Toiveissa vauva 2021

Mulla oli viime kierrossa armoton nälkä n. dpo 7 eteenpäin, mut ei se ollut kuin pms-oire.
Nyt oon ollut kaksi päivää kiukkuinen kuin ampiainen ja halut nousee jo nyt, vaikka menkatkin loppuu todennäköisesti vasta huomenna. Reilun viikon päästä pääsee taas tikuttelemaan ovista. Viikonloppu ja alkuviikko menee toivottavasti reissussa, ei ehkä ehdi niin pohtia.
Mullakin on usein nälkä oviksen jälkee ja luinkin sen kiihdyttävän aineenvaihduntaa ,siitä myös johtuu tiheentynyt pissaamisen tarve jonka vois yhdistää myöskin alkuraskausoireeksi. Ärsyttää ku kaikki raskauteen viittaavat oireet onki vaa pms oireita :sneaky:
Tsemppiä päiviin ja toivottavasti menis aika siellä nopeesti ❤
 
Aijaa.fi ja sinne lataat, sieltä kuvakoodi, kopioi linkki tonne ylärivistä olevaan missä on tommoset lenkit niin siihen kenttään ja sit vaa ok ...olipas hankala selittää:ROFLMAO:
Kiitos vinkistä! Oonkin pähkäillyt jo hyvän tovin kuvien liittämistä. Minulla tämä tosin herjaa, että olisi roskapostia eikä toimi. Mennään linkeillä.

Minulla menossa ilmeisesti tismalleen samat päivät ja sama kierto kuin sulla @Alinna86 Kp 12 (vuorokauden jo vaihduttua) ja kierto noin 26 päivää.

Yritän napata ovulaatiota, mutta viiva oli haalistunut edellispäivästä. Edellisessä kierrossa sama, kunnes lopulta jysähti tumma testiviiva. Veikkaan, että huomenna voisi olla h-hetki. Malttamattoman aika on pitkä!

 
Viimeksi muokattu:
Nuorena äidiksi
Hei! Jos joku muistaa mut niin täällä ollaan taas! Tälläkertaa tosissaan! Mulla just eilen loppu menkat joten mut saa laittaa listalle!
eka vauva siis yrityksessä, molemmat on 24v ja alle vuoden ollaa oltu yhdessä.. öö.. kp.. 2? Ya 10/20 ?


saa korjata jos oon väärässä ku en iha tajua xd mut ymmärtäisin näin :D
 
Hei! Jos joku muistaa mut niin täällä ollaan taas! Tälläkertaa tosissaan! Mulla just eilen loppu menkat joten mut saa laittaa listalle!
eka vauva siis yrityksessä, molemmat on 24v ja alle vuoden ollaa oltu yhdessä.. öö.. kp.. 2? Ya 10/20 ?


saa korjata jos oon väärässä ku en iha tajua xd mut ymmärtäisin näin
Kierto lasketaan kuukautisten ekasta päivästä. :) Paljon onnea yritykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
❤❤❤VAUVA 2021 ❤❤❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

7.10.2020 - Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Brunet82.......................kp 31/26-28
Pandanen.....................kp 26/29-31
Titi-Love.........................kp 24/28-30
Kirjoh89..........................kp 21/28
Aniaj..................................kp 20/28
Mansikka3...................kp 20/28
Jjenn...............................kp 20/29-33
Hisulius...........................kp 17/32-35
Huumis............................kp 17/28-30
Tuttelituu......................kp 16/26
Soffia29.......................kp 14/28-30
Hamsteri20..................kp 13/27-28
Iinanen.............................kp 13/24
Alinna86..........................kp 12/26
Minttuni...........................kp 11/25
Enerisa3..........................kp 11/29-32
Nipsuneiti83.................kp 10/29
Mysteerio.......................kp 10/30
Paatuska................kp 8/27
Toive23...........................kp 7/28
Elviira32...........................kp 7/29
Persikka123..................kp 6/32
Nuorena äidiksi.........kp 6/27
Eeva650..........................kp 5/28-42
Sinisilmät.........................kp 5/29
Nobelius...........................kp 4/27
Meemuli............................kp 2/30
Lillium.............................kp 2/29-31
Vihreähuone........kp 1/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Titi-Love....................................dpo 9
KirJoh89...................................dpo 9
Aniaj..............................................dpo 4
Minttuni.......................................dpo 2
Iinanen.........................................dpo 2
Alinna86......................................dpo -1
 
