Toiveissa vauva 2021

Hei! Jännittäviä hetkiä eletään :) jännät vatsaolot jatkuu ja rinnat turposi ainakin kuppikoolla toissapäivänä. Olo on jotenkin jatkuvan onnellinen. Sorruin testailee.. :D. Tässä mun testailuja. PCt ylempi on eilisillasta ja alempi nyt aamulta.

Ja tässä rfsun herkän puikon liuska


Näettekö mitään? Mä siis näen jotain livenä ja rfsussa ainakin jopa vähän vaaleanpunaista. Mut en sit tiedä onko vaan tosi räikeitä viivanpaikkoja. Pitää seurata. Nyt dpo10
 
Hei! Jännittäviä hetkiä eletään jännät vatsaolot jatkuu ja rinnat turposi ainakin kuppikoolla toissapäivänä. Olo on jotenkin jatkuvan onnellinen. Sorruin testailee.. . Tässä mun testailuja. PCt ylempi on eilisillasta ja alempi nyt aamulta.
Ja tässä rfsun herkän puikon liuska

Näettekö mitään? Mä siis näen jotain livenä ja rfsussa ainakin jopa vähän vaaleanpunaista. Mut en sit tiedä onko vaan tosi räikeitä viivanpaikkoja. Pitää seurata. Nyt dpo10
Näen! Kahdessa alimmaisessa :) ja tuo ihan alin rfsu:n, niin on jopa hitusen vaaleanpunaista! Ja niin alhaiset dpot sulla, et mitä vaan voi tapahtua. :love:
Super jännää:p Onnea haamulaisesta :)
 
Hei! Jännittäviä hetkiä eletään :) jännät vatsaolot jatkuu ja rinnat turposi ainakin kuppikoolla toissapäivänä. Olo on jotenkin jatkuvan onnellinen. Sorruin testailee.. :D. Tässä mun testailuja. PCt ylempi on eilisillasta ja alempi nyt aamulta.

Ja tässä rfsun herkän puikon liuska


Näettekö mitään? Mä siis näen jotain livenä ja rfsussa ainakin jopa vähän vaaleanpunaista. Mut en sit tiedä onko vaan tosi räikeitä viivanpaikkoja. Pitää seurata. Nyt dpo10
Ihan selkeä plussahaamu alemmassa pc:ssä, paljon paljon vahvistumisia sinne<3
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Toive23 ja Tiukuna
Näen! Kahdessa alimmaisessa ja tuo ihan alin rfsu:n, niin on jopa hitusen vaaleanpunaista! Ja niin alhaiset dpot sulla, et mitä vaan voi tapahtua.
Super jännää Onnea haamulaisesta
Joo tuo eilisen PC on testattu illalla muutaman tunnin pidätyksellä ja siis siinäkin on viiva, mut tuohon kuvaan se ei jotenkin jäänyt. :D livenä noilla PC liuskoilla ei hirveästi ole eroa
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23
Hei! Jännittäviä hetkiä eletään jännät vatsaolot jatkuu ja rinnat turposi ainakin kuppikoolla toissapäivänä. Olo on jotenkin jatkuvan onnellinen. Sorruin testailee.. . Tässä mun testailuja. PCt ylempi on eilisillasta ja alempi nyt aamulta.
Ja tässä rfsun herkän puikon liuska

Näettekö mitään? Mä siis näen jotain livenä ja rfsussa ainakin jopa vähän vaaleanpunaista. Mut en sit tiedä onko vaan tosi räikeitä viivanpaikkoja. Pitää seurata. Nyt dpo10
Alemmassa pc:ssä näkyy viiva. Rfsu:ssakin näkyy, mutta sehän taitaa olla vähän epäluotettava?
Toivottavasti vahvistuu! ❤

Joku taikausko estää kertomasta oman navan tilanteesta. Että jos kertoo, kaikki onkin kuvitelmaa. Menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna, onneksi se on ihan kohta.
 
Hiljaisuudessa olen täällä lueskellut joka päivä viestejä, niin kauan olin vaan taustailemassa etten nyt osaa näköjään kirjoitella tänne mitään

@Tiukuna minä ainakin näen selvästi punaista noissa, toivotaan kovasti vahvistumista!

Tämä alkukierto on aina niin tylsä.. Oma kierto niin pitkä että tuntuu ikuisuudelta aina että ovis tulee. Luultavasti imetys vielä pidentää sitä. Flo ennustaa ovista 6 päivän päähän, mutta ajattelin ekaa kertaa kokeilla tikutta ovista tässä kierrossa niin katsotaan milloin se oikeasti tulee! Ajattelin aloitella kp 15 tikuttamaan kun nyt aikaisintaan ovis ollut kp 18
 
Hei! Jännittäviä hetkiä eletään jännät vatsaolot jatkuu ja rinnat turposi ainakin kuppikoolla toissapäivänä. Olo on jotenkin jatkuvan onnellinen. Sorruin testailee.. . Tässä mun testailuja. PCt ylempi on eilisillasta ja alempi nyt aamulta.
Ja tässä rfsun herkän puikon liuska

Näettekö mitään? Mä siis näen jotain livenä ja rfsussa ainakin jopa vähän vaaleanpunaista. Mut en sit tiedä onko vaan tosi räikeitä viivanpaikkoja. Pitää seurata. Nyt dpo10
Näen viivaa siellä :love: jee! Toivotaan, että lähtee vahvistumaan.
 
vierailija
Alemmassa pc:ssä näkyy viiva. Rfsu:ssakin näkyy, mutta sehän taitaa olla vähän epäluotettava?
Toivottavasti vahvistuu!

