Toiveissa vauva 2021

Meilläkin on mietitty hedelmällisyyttä ja lähinnä miehen iän vaikutusta lapsen saanti mahdollisuuksiin. Alusta asti on tiedostettu ettie välttämättä kovin helppoa tule olemaan. On puhuttu, että jos tärppiä ei ala kuulumaan vaikka puolessa vuodessa niin teetätetään siemennesteanalyysi ja katsotaan tilannetta sitten. Meillä kuitenkin toiveissa on bebe omilla sukusoluilla, eli täysin omista tarpeista.

Tänään ainut "oire" on ollu vatsan turvotus. Iltaturvottelu mulla on aika normaalia mutta aamuisin näytän kyllä yleensä vähän fitimmältä :rolleyes: :LOL: tänään oli pallomasu jo aamulla. Jänskättää..... Mies oli huomannut hassun sattuman tänään kalenterista, nyt jos olisi tärppi tullut niin laskettuaika olisi miehen äidin nimipäivänä. ;)

Muoks. PMS oireita ei vielä ole ja nyt kp25. Viime kuussa kp 25 oli pahin ketutuspäivä ja vielä tänään ainakaan ei samaa oo
 
Viimeksi muokattu:
@petronella09 Samaa hedelmällisyyden huonontumista itsekin mietin. Ajattelin joka tapauksessa käydä gynellä alkuvuodesta tsekkaamassa tilannetta. Käsittääkseni he voi nähdä helpostikin ultralla, että onko edes munasoluja jäljellä? Että edes tietäisi sen
Julkiselle vai yksityiselle? Keväällä poistettiin kierukka ja mitään muuta ei todennut gynekologi kun että kystiä ei ollut munasarjoissa,viime syksynä oli vasemmalla.Toivotti onnea yritykseen..

Pelkään kyllä mennä jos tuomiona on se ettei mitään mahdollisuuksia enää ole :(

Kertokaa te ketkä ootte käynyt gynellä,että varataanko normaali käynti vai pitääkö se erikseen olla joku lapsettomuus yms.. käynti?Ja mikä kp kannattas aika varata?
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mulla lähes identtinen tilanne piipaa:n kanssa.
Vuosi tuli yritystä ja pillereiden lopetusta täyteen. Tosin viime menkat tuntui vasta, että alkaa olemaan normaalit. Jotenkin oma kroppa tuntuu vasta nyt omalta, voiko tosiaan olla, että pillereiden lopettamisen jälkeen menee vuosi, että kroppa palautuu?!

Mä suosittelen käymään lääkärillä, ihan oman mielenrauhan vuoksi. Itse kävin papa/verikokeet ja gyne. Kaikki muuten ok, mutta ferritiini hieman alhainen ja sainkin rautakuurin. Muo masentaa ja ahdistaa, kun ei tärppää, mutta oon koittanut nyt ottaa asenteen, että se tulee sitten, kun on sen aika ja jos ei tule , sitten niin on tarkoitettu. Koitan suunnitella kevättä jo ja sellaista tekemistä, mitä ei raskaana voi tehdä, ihan kuin ei edes yritettäisi. Jos tärpppi käy, niin ihan mielelläni luovun tehdyistä suunnitelmista, mutta omppahan ainakin asioita jota odottaa ja sivuuttaa vauvastressin.

Tästä vauvaprosessista meinasi tulla pakkomielle ja järki lähteä, joten nyt on pakko vähän stopata, hengähtää ja miettiä ihan muita juttuja ja siinä sivussa sitten vaan pitää rakkautta yllä miehen kanssa, miettimättä sitä vauvantekoa.
Kiitos tsempeistä :) Ei nää "menkat" vai mitkä nyt onkaan niin oo alkanut ees kunnolla. Edelleen tulee vain pyyhkiessä verta paperiin. Pitää tänään tehdä r-testi, jos ovat tulleet postissa. Ensimmäinen tämmöinen outo vuoto. Alkaa mietityttää josko olisi kiinnittymisvuoto :D noh sen näkee kunhan testin tekee. Ei tässä vaiheessa enää mieti samalla tavalla lapsentekoa, kuin alussa ja joo meillä on edelleen yhteinen talo hankinnassa. Toivottavasti saatas molemmat samaan syssyyn :) Tai mielummin talo vähän aijemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Titiina ja minttuni
tottakai se hieman lohdittaa kiitos siitä Stressaa vaan et suostuuko sitä se gyne kirjottaan vai millä ilveellä saan toisen valmisteen..
Ymmärrän. Missä päin Suomea asut? Oma gynekologini on Helsingissä ja hän ainakin määräsi tuota Lutinusta ihan mielellään.

