Toiveissa vauva 2021

Hei. Olen pitkään seuraillut nyt kirjoitan ekan kerran.

Kuukautisten pitäisi alkaa 2-4päivän päästä.
Tein aamulla CB viikkonäytöllisen testin ja tulos oli ei raskaana. Onko kellä kyseinen testi näytellyt negaa näin löhellä kuukautisia, vaikka olisi raskaana?

Tuntuu siltä että kaikki konstit on kokeiltu tässä kierrossa ja kaikki näytti hyvältä ennen ovulaatiota ultrassa. Huoh. Toivo elää mutta epätoivo alkaa vallata mielen.
 
@Tiukuna Paljon onnea

Onko täällä muilla samaa, että normaalisti kierto menee aika samoissa päivissä, mutta joskus tulee tosi lyhyt kierto ja sen jälkeen seuraava kierto onkin hyvin pitkä? Vähän ärsyttää kun kp19 eikä ovulaatiosta tietoakaan. Todennäköisesti kierto taas venyy yli 35 päivän mittaiseksi :/

Mietin myös, että mahtaakohan ovulaatiota tulla ollenkaan, vaikka testi näyttäisi plussaa Kp20 tai yli.
Hei, pakko tulla vastaamaan tähän! Mulla vaihteli kierrot, välillä oli 25, ja sitten olikin 35.. nyt plussakierto venyi niin, että luulin jo kp 10 ovuloivani, mutta lopulta ovis tapahtuikin kp20. Eli näköjään voi tärpätä pidemmässäkin kierrossa :) mulla oli kyllä hyvin omituinen kierto kaikkine oloineen.
 
  • Tykkää
Reactions: Jjenn ja minttuni
Hei. Olen pitkään seuraillut nyt kirjoitan ekan kerran.

Kuukautisten pitäisi alkaa 2-4päivän päästä.
Tein aamulla CB viikkonäytöllisen testin ja tulos oli ei raskaana. Onko kellä kyseinen testi näytellyt negaa näin löhellä kuukautisia, vaikka olisi raskaana?

Tuntuu siltä että kaikki konstit on kokeiltu tässä kierrossa ja kaikki näytti hyvältä ennen ovulaatiota ultrassa. Huoh. Toivo elää mutta epätoivo alkaa vallata mielen.
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :) En ole ollut raskaana, joten ei kokemusta. Onko teillä pitkään yritystä takana? Se on aina harmi, jos olosuhteet todetaan hyväksi ja silti ei tärppää :( Vaikka kaikki toimisi oikein, niin silti raskauden onnistuminen voi viedä aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Vihreähuone
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan En ole ollut raskaana, joten ei kokemusta. Onko teillä pitkään yritystä takana? Se on aina harmi, jos olosuhteet todetaan hyväksi ja silti ei tärppää Vaikka kaikki toimisi oikein, niin silti raskauden onnistuminen voi viedä aikaa.
Olemme elokuusta yrittäneet. Eli tämä on kolmas kierto joka lähtee köyntiin jos lähtee

Olemme molemmat 38vuotiaita, ja lähdimme liikkeelle ajatuksella että tulee jos on tullakseen. Itselläni vain se ajatus muuttui aika fanaattiseksi "pakko tulla"ksi heti ensi kierrolla. Odotamme kovasti että onnistuisi, niinkuin varmasti täällä jokainen. Itse kävin gynellä tosiaan, ja kaikki ultrattiin olevan hienosti. Molemmat munasarjat täynnä rakkuloita ja noin biikkoay ennen arvioitua ovista katsottiin että limikset oli kovasti paksuuntuneet ja ainakin yksi rakkula lupaavasti kasvanut... Gyne sanoi että kaikki näyttää sille että ei ole mitään estettä. En hölmö tikutellut ovista kun yleensä olen limoista huolannut, mutta nyt en havainnut limoja se jo huolestutti. Lisäksi talletimme joka pvä koko kierron, kun se on meillä tapana. Joten siinäkin varmaan "virhe". Ei malttaisi alkaa jokatoinenpäivä taktiikkaan, mutta kai se on ensikierrosta koitettava. MIKÄLI ENSI KIERTO tulee!? Hitsi.

Miehellä on kaksi lasta jo ennestään joten luulisi ettei hänen päässäkään suurempaa ongelmaa ole...
 
Tänään oli taas lääkärikontrolli. Hcg oli laskenut siitä viime viikon noin 94 000:sta -> 30 000:n eli tosi hyvin! Raskausmateriaali oli vielä masussa paikoillaan, mutta pienentynyt ja epäsymmetrinen, eli alkanut hajoamaan. Seuraava lääkärikontrolli vasta kahden viikon päästä, ens viikolla vaan hcg mittaus.

