Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

24.09.2020 - torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

-Lounatuuli-...............kp 52/28-35
Kakkulapio..................kp 51/?
lulube..............................kp 46/29
Toive23...........................kp 44/28
Chai89............................kp 41/28-30
Heemilia........................kp 31/25
SannuB..........................kp 31/28
Huumis............................kp 29/28-30
Alinna86...........................kp 27/26
Hamsteri20..................kp 27/27-28
Persikka123...................kp 27/32
Mamtobe........................kp 25/26-28
Mysteerio.......................kp 25/30
minttuni...........................kp 25/25
Goodway.......................kp 24/25-28
Iinanen.............................kp 23/24
Sinisilmät........................kp 23/27-28
Krippis..............................kp 22/22-24
Nipsuneiti83.................kp 21/29
Haaveilija-31................kp 21/30
Eeva650.........................kp 20/28-42
Brunet82.......................kp 19/26-28
Meemuli..........................kp 19/30-32
Tiukuna..........................kp 18/30-33
Nobelius........................kp 18/25
Pandanen.....................kp 13/29-31
Titi-Love.........................kp 11/28-30
Kirjoh89..........................kp 8/28
Aniaj..................................kp 7/28
Mansikka3...................kp 7/28
Jjenn...............................kp 7/29-33
Hisulius...........................kp 4/32-35
Tuttelituu......................kp 3/26

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Minttuni.....................................dpo 13
Alinna86..................................dpo 13
Hamsteri20............................dpo 11
Iinanen......................................dpo 11
Goodway................................dpo 10
Nipsuneiti................................dpo 8
Eeva650...................................dpo 4
Tiukuna....................................dpo 3
nobelius....................................dpo 2
Meemuli....................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä meni viime yökin valvoessa ja heräilin vähän väliä. Ja nyt väsyttää:D
Lämmöt nousi takas eilisestä 37.1->37.5
Tälle päivälle on onneksi töiden lisäksi muitakin juttuja niin luulis päivän menevän nopeasti. Huomenna sit pitäs nousta aamuyöstä tekee testiä kun haluun jostain syystä nyt tehä sen miehen kaa tai sit toinen vaihtoehto on myöhempään illalla kun mies takas kotona.
 
@Alinna86 Ooh, kuulostaapa lupaavalta! Lämmöt suorastaan ihailtavasti koholla. :love: Ymmärrän hyvin, että haluaa tehdä miehen kanssa testin, jotta molemmat pääsee jakamaan sen tunteen.

Mulla on lämmöt jääneet kunnon dipin jälkeen varsin mataliksi. Normaalikierrossa, kun ei vauvaprojekti ollut päällä, ei tullut mitään dippiä, vaan lämmöt pysyi oviksen jälkeen kohonneena, kunnes päivää ennen menkkoja sukelsi. Tää kierto muistuttaa pelottavan paljon sitä kohdunulkoisen kiertoa. Tai sitten menkat alkaa.

Pari päivää kuumotti ja jomotti vasemmalta kohdusta, mutta nyt ei mitään. Täysi zen koko kropassa. Byyh.
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
@Vehkis Mulla aina lämmöt nousee oviksen jälkeen, dippi on aina myös mukana, tällä kertaa poiketen norm. Dpo 6-7 olikin nyt jo dpo 4 sekä uudestaan eilen dpo 12, tämmöistä ei oo ennen ollutkaan. Muistan kyllä sen yhden kierron missä sahattiin ylös ja alas ja täällä povattiin mulle silloin kolmosia :ROFLMAO:
Ihan mielenkiintoista seurailla omaa kiertoa ja tuntemuksia ja samalla oppii miten oma keho käyttäytyy. Sekin olisi tietty mielenkiintoista nähdä et mitä oireita jne. Siinä plussakierrossa sit joskus on. Syksyllä en vielä kirjannut mitään ylös et muistin varassa vaan sen ajan tuntemukset:)
Yleensä testaan miehen ollessa töissä koska petyn niin pahasti etten halua jakaa mielipahaa niin sit vaan kerron et taitaa menkat alkaa.
Viimeksi tehtiin yhdessä testiä viime syksyllä 2x ja silloin tuli molemmilla kerroilla plussa.
Toivottavasti siellä zen olo enteilis kuitenkin hyvää eikä menkkoja(y):giggle:
 
