Toiveissa vauva 2021

Et ajattele hankalasti, hyvähän näitä on pohtia - testaamista, kertomista tai kertomatta jättämistä. Ehkä tuona aamuna viimeistään tiedät, miten olisi paras toimia

Vastaavassa tilanteessa saattaisin tehdä testin aamulla. Jos olisikin plussa, niin vetoaisik johonkin lääkkeeseen ehkä. Yleensä kyllä otan muutamankin loppukierrosta, koska luotto onnistumiseen lähellä nollaa. Alkuun en kyllä ottanut tippaakaan, mutta tässä kohtaa ei jaksa enää elää koko ajan niin, kuin olisi raskaana.
Yleensä minäkin elän kuin en olisi raskaana, kun ei tässä ole tullut syytä elää muutenkaan. No, onneksi tässä on vielä aikaa pohtia, miten tekee. :)
 
Onnea @Mäyh! Mahtavat viivat.

Tervetuloa uusille.

Työkaveri pyysi ensi viikon perjantaiksi heille istumaan iltaa. Se ois kp 28 dpo 12, kovin kiusallinen ajankohta. Aamulla voisi kyllä silloin testata ja jos ihme tapahtuu, vedota vaikka flunssaan, mutta jotenkin, en tiedä. Hän tietää kyllä yrityksestä, mutta ei ehkä kuitenkaan olisi heitä, joille haluaisin kertoa samoin tein.
Toki negan pääsisi sitten heti "nollaamaan". Ajattelenko mä vain liian hankalasti?
Kyllä mäkin testaisin tuossa kohtaa varmaa ja jos plussa niin migreeni, vatsatauti tai lääkekuuri tekosyyksi. Ja nimenomaa jos negatiivinen, nollauskännit:LOL:
 
Tervetuloa uusille ja jännäilijöille viivojen vahvistumista!

Omaa napaa.
Yöllä en saanut millään unen päästä kiinni ja meni oikeestaan koko yö vaan pyöries. Tänään ei oo juuri yhtään ollut alavatsatuntemuksia, mutta hyvin seesteinen ja rauhallinen olo. Päivällä tuli ihan fiilis, et joku ois tarrannut kiinni. Kotiin päin lähties sit kävelin semmosen 200m ylämäkeä ja pisti niin paljon hengästyttää, et pakko oli kuitenkin koukata kaupan kautta kotiin.


Eipä tuo jätä arvailujen varaan. Testinä normaaliherkkyyksinen PregCheck Tänään dpo 12.
Oi! Onnea ja tarrasukkia :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Mäyh
Hei, olen jo toiselle palstalle samasta asiasta laittanut, mutta laitan tännekin, niin jotenki mielen päällä nää raskautumisasiat et tuntuu et tuun hulluksi..

Eli meillä siis miehen kanssa syvästi toiveena ensimmäinen lapsi, vasta yk2 menossa, ensimmäisellä kerralla itkin vuolaasti kun ei tärpännyt, vaikka tiedän et helposti vois mennä vuosikin. Nyt jännätään kun perjantaina "pitäisi" alkaa menkat, jos ei ole tärpännyt. Yritän koko ajan päässäni toppuutella että voi olla että taas huti tulee, mutta se vauvakuume on niin kovana itsellä ja kovasti haluttaisiin pienokainen.. Mies on 32v ja minä 29v. Koen että täältä ehkä saa helpostusta kun voi näitä omia ajatuksiaan tänne laittaa. Onko täällä jollain vinkkejä miten sais pään rauhoittumaan koko tässä hommassa, vai onko aika ainoa mikä auttaa?