Minulla tuli tosiaan hailakka hailakka viiva testiin mutta taas vuotoja samalla, joten ajattelin käydä nappaamassa apteekista Lutinukset nyt seuraavaan kiertoon mukaan, sain häneltä varmuuden vuoksi reseptin jos haluan tukea raskautta.
 
Julkiselle vai yksityiselle? Keväällä poistettiin kierukka ja mitään muuta ei todennut gynekologi kun että kystiä ei ollut munasarjoissa,viime syksynä oli vasemmalla.Toivotti onnea yritykseen..

Pelkään kyllä mennä jos tuomiona on se ettei mitään mahdollisuuksia enää ole

Kertokaa te ketkä ootte käynyt gynellä,että varataanko normaali käynti vai pitääkö se erikseen olla joku lapsettomuus yms.. käynti?Ja mikä kp kannattas aika varata?
Ihan normaali käynti! Olen itse käynyt yksityisellä gynellä muutenkin jo pitkään ja on tuntunut hyvältä ratkaisulta.

Oma gynekologini aina neuvoo että pitäisi varata aika niin että kuukautiset olisivat juuri loppuneet.
 
Minä en käynyt erikseen missään muualla tutmimuksissa, vaan suoraan yksityiselle lapsettomuusklinikalle lääkärin ensikäynnille. Aika varattiin niin, että kuukautisvuotoa ei enää ollenkaan ja ennen oletettua ovulaatiota. Kp 9-10 on minulla ollut aina ultrat niin tutkimuksissa, kuin hoitokierroissakin.
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Ihan normaali käynti! Olen itse käynyt yksityisellä gynellä muutenkin jo pitkään ja on tuntunut hyvältä ratkaisulta.

Oma gynekologini aina neuvoo että pitäisi varata aika niin että kuukautiset olisivat juuri loppuneet.
Ihan hyvä tieto, et pitää varata se gyne menkkoihin suhteutettuna mahdollisimman kierron alkuun (ku vuoto loppunut).
Mulla on se naistentautien lri vo just sillee, et menkkojen pitäis alkaa 5.12 ja lri on 11.12 eli aika pian menkkojen jälkeen (6pv). Tietysti toivois et menkat ei tuliskaa, vaa ois se toivottu juttu näkyvissä testissä
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kävin oma kannasta katsomassa sen keväisen gyne käynnin lausunnon ja siellä oli maininta että limakalvo ohut ja munasarjat normaalit eli ok tilanne siihen nähden että silloin poistettiin kierukka, siksi limakalvo ohut. Munasarjat siis vaikuttivat olevan toimintakuntoiset(ei pienentyneet)eri asia sitten munasolujen tilanne.

En tiedä olenko tulossa kipeäksi,palelen ja päätä ja kroppaa särkee..tai sitten kunnon PMS:(
 
@petronella09 Samaa hedelmällisyyden huonontumista itsekin mietin. Ajattelin joka tapauksessa käydä gynellä alkuvuodesta tsekkaamassa tilannetta. Käsittääkseni he voi nähdä helpostikin ultralla, että onko edes munasoluja jäljellä? Että edes tietäisi sen
Niin kuin aiemmin oon sanonut, samat pohdinnat täällä.. ja ultrassa oli kaikki hyvin, eikä siltikään... että 8 vuodessa voi romahtaa hedelmällisyys.
 
  • Surullinen
Reactions: Laura*
Mä taas toistaiseksi haluan vaan elää siinä kuplassa, että ei mitään hätää vielä iän puolesta ja että ihan lottoamista tää homma on muutenkin. Esikoista tehtiin 8kk ja nyt kuitenkin 3v vanhempana tärppäs jo kolmannesta. Vaikka se nyt menikin kesken niin kyllä mulla on kova luotto siihen että periaatteessa pitäis vielä onnistua. Varmasti pienemmät on onnistumisprosentit, mutta niin ne nyt tuntuu olevan muutenkin :D harvemmassa se porukka kuitenkin on joka kertalaakista paksuksi pamahtaa.

