Toiveissa vauva 2021

Taas tehty yksi testi kaapista pois, dpo13 ja negatiivinen tottakai :( Yk9 starttaa siis aivan pian :( Lämmöt edelleen koholla.Vielä yksi halpis testi kaapissa ja yksi parempi,parempi säästyy jälleen uusiin yrityksiin... Käyn nyt taistoa siitä ostanko lisää ovis testejä vai pitäisikö jättää väliin :/

Tässä kierrossa join greippi mehua joka aamu ennen ovista ja oviksen aikaan.Käytössä myös raskaus ja imetys monivitamiini,lisärauta,c-vitamiini sekä olen lisännyt ruokavalioon tietoisesti rauta pitoisempia ruoka-aineita ja c vitamiini pitoisia tuotteita.Yritystä on :)

Niin kun täällä @IinesAnkka82 taisi sanoa,että aikamoista lottoamista tämä on :) Valitettavasti harvalla se raskaus onnistuu heti...
 
Minä oon nyt ovulaation bongauksen myötä innostunut nyt mittailemaan myös aamulämpöjä. En ole aikaisemmin mittaillut lämpöjä aamuisin, että sinänsä vähän huono tutkimuspohja, mutta pöivisinkin on usein lämmöt n. 36 astetta. Nyt kerkesin mitata ovisaamuna lämmöt ja oli 35,9. Seuraavana aamuna, eli dpo1 oli 36,2 ja tänään oli 36,4. Kai se ovulaatio sitten tapahtui :giggle:
 
vierailija
Minä oon nyt ovulaation bongauksen myötä innostunut nyt mittailemaan myös aamulämpöjä. En ole aikaisemmin mittaillut lämpöjä aamuisin, että sinänsä vähän huono tutkimuspohja, mutta pöivisinkin on usein lämmöt n. 36 astetta. Nyt kerkesin mitata ovisaamuna lämmöt ja oli 35,9. Seuraavana aamuna, eli dpo1 oli 36,2 ja tänään oli 36,4. Kai se ovulaatio sitten tapahtui
Mä tulin raskaaksi heti ensimmäisestä kierrosta missä mittailin aamulämpöjä. Ilman lämpöjä en ois löytänyt ovulaatiota joka tuli 4 päivää myöhemmin ensimmäisestä ovisplussasta. Yk6 ja ikää enempi jo (mikä kuulemma voi olla syy osaltaan lh:n tuplahuipuille.)
 
Nyt on sitten ovis oireita mutta edelleen aamulla oli vika testi nega, on käyttäny vaan noita clear bluen, en oikein luota noihin muihin mutta nyt on pakko suunnistaa apteekkiin hakee uusia, onkohan noi apteekin omat digitestit hyviä? Epäilen että niin myöhään ovis enää tulis mutta pakko kokeilla ja muistaisin ettei ole edes hyvä jos on kovin loppukierrosta?
 
No voi perse, tänään alkoi menkat sitten :mad: Ihan puskista tuli ja tänään kp26 vasta. Viime kuussa kierto oli 29 päivää. Ei tässä ehtiny testejä tuhlailemaan. Pikkusen ketuttaa, jos jotain positiivista niin seuraavaa tärppiä jännitetään jo ennen joulua, pettymys ei ehkä satu jouluaatolle, jos ei tärppääkään.

Eli mulle voi päivittää kp1/28. Otetaa nyt tommonen näiden kiertojen keskiarvo, kun tuntuu jonkin verran heittelevän. YK4 täältä tullaan :X3:
 
No voi perse, tänään alkoi menkat sitten Ihan puskista tuli ja tänään kp26 vasta. Viime kuussa kierto oli 29 päivää. Ei tässä ehtiny testejä tuhlailemaan. Pikkusen ketuttaa, jos jotain positiivista niin seuraavaa tärppiä jännitetään jo ennen joulua, pettymys ei ehkä satu jouluaatolle, jos ei tärppääkään.

Eli mulle voi päivittää kp1/28. Otetaa nyt tommonen näiden kiertojen keskiarvo, kun tuntuu jonkin verran heittelevän. YK4 täältä tullaan
Voi kurjuus :(

Parempi onni uuteen kiertoon:)

Oliko sinullakin aiemmin hormooni kierukka? Minulla oli Mirena ja näiden 8kk aikana kun olen ollut ilman sitä niin kierrot vaihdelleet tuon 25-29 päivää,viimeisimmät kierrot olleet taas 28 tai 29 päivää. Välillä oli lyhyempiä kiertoja.

Flo ennustaa seuraavat menkat joulun pyhille ,olis ihan paras joululahja plussa ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Laura* ja nobelius
Minulla ehti olla 7v .
Ei kai tämä kierron vaihtelu nyt haittaa oikeestaan, tulee vaan näitä yllätyksiä sitten välillä :D Kehon toiminta on vaan niin kummallista välillä, miten voikin kierukka muuttaa jotain kiertoa noin, kun koko vekotin on kuitenkin jo poissa.... Tai sitten tämä on vaan täyttä sattumaa, ei voi tietää

Tässä kierrossa, jos tärppää niin LA olisi 2.9, neljä päivää kaverin häiden jälkeen. Menis kyllä melko jännäksi, kun edelliset on kuitenkin syntyneet päivän ja viisi päivää etuajassa :oops:
 
Viimeksi muokattu:
Ei kai tämä kierron vaihtelu nyt haittaa oikeestaan, tulee vaan näitä yllätyksiä sitten välillä Kehon toiminta on vaan niin kummallista välillä, miten voikin kierukka muuttaa jotain kiertoa noin, kun koko vekotin on kuitenkin jo poissa.... Tai sitten tämä on vaan täyttä sattumaa, ei voi tietää
Minulla oli kyleena-kierukka (vähemmän hormonia kuin mirenassa) vain 10 kk ja silti ihan sekaisin koko hormonitoiminta. Ja PMS oireet ihan jäätävät
 