Hätähousuna tein tänään jo sellaisen varhais raskaustestin tänään, näytti negatiivista, eli ei siis ole raskautumista tapahtunut, kun eikös nuo varhaistestitkin ole aika paikkaansa pitäviä..? nyt siis vaan odotellaan menkkojen alkamista ja ens kuussa sitten yk3.. tässä nyt sulattelen tätä tietoa ja yritän jotenki ennakoivasti jo valmistautua tuleviin menkkoihin, pettymys kova jälleen. Jotenki tuntuu niin kurjalta kun oviksen aina varmistelee ja silloin kyl miehen kanssa aktiivisia jne, mut todella tuuripeliä taitaa tää olla.. Tsemppiä kaikille muillekin ketkä tällä polulla on!
Tervetuloa mukaan ja aaa että ku tunnistan itseni, haha! Meillä nyt aika lailla tasan vuosi yritystä takana ja yksi raskaus takana joka päätyi valitettavasti keskenmenoon viikolla 12..

Muistan alussa sen suuren pettymyksen kun menkat alkoi, ja tuli monena kertana itkut. Riippui kyllä myös paljon kierrosta, toisessa oli kova hinku testata kun taas toisessa ei. Jos kierron lopussa oli semmoinen olo, että tuntuu vuodon alku pahemmalta kuin nega, tein testin muutama pv ennen ku menkkojen pitäis alkaa :) Viime raskaudessa kävi just niin, että vuoto olisi tuntunu pahemmalta niin testasin ja oli yllättäen plussa :) Meillä oli siis muistaaksenu 6 kiertoa takana ennen plussaa.

En tiedä onko vinkkejä antaa, mutta tää foorumi on kultaa. Täynnä ihania ja kannustavia naisia joilta saa paljon vertaistukea ja vinkkejä ❤ Yritä elää mahdollisimman normaalia elämää, vaikka tiedän että se on hemmetin vaikeaa kun haluaa sen ensimmäisen lapsen niin paljon ja tekis mitä vaan että sais sen syliin ❤

Paljon tsemppiä ja plussatuulia!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Heips! Täällä yksi plussaa odottava❤ Itse olen 25v ja mies 28v ja yhteiseloa ei toki ole kauaa takana, mutta yhdessä päätettiin että esikoinen saa tulla jos on tullakseen koska kummatkin sitä tahtoo ja suhde tuntuu oikealta.❤Nyt ensimmäinen kerta ilman ehkäisyä takana ja ajoittui aikalailla ovulaation aikoihin, nyt jännätään muutama viikko tärppäsikö ekasta kerrasta.. Onko täällä muita, joilla tärpännyt heti ensimmäisellä kerralla ja löytyykö sellaisia jotka raskautunut suhteen alkumetreillä ja miten on mennyt? Hirvittää jo muiden ihmisten/läheisten kommentit asiasta jos plussataan..☹ Tällä hetkellä kp 17 menossa
 
@minttuni ja @Alinna86 mä jo täällä jännäilen teitä. Milloin teil on testipäivä? Tai menkat pitäis alkaa? Tai meinasitte testata?
Muistaakseni meillä kummallakin perjantaina testipäivä! Omalla kohdalla kyllä luulen, että vuoto alkaa piankin. Kaikki menkkoja edeltävät oireet päällä. Lämmöt laski tänään, tuntuu että tämä oli viimeinenkin merkki taas yhdestä epäonnistuneesta kierrosta :/
 
Muistaakseni meillä kummallakin perjantaina testipäivä! Omalla kohdalla kyllä luulen, että vuoto alkaa piankin. Kaikki menkkoja edeltävät oireet päällä. Lämmöt laski tänään, tuntuu että tämä oli viimeinenkin merkki taas yhdestä epäonnistuneesta kierrosta :/
Pidetään peukkuja josko lämmöistä huolimatta olisi vielä toivoa ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Toive23 ja minttuni
Viimeiset kaks yötä ollu tosi sekavia, oon heräillyt jatkuvasti outoon oloon, syke ollut korkeella ja ne pienet pätkät mitä oon nukkunut oon nähnyt ihan ihme unia. Toivottavasti tästä ei nyt ala se unettomuus mistä oon ennenkin kärsinyt. Välillä toki muutenkin on kausia kun yöt levottomampia. Nyt pitäis p*skan yön jäljiltä jaksaa aamuvuoroon :O

Olo on ihan hassu, mua huolettaa mutta samalla oon onnellinen ja toivon niin kovasti että viiva jatkais vahvistumista.
Onneksi meillä töissä maskit niin muut ei näe mun typerää itsekseen hymyilyä tänään :D muuten se maskin pitäminen ei sit ookaan mitään kivaa.
 
Heips! Täällä yksi plussaa odottava❤ Itse olen 25v ja mies 28v ja yhteiseloa ei toki ole kauaa takana, mutta yhdessä päätettiin että esikoinen saa tulla jos on tullakseen koska kummatkin sitä tahtoo ja suhde tuntuu oikealta.❤Nyt ensimmäinen kerta ilman ehkäisyä takana ja ajoittui aikalailla ovulaation aikoihin, nyt jännätään muutama viikko tärppäsikö ekasta kerrasta.. Onko täällä muita, joilla tärpännyt heti ensimmäisellä kerralla ja löytyykö sellaisia jotka raskautunut suhteen alkumetreillä ja miten on mennyt? Hirvittää jo muiden ihmisten/läheisten kommentit asiasta jos plussataan..☹ Tällä hetkellä kp 17 menossa
Muista ja muiden mielipiteistä viis, jokainen tässä maailmassa tallaa omalla tyylillään <3

En tiedä onko järkeä vastata, mutta vastaan kuitenkin. Olen suunnitellusti saanut lapsen suhteen alkumetreillä. Ja samaan suhteeseen vielä toisen lapsen heti perään. Mulla kävi niin huono tuuri, että mies olikin narsisti, joka selvisi jo vähän ennen esikoisen syntymää. Mutta se, että mulla kävi huono tuuri mies valinnassa ei tarkoita sitä, että sulle kävisi niin.
 
mallamaria
Heips! Täällä yksi plussaa odottava Itse olen 25v ja mies 28v ja yhteiseloa ei toki ole kauaa takana, mutta yhdessä päätettiin että esikoinen saa tulla jos on tullakseen koska kummatkin sitä tahtoo ja suhde tuntuu oikealta.Nyt ensimmäinen kerta ilman ehkäisyä takana ja ajoittui aikalailla ovulaation aikoihin, nyt jännätään muutama viikko tärppäsikö ekasta kerrasta.. Onko täällä muita, joilla tärpännyt heti ensimmäisellä kerralla ja löytyykö sellaisia jotka raskautunut suhteen alkumetreillä ja miten on mennyt? Hirvittää jo muiden ihmisten/läheisten kommentit asiasta jos plussataan.. Tällä hetkellä kp 17 menossa
Toki lapsen hankkiminen on iso päätös, mutta onko sillä nyt loppupeleissä väliä kauanko on ollut yhdessä? :) Yhtä lailla ne 15v yhdessä olleet parit voi erota lapsen myötä. Jossain lukikin että alkuhuumassa on hyväkin hankkia lapsi, niin parisuhde voi todennäköisesti paremmin vaikeat ajat! Tsemppiä ja toivotaan että tärppää! ❤

On. Kääk täällä ovis tuli 4 päivää etuajassa eli kp 10. Kyllä noi gelee royalet selkeesti vaikuttaa!
 
Heips! Täällä yksi plussaa odottava Itse olen 25v ja mies 28v ja yhteiseloa ei toki ole kauaa takana, mutta yhdessä päätettiin että esikoinen saa tulla jos on tullakseen koska kummatkin sitä tahtoo ja suhde tuntuu oikealta.Nyt ensimmäinen kerta ilman ehkäisyä takana ja ajoittui aikalailla ovulaation aikoihin, nyt jännätään muutama viikko tärppäsikö ekasta kerrasta.. Onko täällä muita, joilla tärpännyt heti ensimmäisellä kerralla ja löytyykö sellaisia jotka raskautunut suhteen alkumetreillä ja miten on mennyt? Hirvittää jo muiden ihmisten/läheisten kommentit asiasta jos plussataan.. Tällä hetkellä kp 17 menossa
Minä kerkisin tuntemaan mieheni 8kk, ennen kuin aloin esikoista odottamaan. Yhdessä asuimme 6kk, ennen tärppiä :) Kaikki meni hyvin ja yhteiseloa takana 7,5vuotta.
 
@Tiukuna Täällä samoin kuin @minttuni lämmöt laski, joten eiköhän se oo taas siinä... tuttua päänsärkyä kyllä ennen menkkoja ei vielä ole tullut. Tänään pitäisi alkaa menkat, testipäivä perjantaina.
Viime yönä nukuin tunnin pätkissä, heräsin vaan johonkin enkä saanut unta, liekö alitajunnassa stressaan testin tekoa jo ennakkoon...en haluisi tehdä ees testiä. Onneksi toisaalta se on perjantai, niin voi sit viikonlopun keräillä ittesä taas kasaan:(
Muoks. Täytyy vielä sanoa että ihanaa kun jaksat jännätä silti meidän puolesta :love: ❤
 
Heips! Täällä yksi plussaa odottava❤ Itse olen 25v ja mies 28v ja yhteiseloa ei toki ole kauaa takana, mutta yhdessä päätettiin että esikoinen saa tulla jos on tullakseen koska kummatkin sitä tahtoo ja suhde tuntuu oikealta.❤Nyt ensimmäinen kerta ilman ehkäisyä takana ja ajoittui aikalailla ovulaation aikoihin, nyt jännätään muutama viikko tärppäsikö ekasta kerrasta.. Onko täällä muita, joilla tärpännyt heti ensimmäisellä kerralla ja löytyykö sellaisia jotka raskautunut suhteen alkumetreillä ja miten on mennyt? Hirvittää jo muiden ihmisten/läheisten kommentit asiasta jos plussataan..☹ Tällä hetkellä kp 17 menossa

Hei! Me oltiin seurusteltu 8 kk kun nyt heiinäkuun lopussa sain ekasta kierrosta plussa. Nyt viikot 11+3 ja me valitettavasti erottiin kaksi viikkoa sitten. Ei kestänytkään suhde raskauden myllerryksiä,vaikka molemmat lasta haluttiin. Mies on vetöynynyt omaan asuntoonsa eikä halua jutella vaan omaa aikaa. Nyt olen koittanut sopeutua tilanteeseen yksin. Puhukaa raskaudesta, hormoonimuutoksista, ja mahdollisista peloista joita lapsen tulo varmasti molemmille aiheuttaa. Vaikka oma kokemus huono, niin teillä voi kaikki mennä hyvin ja tuleva raskaus vahvistaa teitä entisestään. Toivottavasti saatte plussan pian <3
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

23.09.2020 - Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

-Lounatuuli-...............kp 51/28-35
Kakkulapio..................kp 50/?
lulube..............................kp 45/29
Toive23...........................kp 43/28
Chai89............................kp 40/28-30
Heemilia........................kp 30/25
SannuB..........................kp 30/28
Mäyh................................kp 29/26-31
Huumis............................kp 28/28-30
Alinna86...........................kp 26/26
Hamsteri20..................kp 26/27-28
Persikka123...................kp 26/32
Mamtobe........................kp 24/26-28
Mysteerio.......................kp 24/30
minttuni...........................kp 24/25
Goodway.......................kp 23/25-28
Iinanen.............................kp 22/24
Sinisilmät........................kp 22/27-28
Krippis..............................kp 21/22-24
Nipsuneiti83.................kp 20/29
Haaveilija-31................kp 20/30
Eeva650.........................kp 19/28-42
Brunet82.......................kp 18/26-28
Meemuli..........................kp 18/30-32
Tiukuna..........................kp 17/30-33
Nobelius........................kp 17/25
Pandanen.....................kp 12/29-31
Titi-Love.........................kp 10/28-30
Kirjoh89..........................kp 7/28
Aniaj..................................kp 6/28
Mansikka3...................kp 6/28
Jjenn...............................kp 6/29-33
Hisulius...........................kp 3/32-35
Tuttelituu......................kp 2/26

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Minttuni.....................................dpo 12
Alinna86..................................dpo 12
Hamsteri20............................dpo 10
Iinanen......................................dpo 10
Goodway................................dpo 9
Nipsuneiti................................dpo 7
Eeva650...................................dpo 3
Tiukuna....................................dpo 2
nobelius....................................dpo 1
Meemuli....................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Mäyh onnea!!

Tervetuloa uusille!

Aikaisempaan aiheeseen kantaa ottaen, mitä muut ihmiset mieltä meidän kolmannesta lapsihaaveesta. Mun perhe tietää, sekä läheisimmät ystävät. Mun siskot eivät ymmärrä, miksi haluan lähteä siihen vaipparumbaan takaisin. Sanovat vain, että "itse en todellakaan jaksais", "sulla tytöt jo 4 ja 6v, kaikki niin helppoa, älä lähde enää siihen rumbaan". Harmittaa, kun puhuvat tuommoisia, koska eivät ymmärrä, että tä kolmas lapsi on mun todella suuri haave ja toive, jota odotan kuukausittain tapahtuvaksi, että näkisin ne kaksi viivaa siinä testissä. Onhan se "rumba" joo, mut rakastan sitä, hyvässä ja pahassa . Ystäviltä olen saanut vain positiivisia kommentteja, samoin omalta äidiltä.

Mulla menkat loppui aamusella, oli ihanan lyhyet. Tänään aloitetaan jo tallettelut.
On niin ihme että tuollasia kommentteja sanotaan, vaikka tietää että toisella on yritys menossa. Ei oo mittään syytä toisen toivetta vähätellä ja lannistaa! (Tai ehkä eri asia jos näkee että perheen voimavarat on jo ihan loppu, mutta tuskin kovin usein on tästä kyse.)
Mulla on suunnilleen samanikäiset lapset ja tosiaan pääsis elämässä ainakin hetken helpommalla jos ei tulis kolmatta. Mutta lapsi on niin paljon isompi asia kuin parin vuoden vaipparumba tai huonosti nukutut yöt.
Itse en ole kellekkään kertonut yrityksestä. Sisko on muutaman kerran vihjannut, että meidän elämä on helppoa kahden lapsen kanssa, että kannattaisi ehkä pitää tämä tilanne. Hänellä itsellään on enemmän lapsia, joten hänelle sallin nämä kommentit.
 
Mulla ei oo ikinä ollut vauvakuumetta, mutta aina se nyt on ollut kuitenkin ajatuksissa että joskus sitten oma lapsikin ois kiva. Elokuussa iski ihan yllättäen sellainen olo että sen aika on NYT, ihan kuin biologinen kello olis vaan päröhtänyt käyntiin ja päättänyt asian mun puolesta. Onneksi mies oli ihan messissä.

Heti kun sen päätöksen teki, niin tuntui että ei voi odottaa hetkeäkään. Ihan pakkomielteinen olo kun teki testejä ja googlaili oireita ja kaiken mahdollisen. Nyt on onneksi töissä kiirettä, niin ei kerkeä kokoajan miettiä asiaa. Toivottavasti teillä ja muillakin täällä tärppäisi mahdollisimman pian.
Mullakaan ei varsinaista vauvakuumetta ole ollut, vaan ajatellut että lapsia sit joskus ehkä myöhemmin.

Nyt yritystä vuoden verran takana ja joka kuukausi olen pettynyt kun raskaus ei ole alkanut. Tämä yritysaika on auttanut mua hahmottamaan paremmin että haluaisin lapsen.

Tänään piti aamulla tehdä testi, mutta enpäs sitä unisena muistanut. Noh, huomenna sitten!
 

Yhteistyössä