Toiveissa vauva 2021

Eihän sen testin tosiaan saman päivän aikana kuulukaan vahvistua. Varsinkin kun raskaustesti suositellaan tekemään siitä päivän ekasta pissasta. Ja sulla on vasta dpo 9, eihän silloin näy välttämättä vielä yhtään mitään, joillakin näkyy viiva vasta kun alkaa oleen dpo:t 12-15 luokkaa... Maltahan odottaa vaikka tuohon dpo 11 ja sit uutta testiä aamun ekasta, niin josko se sit alkais vahvistuun
Tsemppiä jännäämiseen, päivät menee tossa vaiheessa tosi hitaasti
Näinhän se on, hätähousuna tässä vaan! Tosin aikaisemmista raskauksista dpo9 on näkynyt jo pc:llä selvää haamua ja selkeät oireet läsnä, siksi epäilen että tuo apteekin testi on pelkkä viivanpaikka :/ No pian sen näkee! :) Kiitti tsempeistä! Sinne myös tsemit yritykseen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
@wbä koska sinä ajattelit testailla? Ja @chili_ täällä mielenkiinnolla odottelen sinunkin tuloksia. Varmaan olisi järkevää odotella ensi viikkoon ennenkuin itse testailen. Mikäli menkat ei nyt sitten ala ennen sitä. Oon kovasti odotellut pms oireita, joita ei ole kuulunut. Viime kuussa alkoi jo pari viikkoa ennen menkkoja. Voi toki olla että nyt on hormonitoiminta tasaantunut kierukan jälkeen ja pms oireet sen myötä.
 
Kiitos hieman lohduttaa, täällä siis tuli korkeintaan viivanpaikka pc:iin aamulla, testaan huomenna vielä mut kyllä itellä on nyt olo et ennemmin menkat alkaa, raskausoireetkin aikalailla kadonnut jotka varmaan johtui pregnylistä loppujenlopuksi tai jos jotain kiinnittymistä on yrittänyt olla :)
Minulla pregnylistä tuli voimakkaat oireet ja arvasin kyllä menkkojen alkavan. Harmi se silti oli :( toivottavasti sinulla on tilanne toinen ❤
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Minulla pregnylistä tuli voimakkaat oireet ja arvasin kyllä menkkojen alkavan. Harmi se silti oli toivottavasti sinulla on tilanne toinen
Se voi hyvinkin olla pregnyl, joka tässä tehnyt ne oireet! Mut sillon kerran kun olen aikaisemmin kokeillut pregnyliä (ja josta tuli meidän kuopus) niin homman nimenä oli täys oireettomuus siihen dpo9 asti :D Eli joo näköjään kroppa ei reagoi samallalailla joka kerta :D Onhan se aina harmi, kun toive on :/ Toivottavasti teilläkin nyt tärppää pian! :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onko teillä kierukan poiston jälkeen jääny menkat pitemmäksi aikaa pois tms? Mulla nyt noin 4 - 6 päivää myöhässä. Tein alkuviikosta testin mikä oli nega. Tää on toinen kierto ehkäisyn poiston jälkeen. On niin outoa!
Siis minulla oli mirena vuoden ja poiston jälkeen tuli lyhyt tyhjennysvuoto (3pv) eikä nyt ole sen jälkeen mekkoja näkynyt. Nyt kp45 jostain luin että voi mennä useampi kuukausi?
 
Siis minulla oli mirena vuoden ja poiston jälkeen tuli lyhyt tyhjennysvuoto (3pv) eikä nyt ole sen jälkeen mekkoja näkynyt. Nyt kp45 jostain luin että voi mennä useampi kuukausi?
Mulle sanottiin gynellä sillon, että voi mennä kolme kuukauttakin ennen kuin kierto lähtee käyntiin. Sitten jos ei vieläkään niin yhteys gyneen ja terolutit sitten käynnistelemään, oli mulle ohje. Minulla kuitenkin lähti tyhjennysvuodon jälkeen noin viikon päästä menkat pyörimään.
 
