Ne on vain sattumia usein, sitä että silloin kaikki planeetat ja kuut kohtaavat. Kyllä mulla varmaan kaikista suurin stressi oli IVF-hoidon aikana ja niin vain onnistuneesti siitä raskauduin.
Minä en myöskään usko, että jos jättäisin lapsihaaveen ajattelematta, niin se olisi avain raskaaksi tulemiseen. Ja olen paljon rennompi asian suhteen, kuin esimerkiksi ennen tutkimusten alkamista. Silloin oli hirveä hätä ja paine, miksi ei onnistu. Inseminaatiohoitojen aikana toki toivoi raskautta ja asia oli mielessä enemmän jo ihan pelkästään lääkkeiden ottamisen ja lääkärissä käynnin vuoksi. Mutta silti ei ollut sellainen stressaantunut olo, kuin aiemmin. Ivf-hoidot mietityttävät, miten lääkkeet vaikuttavat ja jos ei onnistukaan heti, niin millainen pettymys siitä sitten tulee. Eipä auta toki etukäteen miettiä, mutta voin kuvitella että stressaavaa olisi minulle. Ja silti, uskon että raskaus alkaa, jos on alkaakseen. On minulleki tässä yritysaikana sanottu, et lopeta stressaaminen (enkä edes koe kovin stressaavani) ja kerrottu, että heti kun aloittivat ja olivat asenteella "tulee jos tullakseen", niin onnistui. Ok, ei auta meitä! Sehän se oiski ku ei miettis koko asiaa ja harrastais yhen kerran seksiä ihan random kierron aikana, ja siitä tulisi raskaaksi, sitten kyllä myönnän että stressi vaikuttaa :D
 
Uusi yritys, jos huomenna pääsisin listalle asti?

eli kp 22/29 ja dpo 6 huomenna!

Jännitelen taas kovasti uskaltaako huomenna lasin kuohuvaa nostaa uuden vuoden kunniaks!
Miten muut piinailijat ajattelevat toimia?
Mä ajattelin pari lasia ottaa. Olen nyt tämän yrityksen ajan elänyt ihan normaalisti ja isken rajoitukset sitten päälle jos plussaan. Tai jos aloitamme hoidot. Toki en nyt esim. alkoa juuri ikinä sitä 2-3 lasia illan aikana enempää otakaan. Esikoista yrittäessä olin supervarovainen. Nyt päätin, että en aio käyttäytyä kuin olisin raskaana ennen kuin sitä todistettavasti olen. Ja tällä mun testaushiulluudella ei kyllä pitkälle pääse raskaus tietämättä etenemään. :D
 
Mä ajattelin pari lasia ottaa. Olen nyt tämän yrityksen ajan elänyt ihan normaalisti ja isken rajoitukset sitten päälle jos plussaan. Tai jos aloitamme hoidot. Toki en nyt esim. alkoa juuri ikinä sitä 2-3 lasia illan aikana enempää otakaan. Esikoista yrittäessä olin supervarovainen. Nyt päätin, että en aio käyttäytyä kuin olisin raskaana ennen kuin sitä todistettavasti olen. Ja tällä mun testaushiulluudella ei kyllä pitkälle pääse raskaus tietämättä etenemään.
@AnsaK Sama meno mulla! Mies ehdotti, että avattaisiin yksi jemmattu samppanjapullo uuden vuoden aattona, jos haluan ottaa lasillisen. Mulla ovulaatio tänään (en tikuta, joten en tiedä tarkkaan), niin just hyvä kun ollaan kotona kaksin, vähän kulpivaa, hyvää ruokaa ja on aikaa vauvantekopuuhille;) Viime kierrossa en ottanut ollenkaan (en myöskään juonut kahvia), mutta tässä kierrossa olen ottanut rennommin kaiken suhteen ja noudatan tästä lähtien kaikkea kohtuudella periaatetta... Ja sama, jos plussaan, niin sitten toimin raskaussuosituksien mukaisesti!

heheh nauratti toi sun vika lause! Testaushulluus on ihan hyvä, kukapa meistä ei haluaisi heti tietää! Hyvää uutta vuotta ja tsemppiä
 
@Kimalluss ihanaa onnea!

@Toive23 jännää, kerro sit miten kävi!

