Toiveissa vauva 2021

Samaa mieltä tuosta koronasta että olisi hyvä aika raskautua.En osaa sitä pelätä.Harmittaa kun keväällä puhuttiin ihan yleisesti että koronan myötä alkaa ihmiset "tekemään " lapsia ja puhutaan korona vauvoista, kun ihmisillä on aikaa olla kotona, niin ei meillä tärppi ole käynyt
Yksikin julkisuuden ihminen on kertonut että korona vei työt ja päätti sitten että tehdäänpä vauva ja heti huomasi olevansa raskaana ...Jotenkin tuollaiset menee itsellä ihon alle että mainostetaan kuinka helppoa raskautuninen on kun se ei kaikille sitä todellakaan ole ja toiset todella kärsivät lapsettomuudesta
Minulla teki myös kipeää nuo puheet. Ja sitten, kun koronan alkaessa lähipiirissä muutama alkoi odottamaan vauvaa, niin heistäkin puhuttiin, että koronan takia - ja tiedän, että kaikki yrittivät jo ennen koronaa. Mutta nyt on kuulemma ollut ruuhkaa synnäreillä, onkohan totta että olisi enemmän vauvoja tullut? Kai siitäkin jotain tietoa löytyy. Pahalta tuntui keväällä myös, kun hoidot meni jäihin. Toivottavasti enää ei tarvitse keskeyttää.
 
Minulla teki myös kipeää nuo puheet. Ja sitten, kun koronan alkaessa lähipiirissä muutama alkoi odottamaan vauvaa, niin heistäkin puhuttiin, että koronan takia - ja tiedän, että kaikki yrittivät jo ennen koronaa. Mutta nyt on kuulemma ollut ruuhkaa synnäreillä, onkohan totta että olisi enemmän vauvoja tullut? Kai siitäkin jotain tietoa löytyy. Pahalta tuntui keväällä myös, kun hoidot meni jäihin. Toivottavasti enää ei tarvitse keskeyttää.
Toivon todella että hoidot ei enää keskeydy koronan vuoksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23 ja minttuni
Heipä hei pitkästä aikaa kaikille! Ei oo tullu tänne kirjoiteltua, kun ollaan tämä kuu elelty ekan ivf hoitokierron kanssa, eikä täällä kovin moni siinä vaiheessa hoitoa ole. Tuntuu, etten kuulu oikein enää tälle alustalle, mutta muutkaan ryhmät ei oikein ole tuntunut omalta. Käyn täällä kyllä lukemassa juttuja, mutta ei tule kirjoiteltua.
@talvilintu Onnea!
@minttuni mites teillä hoitojen kanssa? :)
 
Heipä hei pitkästä aikaa kaikille! Ei oo tullu tänne kirjoiteltua, kun ollaan tämä kuu elelty ekan ivf hoitokierron kanssa, eikä täällä kovin moni siinä vaiheessa hoitoa ole. Tuntuu, etten kuulu oikein enää tälle alustalle, mutta muutkaan ryhmät ei oikein ole tuntunut omalta. Käyn täällä kyllä lukemassa juttuja, mutta ei tule kirjoiteltua.
@talvilintu Onnea!
@minttuni mites teillä hoitojen kanssa?
Odotellaan nyt vain ivf-hoitoihin pääsyä, noin puoli vuotta mahdollisesti menee. Jonossa ollaan, suunnittelukäyntiä ei ole vielä ollut. Mikä vaihe teillä nyt menossa?
 
Moikka taas pitkästä aikaa,

Meillä oli nyt se eka käynti kunnallisen puolella puolen kuun aikoihin ja vielä just alle 24h oviksen tapahtumisen jälkeen.

Tutkimukset osotti et mitään vikaa ei mussa eikä miehessä löytynyt eli meillä selittämätön lapsettomuus. Vahva epäily, että endo siellä mulla kuitenkin hannaa vastaan.

Positiivista oli kuitenkin että mulla hyvät valmiudet raskautumiseen on. Kaikki näytti tosi hyvältä ja näkyi kuinka ovis oli just tapahtunu ja esim follikkeleita löyty 17-18/puoli ja lääkäri sano et se on tosi hyvä. Ite oon viel tosi pihalla näistä jutuistaku ei oo tullut perehdyttyä aiemmin.

Sekavat fiilikset tässä kierrossa koska tää on viimeinen ns luomukierto missä yritetään ja toki tääkin nyt meni silleen et touhuilut ajoittui hyvin ja mahdollisuus raskautua on, mutta ekaa kertaa tavallaan oon myös innoissaan et ku jos menkat alkaa niin saa soittaa klinikalle ja päästään aloittaan hoidot.

Päätettiin kokeilla nyt alkuun kuitenkin kevyemmillä hoidoilla eli sit jos ens kiertoon ens viikolla joudutaan niin lähtään inseminaatiolla liikkeelle.

