Toiveissa vauva 2021

On.
Aamulämpö 37.6, pari päivää ollu vähän semmonen tunne et tulisko kipeeksi vai ei.
Tänään dpo 10 (piti ihan listasta tarkistaa :X3: ) olisin jo normisti tikkua uittamassa mutta nyt ei kiinnosta pätkääkään..tää on kyllä niin erikoinen kierto näitten fiilisten suhteen:rolleyes:
Eilen oli monta tuntia alavatsa kipuja, lämmitin kauratyynyn ja pidin vatsalla enkä oikeestaan voinut muuta kuin olla makuuasennossa. Kävellessä vähän samanlaista tärinä kipua kuin oviksen aikaan. Yöllä sit kääntyessä repäisykipuja. Sit se närästys vaan jatkui ja mies on aika varmana et nyt tää on meidän kierto. Hyvähän se et toinen pitää toivoa yllä:D
Mutta tää alkanut yöhikoilu kertonee mulle vaan lähestyvistä menkoista. Keskusteltiin että ehkä yksi hoitokierto käydään ja sit tauko. Mulla ois syyslomaakin tulossa ni vois tehä ihan hyvää olla vaan:giggle:
Ens viikolla ja sitä seuraavalla ois parit mini reissut tiedossa,tekee varmasti ihan hyvää päästä muihin maisemiin hetkeksi❤
 
Voihan himputti taas, miten voi olla näin vaikeaa yrittää ymmärtää mitä kehossa tapahtuu! KP 48 menossa, odottelin menkkoja viikonloppuna, mutta ei. Loppuviikosta oli ihmeellisiä kipuja alavatsalla, jomotusta useana päivänä. Silloin ei käyny mielessä että saattaisi olla ovikseen liittyvää, vaikka vähän tuli valkovuotoakin. Ei kirkasta tosin ollut. Pe näytti raskaustesti negaa, ehkä voisi tehdä vielä uuden tässä menkkoja odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Eepinen
On.
Aamulämpö 37.6, pari päivää ollu vähän semmonen tunne et tulisko kipeeksi vai ei.
Tänään dpo 10 (piti ihan listasta tarkistaa ) olisin jo normisti tikkua uittamassa mutta nyt ei kiinnosta pätkääkään..tää on kyllä niin erikoinen kierto näitten fiilisten suhteen
Eilen oli monta tuntia alavatsa kipuja, lämmitin kauratyynyn ja pidin vatsalla enkä oikeestaan voinut muuta kuin olla makuuasennossa. Kävellessä vähän samanlaista tärinä kipua kuin oviksen aikaan. Yöllä sit kääntyessä repäisykipuja. Sit se närästys vaan jatkui ja mies on aika varmana et nyt tää on meidän kierto. Hyvähän se et toinen pitää toivoa yllä
Mutta tää alkanut yöhikoilu kertonee mulle vaan lähestyvistä menkoista. Keskusteltiin että ehkä yksi hoitokierto käydään ja sit tauko. Mulla ois syyslomaakin tulossa ni vois tehä ihan hyvää olla vaan
Ens viikolla ja sitä seuraavalla ois parit mini reissut tiedossa,tekee varmasti ihan hyvää päästä muihin maisemiin hetkeksi
Ei toi sun tilanne huonolta kuulosta ollenkaan! Mut toi kuulostaa nyt mulle erityisen kivalta että on tulossa juttuja jotka vie ajatuksia myös muihin asioihin! :)
 
Voihan himputti taas, miten voi olla näin vaikeaa yrittää ymmärtää mitä kehossa tapahtuu! KP 48 menossa, odottelin menkkoja viikonloppuna, mutta ei. Loppuviikosta oli ihmeellisiä kipuja alavatsalla, jomotusta useana päivänä. Silloin ei käyny mielessä että saattaisi olla ovikseen liittyvää, vaikka vähän tuli valkovuotoakin. Ei kirkasta tosin ollut. Pe näytti raskaustesti negaa, ehkä voisi tehdä vielä uuden tässä menkkoja odotellessa.
Toivottavasti plussa vielä yllättäisi ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja illusia_
@Kasikuus kiitos listan päivityksestä ja, onnea ja tarrasukkia vielä ❤