Tuntuu niin oudolta, että on tavallaan keskenmeno meneillään, mutta ei mitään kipuja eikä vuotoa!

Vointi on kohentunut viikossa ihan tosi paljon. Jaksaa taas tehdä ja touhuta ja mielikin on kirkastunut. En haluis liian positiivia ajatella, mutta ajattelen kuitenkin :poop:. Jospa vuoden alussa päästäis uudestaan yrittämään!
 
Nyt ehtii vähän kirjoitella muutaman hiljaisen päivän jälkeen. Eli menkat alkoi sillon la noin klo 18 ja loppui eilen, onneks ei kestänyt pidempään. Nyt innokkaana odottelen tässä päivien kulumista jo. Testitkin tuli tänään postissa, että nyt on arsenaalia valmiina uutta piinailua varten.
Nyt tiedän ainakin odotella sitä kp 27 tai ainakin lähemmäs sitä, ennenkun testailen.
Voi kun on niin toiveikas olo taas ja voin kunpa ei tarviis pettyä :love:tsemppiä ja pitkää pinnaa kaikille pidempään ja lyhyemmän aikaa yrittäneille! :giggle:(y)
 
Tänään oli taas lääkärikontrolli. Hcg oli laskenut siitä viime viikon noin 94 000:sta -> 30 000:n eli tosi hyvin! Raskausmateriaali oli vielä masussa paikoillaan, mutta pienentynyt ja epäsymmetrinen, eli alkanut hajoamaan. Seuraava lääkärikontrolli vasta kahden viikon päästä, ens viikolla vaan hcg mittaus.

Tuntuu niin oudolta, että on tavallaan keskenmeno meneillään, mutta ei mitään kipuja eikä vuotoa!

Vointi on kohentunut viikossa ihan tosi paljon. Jaksaa taas tehdä ja touhuta ja mielikin on kirkastunut. En haluis liian positiivia ajatella, mutta ajattelen kuitenkin . Jospa vuoden alussa päästäis uudestaan yrittämään!
Mietinkin eilen mitähän sulle kuuluu :love:
Hyvä ettei tilanne oo mennyt huonompaan suuntaan eikä kipujakaan ole.
Toivottavasti hcg jatkaa putoamistaan ja pääsette pian uuteen yritykseen ❤
Tsemppiä❤
 
Dpo 8 tänää vasta ja ;

Aamusta kahvi maistui pahalta ekaa kertaa elämässäni ja oli pakko testailla jo tänää, vaikka piti oottaa dpo 10 asti. Väri selkeesti punertava ja koko viivalla ja oikeella paikalla.
Viiva tuli 3minuutissa ja kuva on otettu n. 4 minuutissa.

One step 10 herkkyinen.
Näyttää oikein hyvältä @Titi-Love. Uskon, että se siitä vahvistuu ja kaikki menee hyvin. Onnea
 
  • Rakkaus
Reactions: Titi-Love
@Töppönen_ mahtavaa kuulla, että tilanne etenee niinkuin pitääkin, positiivisuus ja toiveikkuuss ei varmasti haittaa <3 Paljon tsemppiä!

Antaako pc usein viivanpaikkoja raskaustestiin? Nimim. en ees piinaillut mut koska tänään ei vielä menkat alkaneet, niin heti olin testiä tekemässä. Voi terve ;D Elin ja elän edelleen siis uskossa, etten tässä kierrossa ovuloinut ollenkaan. Noh, todennäköisestihän hanat aukeaa, kun tänne kirjoitan :D
 
Onko jollain ollut eka raskaus oire kauhea ruokahalu? Mulla on tänään ollut koko ajan nälkä. Piinailen täällä vaikka lupasin että en ajattele koko asiaa.
Mulla oli viime kierrossa armoton nälkä n. dpo 7 eteenpäin, mut ei se ollut kuin pms-oire. :(
Nyt oon ollut kaksi päivää kiukkuinen kuin ampiainen ja halut nousee jo nyt, vaikka menkatkin loppuu todennäköisesti vasta huomenna. Reilun viikon päästä pääsee taas tikuttelemaan ovista. Viikonloppu ja alkuviikko menee toivottavasti reissussa, ei ehkä ehdi niin pohtia.
 
[url=https://aijaa.com/buvkWt][/URL]

Eilen vielä hyvin haalea ovis testi, tänään ollu tooosi märkää ja valkuaislimat (sori kuvaus) :D sekä testi vahvistumaan päin(y)
Voikin olla että huomenna jo plussa, toivoisin kuitenkin to. Vasta jotta pysyis tää meijän 3vrk kokeilu rytmi, toisaalta jos se on huomenna, tallettelut ois dpo-2 ja 0 et ei huono sekään... mutta nähtäväksi jää:geek::X3:

Onnea hirmuisesti @mallamaria ❤❤❤
 

Yhteistyössä