Toiveissa vauva 2021

vierailija
Amh-arvoista oli puhe. Minulla oli 31-vuotiaana 0.7 amh. Vuoden kesti raskautuminen, mutta tuossa vieressä nukkuu nyt 3kk vauva
Onneksi olkoon, ihanaa! Kiitos paljon tästä toivon kipinästä, pitää varmaan vaan jatkaa yrittämistä... ajattelen, että niin kauan on toivoa kun kuukautisia on ja ovulaatio tapahtuu, eihän se tarvitse lopulta kuin yhden hyvän munasolun vaikka niitä ois kuinka vähän jäljellä... ja ihmeitäkin tapahtuu. Itse olen jo yli 40v, ja toiveita lisää myös se, että lähipiirissä on pari 40+ raskautuneita. Ei millään vielä haluis luovuttaa!
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

30.11.2020 - Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

Inkivilla...........................kp 37/29-39
5xäiti...............................kp 29/?
Sinisilmät......................kp 28/29
Lillium............................kp 28/29-31
Iinesankka82.................kp 25/31
Persikka123.....................kp 25/33
Vihreähuone..................kp 24/27
Nuorena Äidiksi...............kp 24/36
Chili.................................kp 24/28-29
Liljannuppu........................kp 23/29
KirJoh89...............................kp 23/28
Meemuli.........................kp 21/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 21/29
Wbä.............................kp 20/26-28
Loree..........................kp 19/31-33
Pandanen.................kp 18/29-31
Hamsteri20..................kp 16/27
Satsuma_.........................kp 15/28-32
Deneb............................kp 14/28-32
Mysteerio.........................kp 14/30
Rimaleli............................kp 12/34
Suhveli..............................kp 12/27
Toive23...........................kp 9/27
Nobelius.......................kp 5/28
Persikka123........................kp 5/33
Nipsuneiti83.................kp 4/25-33
Petronella09..............kp 3/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Inkivilla......................................dpo 17
Vihreähuone........................dpo 12
Lillium........................................dpo 10
Kirjoh89...................................dpo 9
Iinesankka82.......................dpo 9
Liljannuppu...........................dpo 8
Chili............................................dpo 7
Wbä...........................................dpo 6
Kaneli123...............................dpo 6
Pandanen.............................dpo 2
Loree....................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Tänne tulee niin hirveesti tekstiä, ettei auttaisi töissä käydä ku ei pysy mukana keskustelussa. :D

Kierrosta ei oo mitään haisua, kp 29 menossa, mutta ovista en saanut bongattua ollenkaan.

Nyt on vajaan viikon ollut aivan jäätävää väsymystä, välillä viluttaa, valkovuotoa on paljon ja tosi vetistä, kuvittelen kokoaika että menkat alkaa ja lisäksi nenä on tukossa.

Tottakai oletan, että nämä on raskausoireita. ;)
Tänään tein rtestin, joka ehkä oli nega, kuvittelin siihen jonkun haamujen esi-isän, mutta todellisuudessa en nähnyt siinä mitään. :) Testailen keskiviikkona uudestaan, jos menkat ei ala.
Kierrot on olleet niin sekaisin, mutta kierto yleensä ollut max sen 31vrk.
 
Nuorena äidiksi
Täällä ollqan kipeitä ja asiaa kodin ulkopuolelle ei ole ennen kuin miehen koronatesti on tullut. Se on niiin kipee.. mulla vaa kurkkua jomottaa ja yskä mut ei muuten mitään. Vielä en uskalla testata, mut tän viikon lopussa toivon ettei menkat alkais..
 
