Toiveissa vauva 2021

Meidän erään läheisen yk1 tärppi (samaan aikaan aloitettiin yritys) syntyy sit kun me päästään jatkaa ivf jos nyt ei tärppää. Se tuntuu kans surulliselta vaikkei meillä niin pitkä yritys olekaan viel takana. Tuntuu vaan hänen raskauden seuraaminen Somesta raskaalta kun näkee mitä olisi itselläkin voinut jo olla..


Dpo3 pohdintoja.. (hah tää on jo melkein traditio et pohdin joka kierrossa näitä piinapäiviä) lämmöt nousi heti ovispäivän jälkeen muutaman kymmenyksen normaalia (luteaalivaihetta) ylemmäs ja siis jäätävä hiki on ihan koko ajan. On myös siinä mielessä vetämätön olo et tuntuu kokoajan et en oo syönyt tarpeeksi ja siksi on väsy. Eihän tää mitään tarkoita mut pohdin et oireiden perusteella olo on jo ehkä dpo4 luokkaa kun keltarauhanen selkeästi pukkaa näitä lämpöjä ja pientä lisääntynyttä energiantarvetta. (Tai siis dpo3 se on ku ovulaatio oli ma, mut en tiedä onko yleensä ovis sit ollu vasta dpo1 päivänä eli 2päivää + testistä, vai onko mun oma keltarauhanen jotenkin vain parempi ku edellisissä kierroissa koska teroluthan alkoi vasta eilen)
Jep, kyllähän sitä laskeskelee, että milloin olis voinut syntyä vauva jne. Ja näkee, kun vieressä toiset on jo kakkoskierroksella, kun meillä vasta hoidot alkaneet. Ja ei edes vuosien lapsettomuutta vielä! Huhhuh, mutta kyllä täytyy toivoa, vielä onnistuu! Ellei jo nyt ole raskaana, voi kunpa ❤
 
Jep, kyllähän sitä laskeskelee, että milloin olis voinut syntyä vauva jne. Ja näkee, kun vieressä toiset on jo kakkoskierroksella, kun meillä vasta hoidot alkaneet. Ja ei edes vuosien lapsettomuutta vielä! Huhhuh, mutta kyllä täytyy toivoa, vielä onnistuu! Ellei jo nyt ole raskaana, voi kunpa

Joo tää meidänkin tuttavapari on toisella kierroksella. Niiden eka tärppi/ lapsi sai alkunsa silloin kun me vaimon kanssa päätettiin et mennään hoitoihin heti kun rahat riittää niihin eli oltais varmaan aloitettu yritys jos se ilman hoitoja olisi ollut mahdollista.
 
Tein testin. Ja haamu. 2tunnin pidätyksellä.
Aattelin etten aamulla jaksa herää niin aikasin ku mies lähtee et nyt voin sit nukkuu rauhassa mut eihän tää nyt mennykkää niin.
Oon vaa niin kyllästynyt noihin haaleisiin viivoihin. Et näinköhän taas kemiallinen.
Ensin kun dippasin alkoi heti melkee ilmestyä toinenkin viiva ja sit alko itkettää et nytkö tää tapahtuu ja annoin tikun olla 5min ja se viiva on edellee vaaleanpunanen mut haalea. Testi oli apteekkarin sininen, ilmeisesti ei anna turhia viivoja.
Ei kuitenkaa nii haalee etteikö mies näkis eli ei oo viivalasit vaan päässä.
Mut siis joo voin kertoo nyt ainakin sen että ei nukuta:oops:
 
