Toiveissa vauva 2021

  • Tykkää
Reactions: saya ja Vehkis
Koitappa tässä ottaa rennosti yrityksen kanssa, kun nyt kp8 ja tuhruttelee vaaleanpunaista vuotoa. Menkat kesti sen 4 päivää, mut vuoto jatkunut siitä asti hyvin niukkana..
Voiko olla, et viime kierrossa söin ekat terot ja nyt ne vaikuttais tälleen? Alkaa olemaa motivaatio ihan nollassa edes yrittää enää, kun ei tä keho vaan tottele. Joko on tiputteluvuotoa ennen menkkoja tai kk jälkeen tai heti ovulaation jälkeen. Millon missäkin kierron vaiheessa.
Kamala, kun oon nega heti aamusta. Toivottavasti muilla parempi aamu

@Alinna86 wau
Täällä samoja mietteitä. Yleensä menkat kestää muutaman päivän ja loppuu kuin seinään. Nyt kp 7 ja edelleen vuoto jatkuu niukkana. Ja alkaa stressata, että miten käy, päästäänkö inseminaatioon tässäkään kierrossa. Pitäisi ottaa rennosti, mutta haastavaa on :/
 
  • Surullinen
Reactions: Vehkis ja rougemoux
Täällä samoja mietteitä. Yleensä menkat kestää muutaman päivän ja loppuu kuin seinään. Nyt kp 7 ja edelleen vuoto jatkuu niukkana. Ja alkaa stressata, että miten käy, päästäänkö inseminaatioon tässäkään kierrossa. Pitäisi ottaa rennosti, mutta haastavaa on :/
Haluan kannustaa teitä, kun mullakin menkat jatku ja tiputtelu päiviä enemmän kuin yleensä ja olin myös huolissaan mutta lääkäri sanoi että kertoi mulla vahvistuvasta limakalvosta ja siis siitähän kierrosta sitten raskauduinkin :love:
Tsemppiä❤
 
En uskalla kovin paljoa toiveita herätellä, mutta ajattelin odotella suosiolla maanantaihin ja testata sitten tuolla apteekin ultralla uudelleen. Kiertokin voi olla vielä ihan sekaisin, sillä olen vasta elokuussa synnyttänyt, tosin vauva menehtyi enkä siis imetä. Aiempien raskauksien kanssa kierto on kyllä ollut heti alkuunsa säännöllinen ja kuukautiset alkaneet 4viikon kuluessa, mutta voihan se olla että tälläkertaa kierrot heittelee miten sattuu
Olen todella pahoillani menetyksestäsi.
 
  • Tykkää
Reactions: saya
En saa hymiöitä toimimaan, tulee töksähtäviä viestejä, pahoittelen.

Onnea kaikki plussanneet, teitä oli paljon.

Täällä kp 20/25-28, ja testit polttelee kaapissa. Ensi viikolla olis kiva testailla joku testi kaapista, tosin taas on tunne ettei tämäkään kierto ole meidän kierto. Kasvot kukkii samanlailla kun aiemmatkin kierrot, aamu lämpö sahaa ylös ja taas alas, oviksen jälkeen ollut 2 dippiä alas . Flo ennustaa menkkoja alkavaksi 8 päivän päästä. Ferritiinin kävin otattamassa ja kilppari kokeet, ensi viikolla olis lääkärin soittoaika. Toisaalta toivon, että kilppari arvot olis se mikä selittäs tän ettei tärppi käy ja toisaalta taas toivon ettei niissä olis häikkää. Ferritiini on myös toivottavasti noussut edes sinne 50-60 lukemiin. Lähtötilanne oli alle 40.

Osaako joku neuvoa mitä kannattas seuraavaksi lähteä selvittämään mikäli nuo edellä mainitut arvot kunnossa? Meillä lapsia jo on ja sama mies edelleen, mutta ikää on jo 38v.