Viimeksi muokattu:
Oon päivittäin käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutta omat jutut on vähän vienyt ajatukset matalalle niin en ole oikein osannut kommentoida mitään. Mutta nyt näin yhteisesti oikein paljon onnea kaikille plussanneille, tsemppiä ja voimakkaita tarrasukkia matkaan! Ja pakko myös nostaa hattua kaikille teille hoitopolulla oleville, välillä hurjan kuuloisiakin jutut. Vahvoja mimmejä ootte kaikki! Tervetuloa myös kaikille uusille.

Täällä nyt tasan viikko tyhjennyslääkkeistä, vuotoa vähäisesti. On tää kyllä, oispa paljon helpompaa kun ois sit aina kerralla nopeasti ohi eikä tarttis miettiä että vuodanko liikaa, vuodanko liian vähän, koska testi näyttäis negaa, koska kierto palautuu jne. Mulle ei oikein sovi tällänen odottelu. Perjantaille oon antanut itselleni luvan katsoa että onko r-testin viiva vaalentunut jo edes huomattavasti, vaikka ohjeistus olikin että 4vk pitäisi odottaa. En odota! :D Greippimehu/mustaviinimarja smoothie lisätty jälleen ruokavalioon, toivomus nopeasta limakalvon eheytymisestä. Pääsispä jo yrittämään uudestaan..
 
Oon päivittäin käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutta omat jutut on vähän vienyt ajatukset matalalle niin en ole oikein osannut kommentoida mitään. Mutta nyt näin yhteisesti oikein paljon onnea kaikille plussanneille, tsemppiä ja voimakkaita tarrasukkia matkaan! Ja pakko myös nostaa hattua kaikille teille hoitopolulla oleville, välillä hurjan kuuloisiakin jutut. Vahvoja mimmejä ootte kaikki! Tervetuloa myös kaikille uusille.

Täällä nyt tasan viikko tyhjennyslääkkeistä, vuotoa vähäisesti. On tää kyllä, oispa paljon helpompaa kun ois sit aina kerralla nopeasti ohi eikä tarttis miettiä että vuodanko liikaa, vuodanko liian vähän, koska testi näyttäis negaa, koska kierto palautuu jne. Mulle ei oikein sovi tällänen odottelu. Perjantaille oon antanut itselleni luvan katsoa että onko r-testin viiva vaalentunut jo edes huomattavasti, vaikka ohjeistus olikin että 4vk pitäisi odottaa. En odota! Greippimehu/mustaviinimarja smoothie lisätty jälleen ruokavalioon, toivomus nopeasta limakalvon eheytymisestä. Pääsispä jo yrittämään uudestaan..
Ei sulle määrätty mitään hcg seurantaa?
Mulla testien haaleneminen kesti ikuisuuden ja oli kyllä niin turhauttavaa aikaa, että kaikki sympatiat sinne ja tsemppiä kovasti❤
Toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen❤
 
  • Rakkaus
Reactions: IinesAnkka82
Ei sulle määrätty mitään hcg seurantaa?
Mulla testien haaleneminen kesti ikuisuuden ja oli kyllä niin turhauttavaa aikaa, että kaikki sympatiat sinne ja tsemppiä kovasti
Toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen
No ei! Käsky vaan tehä raskaustesti 4vk päästä, jos plussa niin sit uus 1-2vk päästä ja jos se edelleen plussa ni sit ehkä tuurilla pääsee uusintaultraan :D Tätä oon "vähän" marissu tässä kaikille jotka jaksaa kuunnella, että ois hirveen kiva kun ois ees joku kontrollisoitto, se jo auttais ihan hirveesti kun joku soittais ja kysyis että miten menee. Kun ei kipuja eikä ihmeempiä, niin ei sit viitti kuitenkaan soitella sinne naikkarille ja kuormittaa niitä, mutta selkeä tarve ois puhua asiasta ja kysellä kaikkea. Että tässä ois kyllä hussilla petrattavaa (no tässäKIN). Mutta ei auta kun odottaa ja toivoa että valuu sieltä nyt kaikki eikä niin että sit kuukauden päästä uusintaultrassa todettais että jotain on jäänyt ja kaikki ns.alusta..
 