Täällä rupee vähän kupoli jumittaa koronatiukennusten ja paskan kelin takia. Oispa ees raskaana ni ei haittais että kaikki perutaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Laura*
Mulla nyt ekan kerran kunnon piinailua, pari ekaa kiertoa onnistuin ottamaan rennosti kuten oli tarkoituskin. :D Vasta dpo3 mut toiveet heränny vv runsaudesta ja rintojen arkuudesta, jota ollut oviksesta lähtien vaikkei oo ennen ollut (oli kyllä myös kivuliaampi ovis kuin ennen et oisko ovulaatio-oireet vaan jostain syystä vahvemmat). Eli vähän samaa pohdintaa kuin @chili_ tosin mulla ei oo pregnyl ollut käytössä, ihan muuten vaan (kuviteltuja) oireita :D Mutta mielenkiinnolla lueskelin sulle tulleita vastauksia!
 
Te jotka teette ovistestejä niin kuin aikasin aloitatte? Mulla kp 15 enkä nyt säästösyistä alottanu kun tänään, 3 testiä vaan jäljellä aiemmin ollut aina kp 17 ovis mutta tää tosiaan on eka kierto terolutin jälkeen ja taisi käydä mitä pelkäsinkin että ei ovista. Ei mitään tuntemuksia missään vaiheessa, kosteutta oli tasan yhtenä päivänä, tänään testi nega.
Teen nyt vielä ne loput mut tuskinpa enää ilmestyy :(
 
Ja jatkan vielä et mulla se alkoi just noina dpo kun olin raskaana, kun siitä hedelmöittymisestä alkaa ne estrogeenit nousta uudelleen ja progesteroni myös enemmän kun jos hedelmöittymistä ei tapahdu nii oletin et se oli mulla ainakin syy.
Tää oli erityisen kiinnostava kommentti, voisko tosiaan jotain oiretta huomata jo ennen mahdollista kiinnittymistä :love:
 
Mä taas toistaiseksi haluan vaan elää siinä kuplassa, että ei mitään hätää vielä iän puolesta ja että ihan lottoamista tää homma on muutenkin. Esikoista tehtiin 8kk ja nyt kuitenkin 3v vanhempana tärppäs jo kolmannesta. Vaikka se nyt menikin kesken niin kyllä mulla on kova luotto siihen että periaatteessa pitäis vielä onnistua. Varmasti pienemmät on onnistumisprosentit, mutta niin ne nyt tuntuu olevan muutenkin :D harvemmassa se porukka kuitenkin on joka kertalaakista paksuksi pamahtaa.

Täällä rupee vähän kupoli jumittaa koronatiukennusten ja paskan kelin takia. Oispa ees raskaana ni ei haittais että kaikki perutaan :D
Mä taas oon niin pessimisti, että ajattelen että vissiin on tsäänssit jo menny. Päätettiin miehen kanssa, että ei edes pohdita mitään tutkimus tai muita juttuja vaan tulee jos tulee.
Ehkä jossain kohtaa sitten luopuu ajatuksesta kokonaan. Viimeistään kun 40v tulee mittariin itsellä. Miehellä se tulee ihan justiinsa.
 
  • Tykkää
Reactions: IinesAnkka82
Te jotka teette ovistestejä niin kuin aikasin aloitatte? Mulla kp 15 enkä nyt säästösyistä alottanu kun tänään, 3 testiä vaan jäljellä aiemmin ollut aina kp 17 ovis mutta tää tosiaan on eka kierto terolutin jälkeen ja taisi käydä mitä pelkäsinkin että ei ovista. Ei mitään tuntemuksia missään vaiheessa, kosteutta oli tasan yhtenä päivänä, tänään testi nega.
Teen nyt vielä ne loput mut tuskinpa enää ilmestyy
Aloitan yleensä kp 9, ja ovisplussa tulee ilman lääkkeitä kp13-15 välillä.
 
Julkiselle vai yksityiselle? Keväällä poistettiin kierukka ja mitään muuta ei todennut gynekologi kun että kystiä ei ollut munasarjoissa,viime syksynä oli vasemmalla.Toivotti onnea yritykseen..