Kivaa viikonloppua kaikille
 
En saa hymiöitä toimimaan, tulee töksähtäviä viestejä, pahoittelen.

Onnea kaikki plussanneet, teitä oli paljon.

Täällä kp 20/25-28, ja testit polttelee kaapissa. Ensi viikolla olis kiva testailla joku testi kaapista, tosin taas on tunne ettei tämäkään kierto ole meidän kierto. Kasvot kukkii samanlailla kun aiemmatkin kierrot, aamu lämpö sahaa ylös ja taas alas, oviksen jälkeen ollut 2 dippiä alas . Flo ennustaa menkkoja alkavaksi 8 päivän päästä. Ferritiinin kävin otattamassa ja kilppari kokeet, ensi viikolla olis lääkärin soittoaika. Toisaalta toivon, että kilppari arvot olis se mikä selittäs tän ettei tärppi käy ja toisaalta taas toivon ettei niissä olis häikkää. Ferritiini on myös toivottavasti noussut edes sinne 50-60 lukemiin. Lähtötilanne oli alle 40.

Osaako joku neuvoa mitä kannattas seuraavaksi lähteä selvittämään mikäli nuo edellä mainitut arvot kunnossa? Meillä lapsia jo on ja sama mies edelleen, mutta ikää on jo 38v.

Kivaa viikonloppua kaikille
Me olemme käyneet tutkimukset yksityisellä. Minulta otettiin pieni verenkuva, kilpirauhaskokeet, sukupuolitautitestit ja papakoe. Ultrattiin ennen oletettua ovulaatiota. Mieheltä spermanäyte. Nämä tutkittiin heti ja mitä netistä katselin, niin nämä on perustutkimuksia. Ferritiinin pyysin myös. Myöhemmin tehtiin vielä munatorvien aukiolotutkimus. Toivoin itsekin kilpirauhasen vajaatoiminnan selittävän lapsettomuuden, mutta lääkitys ollut pian vuoden eikä yhtään raskautta.

Tuollaisia meillä tehty siis. Lääkäri varmasti osaisi sanoa, mitä kannattaa seuraavaksi tutkia, hyvä että soittoaika tulossa noiden verikokeiden osalta. Mitä kautta hakeuduit verikokeisiin?
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Me olemme käyneet tutkimukset yksityisellä. Minulta otettiin pieni verenkuva, kilpirauhaskokeet, sukupuolitautitestit ja papakoe. Ultrattiin ennen oletettua ovulaatiota. Mieheltä spermanäyte. Nämä tutkittiin heti ja mitä netistä katselin, niin nämä on perustutkimuksia. Ferritiinin pyysin myös. Myöhemmin tehtiin vielä munatorvien aukiolotutkimus. Toivoin itsekin kilpirauhasen vajaatoiminnan selittävän lapsettomuuden, mutta lääkitys ollut pian vuoden eikä yhtään raskautta.

Tuollaisia meillä tehty siis. Lääkäri varmasti osaisi sanoa, mitä kannattaa seuraavaksi tutkia, hyvä että soittoaika tulossa noiden verikokeiden osalta. Mitä kautta hakeuduit verikokeisiin?
Työterveyden kautta olen mennyt näihin verikokeisiin. En usko että mies suostuu tutkittavaksi, kun on sillä asenteella ollut kokoajan, että tulee jos tullakseen. Itse olen syönyt raskaus vitamiineja jo ennen kun yritys alkoi ja muutenkin yrittänyt syödä terveellisesti ja välttänyt tulehduskipu lääkkeitä oviksen aikaan, kokeillut greippimehun juonnin, juon vihreää teetä, syönyt tummaa suklaata, sitä mieskin tykkää syödä. Yk7 on tämä, eihän se nyt ole vielä kauaa, mutta jokainen kierto ilman tärppiä pistää mielen matalaksi, kun ikää tulee kokoajan lisää. Itse kun on koettanut tehdä kaikkensa parantaakseen mahdollisuuksia ja toinen osapuoli vaan tjottailee, niin harmittaa ja mietityttää, että jos "vika" ei olekaan minussa. Aiemmin olen raskautunut suht helposti kun olen ollut nuorempi, niin nyt olen aika ymmälläni, että mikä nyt on vialla. Ovista tikutin nyt ensimmäisen kerran kun epäilin jo etten ovuloi vaikka oireet viittaa siihen, että ovuloisin, ovis plussa tuli kp12, kierto on myös säännöllinen ja menkat normaalit.
 