No nyt tulee monta viestiä, mutta lueskelin toisaalta ihmisten kokemuksia ja kyllä monilla ei ole ollut yhtään mitään oireita ennen plussaa. Kun tässä jo itse suree, että se sunnuntaina ollut tissikipu lähti pois jne.. että miksi ei vaan voisi odotella. Ja luottaa tulevaan, varmasti olisi parempi mieli! Joissain kierroissa tämä on onnistunutkin, mutta nyt tekee tiukkaa.
Tässä jo useamman päivän miettinyt tätä oireettomuutta. Aikaisemmissa kierroissa ollut kaikki tissikivusta pahoinvointiin, mutta nyt ei mitään. Yleensä rinnat kipeytyneet jo ovulaation aikoihin. Eilen illalla vatta hiukan kipuili ja pelkäsin jo et menkat alkaa mut ei ainakaan vielä oo näkynyt :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23 ja minttuni
Vitsit. Pitää tänään mennä hammaslääkäriin säryn takia. Toivottavasti siitä ei oo mitään haittaa. Huomasin siis hampaassa reiän johon sattuu aina syödessä. Ja siis parempihan se nyt on hoitaa kun vaikka sit jos olisin raskaana/pidemmällä. Pitää vissiin vaan pyytää mahdollisimman lääkkeettömästi et ei mikään haittaa mahdollista alkioo ja sen kiinnittymistä muutaman päivän päästä.
 
@Alinna86 Voi kuinka kuulostaa niiiiin lupaavalta ❤ Lämmön nousu uudestaan ylös merkkaa kyllä hyvää :X3:

@Tiukuna Iteki tässä miettinyt, että onko puudutuksesta haittaa, kun on raskaana. Mulla reiän alku ja odottelen aikaa paikkaukseen. Inhoan tosin sitä puudutusta ja olenkin koko elämäni aikana suostunut sen vain kerran ottamaan :D Joten taitaa mennä taas ilman puudutusta.

Oireettomuus on aika normaalia raskauksissa :) Ei minullakaan juuri ennakko oireita ollut. Väsymys oli jäätävä ja unettomat yöt, mut ne on mulle todella normaalia kierron joka vaiheessa ollut useita vuosia. Ainut mikä poikennut muista kierroista, ni 3pvä ennen testin tekoa teki mieli kauheasti kermakarkkeja ja mä inhoan niitä oikeasti yli kaiken. Ne maistu niiin hyvälle :D Enkä osannut tuostakaan arvata.

Tässä muuten minun lämpökäyrä. Ovis oli tuon ison dipin jälkeisenä päivänä ja sit toinen pieni "dippi" oli päivä, jolloin menkkojen piti alkaa :) Kiinnittymisdippiä en osaa tuosta edes hahmottaa, kun vaihtuvuus lämmöissä niin pieni. Lämpökäyrän perusteella olin jo luovuttanut.
 
Viimeksi muokattu:
Minulla lämmöt taas aamusta hieman korkeammalla, mutta ei mitään kovin suuria lukuja tullut taaskaan. Ei kannattaisi edes mittailla, kun muutenkin loppukierrosta pyörii tämä vauvahaave liikaa mielessä.

Minulla myös hammaslääkäriaika tulossa. Joka kerta hammaslääkäri kysyy, oletko raskaana. Luottavainen fiilis kyllä aina käydä, varmasti osaavat huomioida asian. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Ääh. Oon lueskellut täällä taustalla, koska oon laiska kirjoittaan kännykällä ja en kehtaa toimistolla kirjoitella, kun ystävien ja miehen kanssa pidetään kimppatoimistoa.

Mutta halusin tuohon @Tiukuna intuitioasiaan osallistua myös. Se on jännä miten joissain asioissa se oma fiilis on vaan niin vahva. Esikoisesta mä sanoin ihan alusta asti, että on tulossa poika ja että se syntyy ajoissa. Ja näinhän se oli, 38+1 syntyi.

On. Mulla on nyt uusi kierto, kp 5/28. Olin tosi varma, että olisin plussannut, koska dpo 10 tuli veristä vuotoa, kuten esikoisestakin. Mutta se olikin menkat, jotka tiputteli parin päivän ajan. Buu. Mutta olisihan se ollut ihan liian hyvää tuuria, jos keskeytetystä olisi raskautunut, vaikka näitäkin tiedän.