Pelkään kyllä mennä jos tuomiona on se ettei mitään mahdollisuuksia enää ole

Kertokaa te ketkä ootte käynyt gynellä,että varataanko normaali käynti vai pitääkö se erikseen olla joku lapsettomuus yms.. käynti?Ja mikä kp kannattas aika varata?
@petronella09 siis tarkoitatko kystilla sellaisia vaarattomia nesterakkuloita? Minulla on niitä ollut myös ainakin muutama vuosi takaperin. Sen takia aikanaan poistin ensimmäisen kierukan. Kysyin nyt lääkärillä käydessäni onko niillä jotain vaikutusta raskautumiseen, mutta hän sanoi että ei vaikuttaisi. Kyllä tässä on vähän jännittävät paikat itselläkin, juuri iän ja kaikkien hormonihäiriöiden vuoksi. Missä kohtaa sitä uskaltaa hakeutua vastaanotolle tämän asian tiimoilta? Mielenkiinnolla kuuntelen jos muilla on antaa neuvoja :giggle:
 
@petronella09 siis tarkoitatko kystilla sellaisia vaarattomia nesterakkuloita? Minulla on niitä ollut myös ainakin muutama vuosi takaperin. Sen takia aikanaan poistin ensimmäisen kierukan. Kysyin nyt lääkärillä käydessäni onko niillä jotain vaikutusta raskautumiseen, mutta hän sanoi että ei vaikuttaisi. Kyllä tässä on vähän jännittävät paikat itselläkin, juuri iän ja kaikkien hormonihäiriöiden vuoksi. Missä kohtaa sitä uskaltaa hakeutua vastaanotolle tämän asian tiimoilta? Mielenkiinnolla kuuntelen jos muilla on antaa neuvoja
@Kaneli123 juuri tuollainen minulla oli,osasin odottaa sitä,kun kivut oli useamman päivän kamalat,mikään särkylääke ei auttanut ja tuskan hiessä tein työt, peräsuolessa asti repi :( Jännitin keväällä että onko edelleen,oli hävinnyt:)
 
@Kaneli123 juuri tuollainen minulla oli,osasin odottaa sitä,kun kivut oli useamman päivän kamalat,mikään särkylääke ei auttanut ja tuskan hiessä tein työt, peräsuolessa asti repi Jännitin keväällä että onko edelleen,oli hävinnyt
@petronella09 se oli kyllä kipeää aikaa aina menkkoja ennen ja jälkeen. En ole täysin vakuuttunut etteikö itsellä olisi niitä ollut nyt vieläkin, välillä on mystisiä alamahakipuja. Joku lääkäri muistaakseni sanoi että se kielii vain aktiivisista munasarjoista. No olis nyt sitten aktiivisia kun olisi tarve :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Laura*
@Nipsuneiti83 mäkin kyllä tunnustan olevani melko pessimisti, mutta ilmeisesti naamioin tässä asiassa tän vaan siihen että homma on muutenkin lähes taikuutta vaativaa ja että ei mun ikä sitä mahista huononna :D vaikka kyllähän mä faktat tiedän. Yritän vaan aktiivisesti ne unohtaa.. mekään ei hoitopoluille lähdetä ja 40 aikalailla täälläkin se raja kyllä sit jo on mihin luovutetaan..

Aion olla sekopäinen himotestaaja tässä(kin) kierrossa. Jos nyt maanantaihin selviäis kun dpo9 :D aikasessa testaamisessa on se hyvä että voi monta päivää ajatella negasta että "eihän se vielä näkyiskään". Hahah.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Toive23
Hei kaikille pitkästä aikaa. Oon tainnut viimeks kirjoitella tossa marraskuun alussa.
Ajattelin vähän kuulumisia kertoa. Plussasin tosiaan 23.10 ja luulin olleeni silloin dpo9 eli laskin lasketun ajan olevan 7.7.
Kaikki on ainakin tähän mennessä mennyt hyvin ja olo on ollut hyvä ainoastaan tissit tosi kipeät ja lievää pahoinvointia ollut. Tänään kävin varhaisultrassa jossa näkyi kaiken olevan hyvin
Neuvolassa kävin maanantaina 23.11 ja heidän laskujen mukaan LA olisi 3.7. Ultrassa taasen paljastui että LA olisi 5.7. Eli ovis oli tullutkin aikasemmin kuin mitä ovistesti näytti. Mut tosiaan laskettuaika on nyt toi 3.7 eli nyt ollaan 8+4. Nyt vaan toivon, että kaikki menee hyvin ja kesällä saan pienen syliin saakka
Tsemppiä ihan hirveesti kaikille ❤❤❤
 
Tsemppiä kaikille tosi paljon vastoinkäymisten kanssa!!