Käytättekö muuten mitään appia seurantaan? Mulla on Clue mutta mietin oisko pitänyt ottaa Flo, se taisi olla maksullinen? Onko sen arvoinen?
@daisy01 Mulla Clue ja Flo käytössä, Flo:hun saa kuukauden ilmaiseksi Premium-version kokeilujakson, itse kokeilin ja tykkään sisällöstä, paljon kunnon tieteeseen pohjautuvaa tietoa ja esim. videoita, joissa lääkärit kertoo eri aiheista. Musta se on myös tosi tsemppaava ja sinne voi kirjata ennemmän tietoja kuin Clue-appiin. Ostin sen Premium version nyt, kun se oli joulualessa niin halpa (alle parikymmiä vuodeksi), siinä voi myös seurata raskauden kulkua, kun (toivottavasti kaikki me pian!) plussataan.

Minä kiertopv muuten aloitit tikuttamisen? Itsellä 100 ovitikkua kaapissa, mutta en ole vielä aloittanut...Ehkä ensi kierrossa, mietin tässä koska silloin aloittaisin... Tässä muuten linkki hyvään videoon (englanniksi), jossa on seurattu ovista tikkujen avulla: https://www.youtube.com/watch?v=Vz9f8T8USzo
En nyt joka kierrossa aio testata noin paljon, mutta ehkä kerran, jotta saan selkeämmän käsityksen, koska mun ovulaatio tapahtuu.
 
vierailija
Minä aloin heräilemään normaalia aiempaa ja tuntui, että yöunet lyheni reilusti ennen plussaa. Poikakin ihmetteli, kun äiti oli hereillä jo klo 6 sinä aamuna kun plussasin. Pikkusen närästyksen tunnetta oli myös pari päivää ennen plussaa, tais olla kahvin jälkeen.
Täällä ihan tuota samaa mutta ei näy plussaa testissä. Aivan ihmeellisiä oireita. Rfsu herkällä tein ja ei haamun haamua. Tänään 27/27, eikä näy menkkojakaan. Heräilen aikaisin aamulla, pissattaa kokoajan. En usko että silti enää vois tulla plussaa
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

31.12.2020 - Torstai Uudenvuodenaatto

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavander_,ya 12/20

★★★★★★★★★★★★★★★★★★



Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp 45/30
Suhveli..............................kp 43/27
Wanti................................kp 38/35-48
Persikka123........................kp 36/33
Sinisilmät........................kp 29/30
KirJoh89..........................kp 28/28
Iinesankka82.................kp 28/31
Coguine..............................kp 26/27
Toivojatintti...................kp 26/29
5xäiti............................ kp 25/31-35
Wbä.............................kp 24/26-28
Rust.............................kp 23/26
Mansikka_maanantai........kp22/29
Liljannuppu........................kp 22/29-32
Meemuli.........................kp 17/30-34
Toive23............................... kp 14/27
Mansikka3.....................kp 12/29
Lavander_....................kp 12/25
Satsuma_.........................kp 10/28-32
Mamtobe...........................kp 10/28
Rimaleli...............................kp 10/34
Petronella09..................kp 9/25-28
Daisy01...............................kp 9/32
SandraB............................kp 9/26
Nuorena äidiksi...........kp 8/36
Nipsuneiti83.................kp 7/25-33
Chili_.................................kp 3/28-29





★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Rosmarin...........................dpo 19
Kirjoh89..............................dpo 14
Sinisilmät...........................dpo 13
Iinesankka.........................dpo 12
Coguine..............................dpo 12
Wbä.......................................dpo 11
Rust.....................................dpo 11
Wanti..................................dpo 10
Toivojatintti...................... dpo 6
Mansikka_maanantai...........dpo 6
Kaneli123...........................dpo 5
Toive23........................dpo 5
Liljannuppu..................dpo 4
5xäiti......................................dpo 4




★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Eilen Kp 8 ja alkoi selkeät ovistuntemukset, tein illalla testin koska tuli se tunne että tarvii tehdä, no ei ollut vielä plussa mutta ei kovin kaukanakaan siitä. Mahtaakohan mun ovis aikaistua tässä kierrossa, mikä tietäisi entistä lyhyempää kiertoa. Tänään en vielä ole ehtinyt testata kun töihin tuli niin kiire lähtö ja testi jäi kotiin:poop:
Otin tähän kiertoon greippimehun käyttöön, voiko se aikaistaa ovista?
 

Yhteistyössä