Joku taikausko estää kertomasta oman navan tilanteesta. Että jos kertoo, kaikki onkin kuvitelmaa. Menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna, onneksi se on ihan kohta.

Mitä epäluotettavaa rfsussa on? Ovat parantaneet testejänsä rutkasti ja herkkä puikko eikä liuska ei ainakaan omalla kohdalla koskaan oo antanut edes viivanpaikkaa, jos en oo ollu raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja inasofia
Mitä epäluotettavaa rfsussa on? Ovat parantaneet testejänsä rutkasti ja herkkä puikko eikä liuska ei ainakaan omalla kohdalla koskaan oo antanut edes viivanpaikkaa, jos en oo ollu raskaana.
Ei ole omakohtaista kokemusta, lausunto perustuu muiden kokemuksiin tässä ja hätähousuhimotestaajatmikäolikaan- ketjussa. Hyvä, jos laatu on parantunut, mutta maine saattaa olla tiukassa.
 
Sen verran, mitä mulla on kokemusta rfsu:n herkästä testistä, niin ikinä en ole viivaa saanut, en edes haamua, kunnes viime kierrossa sain jonkin sortin viivanpoikasen, tästä seuraavana päivänä alkoi vuoto.
Oliko sitten kemiallinen taas, vai viivan paikka, vai mitä..ken tietää.


Mutta @Tiukuna sulla näyttää todella lupaavalta, kun ihan selkeä punertava viiva :X3: (y)
 
Hei! Jännittäviä hetkiä eletään jännät vatsaolot jatkuu ja rinnat turposi ainakin kuppikoolla toissapäivänä. Olo on jotenkin jatkuvan onnellinen. Sorruin testailee.. . Tässä mun testailuja. PCt ylempi on eilisillasta ja alempi nyt aamulta.
Ja tässä rfsun herkän puikon liuska

Näettekö mitään? Mä siis näen jotain livenä ja rfsussa ainakin jopa vähän vaaleanpunaista. Mut en sit tiedä onko vaan tosi räikeitä viivanpaikkoja. Pitää seurata. Nyt dpo10
Näkyy!! :)
 
Mäki niin vannoin etten stressailis tän asian kanssa... mutta tänäänkin tuli tehtyä ovistesti (nega).
Lähden huomenna aamulla aikaisin työmatkalle ja flon mukaan ovis osuukin maanantaille (muistaakseni aiemmin katsoin että ois joku toinen päivä, mut kai se päivittää niitä menkkojen perusteella...). Työmatkalta palaan vasta torstaina... Eli kai vaan täytyy luottaa siittiöiden kisakuntoon?! Vielä täytyy siis tänään yrittää talletella :giggle:
 
Hei! Jännittäviä hetkiä eletään jännät vatsaolot jatkuu ja rinnat turposi ainakin kuppikoolla toissapäivänä. Olo on jotenkin jatkuvan onnellinen. Sorruin testailee.. . Tässä mun testailuja. PCt ylempi on eilisillasta ja alempi nyt aamulta.
Ja tässä rfsun herkän puikon liuska

Näettekö mitään? Mä siis näen jotain livenä ja rfsussa ainakin jopa vähän vaaleanpunaista. Mut en sit tiedä onko vaan tosi räikeitä viivanpaikkoja. Pitää seurata. Nyt dpo10
Minä nään tuon ylemmän kuvan alemmassa! Mikä dpo sulla on nyt menossa? Just kaitoin omia testejäni dpo9 ja dpo 10 ja kyllä sai olla hyvä mielikuvitus, että sieltä viiva näky. Ja niin se vaan vahvistu. Eli VAHVISTUMISIA, viiva siellä on! <3
 
Unohdin aamulla kysyä, että onko kenelläkään ollut ovulaation aikana mitään vuotoa? Siis veristä..
Mulla tuli eilen illalla töiden jälkeen pyyhkiessä iso limakasa, jossa seassa oli ihan hieman punaista, pari pientä veriviirua.
En tätä muuten kyselis, mutku eilen sain vahvimmat viivat(ei plussa) ja tänään jo paljon haaleammat, ni mietin et ovuloinkohan nyt vai en..
ÄRSYTTÄVÄ EPÄTIETOISUUS. Miksi en vaan ostanut digejä :rolleyes:
 

Yhteistyössä