  • Surullinen
Reactions: Toive23 ja minttuni
Onnea kaikille plussanneille ja rt haamuileville <3. On taas ollu jotenki nii oireetonta, menkat pitäis lkaa 5 pv päästä. Kohdun ja munasarjojen alueella nippailuja toistuvasti (ei jatkuvasti) nippailuja ja jännä tunne. Lämpö aikalailla 36.7, ennen ovista oli tässä kierrossa 35.8 keskilämpö. Ei vaa oo semmosta fiilistä et olis vieläkää tärpänny.
Enemmä nyt huolettaa, ku asutaan alueella, jossa korona nyt leviämisvaiheessa, (paikat menee kiinni) et onko se naistentautien lääkäri aika vielä voimassa ens viikon pe. Meillä tulee ens kuussa puol toista vuotta yritystä jo alle, ja toivois, et Tutkimukset etenis mahdollisimman pian.
 
Onnea plussanneille! :) :love: Ihanaa, että positiivisia onnistumisia tulee tänne ryhmään.

Omasta kierrosta on kohta ensimmäinen viikko mennyt ihan huomaamatta. Onneks mies jäi nyt lomalle ja voidaan ihan rauhassa ajoittaa tallettelut kierron toiselle viikolle. Mies on jo innostunut myös taktikoimaan tätä yritystä :D Sovittiin, että helmikuussa viedään siemennesteet tutkituttettavaksi, jos ei oo vielä tärpänny. Katsotaan voisko sitä puolta hoputtaa jotenkin, jos vikaa löytyy sieltä. Eikä tässä siis ole kun YK4 vasta, että mitään vikaa ei välttämättä siis ole yhtään missään, tiedoksi niillekin jotka ei tiedä meidän tarinaa yrityksen takana. Miehellä on kuitenkin jo ikää silleen reilummin ettei ihan optimaalisimmassa iässä välttämättä ole enää tässä asialla ;)
 
Täällä ihmettelen kun aamulämmöt ei mitenkään ihmeemmin ole laskenut vaikka tänään kp2. Digi ovis testin tilasin tähän kiertoon, toivottavasti tämä olisi se tärppi kierto. Minäkin mietin punaviini glögiä,että saisinko sitä juotua:)

Miten teillä miehet suhtautuu näihin "poppa" konsteihin?Meillä mies lähinnä naureskelee :(
Tänään päätin,että nautin joulun odotuksesta ja siinä sivussa talletellaan:) Ärsyttää vaan se,että flo ennustaa menkat jouluaatolle :( Todella huono ajoitus....Millä pitää joulumieli yllä jos menkat alkaa kesken joulun vieton?

Hyvää uutta alkavaa viikkoa kaikille:)
Viime joulu tuntui ajoittain raskaalta, kun menkat juuri olivat menossa ja toive lapsesta on niin kova. kierron viimeiset päivät ja eka vuotopäivä pahimmat, mutta kyllä mieli kohenee aina. Tulevaa joulua myös hieman pelkään, koska en haluaisi olla aina surullinen lapsettomuuden myötä. Että olisi joskus edes yksi julhapäivä tms, että ei tarvitsisi muistaa asiaa. Mutta kyllä viime vuonna tuli joulumieltä jouluruuista, ulkoilusta ja sisarusten lasten touhujen seuraamisesta.

Mies välillä ihmettelee mun poppakonsteja, toisaalta nyt ei ole pitkään aikaan ollut enää oikein mitään keinoja minulla käytössä. Greippimehun jätti juomatta ja kutsui sitä vauvamehuksi :D mutta mies myös käyttänyt erilaisia lisäravinteita, olen kysynyt haluaako kokeilla ja sitten tilannut. Niin varmaan ihan ok suhtautuminen hänellä. On mulla muuten hedelmöityskuppi käytössä, oon selittänyt mikä sen idea on eikä mies ole ääneen ainakaan ihmetellyt. Mutta varmaan seksin jälkeen pyörittelee silmiään, kun minä ährään kuppia paikalleen :D
 