Tein testin. Ja haamu. 2tunnin pidätyksellä.
Aattelin etten aamulla jaksa herää niin aikasin ku mies lähtee et nyt voin sit nukkuu rauhassa mut eihän tää nyt mennykkää niin.
Oon vaa niin kyllästynyt noihin haaleisiin viivoihin. Et näinköhän taas kemiallinen.
Ensin kun dippasin alkoi heti melkee ilmestyä toinenkin viiva ja sit alko itkettää et nytkö tää tapahtuu ja annoin tikun olla 5min ja se viiva on edellee vaaleanpunanen mut haalea. Testi oli apteekkarin sininen, ilmeisesti ei anna turhia viivoja.
Ei kuitenkaa nii haalee etteikö mies näkis eli ei oo viivalasit vaan päässä.
Mut siis joo voin kertoo nyt ainakin sen että ei nukuta
Jännää! Aamulla uutta testiä vaan ja toivottavasti olisi sitten tummempi viiva!:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Tein testin. Ja haamu. 2tunnin pidätyksellä.
Aattelin etten aamulla jaksa herää niin aikasin ku mies lähtee et nyt voin sit nukkuu rauhassa mut eihän tää nyt mennykkää niin.
Oon vaa niin kyllästynyt noihin haaleisiin viivoihin. Et näinköhän taas kemiallinen.
Ensin kun dippasin alkoi heti melkee ilmestyä toinenkin viiva ja sit alko itkettää et nytkö tää tapahtuu ja annoin tikun olla 5min ja se viiva on edellee vaaleanpunanen mut haalea. Testi oli apteekkarin sininen, ilmeisesti ei anna turhia viivoja.
Ei kuitenkaa nii haalee etteikö mies näkis eli ei oo viivalasit vaan päässä.
Mut siis joo voin kertoo nyt ainakin sen että ei nukuta
Kääk, just mietin että tuun kattomaan, onko alinnasta kuulunut mitään!!! Olispa nyt tosi kyseessä! ❤

Minulla testaaminen saa odottaa aamuun. Ihan menkkaolo on. Jos nega tulee, niin olen iloinen edes siitä, että nyt ei tiputteluvuoto alkanut lääkkeen läpi!

Mites muut piinailijat?
 
Tein testin. Ja haamu. 2tunnin pidätyksellä.
Aattelin etten aamulla jaksa herää niin aikasin ku mies lähtee et nyt voin sit nukkuu rauhassa mut eihän tää nyt mennykkää niin.
Oon vaa niin kyllästynyt noihin haaleisiin viivoihin. Et näinköhän taas kemiallinen.
Ensin kun dippasin alkoi heti melkee ilmestyä toinenkin viiva ja sit alko itkettää et nytkö tää tapahtuu ja annoin tikun olla 5min ja se viiva on edellee vaaleanpunanen mut haalea. Testi oli apteekkarin sininen, ilmeisesti ei anna turhia viivoja.
Ei kuitenkaa nii haalee etteikö mies näkis eli ei oo viivalasit vaan päässä.
Mut siis joo voin kertoo nyt ainakin sen että ei nukuta
Ai kamala, miten jännittävää! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
@minttuni Niin toivon et aamu alkaisikin iloisissa tunnelmissa(y):love:

Mies kysyi mitä mä itken, ku tulin vessasta et tähän tuli kaks viivaa, mut toinen on haalee enkä taaskaa tiiä mitä tää tarkottaa...vaikkakin siis itkisinhän mä jokatapauksessa ois se sit ollu sit ihan blanko tai kunnon leffa viivat :D
Mulla kauheen turvonnut olo ja huvittavinta et multa kysyttii tänään oonko raskaana, et siitä voi päätellä turvotuksen määrän:LOL:
Tietenkin vastasin että en oo:D
 
Täällä joutuu vielä viikon ainakin odottamaan ennenkö kannattaa testiä edes tehdä kun ovis oletettavasti oli toissa päivänä ja tässä nyt pari kertaa ollu tekemistä makkarin puolella tässä 3 päivän aikana❤

Tää on niin jännää mut samalla pelottavaa❤
Onnea plussanneille ja tsemppiä sitä plussaa vielä odottaville❣

Onko täällä sellaisia joilla on jo ennestään lapsia, onko kellään tärpännyt ensimmäisellä yrityksellä?
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna ja minttuni
Täällä joutuu vielä viikon ainakin odottamaan ennenkö kannattaa testiä edes tehdä kun ovis oletettavasti oli toissa päivänä ja tässä nyt pari kertaa ollu tekemistä makkarin puolella tässä 3 päivän aikana

Tää on niin jännää mut samalla pelottavaa
Onnea plussanneille ja tsemppiä sitä plussaa vielä odottaville