Tänään jo kp 15 eikä ovista lähimaillakaan vielä, missä vaiheessa teillä on ovistestit alkanu tummumaan? Tää on eka kierto ku tikutan. sekä ekat menkat oli nyt pillereiden jälkeen joten kierto ihan sekasin! Turhauttaa nii älyttömästi.
 
Kp5 ja valkkaria lorahtelee .

Voihan vitsit,miehelle muuttui ensi viikolle iltavuoro ja juuri ovis luultavasti loppu viikosta :(
Viime kierrossa kävi aivan samoin,jouduttiin tallettelemaan kun hän saapui yöllä kotiin ..Täytyy nyt vaan toivoa,että tärppi käy,joutuu itse silmät ristissä mennä töihin..
 
Mulle sanottiin gynellä sillon, että voi mennä kolme kuukauttakin ennen kuin kierto lähtee käyntiin. Sitten jos ei vieläkään niin yhteys gyneen ja terolutit sitten käynnistelemään, oli mulle ohje. Minulla kuitenkin lähti tyhjennysvuodon jälkeen noin viikon päästä menkat pyörimään.
Mitäs jos menee se 3kk eikä mekkoja kuulu muttei vielä raskautta ole yrittämässä? Onkohan se parempi silti käynnistää?
 
Tänään jo kp 15 eikä ovista lähimaillakaan vielä, missä vaiheessa teillä on ovistestit alkanu tummumaan? Tää on eka kierto ku tikutan. sekä ekat menkat oli nyt pillereiden jälkeen joten kierto ihan sekasin! Turhauttaa nii älyttömästi.
Itsellä tullut kp12 ovisplussa.Toisillahan voi olla paljon myöhäisempi ovis tai sitten on ovuloimaton kierto .Onko sinulla ollut ovis oireita ?
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhattu
@wbä koska sinä ajattelit testailla? Ja @chili_ täällä mielenkiinnolla odottelen sinunkin tuloksia. Varmaan olisi järkevää odotella ensi viikkoon ennenkuin itse testailen. Mikäli menkat ei nyt sitten ala ennen sitä. Oon kovasti odotellut pms oireita, joita ei ole kuulunut. Viime kuussa alkoi jo pari viikkoa ennen menkkoja. Voi toki olla että nyt on hormonitoiminta tasaantunut kierukan jälkeen ja pms oireet sen myötä.
Ajattelin myös odottaa ensi viikkoon. Maanantaina tai tiistaina ehkä testaan, jos menkat tai pms-oireet ei sitä ennen ole alkaneet. Mullakin pms-oireet on tulleet selvästi ennen menkkoja, aikaisimmillaan noin viikkoa ennen. Toistaiseksi ei tunnu yhtään miltään, toivottavasti se on vain hyvä merkki :)
 
Me ollaan 27&28 ja ensimmäinen toiveissa
Mentiin naimisiin helmikuussa, jonka jälkeen jätin pillerit pois. Olin niitä syöny yli 10 vuotta, joten odotukset nopean raskautumisen suhteen ei ollu kovinkaan korkeella sillon aluksi, mutta meidän molempien suureksi yllätykseksi plussasin jo tokasta kierrosta! Ovulaatio tapahtu sillon tosi myöhään vasta joskus kp30, kierrot oli siis aika sekasin niiden pillereiden jälkeen
Koska ei tosiaan ollu mitään käsitystä viikoista ja kierto oli venyny niin pitkäksi niin pääsin heti neuvolaan ultraan tarkistuttaan tilannetta, mutta mitään ei näkyny. Lopulta sitten 4 ultraköynnin ja jonku kuukauden odottelun jälkeen se todettiin toukokuun lopulla tuulimunaraskaudeksi. Sain heti lähetteen lääkkeelliseen tyhjennykseen naistenpolille. Siitä kun toivuin, niin mulla alkokin uus työ ja päätettiin vähä pitää taukoa yrityksestä. Nyt tosiaan eka yk menossa sen jälkeen
Mulla on nää kierrot tasaantunu nyt tähän 31-33, ovulaatio vähän muuttaa ajankohtaa, mutta luteaali on sen 12 päivää.
Tsemppiä sulle ja toivottavasti meillä tärppää!
Okei no me 25&28. :giggle: Okei, itekkin söin pillereitä aikoinaan nelisen vuotta ja 3 vuotta sitte lopetin ja itellä aika äkkiä se kierto jotenkin normalisoitu. Sen jälkeen en oo mitään hormonaalista ehkäisyä käyttänyt. Nyt saattaa 1-3 päivällä heittää kierto. Okei, teillä surullinen tapahtuma taustalla.:cry:Meillä tosiaan 3 yrityskerta menossa ja ensimmäisen kerran saatiin kunnolla talleteltua oviksen aikaan. Kiitos ja toivottavasti teilläkin nyt tärppäisi ja paljon tsemppiä myös sinne! ❤ Nyt saadaan jännäillä yhdessä miten käy❤
 