Mies sitten heitti tuossa pommin, et ei oo yhtään varma, että haluaako toista lasta. Seuraavana päivänä sanoi, et on valmis yrittään toista. Et ota tästä nyt selvää. (Taitaa vaan vähän jännittää, miten kahden kanssa selvittäis. Esikoinen siis ei oo mikään huippunukkuja, heräilee öisin ja nousee ylös 5-5.30 tienoolla.) Mutta ajattelin ovistikut ostaa ja selvitellä, et onko flo:n ennustus ihan validi seurattavaksi.

Mites polttaako jollain testit kaapissa?
 
  • Surullinen
Reactions: Vehkis ja minttuni
Tässä jo useamman päivän miettinyt tätä oireettomuutta. Aikaisemmissa kierroissa ollut kaikki tissikivusta pahoinvointiin, mutta nyt ei mitään. Yleensä rinnat kipeytyneet jo ovulaation aikoihin. Eilen illalla vatta hiukan kipuili ja pelkäsin jo et menkat alkaa mut ei ainakaan vielä oo näkynyt
Mulla ainakin oireettomuus tiesi viimeksi hyvää :) Ihmettelin siis missä on kaikki normioireet, kunnes alkoikin sitten selkeät nippailut ja kivistykset kohdussa, mistä jo sitten tiesi. Siihen asti oikeastaan oli vain todella kostee meno eikä mitään muuta, toivotaan sinnekin parasta! Ja itelläkin on ollut negatestin jlk aina sellanen itsensäkeräys -setti, eli illalla tai tulevana vloppuna sit niin punkkua, lakuja ja sushia, kun ei kerran raskaanakaan ole :D
 
Ääh. Oon lueskellut täällä taustalla, koska oon laiska kirjoittaan kännykällä ja en kehtaa toimistolla kirjoitella, kun ystävien ja miehen kanssa pidetään kimppatoimistoa.

Mutta halusin tuohon @Tiukuna intuitioasiaan osallistua myös. Se on jännä miten joissain asioissa se oma fiilis on vaan niin vahva. Esikoisesta mä sanoin ihan alusta asti, että on tulossa poika ja että se syntyy ajoissa. Ja näinhän se oli, 38+1 syntyi.

On. Mulla on nyt uusi kierto, kp 5/28. Olin tosi varma, että olisin plussannut, koska dpo 10 tuli veristä vuotoa, kuten esikoisestakin. Mutta se olikin menkat, jotka tiputteli parin päivän ajan. Buu. Mutta olisihan se ollut ihan liian hyvää tuuria, jos keskeytetystä olisi raskautunut, vaikka näitäkin tiedän.

Mies sitten heitti tuossa pommin, et ei oo yhtään varma, että haluaako toista lasta. Seuraavana päivänä sanoi, et on valmis yrittään toista. Et ota tästä nyt selvää. (Taitaa vaan vähän jännittää, miten kahden kanssa selvittäis. Esikoinen siis ei oo mikään huippunukkuja, heräilee öisin ja nousee ylös 5-5.30 tienoolla.) Mutta ajattelin ovistikut ostaa ja selvitellä, et onko flo:n ennustus ihan validi seurattavaksi.

Mites polttaako jollain testit kaapissa?
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :/ Meillä mies lämpeni paljon hitaammin lapsiasialle. Lääkärin kanssa tuli siitä puhetta, hyvin tyypillistä, että toinen on aiemmin "valmis" perheenlisäykseen. Suosittelen oviksen tikuttamista, itsellä vähentänyt epävarmuutta, kun saa kuitenkin jotain ajatusta ovulaation ajankohdasta :)
 
Kyllä meni viime yökin valvoessa ja heräilin vähän väliä. Ja nyt väsyttää
Lämmöt nousi takas eilisestä 37.1->37.5
Tälle päivälle on onneksi töiden lisäksi muitakin juttuja niin luulis päivän menevän nopeasti. Huomenna sit pitäs nousta aamuyöstä tekee testiä kun haluun jostain syystä nyt tehä sen miehen kaa tai sit toinen vaihtoehto on myöhempään illalla kun mies takas kotona.
Lupaavat lämmöt
Mulla oli dippi toissapv, nyt eilen 37.2, illalla 37.5, aamulla tnä 36.9 ja nyt 37.2 ja dpo8