Hei kaikille, kirjoitin joskus aikaisemmin vierailevana tähtenä, mutta nyt aivan kirjautuneena. Olen lukenut kuulumisianne lähes päivittäin ja haluan toivottaa suuret tsempit kaikille meille tässä keskustelussa ja isot onnentoivotukset plussanneille! <3

Meillä takana yritystä jo puoli vuotta. Käytössä on Terolutit tasaamassa kiertoa e-pillereiden lopetuksen jälkeen. Yhden ovulaation olen bongannut ja se oli viime kierrossa kp 17. Haluaisinkin tietää onko täällä jollakin kokemusta ovulaatiosta Terolutien aloittamisen jälkeen tai siis pikemminkin terolut-kuurin aikana? Syön siis Teroja kiertopäivät 15.-24 aina 2tbl/pv. Jääköhän luteaalivaihe liian lyhyeksi jos ovis tulee vasta terojen aloittamisen jälkeen?

Olen tikuttanut oviksia clearbluen dual hormone testeillä ja tosiaan viime kierrossa onnistuin sen ekaa kertaa bongaamaan. Tänään aloitettu tikutukset taas. Toiveet on korkealla vaikka uuden kierron alku aina masentaa.

Minut voi päivittää listalle: Paatuska ya 4/2020, 1. Lapsi
Kp 8/27
 
Kiitos vinkistä! Oonkin pähkäillyt jo hyvän tovin kuvien liittämistä. Minulla tämä tosin herjaa, että olisi roskapostia eikä toimi. Mennään linkeillä.

Minulla menossa ilmeisesti tismalleen samat päivät ja sama kierto kuin sulla @Alinna86 Kp 12 (vuorokauden jo vaihduttua) ja kierto noin 26 päivää.

Yritän napata ovulaatiota, mutta viiva oli haalistunut edellispäivästä. Edellisessä kierrossa sama, kunnes lopulta jysähti tumma testiviiva. Veikkaan, että huomenna voisi olla h-hetki. Malttamattoman aika on pitkä!

Täällä kans oviksen bongaus menossa! Nyt ollut aika samaa tummuutta kuin sulla jo 3 päivää.. Nyt alkaa olemaan ovisolo itellä, joten voisin luulla et huomenna tulis jo plussaa

Muoks. Mulla ei näköjään nuo hymiöt halua toimia puhelimella.. :)
 
Hei ajattelin nyt rohkaistua kirjoittaa ekaa kertaa. Olen jo hetken aikaa vain seuraillut taustalta. Olen 25v ja mies 26v, yhdessä olemme olleet 11 vuotta ja esikoista nyt yritämme miehen kanssa.
3.9 minulta poistettiin kierukka. Toissa päivänä loppui menkat ja toivottavasti nyt tästä kierrosta tärppäisi.
Listalle en halua, mulla ei oo mitään käryä mun kierrosta, koska kierukan aikaan en vuotanut ollenkaan.
 
Kp1 se sitten tääläkin alkoi. No ei voi mitään. Mies oli eilen ostanut yllärinä paketin ovistestejä, ei olla ennen tikutettu. Mutta kuumeilu on siis kovaa sielläkin puolella ostanut jo valmiiksi, vaikka kierto ei ollut vielä loppu... Olin kyllä pelotellut että varmaan huomenna alkaa vuoto, ja pitäisikö enakuussa testailla ovista.. joten hän oli napannut siitä onkeensa, heh

Meillä normaalisti talletellaan lähes päivittäin. Pitäisiköhän tässä kierrossa koittaa malttaa pinnistellä siihen jokatoinenpäivä tekniikkaan? Josse vaikka on siitä kiinni

Ihana tuo mies on, lohdutteli eilen jo että jos ei onnistu niin sitten nautimme toisistamme kahdestaan. Ei ole mikään pakko saada vauvaa. Mutta kuten aiemmin kirjoitin, itsellä kummasti "tulee jos on tullakseen"-motto, on vaihtunut "pakkotullaksi". Täytyy ottaa rennommin.