@talvilintu Voi miten ihanaa, onnea ♡ ja @petronella09 pahoittelut negasta :(

Täällä kp11, eli kohta varmaan alkaisi ovulaatio olla käsillä. Töissä on vaan ollut ihan äärettömän raskasta tän koronan keskellä, joten kotona ei hirveästi ole ollut enää paukkuja mihinkään extraan :D onneksi viikonloppu tulossa. Meillä lauantai ja sunnuntai on yleensä ne ainoat päivät kun ehtii hommailla. Tuo 1v kun on aina töiden jälkeen tietenkin hereillä ja illalla hänen mennessään nukkumaan, olen itse myös aika valmista kauraa unille. Nyt kun korona taas vaikeuttaa asioita, niin raskautuminen tuntuu hetki hetkeltä paremmalta ajatukselta. ♡ itsellä kun edelleen vähän juupas eipäs-fiilis. :D
 
Nyt on sitten ovis oireita mutta edelleen aamulla oli vika testi nega, on käyttäny vaan noita clear bluen, en oikein luota noihin muihin mutta nyt on pakko suunnistaa apteekkiin hakee uusia, onkohan noi apteekin omat digitestit hyviä? Epäilen että niin myöhään ovis enää tulis mutta pakko kokeilla ja muistaisin ettei ole edes hyvä jos on kovin loppukierrosta?
Minulla tuntuu ovikseen viittaavaa kipuilua jo joitain päiviä ennen ovisplussaa. Aina mietin, onkohan ovulaatio jo tapahtumassa ja en vaan testiin saa kiinni. Jatkan tikuttelua kuitenkin plussan toivossa. Kipuja ollut maanantaista alkaen, egg white -limat oli toissapäivänä eli tiistaina ja tänään torstaina tuli ovisplussa. Nyt ei ole enää niin kosteaa. Yritän bongata oviskivut, niin saisin jotain suuntaa, että tuleeko pian plussan jälkeen. Eilen illalla oli vielä nega.
 
Nyt on tullu oltua hieman hiljempaa mutta tänään kp 9 niin mietin millon mun pitäs alkaa tikuttaa ovista?
Paketissa on ohje, minä päivänä kannattaisi aloittaa, oman kierron mukaan. Minä aloin testaamaan aina aikaisin ohjeen mukaan, mutta en saanut ovista kiinni. Olikin lyhyt luteaalivaihe, kuvittelin että ovisplussa tulee jo aiemmin tyyliin kp11 ja tulikin vasta kp15 tms. Nyt kun hoidot ollu menossa, olen aloittanut kp9, että ei menis ohi.
 
@talvilintu Voi miten ihanaa, onnea ♡ ja @petronella09 pahoittelut negasta

Täällä kp11, eli kohta varmaan alkaisi ovulaatio olla käsillä. Töissä on vaan ollut ihan äärettömän raskasta tän koronan keskellä, joten kotona ei hirveästi ole ollut enää paukkuja mihinkään extraan onneksi viikonloppu tulossa. Meillä lauantai ja sunnuntai on yleensä ne ainoat päivät kun ehtii hommailla. Tuo 1v kun on aina töiden jälkeen tietenkin hereillä ja illalla hänen mennessään nukkumaan, olen itse myös aika valmista kauraa unille. Nyt kun korona taas vaikeuttaa asioita, niin raskautuminen tuntuu hetki hetkeltä paremmalta ajatukselta. ♡ itsellä kun edelleen vähän juupas eipäs-fiilis.
Samaa mieltä tuosta koronasta että olisi hyvä aika raskautua.En osaa sitä pelätä.Harmittaa kun keväällä puhuttiin ihan yleisesti että koronan myötä alkaa ihmiset "tekemään " lapsia ja puhutaan korona vauvoista, kun ihmisillä on aikaa olla kotona, niin ei meillä tärppi ole käynyt :(
Yksikin julkisuuden ihminen on kertonut että korona vei työt ja päätti sitten että tehdäänpä vauva ja heti huomasi olevansa raskaana ...Jotenkin tuollaiset menee itsellä ihon alle :(että mainostetaan kuinka helppoa raskautuninen on kun se ei kaikille sitä todellakaan ole ja toiset todella kärsivät lapsettomuudesta:(
 
Mulla tuli tänään jotenkin sellainen fiilis, että olisko sittenkin mahdollista että olisi tärppi käynyt tässä kierrossa... Vielä on aikaista sanoa, mutta on ollut ihmeen hyvä olo, ei ole kuulunut niitä PMS oireita mitä on ollut aina pari viikkoa ennen menkkoja. Vielä toki ehtii, mutta toivottavasti pysyvät poissa
Kauanko teillä olikaan yritystä takana ja olitko sinäkin suurinpiirtein ikäiseni eli 38v?En millään muista kaikkien tilanteita :(
 
Kauanko teillä olikaan yritystä takana ja olitko sinäkin suurinpiirtein ikäiseni eli 38v?En millään muista kaikkien tilanteita
Elokuun lopussa poistettiin kierukka ja nyt siis kolmas kierto menossa. Minulla jo kaksi aiempaa lasta edellisestä suhteesta. Nyt 36v. Hormonitoiminta ollut ihan sekaisin pari kuukautta, joten en ihmettele vaikka tässä menisi aikaa pidempäänkin. Kivut olleet kyllä kamalia kierukan poiston jälkeen.
 

Yhteistyössä