Jännät ajat monella
 
Vitsit. Pitää tänään mennä hammaslääkäriin säryn takia. Toivottavasti siitä ei oo mitään haittaa. Huomasin siis hampaassa reiän johon sattuu aina syödessä. Ja siis parempihan se nyt on hoitaa kun vaikka sit jos olisin raskaana/pidemmällä. Pitää vissiin vaan pyytää mahdollisimman lääkkeettömästi et ei mikään haittaa mahdollista alkioo ja sen kiinnittymistä muutaman päivän päästä.
Minä kävin kerran raskaana hammaslääkärissä, puudutettiin ja se oli hammaslääkärin mukaan ihan ok. Semmoisen kertoi, että raskaana olevia vaan herkemmin saattaa alkaa huimaamaan porauksen aikana. Se oli ainakin mulle ihan uutta tietoa. Pikkuisen huimasi, mutta täysin siedettävää ainakin omalla kohdalla oli.

ON.
Tänään on selvää "kananmunanvalkuaislimaa" ollu. Luulin, että ovis ois ollu jo su, mutta ehkä se onkin vasta nyt. Saa nähdä sitten mikä on kierron pituus nyt, kun kierukan poistosta on se vajaa 1,5kk. Ajattelin, että kierto ois sen 24pvä kuten nyt viimeksi oli mutta 28pvä kierrolla ovis ois hyvinkin tänään. En tiiä, edelleen joka/joka toinen päivä taktiikalla mennään, just äsken lasten päiväunien aikaan viimeks.
Tänään käytiin isompaa autoa katsomassa jo vähän valmiiks. Ilmeisesti miehellä on luottoa tähän raskautumiseen suht piakkoin, kun auto jo mielessä :D

Pidetään dpo nyt kuitenkin samana, kun ei muusta ole varmaa tietoa
 
Viimeksi muokattu:
Minä kävin kerran raskaana hammaslääkärissä, puudutettiin ja se oli hammaslääkärin mukaan ihan ok. Semmoisen kertoi, että raskaana olevia vaan herkemmin saattaa alkaa huimaamaan porauksen aikana. Se oli ainakin mulle ihan uutta tietoa. Pikkuisen huimasi, mutta täysin siedettävää ainakin omalla kohdalla oli.

ON.
Tänään on selvää "kananmunanvalkuaislimaa" ollu. Luulin, että ovis ois ollu jo su, mutta ehkä se onkin vasta nyt. Saa nähdä sitten mikä on kierron pituus nyt, kun kierukan poistosta on se vajaa 1,5kk. Ajattelin, että kierto ois sen 24pvä kuten nyt viimeksi oli mutta 28pvä kierrolla ovis ois hyvinkin tänään. En tiiä, edelleen joka/joka toinen päivä taktiikalla mennään, just äsken lasten päiväunien aikaan viimeks.
Tänään käytiin isompaa autoa katsomassa jo vähän valmiiks. Ilmeisesti miehellä on luottoa tähän raskautumiseen suht piakkoin, kun auto jo mielessä

Pidetään dpo nyt kuitenkin samana, kun ei muusta ole varmaa tietoa
Joo kävin ja tehtiin ilman puudutusta. Tai tarjosi sitä mut toivoin et kokeillaan ilman ja oli ihan siedettävä ilman nii tehtiin se sit ilman Oli nopeasti ohi :)
 
Kovasti tsemppiä ja plussapuhuria jännäilijöille! ♥

Niin se vaan tällä hetkellä näyttää, et meillä yk7 toi viimein tulosta ja mut voi tältä erää siirtää plussanneisiin. Taustalle toki jään seurailemaan ja jännäilemään teidän kanssa :)

Mulla nyt plussa oireet olleet vetämättömyys (ei niinkään väsymys), unettomuus ja vettä oon alkanu juomaan yhtäkkiä paljon enemmän. Aamiainen myös tökkii n.2h ajalta heräämisestä. Satunnaisia nipistyksiä alavatsalla ja ne nyt vähän vähentynyt eilen ja tänään. Uskon kans, et mun kohdal se gelee just anto tarvittavan lisäpotkun tärppiin :)

Vielä kuvaa testeistä:
 