Kp 1/25 siis menossa.

Voisin mennä kiertolistalle
 
Kp1 se sitten tääläkin alkoi. No ei voi mitään. Mies oli eilen ostanut yllärinä paketin ovistestejä, ei olla ennen tikutettu. Mutta kuumeilu on siis kovaa sielläkin puolella ostanut jo valmiiksi, vaikka kierto ei ollut vielä loppu... Olin kyllä pelotellut että varmaan huomenna alkaa vuoto, ja pitäisikö enakuussa testailla ovista.. joten hän oli napannut siitä onkeensa, heh

Meillä normaalisti talletellaan lähes päivittäin. Pitäisiköhän tässä kierrossa koittaa malttaa pinnistellä siihen jokatoinenpäivä tekniikkaan? Josse vaikka on siitä kiinni

Ihana tuo mies on, lohdutteli eilen jo että jos ei onnistu niin sitten nautimme toisistamme kahdestaan. Ei ole mikään pakko saada vauvaa. Mutta kuten aiemmin kirjoitin, itsellä kummasti "tulee jos on tullakseen"-motto, on vaihtunut "pakkotullaksi". Täytyy ottaa rennommin.

Kp 1/25 siis menossa.

Voisin mennä kiertolistalle
Lapsettomuushoitojen yhteydessä suositeltiin 2 vrk välein hedelmällisenä ajanjaksona, kuukautisten jälkeen hyvä aloittaa. Muistaakseni olen lukenut tästä netistäkin. Inseminaatiota varten meille annettu ohjeeksi 3vrk pidättäytyminen.

Toki monet harrastavat päivittäin, useammakin kerran, silti voi onnistua. Jos ei siittiöntuotannossa ole mitään vikaa, niin eiköhän ehtisi päivittäiselläkin tahdilla kehittyä tarpeeksi kypsiksi asti siittiöitä. Täällä muillakin varmasti kokemuksia asiasta :)
 
Mä oon ollut kuukauden päivät täältä palstalta pois. Kevyesti about 100 sivua tullut uutta tekstiä, eli en ole lukemassa viestejä. xD plussalistan tsekkasin, ja mitämitämitä?!?! @Kasikuus teilläkö on vihdoin plussa?! <3 ihanaa! Ja ilmeisesti tällä kertaa kaikki kunnossa?
Onnea sinne, ja kaikille muillekin plussanneille! :)

Täällä vieläkin kierrot elää omaa elämäänsä. Limoja ja kipuja ollut tässä kierrossa jo kp 12->, vaikka oviksen ”pitäis” olla vasta aikaisintaan kp 19. Nähtäväksi jää miten käy, päiviä en enää laske enkä mieti koska pitäs tuutata. Seksiä harrastetaan silloin ja siksi kun tekee mieli, ei siksi että pitää. :) Esikoinen täyttä kuukauden kuluttua vuoden, missä on se mun pieni vauva!:eek::love::barefoot:
 
@Vihreähuone Mäkin olen lukenut että jos siittiötuotannossa ei ole häiriöitä, niin niitä ehtii kyllä joka päivä muodostua hyvin lisää. Tosin kuten myös @minttuni sanoi, niin meillekin sanottiin että 2-5vrk pidättäytyminen ennen inseminaatiota. Käsittääkseni juuri siksi että siittiöiden määrä olisi parhaalla tasolla.
Miehellä kaksi lasta tosiaan, nuorempi 7v. Luulisi että yhä toimii tuotanto 38 vuotiaita tosiaan ollaan molemat ja terveet elämäntavat. Seksuaalinen draivi vain kummallakin suht korkea joten joutuu vähän pinnistelemään jo tuon jokatoinenpäivä kanssa, kun vierekkäin nukkumaan mennään mutta eihän se ole kuin sen about viikon jos pinnistelisi noin (eli ensviikon) Flow lupaili seuraavaa oviksen ajankohtaa nimittöin ensiviikon lauantaille. Milloin kannattaa aloittaa tikutus? Samoin menkkojen loputtua, aamuin illoin? Ihan vain jotta tietäisin että ovis edes tapahtuu, talletusten kannaltahan sile ei meillä niin väliä ole
 

Yhteistyössä