Toiveissa vauva 2021

Tankoilija
Unohdin aamulla kysyä, että onko kenelläkään ollut ovulaation aikana mitään vuotoa? Siis veristä..
Mulla tuli eilen illalla töiden jälkeen pyyhkiessä iso limakasa, jossa seassa oli ihan hieman punaista, pari pientä veriviirua.
En tätä muuten kyselis, mutku eilen sain vahvimmat viivat(ei plussa) ja tänään jo paljon haaleammat, ni mietin et ovuloinkohan nyt vai en..
ÄRSYTTÄVÄ EPÄTIETOISUUS. Miksi en vaan ostanut digejä
Mulla on aina ovulaation aikaan ns. välivuotoa, joka on verensekaista :)
 
  • Tykkää
Reactions: inasofia
Mun piti käydä ihan kattoo se sun kuvasi ja aika samaltahan tuo mun näyttää kun se sun eka. Testasitko sen mikä dpo? Onks sun laskettu aika muuten kesäkuussa? Vahvistuispas munkin viiva niin pääsisi perässä plussanneisiin
Se taisi olla dpo9 kun se eka haalea haamu tuli, edellisenä iltana vielä oli puhdas nega :) joo ihan kesäkuun alkuun menee mulla la.
Oi vitsit, oon ihan onnessani sun puolesta, vahvistumista nyt vaan kovasti!❤
 
Onnea onnea ja tarrasukkia haamulaiskerholle ja plussanneille

minulle saa päivittää: ya: 6/20, kp1

viime yö oli kovat tuskat vas munasarjan kohdalla. Aloitin sitten 2 aikaan yöllä sen antibiootin. Kivut hellitti sen verran et jollain tavalla pystyy nyt kävelee.
Googletin yöllä kohdunulkoisesta ja säikähdin todenteolla
Pakkohan se on lääkäriin mennä huomenna
Perseestä, kaikki. Pikkuisen alkoi äsken vuotamaan hyvin haileaa, jopa oranssihtavaa vuotoa pyyhittäessä ja uskallan liputtaa et olisi nyt kp1, siitä hyvin tyytyväinen
Ja usko jotenkin että lokakuussa plussia ropisee meille lopuille täällä :giggle:
 
Unohdin aamulla kysyä, että onko kenelläkään ollut ovulaation aikana mitään vuotoa? Siis veristä..
Mulla tuli eilen illalla töiden jälkeen pyyhkiessä iso limakasa, jossa seassa oli ihan hieman punaista, pari pientä veriviirua.
En tätä muuten kyselis, mutku eilen sain vahvimmat viivat(ei plussa) ja tänään jo paljon haaleammat, ni mietin et ovuloinkohan nyt vai en..
ÄRSYTTÄVÄ EPÄTIETOISUUS. Miksi en vaan ostanut digejä :rolleyes:
Mulla rfsu ovistesti ei näyttänyt ohjeen mukaista plussaa missään vaiheessa, mut merkkasin plussan sille päivälle kun mun mielestä vahvimmat viivat tuli :) Suht oikeeseen itellä osu, kun tuli tärppi tästä kierrosta.

Verihän kielii puhjenneesta rakkulastan eli uskoisin sun juuri ovuloineen :)
 
vierailija
Hei kaikille!

Olen seurannut teidän tarinoita taustalta ja pysyisin mieluusti täällä jatkossakin. Haluaisin kuitenkin kysyä muutaman kysymyksen:

1. Joku oli kirjoittanut aiemmin, että oma koira oli alkanut käyttäytyä suojelevasti ja reagoinut myös kirjoittajan siskon raskauteen. En valitettavasti muista kuka kirjoitti tämän, mutta jäi kiinnostamaan, oliko raskaus syynä koiran käytökselle.

2. Te, jotka syötte rautalisiä: Miten ajoitatte raudan syönnin, jos ei saisi olla kalsiumia, kofeiinia yms. vaikuttamassa (ja muutenkin se pitäisi ottaa vissiin tyhjään mahaan)? Entä jos vatsa menee löysälle raudan käytöstä, tarkoittaako se, ettei se ole imeytynyt lainkaan tai tosi huonosti? Itselläni on matala ferritiini, mutta vatsa reagoi säännöllisesti rautalisään :/

3. Haluaisin kysyä vain omasta mielenkiinnosta teiltä naisparisuhteissa eläviltä, miten olette päättäneet, kumpi alkaa käymään hoidoissa? Eli miksi juuri te eikä puolisonne? Ei tietenkään tarvitse vastata, jos on liian henkilökohtainen kysymys.