Mulla tänään kp31 (olin kattonut väärin että tänään alkaisi menkat mut se olisikin huomenna), ei vaan vieläkää mitää tuntemuksia. Ärsyttää tää oottelu! Turvotus on kyllä kova ja kauhea nälkä kokoajan, tai tekee vaan mieli syödä. Eli aika perus menkkaoireita kyllä.. Plaaahh. :rolleyes:
 
Mulla nyt ekan kerran kunnon piinailua, pari ekaa kiertoa onnistuin ottamaan rennosti kuten oli tarkoituskin. Vasta dpo3 mut toiveet heränny vv runsaudesta ja rintojen arkuudesta, jota ollut oviksesta lähtien vaikkei oo ennen ollut (oli kyllä myös kivuliaampi ovis kuin ennen et oisko ovulaatio-oireet vaan jostain syystä vahvemmat). Eli vähän samaa pohdintaa kuin @chili_ tosin mulla ei oo pregnyl ollut käytössä, ihan muuten vaan (kuviteltuja) oireita Mutta mielenkiinnolla lueskelin sulle tulleita vastauksia!
Mulla oli viimeksi raskaudessa se vv-runsaus merkki raskaudesta tosiaan :) Mutta sitä en muista, olisiko sitä ollut näin aikaisin, mietin itekin et mikä sen selittäis et vuotelua tuliskin oviksesta eikä loppuiskaan :D Jos joku tietää, niin voi kertoa :D Tänään ollut edelleen kohdun alueella jomottelua/jotenkin painaa, mutta eihän sekään voi olla vielä mistään raskauteen liittyvästä kyse, eli kyllä täällä pregnyl tekee tepposia. Lisäksi kova turvotus!
 
  • Tykkää
Reactions: liljannuppu
Tää oli erityisen kiinnostava kommentti, voisko tosiaan jotain oiretta huomata jo ennen mahdollista kiinnittymistä

Tästä näkee ne hormoonit hyvin miten on normikierto ja miten raskaus nii ovulaation jälkeen. Mulla siis tuli ainakin hyvin poikkeuksellisesti finnejä ja runsasta valkovuotoa dpo2 alkaen et uskoisin et jotkut voi huomata mut en olis huolissaan vaikkei huomaa. Mä oon vaa tosi herkkä hormoonien muutoksille
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

26.11.2020 - Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

Mansikka3..................kp 42/28
Inkvilla...........................kp 33/29-39
Nipsuneiti83.................kp 32/29
Talvilintu........................kp 29/24-29
Petronella09..............kp 26/26-28
5xäiti...............................kp 25/?
Sinisilmät......................kp 24/29
Lillium............................kp 24/29-31
Iinesankka82.................kp 21/31
Persikka123.....................kp 21/33
Vihreähuone..................kp 20/27
Nuorena Äidiksi...............kp 20/36
Chili..............................kp 20/28-29
Liljannuppu........................kp 19/29
KirJoh89.............................kp 19/28
Meemuli.......................kp 17/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 17/29
Wbä.............................kp 16/26-28
Loree..........................kp 15/31-33
Pandanen.................kp 14/29-31
Hamsteri20..................kp 12/27
Satsuma_.........................kp 11/28-32
Deneb............................kp 10/28-32
Rimaleli............................kp 8/34
Suhveli..............................kp 8/27
Toive23...........................kp 5/27
Nobelius.......................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Inkvilla....................................dpo 13
Petronella09.......................dpo 13
Vihreähuone........................dpo 8
Lillium......................................dpo 6
Kirjoh89................................dpo 5
Iinesankka82....................dpo 5
Liljannuppu...........................dpo 4
Chili..........................................dpo 3
Wbä........................................dpo 2
Kaneli123.............................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä