Toiveissa vauva 2021

Siis mun dpo pohdinnat tälle kierrolle voi ilmeisesti alkaa jo näin dpo2 :D Onkohan aikaisin tähän mennessä? Alku infona voisin mainita et oon hyvin intuitiivinen ihminen. Intuitiolla onnistuminen ei oo koskaan tuntunut mahdolliselta. Tai siis kyllä sitä on toivonut ja ollut odottava, mut semmoi varma fiilis onnistumisesta on puuttunut. Aina oon tuntunut siltä et ei se nyt vielä voi onnistua.

Nyt tässä kierrossa mulla on eilisestä asti ollut vahva tunne kahdesta.. Tämmöistä tunnetta ei ole ollut aiemmin. Toiveena ja odotuksensa yksi on ollut, muttei varmaa fiilistä. Ei ajatustakaan kahdesta, vaikka joka kierrossa siihen on ollut mahdollisuus kahden follikkelin merkeissä. Ja nyt nään vaan päässäni selkeästi kaksi. Toivottavasti tää nyt viestisi et edes toinen niistä olisi hedelmöittynyt ja voisi tarrata sit kiinni

Hieman hävettää näitä aina ääneen pohtia, koska eihän nää välttämättä kerro mistään. Intuitio ei kuitenkaan oo mikään selvä ja varma asia, vaikka se mulla on monesti oikeassa. Mutta nyt on ollut selkeä tunne kahdesta, mitä ei aiemmin ole ollut juurikaan edes yhdestä niin hämmennyn.
 
Siis mun dpo pohdinnat tälle kierrolle voi ilmeisesti alkaa jo näin dpo2 Onkohan aikaisin tähän mennessä? Alku infona voisin mainita et oon hyvin intuitiivinen ihminen. Intuitiolla onnistuminen ei oo koskaan tuntunut mahdolliselta. Tai siis kyllä sitä on toivonut ja ollut odottava, mut semmoi varma fiilis onnistumisesta on puuttunut. Aina oon tuntunut siltä et ei se nyt vielä voi onnistua.

Nyt tässä kierrossa mulla on eilisestä asti ollut vahva tunne kahdesta.. Tämmöistä tunnetta ei ole ollut aiemmin. Toiveena ja odotuksensa yksi on ollut, muttei varmaa fiilistä. Ei ajatustakaan kahdesta, vaikka joka kierrossa siihen on ollut mahdollisuus kahden follikkelin merkeissä. Ja nyt nään vaan päässäni selkeästi kaksi. Toivottavasti tää nyt viestisi et edes toinen niistä olisi hedelmöittynyt ja voisi tarrata sit kiinni

Hieman hävettää näitä aina ääneen pohtia, koska eihän nää välttämättä kerro mistään. Intuitio ei kuitenkaan oo mikään selvä ja varma asia, vaikka se mulla on monesti oikeassa. Mutta nyt on ollut selkeä tunne kahdesta, mitä ei aiemmin ole ollut juurikaan edes yhdestä niin hämmennyn.
Täällä intuitiivinen ihminen ilmoittautuu! Ja olen elämässä vaistonnut niin monta asiaa, että täysillä fiilistelen näitä minun tunteita :D Esimerkiksi tämän lapsettomuuden "tiesin" aina, vaikka toivoin että helposti voisi onnistua. Olen toivonut lasta kauan, siis aina olen tiennyt haluavani äidiksi. Ja mielellään nuorena, se ei ole monestakaan syystä toteutunut. Niin jotenkin olen tienny jo pitempään myös sen, että raskaus ei tule lähtemään helposti alulle. Tämä tunne oli jo edellisessä parisuhteessa. Tiesin myös sen, että kaikki nuoremmat sisarukseni saavat lapsia ennen minua. Ja olen tiennyt todella monesta kaverista, että vauva tulossa, vaikka eivät ole kertoneet. Ja sitten taas myös aavistanut, ketkä ovat tahattomasti lapsettomia. No ei nämä tietenkään aina osu kohdilleen! Ja siis muissakin, kun näissä lapsiasioissa, tulee semmosia etiäisiä.. Ja siis näen, että meille voisi tulla kaksoset, vaikka ei koskaan ole ollut kahta johtofollikkelia tms. mistä tätä voisi päätellä. Tulipahan avautuminen :D :LOL:
 
@Tiukuna Kyllä se intuitio aika monesti täälläkin osuu oikeaan ja toisinaan se jopa pelottaa :D Olisipa siellä nyt sinulla intuitio oikeassa ❤
Täällä jotenkin varma fiilis, että meille tulee poika. En tiedä mistä se kumpuaa, mutta se tunne on jotenkin niin vahva :D Joskus toivois olevansa väärässä, varsinkin niiden huonojen kokemuksien kohdalla. Jännityksellä odotan, että miten oma tunne tällä kertaa täsmää :X3:
 
@Tiukuna Kyllä se intuitio aika monesti täälläkin osuu oikeaan ja toisinaan se jopa pelottaa Olisipa siellä nyt sinulla intuitio oikeassa
Täällä jotenkin varma fiilis, että meille tulee poika. En tiedä mistä se kumpuaa, mutta se tunne on jotenkin niin vahva Joskus toivois olevansa väärässä, varsinkin niiden huonojen kokemuksien kohdalla. Jännityksellä odotan, että miten oma tunne tällä kertaa täsmää
Siis tämäkin on niin hassua. Mulla on ollut vahva fiilis tytöstä aina tähän kiertoon asti. Et mun ensimmäinen lapsi olisi, mut nyt eilisestä asti tuli vahva poikafiilis siihen rinnalle. Ehkä jopa sitä tyttöfiilistä vahvempi. Ja niinku tätä kiertoa koskien :D en tiedä kuulostaako tää hassulta kun en edes voi tietää olenko raskaana.
 
Heippa! Voisin kanssa liittyä mukaan. 2. lasta aletaan nyt yrittämään. Esikoinen on pian vuoden ikäinen. Lopetin imetyksen elokuun puolessa välissä ja vielä ei ole oma kierto lähtenyt toimimaan. Esikoisen yritysaikoihin todettiin hieman rakkulaiset munasarjat ja söin silloin Terolut-kuurit ja tulin raskaaksi. Epäilen, että sama edessä tälläkin kertaa, kun ei tunnu oma kierto lähtevän pelaamaan itsestään. Toivotaan kuitenkin ettei tarvitsisi lääkekuureihin mennä ja tulisikin ylläritärppi.
Ajatuksena on mennä rennosti nyt alussa (en varmaan kyllä siihen pysty :D ). Tsemppiä kaikille yritykseen :)
 
Tervetuloa @unelmienunelma :)

Pahoittelut sofffia29 :(

Argh, nää piinapäivät on kyllä niin piinaavia! Hoidot ja lääkkeet tuntuneet yllättävän helpoilta tähän asti, mutta onhan nää viimeiset päivät tuskaa. Ilman lugesteronia vuoto olisi alkanut eilen, tiputtelu jo aiemmin. Periaatteessa sellaista menkkakipua ollutkin jo tässä, eiköhän ole niin, että uusi kierto jopa käynnissä ja lääkkeet vain pitää vuodon pois. Tästä luin netistä, että on mahdollista. Ja tuntemukset kyllä viittaisi uuteen kiertoon. Toisaalta kuulee sitäkin, että raskausoireet voi olla samat, kuin kuukautisten aikaiset oireet. Että tiiäppä sit. Toivoa on, mutta luotto ei silti ole kovin kova onnistumiseen.
 
Tervetuloa @unelmienunelma

Pahoittelut sofffia29

Argh, nää piinapäivät on kyllä niin piinaavia! Hoidot ja lääkkeet tuntuneet yllättävän helpoilta tähän asti, mutta onhan nää viimeiset päivät tuskaa. Ilman lugesteronia vuoto olisi alkanut eilen, tiputtelu jo aiemmin. Periaatteessa sellaista menkkakipua ollutkin jo tässä, eiköhän ole niin, että uusi kierto jopa käynnissä ja lääkkeet vain pitää vuodon pois. Tästä luin netistä, että on mahdollista. Ja tuntemukset kyllä viittaisi uuteen kiertoon. Toisaalta kuulee sitäkin, että raskausoireet voi olla samat, kuin kuukautisten aikaiset oireet. Että tiiäppä sit. Toivoa on, mutta luotto ei silti ole kovin kova onnistumiseen.
I feel you...:poop:luulin jo et menee ihan sutjakkaasti, ja p*skan marjat :rolleyes: nyt tänään ollu vaan toooosi hitaat tunnit ja oottaa et millon se uus kierto käynnistyy, toki se plussa mahdollisuuskin on alkanu käydä mielessä...ja toi on kyl niin ärsyttävää kun pms ja raskaus oireet on niin lähellä toisiaan. Ihan epistä:(
Hyvä kuitenkin ettei siellä vuotoa näy, ja toivotaan ettei tuliskaan, tsemppihalit❤
Mulla menny tää ilta ihan maatessa, lämmöt nous päiväl jo 37.5 (aamul 37.1) ja taas ihan kipee olo, naama helottaa ja viluttaa et pakko olla vaa viltin alla mut toisaalta hikoiluttaa sit taas hetken päästä:oops:
En nyt kyl haluu kipeeks ku meillä ne reissutkin koht tulossa, en ala!
 
@Titi-Love mä oon syönyt ubikinonia ihan koko kierron.

Toivotaan @Iinanen, että muuttuisi vielä kuitenkin plussaksi, ja olisi vain ollut myöhäisempi kiinnittyminen, eikä siksi vielä näy. :)

@minttuni, @Enerisa3 ja @Alinna86, mäkin voin niin samaistua tähän piinailun tuskallisuuteen! Mullakin on jo lämmöt laskenut (ei ne edes kovin korkealle tällä kertaa nousseetkaan), ja vähän jo tuntuu, että vuoto voi alkaa minä hetkenä hyvänsä. Alkais sit edes pian se vuoto, niin pääsisi uuteen kiertoon, eikä tarvitsisi olla epätietoisuudessa. Toki pidän vielä peukut ja varpaat pystyssä, että meille kaikille pärähtäisi viikonloppuna 2 viivaa!
 
No nyt tulee monta viestiä, mutta lueskelin toisaalta ihmisten kokemuksia ja kyllä monilla ei ole ollut yhtään mitään oireita ennen plussaa. Kun tässä jo itse suree, että se sunnuntaina ollut tissikipu lähti pois jne.. että miksi ei vaan voisi odotella. Ja luottaa tulevaan, varmasti olisi parempi mieli! Joissain kierroissa tämä on onnistunutkin, mutta nyt tekee tiukkaa.
 
Tsemppiä kaikille!

Viimeisin kierto venähti 75 päivän pituiseksi.. Pari päivää pientä tiputtelua, joka nyt kääntymässä menkoiksi. Ajattelen, että tänään siis viimein taas ehkä kp 1! Nyt on kunnossa lisäravinteet, vitamiinit, ruoka ja liikunta. Digitaaliset ovistestit odottamassa epäselvää testiä..

Tässä kierrossa rinnat kipuili, oli todella huono olo, hetken tuntui että tää vois olla se kierto. Raskaustestiin ei mitään tullut näkyviin. Uutta kiertoa kohti yritän mennä nyt. Varasin ilmajoogatunnin viikonlopulle, syön siemennäkkäriä ja juustoja. Yritän tehdä juttuja joita ei raskaana voi tehdä :D
 
Tsemppiä kaikille!

Viimeisin kierto venähti 75 päivän pituiseksi.. Pari päivää pientä tiputtelua, joka nyt kääntymässä menkoiksi. Ajattelen, että tänään siis viimein taas ehkä kp 1! Nyt on kunnossa lisäravinteet, vitamiinit, ruoka ja liikunta. Digitaaliset ovistestit odottamassa epäselvää testiä..

Tässä kierrossa rinnat kipuili, oli todella huono olo, hetken tuntui että tää vois olla se kierto. Raskaustestiin ei mitään tullut näkyviin. Uutta kiertoa kohti yritän mennä nyt. Varasin ilmajoogatunnin viikonlopulle, syön siemennäkkäriä ja juustoja. Yritän tehdä juttuja joita ei raskaana voi tehdä
Pitkäksi venähti. Pahoittelut, jos olet kertonut ja en muista - mistä pitkät kierrot sinulla johtuvat, onko tietoa? Parempaa onnea tähän kiertoon :) Itsekin vuodon alettua syön huolella kaikkea, mitä ei raskaana ollessa suositella :D
 
Pitkäksi venähti. Pahoittelut, jos olet kertonut ja en muista - mistä pitkät kierrot sinulla johtuvat, onko tietoa? Parempaa onnea tähän kiertoon Itsekin vuodon alettua syön huolella kaikkea, mitä ei raskaana ollessa suositella
Kiitos! Pcos varmaan vaikuttaa kiertoon. Ei oo tarkemmin vielä tutkittu. Yritän saada painoa pois, niin kehtaisin mennä lääkäriin asiasta tarkemmin.
 
@Tiukuna toivon ihan täysillä että sun intuitio pitää paikkansa! ❤

Kaikille piinalilijoille hurjasti tsemppiä, kunpa tulis mahdollisimman monta plussaa ❤❤

Tuosta intuitiosta vielä kun olitte puhuneet, täällä kans hyvin vahvasti intuitioihminen :D oon tosi herkkä tuntemaan ensinnäkin ihmisten mielialoja ja jos jollain on joku huonosti tai ihan mitä tahansa, huomaan tosi herkästi kaikkea muissa ihmisissä itteni lisäksi. Oon kans aavistanut monet raskaudet (muiden ihmisten) ilman että mitään ulkoista merkkiä tai oiretta on näkynyt, vaan se on sellainen tunne.

Monesti kyllä käy myös niin, et en enää tunnista onko se mun intuitio joka puhuu vai mielikuvitus/halu uskoa niin, jos ymmärrätte mitä meinaan?

Tää on jotenkin hullua, kun mullahan oli kauan jo (reilusti ennen yrityksen aloittamista) sellainen tunne että syyskuussa tärppää. Vaikka tässä kierrossa heitin hanskat tiskiin jo silloin ku eka nega tuli niin silti takaraivossa tunsin että kyllä tää on nyt SE kierto.

Mun oli pakko uittaa liuskaa vielä ennen sänkyyn tuloa, ja aamusta on jo taas vahvistunut aika paljonkin.
 

Yhteistyössä