Työterveyden kautta olen mennyt näihin verikokeisiin. En usko että mies suostuu tutkittavaksi, kun on sillä asenteella ollut kokoajan, että tulee jos tullakseen. Itse olen syönyt raskaus vitamiineja jo ennen kun yritys alkoi ja muutenkin yrittänyt syödä terveellisesti ja välttänyt tulehduskipu lääkkeitä oviksen aikaan, kokeillut greippimehun juonnin, juon vihreää teetä, syönyt tummaa suklaata, sitä mieskin tykkää syödä. Yk7 on tämä, eihän se nyt ole vielä kauaa, mutta jokainen kierto ilman tärppiä pistää mielen matalaksi, kun ikää tulee kokoajan lisää. Itse kun on koettanut tehdä kaikkensa parantaakseen mahdollisuuksia ja toinen osapuoli vaan tjottailee, niin harmittaa ja mietityttää, että jos "vika" ei olekaan minussa. Aiemmin olen raskautunut suht helposti kun olen ollut nuorempi, niin nyt olen aika ymmälläni, että mikä nyt on vialla. Ovista tikutin nyt ensimmäisen kerran kun epäilin jo etten ovuloi vaikka oireet viittaa siihen, että ovuloisin, ovis plussa tuli kp12, kierto on myös säännöllinen ja menkat normaalit.
Ok, harmi jos mies ei tutkimuksiin halua. Täällä palstalla ollut aiheesta joskus aiemminkin juttua ja mietitty, miten miehet saisi mukaan tutkimuksiin. Meillä ei ole ennestään lapsia ja muutenkin mies tottunut käymään lääkärissä eri syistä, niin luontevaa oli lähteä tutkimuksiin. Vaikka eihän ne mukavia ole tietenkään :/ Yksityiselle pääsee tutkimuksiin samantien, vaikka yritystä ei olisi vielä kauaa takana. Joskus voi olla ihan pienestä kiinni ja vähäisillä ovulaatiota ja luteaalivaihetta tukevilla lääkkeillä voi saada jo avun. Meillä selittämätön lapsettomuus, vaikkakin miehellä ollut vaihtelua siittiöiden määrässä ja liikkuvuudessa, se ei kuitenkaan ole tällä hetkellä syy ihan diagnoosiin asti. Ehkä on joku syy, mikä ei vielä vain ole selvinnyt. Hyvä, että sait ovulaation bongattua. Varmasti harmittaa, kun itse yrittää parhaansa, eikä silti onnistu :/ Ja toisaalta vaikka eläisi miten sattuu, niin raskaus voi onnistua.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
vierailija
@petronella09 täällä taustailijana olen, meillä hyvin samankaltainen tilanne. Meillä 2 lasta ennestään ja olen ennen tullut helposti raskaaksi mutta nyt raskautta ei kuulu. Olen 35v ja mies 40v. Jo 30 yk kohta takana. Mies myös sitä mieltä et tulee jos on tullakseen, suostui kuitenkin nihkeästi tutkimuksiin, mut hänen puolelta kaikki ok. Minulla AMH arvo on matala (alle 1). Eli hedelmällisyys on laskenut ja voi selittää ettei onnistu, ainakaan ilman hoitoja tuskin onnistumme. Kierto ja ovulaatio ovat mullakin tosi säännölliset. Eli ehkä sinäkin voit halutessasi mittauttaa tuon AMH:n yksityisellä, ja yli 35-vuotiailla suositellaankin hakeutumaan hoitoihin jo puolen vuoden yrityksen jälkeen. Itse haluaisin ivf hoitoon, mies ei, joten hankala tilanne... Tsemppiä kaikille. Luen aina välillä ketjua ja jännitän muiden tilanteita taustalla, omat voimavarat ei kuitenkaan riitä nyt aktiiviseen kirjoitteluun ja siksi vain vierailen. Kiitos mukavasta palstasta ja vinkeistä kaikille ja onnea plussanneet.
 