Tsemppiä kaikille omilla poluillanne ❤
 
Hei kaikille!

Olen seurannut teidän tarinoita taustalta ja pysyisin mieluusti täällä jatkossakin. Haluaisin kuitenkin kysyä muutaman kysymyksen:

1. Joku oli kirjoittanut aiemmin, että oma koira oli alkanut käyttäytyä suojelevasti ja reagoinut myös kirjoittajan siskon raskauteen. En valitettavasti muista kuka kirjoitti tämän, mutta jäi kiinnostamaan, oliko raskaus syynä koiran käytökselle.

2. Te, jotka syötte rautalisiä: Miten ajoitatte raudan syönnin, jos ei saisi olla kalsiumia, kofeiinia yms. vaikuttamassa (ja muutenkin se pitäisi ottaa vissiin tyhjään mahaan)? Entä jos vatsa menee löysälle raudan käytöstä, tarkoittaako se, ettei se ole imeytynyt lainkaan tai tosi huonosti? Itselläni on matala ferritiini, mutta vatsa reagoi säännöllisesti rautalisään :/

3. Haluaisin kysyä vain omasta mielenkiinnosta teiltä naisparisuhteissa eläviltä, miten olette päättäneet, kumpi alkaa käymään hoidoissa? Eli miksi juuri te eikä puolisonne? Ei tietenkään tarvitse vastata, jos on liian henkilökohtainen kysymys.

Tsemppiä kaikille omilla poluillanne
3. Meillä se tuli selkeästi siitä et mun puoliso ei halua olla raskaana ja mulle se on taas ollut kauan jo unelma. Vaimo ei myöskään halua ensisijaisesti jatkaa sen geenejä joten siks tehdään myös ihan mun sukusoluilla. Inseminatioita on tehty eikä esimerkiksi RIVFÄä. Tuo RIVF on muuten hyvä keino monilla naispareilla kun käytetään toisen soluja ja toinen on raskaana.
 
Hei! Jännittäviä hetkiä eletään jännät vatsaolot jatkuu ja rinnat turposi ainakin kuppikoolla toissapäivänä. Olo on jotenkin jatkuvan onnellinen. Sorruin testailee.. . Tässä mun testailuja. PCt ylempi on eilisillasta ja alempi nyt aamulta.
Ja tässä rfsun herkän puikon liuska

Näettekö mitään? Mä siis näen jotain livenä ja rfsussa ainakin jopa vähän vaaleanpunaista. Mut en sit tiedä onko vaan tosi räikeitä viivanpaikkoja. Pitää seurata. Nyt dpo10
tällaisia haaleita sain plussa kierrossa ensin pc testiin ja näen myös rfsu:ssa viivan :) vahvistumisia!:love:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Tiukuna
Meinasin just kirjoittaa samasta aiheesta! Mulla on samaa ollu ny ja kans dpo 2 tänää. Nimenomaan tuo värinän tunne on hämärää. Tällästä ollu joskus ennemminkin, mutten muista että heti oviksen jälkeen.
Lisäksi keltarauhas tuntemuksia ollu jo eilisestä asti, sellasta poltetta välillä munasarjoissa.

Lisäksi ei tullu kuivaa kautta, vaan ihan kuin holahtelis välillä jotain, mut ei sinällään hirveesti mitään tuu.

Rintojen arkuus jatkunut oviksesta asti.
Toivottavasti ei tarkoita mitään hormoni häiriötä.
Mullakin on tota rintojen arkuutta, mitä ei aiemmin tässä vaiheessa kiertoa ole
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
Varovaiset onnittelut ja viivojen vahvistumista @Tiukuna! :love:

Niinkuin joku ylempänä mainitsikin jo, TÄÄ ALKUKIERTO ON NIIN TYLSÄÄ AIKAA! :D Nää menkat on todella oudot. Ei yhtään kipua, pientä nippailua alamahassa silloin tällöin mitä en osaa yhdistä menkkoihin (yleensä vaan jomottaa tai sattuu mahaan menkojen aikana). Rinnatkaan ei oo yhtään hellät tai kipeet?! Menkat ehkä jopa vähän runsaammat kuin yleensä.