Tämmöistä täällä. Nyt menossa tosiaan
dpo 11 eli vielä 4 päivää täytyy tätä kiertoa jännätä.

Anteeks pitkä omanapailu. Oon kyl lukenu teidän kuulumisia vaikka kommentointi jääny vähemmälle.
Tsemppiä kaikille ❤
 
Odotellaan nyt vain ivf-hoitoihin pääsyä, noin puoli vuotta mahdollisesti menee. Jonossa ollaan, suunnittelukäyntiä ei ole vielä ollut. Mikä vaihe teillä nyt menossa?
Ohhoh onpas teillä päin pitkä jono, mutta nopeasti se aika menee. Käyttekö ennen sitä jo suunnittelemassa ja hoitamassa kaikki verikoeasiat kuntoon, jotta pääsette sitten suoraan aloittamaan?

Mulla oli punktio tuossa viime perjantaina, ei ollut paha eikä kivulias ollenkaan. Enne punktiota olo oli vähän tukala ja turvonnu. Munasoluja mulla oli tosi paljon, mutta kaikki eivät kasvaneet tarpeeks isoksi, jotta niitä olis kannattanu kerätä. Keräsivät kuitenkin 16, joista 13 hedelmöityi. Kaikki ovat nyt huuruneniä, sillä ei päästy tuoresiirtoon hyperstimulaatio riskin vuoksi.

Omaksi hämmästykseksi menkat alkoi jo eilen, kp 20? Sanoivat kyllä, että on tavallista että alkavat noin viikon päästä punktiosta. Tänään pitäis soittaa polille, että saadaanko ilmoittautua passiin. Kerettäis vielä ennen joulua, ellei korona sotke suunnitelmia :)
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

27.11.2020 - Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

Inkvilla...........................kp 34/29-39
5xäiti...............................kp 26/?
Sinisilmät......................kp 25/29
Lillium............................kp 25/29-31
Iinesankka82.................kp 22/31
Persikka123.....................kp 22/33
Vihreähuone..................kp 21/27
Nuorena Äidiksi...............kp 21/36
Chili..............................kp 21/28-29
Liljannuppu........................kp 20/29
KirJoh89.............................kp 20/28
Meemuli.......................kp 18/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 18/29
Wbä.............................kp 17/26-28
Loree..........................kp 16/31-33
Pandanen.................kp 15/29-31
Hamsteri20..................kp 13/27
Satsuma_.........................kp 12/28-32
Deneb............................kp 11/28-32
Mysteerio.........................kp 11/30
Rimaleli............................kp 9/34
Suhveli..............................kp 9/27
Toive23...........................kp 6/27
Nobelius.......................kp 2/28
Nipsuneiti83.................kp 1/25-33
Petronella09..............kp 1/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Inkvilla....................................dpo 14
Petronella09.......................dpo 14
Vihreähuone........................dpo 9
Lillium......................................dpo 7
Kirjoh89................................dpo 6
Iinesankka82....................dpo 6
Liljannuppu...........................dpo 5
Chili..........................................dpo 4
Wbä........................................dpo 3
Kaneli123.............................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta,
Pitkästä aikaa taas kirjoitan. Olen kyllä lukenut palstaa melkein joka päivä ❤ ihanaaaa täällä plussia taas tullut ! Onnea oikein paljon plussanneille ja vahvistumisia viivoille❤ Ja pahoitteluja uuteen kiertoon joutuneille.
Olen pitänyt tahallaan taukoa etten ole tullut piinailemaan enkä kiertolistalle.... viime kierto oli niin pettymys jälleen...nooo nyt kun täällä kotonakaan ei olla asiasta puhuttu ja koittanut rentoutua mahdollisimman paljon ja tehnyt töitäkin paljon vähemmän niin sain eilen superhailakat haamut kahteen eri testiin.... PC ja Rfsun herkkä. Tänään tein uudelleen ja viivat tulivat minuutin sisään molempiin testeihin ja ovat nyt jo vahvemmat kuin eilen ja mielestäni niissä on väriäkin jo.... tuohon PC :n testiin en ole saanut ikinä mitään näkymään. ❤❤❤❤Sekoan jännityksestä . En uskalla miehelle vielä näyttää kun menkkojen pitäis alkaa vasta maanantaina ja kuitenki sen verran vaaleita viivoja. Haluaisin teidän mielipiteitä noista viivoista...❤ YK 10 on tämä kierto....https://aijaa.com/9sTuCq
Näkyyköhän...?
 