@petronella09 täällä taustailijana olen, meillä hyvin samankaltainen tilanne. Meillä 2 lasta ennestään ja olen ennen tullut helposti raskaaksi mutta nyt raskautta ei kuulu. Olen 35v ja mies 40v. Jo 30 yk kohta takana. Mies myös sitä mieltä et tulee jos on tullakseen, suostui kuitenkin nihkeästi tutkimuksiin, mut hänen puolelta kaikki ok. Minulla AMH arvo on matala (alle 1). Eli hedelmällisyys on laskenut ja voi selittää ettei onnistu, ainakaan ilman hoitoja tuskin onnistumme. Kierto ja ovulaatio ovat mullakin tosi säännölliset. Eli ehkä sinäkin voit halutessasi mittauttaa tuon AMH:n yksityisellä, ja yli 35-vuotiailla suositellaankin hakeutumaan hoitoihin jo puolen vuoden yrityksen jälkeen. Itse haluaisin ivf hoitoon, mies ei, joten hankala tilanne... Tsemppiä kaikille. Luen aina välillä ketjua ja jännitän muiden tilanteita taustalla, omat voimavarat ei kuitenkaan riitä nyt aktiiviseen kirjoitteluun ja siksi vain vierailen. Kiitos mukavasta palstasta ja vinkeistä kaikille ja onnea plussanneet.
Kiitos vinkistä. Voisi kai tuon mittauttaa, mutta ei olla kyllä lähdössä mihinkään hoitoihin, ei ole rahallisesti mahdollista ja mies pistäisi tässäkin vastaan. Toivon kovin, että raskautuminen olisi luomusti mahdollista kun vanhemmatkin kun minä onnistuu, toki jokainen me olemme yksilö eikä voi vertailla muihin. Tuttavissani on äitejä jotka saaneet lapsia vielä 40v, esikoisensa. Se pettymys mikä joka kuukausi tulee on vaan niin musertava etenkin kun se toinen ei tunnu ymmärtävän kuinka suuresta asiasta on kyse, ei hän voi ymmärtää kun ei ole ollut raskaana, synnyttänyt yms.. Itse muutenkin käsittelen asioita enemmän tunteella ja tämä toinen taas järjellä. Olin todella yllättynyt kun hän suostui tähän ilta tähden yritykseen hyvinkin helposti.
 