@Sabriiiina pahoittelut, ei tarttunut mukaan? :( Tsemppiä ❤

@Alinna86 minulla ilman lääkkeitä alkaisi tiputtelu jo tällä dpo 10 päivällä, huomenna hanat sitten aukeaisi. No nyt luget jatkuu pe asti. En jaksaisi tarkkailla oireita, mutta väkisinkin tulee mieleen. Eli täällä perus menkkoja edeltävät, päänsärkyä, yöhikoilua, rintojen arkuus hävinnyt, vähän nipistelee vatsalla. Kivut on tosin oikealla puolella, vaikka ovulaatio tapahtui vasemmalta. Eli mitä lie. Lugejen takia ei voi oikeen seurata alapään tilannetta, yleensä on kuivaa oviksen jälkeen ja menkkoja ennen vuoto lisääntyy. Mutta nyt koko ajan lääkkeestä kosteana paikat, niin ei voi siitäkään päätellä mitään. Meillä muuten kans enää yksi hoitokierto ja sitten taukoa ivf-jonossa olon ajan. Yksityisellä hoidot pitää lopettaa, ennenkuin voi siirtyä julkiselle jonoon.
 
Mulla ollu tänää munasarjoissa vuorotellen ihme tuikintaa, ihan kuin keltarauhanen tuikkis välillä, molemmin puolin. Kp8, joten varmaan munasarjat sielä kasvattelee munasoluja. Mut on kyllä jännä, viime kierrossa en oo pistänyt tällästä ylös jo täs vaiheessa.
Tein huvikseni vielä raskaustestin ja sofi oli täysin puhtaan valkoinen nega. Ovistestinkin samalla tein ja haaleeta näytti. Odotankin ovista vasta vlopulle tai ens viikon alkuun. Pelottaa jostain syystä hirveesti et jos tallettelut ei onnistuis jostain syystä. Ihme pelkoja. Kai sitä niin kovasti haluaa sen vauvan :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Vähän kuulumisia täältä.

Viime viikon tiistaina sain siis sektioarpiraskauteen ensimmäisen metotreksaattiannoksen. Torstaina hcg nousussa, samoin tänään. Ultrassa todettiin edelleen elävä ja hyvinvoiva viikkoja vastaava sikiö. Nyt keskiviikoksi aika leikkuriin, jossa lääkkeellä pysäytetään vauvan sydän ja pistetään suoraan kohtuun metotreksaattia. Pitkä taival edessä. En tiedä milloin pääsee taas yrittämään, jos yleensäkään enää pääsee. Tai uskaltaa. :(
 
Vähän kuulumisia täältä.

Viime viikon tiistaina sain siis sektioarpiraskauteen ensimmäisen metotreksaattiannoksen. Torstaina hcg nousussa, samoin tänään. Ultrassa todettiin edelleen elävä ja hyvinvoiva viikkoja vastaava sikiö. Nyt keskiviikoksi aika leikkuriin, jossa lääkkeellä pysäytetään vauvan sydän ja pistetään suoraan kohtuun metotreksaattia. Pitkä taival edessä. En tiedä milloin pääsee taas yrittämään, jos yleensäkään enää pääsee. Tai uskaltaa.
Hui kauhia:cry:
Sanattomaksi vetää...voimia ihan hirveesti :cry:❤
 
Voimia @Töppönen_ :(
Pohdit sitten rauhassa uutta yritystä myöhemmin, kaikki aikanaan ja on hyvä edetä asia kerrallaan

ON.
En ole tikutellut edelleenkään ovista ja on nyt tuntemuksien varassa tämä homma. Tänään kp15. Eilen tuntui jännää turvotusta alavatsassa, lenkillä ei tuntunut hyvältä ajatukselta juosta ja kävelin koko matkan. Eilen ja tänään on ollu selvästi venyvää valkovuotoa, nyt on selvästi kosteemmat paikat. Ja voi jestas, että seksi tuntuikin eilen taas hyvältä! ;)
Ollaan menty kp9 jälkeen vähintään joka toinen päivä seksiä taktiikalla, että tärppäis oikeeseen aikaan.
Huomenna tiistaina olettaisin, että dpo0, jos joku päivittää listaa.
Siitä se odottelu sitten vasta alkaakin. Jännää!
 
Inssi takana. Meni tosi hyvin. Molemmat follikkelit oli just puhkeamassa/puhjenneet eli todella optimaalinen tilanne näytti olevan. Limakalvokin oli hyvä 10,5mm. Terolutteja taas loppukiertoon. Testipäiväkin on jo kahden viikon päästä koska tilanne oli niin hyvä.

