mä olen apteekista ihan pyytänyt niitä 10cm pituisia neulattomia ruiskuja, alle euron hinta kappaleelta siemenneste säilyy mun ymmärtääkseni hyvin muovi/posliini/lasikipossa sen ajan että saa sen ruiskuun ja laitettua sisälle, huoneenlämpöisenä olis se sperma hyvä pyrkii pitää, sperma elää hyvänä vissiin kupissa parisen tuntia mut mä kyllä heti laitan sisälle spermat kunhan se siemenneste ei kuivahda tai kylmene niin siittiöt siinä spermassa pystyy elelee@Soffia29 tsemppiä piinailuun ja toivotaan onnistumista! Millaisia ruiskuja koti-insseissä käytetään ja mitä ne maksaa? Millä nimellä niitä saa apteekista, vai muualtako hommataan? Joissain tilanteissa olisi meilläkin tarpeen, ei vaan olla vielä saatu aikaiseksi. Kauanhan se siemenneste säilyy purkissa tai siis kuinka pian pitäs tuikata sisälle?
mä olen siis ihan koti-inseminaatio ohjeita netistä katsonut ja niiden mukaan mennyt, me mennään yksityiselle asiasta puhumaan jos vuoden vaihteen jälkeenkään ei oo tärpännyt mies ei siis ole koskaan kyennyt laukeamaan seksin aikana jonka vuoksi menettelemme näin. ja kiitos paljon tsempistä, toivotaan plussaa!