vierailija
Kiitos vinkistä. Voisi kai tuon mittauttaa, mutta ei olla kyllä lähdössä mihinkään hoitoihin, ei ole rahallisesti mahdollista ja mies pistäisi tässäkin vastaan. Toivon kovin, että raskautuminen olisi luomusti mahdollista kun vanhemmatkin kun minä onnistuu, toki jokainen me olemme yksilö eikä voi vertailla muihin. Tuttavissani on äitejä jotka saaneet lapsia vielä 40v, esikoisensa. Se pettymys mikä joka kuukausi tulee on vaan niin musertava etenkin kun se toinen ei tunnu ymmärtävän kuinka suuresta asiasta on kyse, ei hän voi ymmärtää kun ei ole ollut raskaana, synnyttänyt yms.. Itse muutenkin käsittelen asioita enemmän tunteella ja tämä toinen taas järjellä. Olin todella yllättynyt kun hän suostui tähän ilta tähden yritykseen hyvinkin helposti.
Ymmärrän ihan täysin, joka kuukausi tuntuu musertavalta kun kuukautiset alkavat, ja toinen ei vaan ymmärrä, vaan sanoo että "eikös näin oo ihan hyvä". Mutta silti ihan älytön kaipuu jäytää mun sisällä ja sanoo et meidän perhe ei ole valmis vielä. Täälläkin juurikin tunne ja järki-ihminen parina :) Mekin päätimme että hoitoihin emme lähde, mut tosiaan se ajatus on tässä yrityskiertojen kasvaessa muuttunut, minulla lähinnä. Ja nyt kun tietää että luomuraskauteen on hyvin pienet mahdollisuudet meillä, haluaisin kokeilla kaikki mahdollisuudet ettei tarvitse katua mitään. Toki raha on täälläkin iso kysymys ja monta muttaa, mut mietitään... Toivottavasti teillä onnistuu pian ja toivottavasti kaikilla meillä täällä onnistuu, tosiaan välillä tuntuu että on miljoona asiaa mikä voi vaikuttaa raskaaksi tuloon, ihan rakettitiedettä tuntuu olevan. Välillä täältä saa kuitenkin lukea myös pidempään yrittäneiden onnistumisista, mikä tuo toivoa omaankin tilanteeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja minttuni
Hitto ku mulla on täs tullu mieleen tuo korona ja sen mukana tulevat rajoitukset. Oon tännekin ennemminkin puhunut mun paniikkihäiriöstä ja ahdistuneisuushäiriöstä, joista jälkimmäinen onneksi on jäänyt 3v sitten pois eikä oo pahemmin onneks enää vaivannut. Mutta paniikkihäiriö taas menee aaltoilevasti. Maskin käyttö ei onnistu, koska sitten keskityn vaan just hengitykseen, mihin ei sais, koska se laukaisee mulla helposti kohtauksen, ja mun paniikkikohtaus ei oo hyperventilointia, vaan päinvastoin, mä unohdan hengittää/pidätän hengitystä ja musta tuntuu että keuhkot ei saa ees happea jos hengittelen. Sit alkaa näkö sumeta, kädet ja jalat puutuu, (joskus koko kroppa kieltä ja naamaa myöten) pyöryttää, oksettaa, korvat menee lukkoon, sydän hakkaa lujaa, kädet ja jalat tärisee, sydämeen sattuu ym. Ei todellakaan mitään herkkua.
Tää kaikki on suurimmaksi osaksi pysynyt poissa vuoden-kaks, kiitos beetasalpaajan, jota en nyt kauheesti enää käytä, (olis sit myös raskaana ihan turvallinen maltillisesti käytettynä, mutten haluais käyttää jos raskautuisin.) Mut maskin käyttö ei vaan onnistu ilman oireita, ei edes propralin kanssa, joten mä oon ollu menemättä kauppaan. Mutta kuinkas näissä ultrissa ja neuvolassa ym. Vaaditaanko maskin käyttöä? Vai onkohan se vaan suositus.

Et jos mä nyt raskaudun ja kaikkialla vaadittaisiin maskia, nii ei luoja.

Tänään tää asia on eniten painanut mielessä, mut ei haluais tälläsen takia olla yrittämättä vauvaa. Kotona yrittänyt harjoitella maskin käyttöä, mut eipä se tutussa ympäristössä nii haittaa, koska mun dg on sosiaalistentilanteiden ja julkisten paikkojenpelko. Tiedän et mun aivoissa on jotkut serotoniini arvot vinksallaan mistä suurin osa oireista johtuu.
 