Puhuttu myös jatkosta ja sain toiveen pudottaa painoa ennen mahdollista ivfää. Mun kilot on mussa kyllä niin tiukkaa ettei ne millään meinaa lähteä, mut sain onneksi tältä lääkäriltä luvan nostaa tyroksiinia niin et pääsisin takaisin mulle optimaaliseen hoitotasapainoon et jos se painokin sit taas putoaisi.

Vaimolla oli tunne et tässä kierrossa tärppää. Kaikki on mennyt niin nappiin et toivon sitä kyl itsekin ♥
 
Inssi takana. Meni tosi hyvin. Molemmat follikkelit oli just puhkeamassa/puhjenneet eli todella optimaalinen tilanne näytti olevan. Limakalvokin oli hyvä 10,5mm. Terolutteja taas loppukiertoon. Testipäiväkin on jo kahden viikon päästä koska tilanne oli niin hyvä.

Puhuttu myös jatkosta ja sain toiveen pudottaa painoa ennen mahdollista ivfää. Mun kilot on mussa kyllä niin tiukkaa ettei ne millään meinaa lähteä, mut sain onneksi tältä lääkäriltä luvan nostaa tyroksiinia niin et pääsisin takaisin mulle optimaaliseen hoitotasapainoon et jos se painokin sit taas putoaisi.

Vaimolla oli tunne et tässä kierrossa tärppää. Kaikki on mennyt niin nappiin et toivon sitä kyl itsekin
Ihanaa :love:
 
Vähän kuulumisia täältä.

Viime viikon tiistaina sain siis sektioarpiraskauteen ensimmäisen metotreksaattiannoksen. Torstaina hcg nousussa, samoin tänään. Ultrassa todettiin edelleen elävä ja hyvinvoiva viikkoja vastaava sikiö. Nyt keskiviikoksi aika leikkuriin, jossa lääkkeellä pysäytetään vauvan sydän ja pistetään suoraan kohtuun metotreksaattia. Pitkä taival edessä. En tiedä milloin pääsee taas yrittämään, jos yleensäkään enää pääsee. Tai uskaltaa. :(
Voimia mahoton tulevaan koitokseen ja toipumiseen! ❤ On se uskomatonta miten voi huono säkä käydä näissäkin asioissa :(

Itsellä taustalla kolme sektiota joten vastaava tilanne voi olla mahdollinen itellekki, tosin en tiiä onko kohtuarvessa taskua ym. Toisessa raskaudessa kohtuarpi oli alkanut repeämään ja se huomattiin vasta sektiossa. Liian lyhyt aika raskauksien välillä todnäk sen aiheutti. Lapsilla 1v3kk ikäeroa. Nyt kolmas syntyi 9v viimesimmän sektion jälkeen eikä ongelmia ollu. Tosin leikattiin jo rv37+3 varan vuoksi.
 
Inssi takana. Meni tosi hyvin. Molemmat follikkelit oli just puhkeamassa/puhjenneet eli todella optimaalinen tilanne näytti olevan. Limakalvokin oli hyvä 10,5mm. Terolutteja taas loppukiertoon. Testipäiväkin on jo kahden viikon päästä koska tilanne oli niin hyvä.

Puhuttu myös jatkosta ja sain toiveen pudottaa painoa ennen mahdollista ivfää. Mun kilot on mussa kyllä niin tiukkaa ettei ne millään meinaa lähteä, mut sain onneksi tältä lääkäriltä luvan nostaa tyroksiinia niin et pääsisin takaisin mulle optimaaliseen hoitotasapainoon et jos se painokin sit taas putoaisi.

Vaimolla oli tunne et tässä kierrossa tärppää. Kaikki on mennyt niin nappiin et toivon sitä kyl itsekin
Kuulostaa kyllä niin hyvältä :) mustakin tuntuu kyllä että tää on teidän kierto :love:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Vehkis ja Tiukuna
Mä kyökkäilin ja oksensin tänään lavuaarin hajusta... Voi tosin johtua kai jotenkin flunssasta myös, mutta haluaisin tietysti kuvitella että enteilee muuta.. testit edelleen puhdasta negaa. Ke-to pitäisi alkaa menkat.
Täälläkin pahoinvointia aaltoillen, mutta usein ovulaation aikaan ja loppukierron aikana on. Eipä näistä ota selvää, kaikki oireet voi liittyä menkkojen lähestymiseen, raskauteen tai vaikkapa flunssaan. Tsemppiä sinnekin piinailuun!
 

Yhteistyössä