Onko täällä sellaisia joilla on jo ennestään lapsia, onko kellään tärpännyt ensimmäisellä yrityksellä?
Minulla kaksi lasta ja esikoinen tärppäs ekasta kerrasta. Harrastettiin toki seksiä ilman ehkäisyä hieman aikaisemminkin mut ei yhtään mietitty että milloin olis otollisin aika enkä ees laskenut kiertoni pituutta tms. Sit ku päätettiin, että no nyt vois ihan tosissaan alkaa yrittämään, niin siitä kierrosta tärppäs :) Kuopus ei ollut suunniteltu..toki toivottu<3, mutta hän tärppäsi juhannushuumassa, jolloin satuimme harrastamaan seksiä yhden kerran ilman ehkäisyä..että jooh..
Kolmatta nyt yritetty kesäkuusta lähtien. Toivoni oon jo menettänyt monesti(ihan hölmöä tiedän), mutta tämä ryhmä antanut perspektiiviä siihen, että ei se aina ole niin helppoa/itsestäänselvyys. Uskon, että meille se kolmas suodaan, kun sen aika on :) tämä kierto mennyt toistaiseksi hyvin, enkä oo vielä yhtään stressannut! Ihme!
 
@Mäyh onnenpotku plussanneisiin! ❤

@Alinna86 voi kuinka jännää, ihanaa!! Haamulle vahvistumista ❤

Täällä on teille piinailijoille sormet, varpaat ja kaikki muut mahdolliset pystyssä, toivon koko sydämestäni että plussia pärähtelee nyt rutkasti!

Mulla on jotenkin liian etuoikeutettu olo että kolmannella yrityskierrolla näyttäisi tärpänneen. Jos vaan jotenki voisin niin soisin teidät pitkään yrittäneet vihdoin raskaaksi ja että saisitte vauvat syliin saakka ❤
Nämä on niin epäreiluja asioita, kun toisilla vaatii niin pitkästi yrittämistä ja monen monta pettymystä.

Yritän varovaisesti kuitenkin jo iloita näistä viivoista vaikka jännittääkin onko siellä varmasti joku pieni tarrannut lujasti kiinni, ja meneekö varmasti kaikki hyvin.

Mulla näyttää tulevan iltaisin vahvempi viiva kuin aamulla.. tänään aamulla nimittäin tuli haaleampi kuin eilen illalla, mutta nyt illalla tuli kyllä jo taas paljon vahvempi kuin eilen illalla.
Anteeksi kun tykitän näitä tikkukuvia :D tässä kuitenkin äsken tehty:

 
@Heemilia Nyt kyllä uskaltaa jo onnitellakin, wau mitkä viivat! Voi kumpa saisi itsekin eikä tarvis aina tihrustella
@minttuni Siis joo, tietää tästä yrityksestä kyllä, ja viime näkemästä oon varmaan lihonnut
Mutta olihan se silti aika vaivaannuttavaa.
Ite en IKINÄ kehtais kysyä!
Sama täällä, en kehtaisi kysyä. Oon ollut aika hienovarainen näissä, kun lähipiirissäkin lapsettomuutta ollut. Ehkä sitä kautta oppinut ja nyt tietenkin, kun oma yritys menossa, niin herkkänä on ja hienovarainen koittaa olla.
 
@Mäyh onnenpotku plussanneisiin!

@Alinna86 voi kuinka jännää, ihanaa!! Haamulle vahvistumista

Täällä on teille piinailijoille sormet, varpaat ja kaikki muut mahdolliset pystyssä, toivon koko sydämestäni että plussia pärähtelee nyt rutkasti!

Mulla on jotenkin liian etuoikeutettu olo että kolmannella yrityskierrolla näyttäisi tärpänneen. Jos vaan jotenki voisin niin soisin teidät pitkään yrittäneet vihdoin raskaaksi ja että saisitte vauvat syliin saakka
Nämä on niin epäreiluja asioita, kun toisilla vaatii niin pitkästi yrittämistä ja monen monta pettymystä.

Yritän varovaisesti kuitenkin jo iloita näistä viivoista vaikka jännittääkin onko siellä varmasti joku pieni tarrannut lujasti kiinni, ja meneekö varmasti kaikki hyvin.