Onnea kaikille plussanneille ja rt haamuileville <3. On taas ollu jotenki nii oireetonta, menkat pitäis lkaa 5 pv päästä. Kohdun ja munasarjojen alueella nippailuja toistuvasti (ei jatkuvasti) nippailuja ja jännä tunne. Lämpö aikalailla 36.7, ennen ovista oli tässä kierrossa 35.8 keskilämpö. Ei vaa oo semmosta fiilistä et olis vieläkää tärpänny.
Enemmä nyt huolettaa, ku asutaan alueella, jossa korona nyt leviämisvaiheessa, (paikat menee kiinni) et onko se naistentautien lääkäri aika vielä voimassa ens viikon pe. Meillä tulee ens kuussa puol toista vuotta yritystä jo alle, ja toivois, et Tutkimukset etenis mahdollisimman pian.
Toivotaan, että lääkäriaikoja ei peruttaisi. Muutenkin niin turhauttavaa odottaa :(
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mä kävin tänään ostamassa pregcheckin r-testejä ku niitä suositeltiin, ajattelin huomenna testata aamulla jos ei menkat ala. Tänään on sitten aamusta tullut ihan pientä vuotoa, ja nyt maha sekaisin niinku aina ku menkat alkaa. Tietysti toivoisin ettei nyt ala, mutta jos alkaa niin parempi toki sekin että ei tämän pidemmäksi kierto venynyt (ny on kp36). Toivottavasti nopeasti tasoittuisi kierrot niin olis helpompaa. Kaveri myös lähettää mulle postimerkin hinnalla paljon ovulaatio testejä mitä hällä jäi yli ❤ :) mukava päästä niitäkin sit kokeilee ku en oo koskaan niitä käyttänyt.
 
On ollut loppukierrosta sellaisia kipuja ja vihlaisuja esim. kun nouse nopeasti tuolilta tai sängystä. Ainakin oikealla puolella. Mistähän lie johtuu sellaiset.
Kiitos vastauksesta. Tämä on taas se aika kuukaudesta kun tulee extratarkkaan kuunneltua kaikkea mitä kropassa tapahtuu. Vaikka raskautta toivonkin kovasti, nyt on jotenkin helpompi kuitenkin olla kun jäätävät PMS oireet ovat jääneet pois. Oli niin kipeä olo että toivoi niille olevan joku järkevä syy. Milloin muut piinalistalla olevat aikovat testailla? Minä ajattelin odotella loppuviikkoon.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Moikka, mä liityn tänne taustalle kuumeilijoihin. Vielä ei ole toinen vauva ajankohtainen mutta kauhea vauvakuume on silti saada esikoiselle sisarus. Mennään kuitenkin ns varmat päivät menetelmällä koska se raskautuminen olisi kuitenkin vain iloinen yllätys jos niin kävisi ja kiertoa tulee nyt sit taas seurattua ja jännättyä <3 Esikoista yritettiin vuosi niin jätettiin nyt muut ehkäisykeinot kuitenkin pois vaikka yrittäminen olisi tarkoitus aloittaa vasta tossa keväällä. Meillä haaveissa olisi 2022 vauva tämän kesän 2020 vauvan kaveriksi, joten vielä en listoille ilmottaudu kun ei vielä varsinaisesti olla yrittämistä aloitettu :)

Onnea kaikille plussanneille ja piinailijoille lähetän tarrasukkia <3
 
Kp3 ja enää jotain tuhrua..Minua ihmetyttää nämä menkat nykyään,jälleen pelkään,että vaihdevuodet tekee tuloaan, kun tässä 9kk aikana menkkavuoto vähentynyt:(Ne ekat kierrot kierukan jälkeen oli mahdotonta vuotoa, nyt on enää kp1 ja 2 runsaampaa ja kp4 jo viimeistään loppuu..Voiko olla huono merkki raskautta ajatellen ? Tässä kierrossa vain kp1 runsas vuoto...

Minulla oli tässä viimeisimmässä kierrossa kovat PMS oireet, oli palelua, särkyä ja paha olla,luulinkin että tulen kipeäksi :(
 
Kiitos vastauksesta. Tämä on taas se aika kuukaudesta kun tulee extratarkkaan kuunneltua kaikkea mitä kropassa tapahtuu. Vaikka raskautta toivonkin kovasti, nyt on jotenkin helpompi kuitenkin olla kun jäätävät PMS oireet ovat jääneet pois. Oli niin kipeä olo että toivoi niille olevan joku järkevä syy. Milloin muut piinalistalla olevat aikovat testailla? Minä ajattelin odotella loppuviikkoon.
Mä aion myös loppuviikosta testata, ehkä perjantaina tai lauantaina vasta.
 