Päätin tässä kierrossa taas kokeilla greippimehu, juon lasillisen päivässä ja katotaan onko vaikutusta :ROFLMAO:
 
Hei kaikille!

Olen seurannut teidän tarinoita taustalta ja pysyisin mieluusti täällä jatkossakin. Haluaisin kuitenkin kysyä muutaman kysymyksen:

1. Joku oli kirjoittanut aiemmin, että oma koira oli alkanut käyttäytyä suojelevasti ja reagoinut myös kirjoittajan siskon raskauteen. En valitettavasti muista kuka kirjoitti tämän, mutta jäi kiinnostamaan, oliko raskaus syynä koiran käytökselle.

2. Te, jotka syötte rautalisiä: Miten ajoitatte raudan syönnin, jos ei saisi olla kalsiumia, kofeiinia yms. vaikuttamassa (ja muutenkin se pitäisi ottaa vissiin tyhjään mahaan)? Entä jos vatsa menee löysälle raudan käytöstä, tarkoittaako se, ettei se ole imeytynyt lainkaan tai tosi huonosti? Itselläni on matala ferritiini, mutta vatsa reagoi säännöllisesti rautalisään :/

3. Haluaisin kysyä vain omasta mielenkiinnosta teiltä naisparisuhteissa eläviltä, miten olette päättäneet, kumpi alkaa käymään hoidoissa? Eli miksi juuri te eikä puolisonne? Ei tietenkään tarvitse vastata, jos on liian henkilökohtainen kysymys.

Tsemppiä kaikille omilla poluillanne
Kokeile reilusti eri rautavalmisteita! Ja esim. Maltofer on valmiste jonka kanssa ei tarvitse välttää maitotuotteita. Sit esim. nestemäisen raudan annostelu kahdessa osassa voi olla hyvä vaihtoehto :)
 
  • Tykkää
Reactions: chili_ ja minttuni
Hei kaikille!

Olen seurannut teidän tarinoita taustalta ja pysyisin mieluusti täällä jatkossakin. Haluaisin kuitenkin kysyä muutaman kysymyksen:

1. Joku oli kirjoittanut aiemmin, että oma koira oli alkanut käyttäytyä suojelevasti ja reagoinut myös kirjoittajan siskon raskauteen. En valitettavasti muista kuka kirjoitti tämän, mutta jäi kiinnostamaan, oliko raskaus syynä koiran käytökselle.
Joo, oli raskaus syynä! Nyt 8+6. Koira on edelleen tavallista valppaampi ulkona, etenkin pimeällä, ja varoittaa mielestään epäilyttäviä tyyppejä tuijottamalla, murahtamalla tai haukkumalla (kokemastaan uhasta riippuen). Ei siis normaalisti tee mitään tällaista, korkeintaan itseään suurempia (=jättikokoisia) koiria vähän kyräilee. Nyt siis kohdistuu satunnaisiin miehiin ja koiriin. Myönnettäköön, että ne miehet ovat sellaisia joita itsekin vähän kartan, eli koira noukkii minulta sen reaktion. Kotona se on ihan normaali, ei ole täällä mitenkään haaroissa kiinni eikä haistele vatsaa tms. Narttukoira ei ole reagoinut mitenkään mihinkään. Molemmat ovat jo +10v.
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja minttuni
@Sinisilmät teitkö testiä? Täällä malttamattomana odottelen sun ja muiden piinailijoiden testailuita.
ihana kun siellä jännäilet! ❤

Tein tiistai-iltana apteekin 25 herkkyyden testin ja silloin ei näkynyt haamuja eikä muuta.

Edelleenkään ei menkat oo alkanu ja nyt mennään jo dpo 16 huomenna pe dpo17. Kokoajan odottelen et ne alkais mut ei oo viel näkyny niin toki pienesti toivoa vielä on. Huomenna jos ei ala niin pakko varmaan hakea uusi testi. Luulis kyl toisaalta et jo tiiistaina olis haamu edes näkyny jos vauva.

onneks ollut kamalasti töitä nyt ja just tulin pitkästä työvuorosta joten kauheasti ei ole ehtinyt ees asiaa miettiä. Muuten olisin varmaan ollu testailemassa vähän väliä:LOL:
 

Yhteistyössä