Mulla näyttää tulevan iltaisin vahvempi viiva kuin aamulla.. tänään aamulla nimittäin tuli haaleampi kuin eilen illalla, mutta nyt illalla tuli kyllä jo taas paljon vahvempi kuin eilen illalla.
Anteeksi kun tykitän näitä tikkukuvia tässä kuitenkin äsken tehty:

Ihanat viivat, onnea matkaan ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tuttelituu
Kiitos @Alinna86 ja @minttuni ❤

En ihan vielä uskalla silti siirtyä plussanneisiin, katsotaan koska uskallan. Taitaa mulla mennä kesäkuulle la ainakin jos ja kun se ovis oli vasta silloin kp20. Hui kuinka alussa tässä ollaan!

Taas älykello näyttää yön jäljiltä punaisella ”HYVIN HEIKKO”.. joo, tiedän! Ei oo tullut nukuttua paljon viime aikoina. Iltaisin sammun kuin saunalyhty sohvalle ja siitä kun herään ja siirryn sänkyyn niin ei joko uni enää tuu tai on katkonaista. Myöskin syke normaalia korkeammalla niin näyttää ettei palaudu ollenkaan. Onneks enää tänään aamuvuoro ja viikonloppuna iltavuoroa.

Toivottavasti tänään satelee iloisia uutisia❤ Mukavaa perjantaita kaikille!
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

25.09.2020 - perjantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

-Lounatuuli-...............kp 53/28-35
Kakkulapio..................kp 52/?
lulube..............................kp 47/29
Toive23...........................kp 45/28
Chai89............................kp 42/28-30
Heemilia........................kp 32/25
SannuB..........................kp 32/28
Alinna86...........................kp 28/26
Persikka123...................kp 28/32
Mamtobe........................kp 26/26-28
Mysteerio.......................kp 26/30
minttuni...........................kp 26/25
Goodway.......................kp 25/25-28
Sinisilmät........................kp 24/27-28
Krippis..............................kp 23/22-24
Nipsuneiti83.................kp 22/29
Haaveilija-31................kp 22/30
Eeva650.........................kp 21/28-42
Brunet82.......................kp 20/26-28
Meemuli..........................kp 20/30-32
Tiukuna..........................kp 19/30-33
Nobelius........................kp 19/25
Pandanen.....................kp 14/29-31
Titi-Love.........................kp 12/28-30
Kirjoh89..........................kp 9/28
Aniaj..................................kp 8/28
Mansikka3...................kp 8/28
Jjenn...............................kp 8/29-33
Hisulius...........................kp 5/32-35
Huumis............................kp 5/28-30
Tuttelituu......................kp 4/26
Hamsteri20..................kp 1/27-28
Iinanen.............................kp 1/24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86..................................dpo 14
Goodway................................dpo 11
Nipsuneiti................................dpo 9
Eeva650...................................dpo 5
Tiukuna....................................dpo 4
nobelius....................................dpo 3
Meemuli....................................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Heemilia

Mulla alkoi eilen vuoto neljä päivää myöhässä. Koskaan ei ole ollut myöhässä ilman järkevää syytä eli epäilen, että oli kemiallinen. Testiä en tehnyt, kun päätin että teen vasta lauantaina jos vuoto ei ala. Joku intuitio mulla oli tästäkin, koko viikon ollut jotenkin henkisesti huono fiilis ja alakulo kun tiesin, että se vuoto alkaa. Jospa joskus sais heti alkuun hyvän fiiliksen.
 
Miulla alkoi yöllä vuoto. :( pois siis piinalistalta ja tälle päivää kp1.

Enää ei harmita, ne tunteet tuli jo käsiteltyä kuluneina päivinä. Eikai tässä kun uutta yritystä kohti. Miulla on edelleen ovistestejä tallella, et ainakin vielä tässä kierrossa tikutan. Palstataukoa en pysty pitää. :D Mut pitää muuten yrittää miettiä keinoja vähän hellittää.

Tsemppii muillekin kellä ei tärpänny!
 

Yhteistyössä