Mitäs jos menee se 3kk eikä mekkoja kuulu muttei vielä raskautta ole yrittämässä? Onkohan se parempi silti käynnistää?
Kai sitä voi odotella vaikka 6kk tai miksei pidempäänkin. Mutta ainakin pari-kolme kuukautta ennen yrityksen aloitusta kannattaa varmaan käydä gynellä juttelemassa, jos menkat ei ole alkaneet. Niillä teroluteilla ei kuitenkaan välttämättä ihan heti käynnisty säännölliseksi, on siis hyvä ennakoida pikkuisen, että olisi sitten heti "iskussa" kun tahtoo alkaa yrittämään :)
 
Tänään jo kp 15 eikä ovista lähimaillakaan vielä, missä vaiheessa teillä on ovistestit alkanu tummumaan? Tää on eka kierto ku tikutan. sekä ekat menkat oli nyt pillereiden jälkeen joten kierto ihan sekasin! Turhauttaa nii älyttömästi.
Tosiaan kierron palautumiseen voi mennä aikaa pillereiden jälkeen. Itselläni ovis on yleensä kp 18-21. Mun oma kierto onkin "pitkä" 33-34 päivää. Minkä merkin testeillä tikutat? Mulla ei ainakaan rfsu:n toimi ollenkaan, vaan tikutan pc:llä joka itselläni tummuu asteittain. Yleensä oon valmistellut sitten vielä digillä kun viivat yhtä tummat. :) Tsemppiä ja malttia tikutteluun!
 
@chili_ , kaikki puhuvat pc:stä luottotestinä, ja se oli minunkin luottotesti esikoisen raskautta yrittäessä vuonna 2018. Nyt tässä kakkosen yritysaikana sain kuitenkin pc:hen juuri tuollaisen viivan kuin sinä, vaikka muut testit näytti negaa. Luin sen jälkeen, että pc on nyt ainakin viimeisen vuoden aikana näyttänyt myös välillä virheellisiä viivoja. Toivon todella, että olisi joku testi, johon voisi oikeasti luottaa. Olen saanut haamut nyt tässä tämän syksyn aikana kolmeen eri testiin eri kierroissa, enkä ole ollut raskaana yhdelläkään kerralla.

Toisaalta, aika samanlainen haamu tuli myös raskaudessa, eli voi hyvin tarkoittaa sitäkin!

Tuossa tuo minun viivani, joka ei meinannut mitään, en tiedä syökö aijaa


 
@chili_ , kaikki puhuvat pc:stä luottotestinä, ja se oli minunkin luottotesti esikoisen raskautta yrittäessä vuonna 2018. Nyt tässä kakkosen yritysaikana sain kuitenkin pc:hen juuri tuollaisen viivan kuin sinä, vaikka muut testit näytti negaa. Luin sen jälkeen, että pc on nyt ainakin viimeisen vuoden aikana näyttänyt myös välillä virheellisiä viivoja. Toivon todella, että olisi joku testi, johon voisi oikeasti luottaa. Olen saanut haamut nyt tässä tämän syksyn aikana kolmeen eri testiin eri kierroissa, enkä ole ollut raskaana yhdelläkään kerralla.

Toisaalta, aika samanlainen haamu tuli myös raskaudessa, eli voi hyvin tarkoittaa sitäkin!

Tuossa tuo minun viivani, joka ei meinannut mitään, en tiedä syökö aijaa


Mä en kyllä näe tuossa viivaa, ehkä jotuu aijaasta...:unsure:
 

Yhteistyössä