Huomenta,
Pitkästä aikaa taas kirjoitan. Olen kyllä lukenut palstaa melkein joka päivä ihanaaaa täällä plussia taas tullut ! Onnea oikein paljon plussanneille ja vahvistumisia viivoille Ja pahoitteluja uuteen kiertoon joutuneille.
Olen pitänyt tahallaan taukoa etten ole tullut piinailemaan enkä kiertolistalle.... viime kierto oli niin pettymys jälleen...nooo nyt kun täällä kotonakaan ei olla asiasta puhuttu ja koittanut rentoutua mahdollisimman paljon ja tehnyt töitäkin paljon vähemmän niin sain eilen superhailakat haamut kahteen eri testiin.... PC ja Rfsun herkkä. Tänään tein uudelleen ja viivat tulivat minuutin sisään molempiin testeihin ja ovat nyt jo vahvemmat kuin eilen ja mielestäni niissä on väriäkin jo.... tuohon PC :n testiin en ole saanut ikinä mitään näkymään. Sekoan jännityksestä . En uskalla miehelle vielä näyttää kun menkkojen pitäis alkaa vasta maanantaina ja kuitenki sen verran vaaleita viivoja. Haluaisin teidän mielipiteitä noista viivoista... YK 10 on tämä kierto....https://aijaa.com/9sTuCq
Näkyyköhän...?
No näkyy! Samanmoisia olivat mun viivat, kunnes vahvistuivat :)
Onnea! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Brunet82
Samaa mieltä tuosta koronasta että olisi hyvä aika raskautua.En osaa sitä pelätä.Harmittaa kun keväällä puhuttiin ihan yleisesti että koronan myötä alkaa ihmiset "tekemään " lapsia ja puhutaan korona vauvoista, kun ihmisillä on aikaa olla kotona, niin ei meillä tärppi ole käynyt
Yksikin julkisuuden ihminen on kertonut että korona vei työt ja päätti sitten että tehdäänpä vauva ja heti huomasi olevansa raskaana ...Jotenkin tuollaiset menee itsellä ihon alle että mainostetaan kuinka helppoa raskautuninen on kun se ei kaikille sitä todellakaan ole ja toiset todella kärsivät lapsettomuudesta
Toi on kyllä totta.. puistattaa kyllä ajatus "korona-tehtailusta" :(
 
Minulla teki myös kipeää nuo puheet. Ja sitten, kun koronan alkaessa lähipiirissä muutama alkoi odottamaan vauvaa, niin heistäkin puhuttiin, että koronan takia - ja tiedän, että kaikki yrittivät jo ennen koronaa. Mutta nyt on kuulemma ollut ruuhkaa synnäreillä, onkohan totta että olisi enemmän vauvoja tullut? Kai siitäkin jotain tietoa löytyy. Pahalta tuntui keväällä myös, kun hoidot meni jäihin. Toivottavasti enää ei tarvitse keskeyttää.
Voihan olla, että raskauksia on nyt vähän enemmän. Monilla on ollut aikaa miettiä, että nyt olisi hyvä hetki lapselle. Tää korona-aika kun on kestänyt jo jonkin aikaa. Toivon kanssa kaikkien pitkään yrittäneiden puolesta, että hoitoja ei laitettaisi jäihin. ♡
 
Lukemassa taustalla. Oma kp1 ennustettu maanantaille, ja olen pitänyt kirjaa kierroista muutaman kierron verran niin sinänsä mukava huomata, että kaikki oireet kulkee kierron mukana. Päänsärky lähes samoihin aikoihin kierrosta ja nyt sellainen huomio minkä olen kirjannut viime kierrossakin juuri 3päivää ennen kp1 on hikiset kainalot. Positiivisesti yritän ajatella, että kierto toimii kun oireet menee käsi kädessä joka kk.

Kyselisin teidän ruokavalioista. Oletteko kiinittäneet enemmän huomiota mitä syötte? Yksi iso pahe itsellä on sokeri, kaikki herkut. Vaikka olen ihannepainossa ja suht timmi niin luulen tämän olevan itsellä yksi ongelman ydin. Luin vasta eräästä joka kertoi raskautuneensa heti kun ymmärsi jättää sokerin vähemmälle.
Miten saisinkaan sokerin korvattua jollain.
 
@Brunet82 näyttää jo hyvin plussalta. Onnittelut.

@Piipuni olen kanssa miettinyt, et voiko tuo suklaa vaikuttaa niin paljon? Mulla menee varmaan 2-3 levyä fazerin sinistä viikossa, nii se varmaa ylläpitää korkeampaa määrää sokeria veressä (verensokerit pika mittarilla normaalit, töissä aina välillä seuraan). Muuten syödään aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala säännöllisesti (oli töissäntai vapaapäivällä). Tässä kierrossa ollu maca myös käytössä, ehkä se hieman on lisänny vielä halukkuutta ❤

ON: eilen illalla, dpo 5 tuntui varmaa puolen tunnin ajan jännää nippailu-tms. Tuntemusta oikean munasarjan puolella. Heti tietysti toiveet kohosivat.
 

Yhteistyössä