Kp3 ja enää jotain tuhrua..Minua ihmetyttää nämä menkat nykyään,jälleen pelkään,että vaihdevuodet tekee tuloaan, kun tässä 9kk aikana menkkavuoto vähentynyt:(Ne ekat kierrot kierukan jälkeen oli mahdotonta vuotoa, nyt on enää kp1 ja 2 runsaampaa ja kp4 jo viimeistään loppuu..Voiko olla huono merkki raskautta ajatellen ? Tässä kierrossa vain kp1 runsas vuoto...

Minulla oli tässä viimeisimmässä kierrossa kovat PMS oireet, oli palelua, särkyä ja paha olla,luulinkin että tulen kipeäksi :(
Minulla tulee kunnon vuotoa vain 1-2 päivää, kolmantena loppuu, joskus ei tarvi enää edes suojaa. Lääkäri ei ainakaan ole sanonut mitään, että olisi huono merkki. Muistelen, että ennen ollut pidemmät kierrot ja menkat kestäneet pidempään.
 
Minulla tulee kunnon vuotoa vain 1-2 päivää, kolmantena loppuu, joskus ei tarvi enää edes suojaa. Lääkäri ei ainakaan ole sanonut mitään, että olisi huono merkki. Muistelen, että ennen ollut pidemmät kierrot ja menkat kestäneet pidempään.
Minulla kierto 26-28 päivää, ovis plussa tullut kp12 ja oviksen ja menkkojen väli ollut 13-15 päivää.

Minkä ikäinen oletkaan @minttuni ?Minähän 38v,siksi pelkään niitä vaihdevuosia..
 
Ihania plussia - paljon onnea kaikille! :love:

Täällä tänään dpo10 ja on normaalit menkkoja edeltävät olot päällä: naama kukkii, vatsaa koskee, väsyttää ja ärsyttää. Vuodon pitäisi alkaa tänään tai viimeistään huomenna. Odotellaan.

Tsemppiä kaikille! ❤
 
Minulla kierto 26-28 päivää, ovis plussa tullut kp12 ja oviksen ja menkkojen väli ollut 13-15 päivää.

Minkä ikäinen oletkaan @minttuni ?Minähän 38v,siksi pelkään niitä vaihdevuosia..
Olen 30v., joten ei sinänsä pitäisi olla hätää, mutta toki sitä säikähti aluksi kierron lyhenemistä. Minulla kierto nykyisin 25vrk, luteaalivaihe 10vrk. Lääkkeillä pitenee kyllä. Odotamme ivf-hoitoja, lapsettomuuden syy selittämätön. Mutta silti miettii, mitenhän kroppa toimii, onko kaikki hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Kumpi teidän mielestä on ovisplussa? :unsure:Ylempi eilen illalla tehty ja alempi tänään illalla.

Ei oo hetkeen ollu tämmösiä ja näin selviä ovisoireita, alamahaan juilii joka liikkeessä. Oletettu ovis olis siis flo sovelluksen mukaan tänään ja tänään kyl oireetki sen mukaset kun limatki sen verta runsaat:D

 
Minulle voi huomiselle päivittää kp 6/33.

Tosiaan ivf kierto jäi vain 20 päiväksesi, joten kiertopäivät heittää. Oudot menkat, ovat kestäneet jo viis päivää ja vuotokin on huomattavasti runsaampaa. Liekkö ivf lääkkeet tähän vaikuttaneet. Toivottavasti ei merkkaa mitään huonoa Pas:sia ajatellen.

Näin lisäksi viime yönä unta että mieheni kuoli päivä ennen siirtoa ja siksi siirto piti perua. Ei mikään kiva uni :(
 

Yhteistyössä