  • Surullinen
Reactions: Vehkis
Hitto ku mulla on täs tullu mieleen tuo korona ja sen mukana tulevat rajoitukset. Oon tännekin ennemminkin puhunut mun paniikkihäiriöstä ja ahdistuneisuushäiriöstä, joista jälkimmäinen onneksi on jäänyt 3v sitten pois eikä oo pahemmin onneks enää vaivannut. Mutta paniikkihäiriö taas menee aaltoilevasti. Maskin käyttö ei onnistu, koska sitten keskityn vaan just hengitykseen, mihin ei sais, koska se laukaisee mulla helposti kohtauksen, ja mun paniikkikohtaus ei oo hyperventilointia, vaan päinvastoin, mä unohdan hengittää/pidätän hengitystä ja musta tuntuu että keuhkot ei saa ees happea jos hengittelen. Sit alkaa näkö sumeta, kädet ja jalat puutuu, (joskus koko kroppa kieltä ja naamaa myöten) pyöryttää, oksettaa, korvat menee lukkoon, sydän hakkaa lujaa, kädet ja jalat tärisee, sydämeen sattuu ym. Ei todellakaan mitään herkkua.
Tää kaikki on suurimmaksi osaksi pysynyt poissa vuoden-kaks, kiitos beetasalpaajan, jota en nyt kauheesti enää käytä, (olis sit myös raskaana ihan turvallinen maltillisesti käytettynä, mutten haluais käyttää jos raskautuisin.) Mut maskin käyttö ei vaan onnistu ilman oireita, ei edes propralin kanssa, joten mä oon ollu menemättä kauppaan. Mutta kuinkas näissä ultrissa ja neuvolassa ym. Vaaditaanko maskin käyttöä? Vai onkohan se vaan suositus.

Et jos mä nyt raskaudun ja kaikkialla vaadittaisiin maskia, nii ei luoja.

Tänään tää asia on eniten painanut mielessä, mut ei haluais tälläsen takia olla yrittämättä vauvaa. Kotona yrittänyt harjoitella maskin käyttöä, mut eipä se tutussa ympäristössä nii haittaa, koska mun dg on sosiaalistentilanteiden ja julkisten paikkojenpelko. Tiedän et mun aivoissa on jotkut serotoniini arvot vinksallaan mistä suurin osa oireista johtuu.
Varmaan riippuu missä asuu. Itse käytin juuri varsinais-suomessa lasta neuvolassa, eikä ollut maskivaatimusta. Eikä siis maskin käyttö juuri missään pakko ole, vaan lähinnä hyvin vahva suositus. Sairaalat voivat esim. vierailijoilta vaatia maskia, mutta potilaille suositella. Näin minä olen tämän käsittänyt. Eikä se muille pitäisi kuulu miksi maskia ei käytä, vaikka suositus olisi!
 
Naistenklinikalla keskenmenon varmistuksessa piti olla maski. Toivon todella et missään nyt ei oikeesti kehdata sitä synnyttäjälle tyrkyttää. Vetäisin varmaan kyynärpäällä vatsaan sitä joka kehtais yrittää :D toivottavasti menee pian ohi nää rajotukset ja totutaan vaan ajatukseen et tällänen virus nyt on ja pysyy..

Omanapaa. Ovisdigi hymyili viikko sit, oli välissä nega, hymyili torstaina, oli eilen nega ja hymyili taas äsken. Että sellasta. Tiedän kyllä että tää on ihan sama kun kusis rahan päälle kun ei voi tietää missä mennään ennenkun menkat alkaa. Mut tunnustan olevani edelleen anonyymi testiaddikti. :D
 
Kp 11 ja eggikset vahvat, ovistesti lähellä plussaa, mitähän kummaa. Ovista vasta ens ke tai to odottaisin normaalisti. Noo nähtäväksi jää koska tulee :D jännää. Ilmeisesti inositoli ja maca vaikuttaa, toivottavasti ei liikaa, et liian aikaisin tulis ovis.
Mitä on inositoli?
Mäkin alotin tässä kierrossa macan, ja oviskivut on aiempaan verrattuna potenssiin sata.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Päivitystä omaan tilanteeseen. Kilpirauhanen toimii normaalisti ja siinä ei ole syytä miksei raskaus onnistu. Gyne sanoi että luultavasti se on sitten keltarauhasen vajaatoiminta. Pitäisi mennä yksityiselle hedelmöityshoitoihin. Ja niihin ei ole varaa. No se ei silti sulje pois sitä etten tulisi luomuna raskaaksi. Nyt en ole tikuttanut ovista. Enkä tikuta sitä enää jatkossakaan. Jotenkin rauhallinen olo että en toista lasta saa. En ole siis mitenkään surullinen vaan en stressaa sillä asialla enää. Jos tuun raskaaksi niin sitten se on tarkoitettu mutta jos en niin ei maailma siihen kaadu
 