Tälleen kun jännittää hoitokierron tulosta, niin aika raskaalta tuntuu kuulla muiden vauvauutisia. Toisaalta, tulee iloinen olo toisen puolesta ja myös niissä tilanteissa olen aivan rauhallinen ja kiinnostunut toisen kertomasta. Mut nytten, kun lähden kotimatkalle. Todella surullinen mieli tästä meidän tilanteesta.
Iso halaus ❤ Isoja tunteita me jokainen käymme varmasti läpi. Minua harmittaa iloita omasta plussasta, kun haluaisi sitä niin kovasti kaikille muillekin ja tuntuu pahalta, jos joku testaa negan ja itse iloitsee omasta tilanteesta :( Minä niin toivon koko sydämeni pohjasta, että sieltä plussa tulisi vihdoinkin ❤ Huomenna testipäivä?
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Toive23 ja minttuni
Iso halaus ❤ Isoja tunteita me jokainen käymme varmasti läpi. Minua harmittaa iloita omasta plussasta, kun haluaisi sitä niin kovasti kaikille muillekin ja tuntuu pahalta, jos joku testaa negan ja itse iloitsee omasta tilanteesta :( Minä niin toivon koko sydämeni pohjasta, että sieltä plussa tulisi vihdoinkin ❤ Huomenna testipäivä?
Ihan samoja ajatuksia myös. Pahoittelut ja isot halit @minttuni ♥ Kerkesin itsekin kokea, kuinka pahalta tuntui läheisen yk1 tärppi, kun mekin oltiin jo useempi kk yritetty - ja yllättävän paljon se sattui :(

Edit. Oma sisälukutaito näköjään failas, kun aattelin vain nopeasti oman tilanteen päivittää. En ollu aiempia viestejä lukenut ja olisinhan minä voinut odottaa vielä oman tilanteen päivittämisen kanssa, kun surumielisyyttä jo muutenkin ollut tänään. Pahoittelen vielä!
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Ei tule paha mieli teidän uutisista! :) Kun joku lähellä alkaa odottamaan, siitä on iloinen ja seuraa mielenkiinnolla odotusaikaa. Mutta suree omaa tilannetta. Täällä saa kyllä hehkuttaa, sitä varten tämä palsta on, yritykseen ja uutisten jakamiseen. Lähipiirille ei ehkä ihan heti kerro plussasta tai negasta, mutta tänne pitää raportoida! :D
 
Huhheijaa, tänään (tai ainakin tällä hetkellä) on taas jotenkin semmonen tunne että ois tärpännyt Alavatsassa/kohdussa ollu jotain tuntemuksia tänään. Illalla saattaa taas olla ihan eri fiilis
Mulla saattaa vaihdella ihan minuutin sisään, tulee toivo onnistumisesta, sitten taas luovuttanut fiilis. Hemmetin hormonit :D
 
Ihan samoja ajatuksia myös. Pahoittelut ja isot halit @minttuni Kerkesin itsekin kokea, kuinka pahalta tuntui läheisen yk1 tärppi, kun mekin oltiin jo useempi kk yritetty - ja yllättävän paljon se sattui

Edit. Oma sisälukutaito näköjään failas, kun aattelin vain nopeasti oman tilanteen päivittää. En ollu aiempia viestejä lukenut ja olisinhan minä voinut odottaa vielä oman tilanteen päivittämisen kanssa, kun surumielisyyttä jo muutenkin ollut tänään. Pahoittelen vielä!

Meidän erään läheisen yk1 tärppi (samaan aikaan aloitettiin yritys) syntyy sit kun me päästään jatkaa ivf jos nyt ei tärppää. Se tuntuu kans surulliselta vaikkei meillä niin pitkä yritys olekaan viel takana. Tuntuu vaan hänen raskauden seuraaminen Somesta raskaalta kun näkee mitä olisi itselläkin voinut jo olla..


Dpo3 pohdintoja.. (hah tää on jo melkein traditio et pohdin joka kierrossa näitä piinapäiviä) lämmöt nousi heti ovispäivän jälkeen muutaman kymmenyksen normaalia (luteaalivaihetta) ylemmäs ja siis jäätävä hiki on ihan koko ajan. On myös siinä mielessä vetämätön olo et tuntuu kokoajan et en oo syönyt tarpeeksi ja siksi on väsy. Eihän tää mitään tarkoita mut pohdin et oireiden perusteella olo on jo ehkä dpo4 luokkaa kun keltarauhanen selkeästi pukkaa näitä lämpöjä ja pientä lisääntynyttä energiantarvetta. (Tai siis dpo3 se on ku ovulaatio oli ma, mut en tiedä onko yleensä ovis sit ollu vasta dpo1 päivänä eli 2päivää + testistä, vai onko mun oma keltarauhanen jotenkin vain parempi ku edellisissä kierroissa koska teroluthan alkoi vasta eilen)
 

Yhteistyössä