Onnea plussista @Alinna ja @Vehkis ja muille piinailijoille.
@petronella09 sun tilanne kuulostaa aika paljon samalta ku meidän tilanne.


Saatiin aika marraskuun alkupuolelle tk-lääkärin vastaanotolle lapsettomuus tutkimusten alkuun laittamiseksi. Kun kerroin heti miehelle, et aika tuli, hänen vastaus oli, et pääseepähän nyt sit ruikkimaan purkkiin.

Mulle voi laittaa huomiselle dpo 1, ovisplussa tuli eilen testiin.
 
Mä olen ollut täällä taka-alalla tämän kierron. Oletin ettei tule ovista tässä kierrossa. Yllätyin kuitenkin että tuli kp 18... no äkkiä sitten sinä päivänä peitto heilumaan.
Mulla on poistettu kapseli huhtikuussa. Ja vaikkei aktiivista yritystä silloin vielä ollut niin ilman ehkäisyä on menty kokoajan.

Mutta tekeekö ne mitään kunnallisella vaikka on yli 35 ja puol vuotta yritystä takana?
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja KirJoh89
Päivitystä omaan tilanteeseen. Kilpirauhanen toimii normaalisti ja siinä ei ole syytä miksei raskaus onnistu. Gyne sanoi että luultavasti se on sitten keltarauhasen vajaatoiminta. Pitäisi mennä yksityiselle hedelmöityshoitoihin. Ja niihin ei ole varaa. No se ei silti sulje pois sitä etten tulisi luomuna raskaaksi. Nyt en ole tikuttanut ovista. Enkä tikuta sitä enää jatkossakaan. Jotenkin rauhallinen olo että en toista lasta saa. En ole siis mitenkään surullinen vaan en stressaa sillä asialla enää. Jos tuun raskaaksi niin sitten se on tarkoitettu mutta jos en niin ei maailma siihen kaadu
Onko mahdollista saada gynen kautta lääkitystä keltarauhasta tukemaan? En tiedä näistä kovin, kun ollaan yksityisellä, mutta tuo tuli mieleen. Että riittäisikö lääkitys loppukiertoon tukemaan. Hienoa, että olet käsitellyt asiaa ja toivottavasti vielä tärppäisi! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Omanapaa. Ovisdigi hymyili viikko sit, oli välissä nega, hymyili torstaina, oli eilen nega ja hymyili taas äsken. Että sellasta. Tiedän kyllä että tää on ihan sama kun kusis rahan päälle kun ei voi tietää missä mennään ennenkun menkat alkaa. Mut tunnustan olevani edelleen anonyymi testiaddikti.
Mulla on useemman kerran pitänyt sulle kommentoida siitä, miten muutamaa viikkoa aiemmin mulla on ollut ihan samoja ajatuksia (mm. voiko ovis mennä ohi sillon kun itse vielä tuhruvuotaa...) Tiedän tuon tunteen kun ei yhtään tiedä mitä kropassa tapahtuu! Jostain luin, että km jälkeisessä kierrossa vois tulla useampi ovulaatio. En tiedä oliko siinä mitään perää, mutta jos se parantais raskautumisen (tai jopa kaksosten) mahdollisuutta, niin tuohon väitteeseen oli kiva uskoa :D
 

Yhteistyössä