Toiveissa vauva 2021

Mä kaipaisi nyt vähän apua. Mun testit yllätti mut vähän oudolla tavalla. Yleensä siis käytän pelkkää digiä, mut nyt Digi -testejä on niin vähän jäljellä et oon käyttänyt PC:tä rinnalla. Tota miks PC näyttäisi jo melkolailla plussaa, mut Digi ei? Onko tuo nyt plussa vai ei? Toki siis testaan illalla viel ja huomisaamun lämmöistä sit kans näkee jos hymynaama ei siihen mennessä ole tullut. Haluaisin elätellä vielä toivoa et ei olis plus tuo PC kun se testiviiva on hieman vaaleampi kuin kontrolli. Yleensä siis digin mukaan tulkitsen plussan mut pelkään et se menee ohi kun ei se näy ku muutaman tunnin testissä se +.

 
  • Tykkää
Reactions: Kissanminttu5
On kyllä turhauttavaa kun toiset ihmiset kommentoivat lapsilukua negatiiviseen sävyyn. Mekin olemme siitä osamme saaneet, mutta ollaan todettu, että elämme omaa elämäämme, ja teemme siitä sellaisen kuin itse haluamme. ❤ No, eipä se niin helposti käynytkään. Tämän surun jälkeen olen kyllä varma, ettei enää kuulu negatiivisia kommentteja, jos vielä lapsi saadaan.

Muistan kun ekaa kertaa mummoni uteli lapsihaaveista, kun olin juuri saanut keskenmenon. Silloin tuntui pahalta, vaikka tiesikin, ettei toinen voinut arvata miten asia oli. Kahden lapsen jälkeen onnittelut raskausuutisen jälkeen alkoivat vähentyä, ja jotkut vieraammat ihmiset myös kommentoivat ikävästi. Noh, eipä se ole muiden asia, montako murua meillä on. ❤
 
@Earhart Kyllä se vahvemmalta näyttää :) Toivotaan vielä vahvistumista ja varovaiset onnittelut ❤

@Nokare Uskoisin, että juurikin tuo kaikki vaikuttaa mitä @minttuni sanoi. Ja no, koska pc ei ole nykyään enää niin kovin hyvä, niin en huolestuisi ❤

@Tiukuna en osaa kyllä neuvoa tuon pc:n ovistestin kanssa, koska en ole sitä koskaan käyttänyt. Nyt vaan peukut pystyssä, että se ei vielä olisi plussa :giggle:

Testaamisen himo on kyllä suuri, kun on nähnyt sitä vahvistumista, vaikka onkin tehnyt nyt testejä paaaaaljon vähemmän, kuin edellisellä kerralla ;) No en uita r-testiä hetkeen, mutta koska kaapista löytyi 1 ovistesti, niin halusin nähdä kuinka se oikeasti käyttäytyy, kun on raskaana ja voisin sanoa, että wautsi wau :ROFLMAO: eli tässä muillekin, että kyllä se varmaan r-testinä osittain menis:sneaky:
 
Aamulla tein heti ensitöikseni uuden testin, toissapäivänä siis ensimmäinen plussaan viittaava testi tehty.
Mun mielestä viiva on pelottavan haalea, mutta vertailukohtiahan ei mulla ole kun tämähän on nyt eka (mahdollinen) raskaus. En jotenkin osaa sanoa, et onko tämä vahvistunut sillä lailla kun pitäis.
Ylempi (dpo 11) siis tehty päiväpissasta ja alempi heti dpo 13 aamusta.
Tässä sekoittaa myös kivasti se, että oviatesti näytti positiivista kaksi päivää, eli hedelmöittyminen on kai voinut tapahtua päivää myöhemmin ja testit olisikin tehty dpo 10 ja 12, jos näin olisi käynyt.
Ajatuksia?
Vahvistuu onnea ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Earhart
@Nokare Älä panikoidu! ♥ Laitan tähän kuvan mun pc-testeistä. Kuvasta ei ehkä välity niin tehokkaasti, mutta dpo 12 viiva oli haaleampi kuin dpo 11. Siksi teinkin illalla uuden, joka olikin sitten reippaasti vahvempi. Myös dpo 14 viiva oli ehkä haaleampi kuin edellisenä päivänä, mutta sitten taas dpo 17 reippaasti vahvistunut. Ja digissä viikot on kasvaneet ja muut testit antaneet vahvaa viivaa. Eli eiköhän se riipu tosi paljon virtsan vahvuudesta ja ehkä jopa siitä yhdestä yksittäisestä liuskasta miten vahvan antaa :)

 
Mä kaipaisi nyt vähän apua. Mun testit yllätti mut vähän oudolla tavalla. Yleensä siis käytän pelkkää digiä, mut nyt Digi -testejä on niin vähän jäljellä et oon käyttänyt PC:tä rinnalla. Tota miks PC näyttäisi jo melkolailla plussaa, mut Digi ei? Onko tuo nyt plussa vai ei? Toki siis testaan illalla viel ja huomisaamun lämmöistä sit kans näkee jos hymynaama ei siihen mennessä ole tullut. Haluaisin elätellä vielä toivoa et ei olis plus tuo PC kun se testiviiva on hieman vaaleampi kuin kontrolli. Yleensä siis digin mukaan tulkitsen plussan mut pelkään et se menee ohi kun ei se näy ku muutaman tunnin testissä se +.
Digin sisäisillä viivoilla ei merkitystä, viimesin ovis + digillä niin viivat oli hailakat mut hymynaama tuli. luotan digiin :)
 
Digin sisäisillä viivoilla ei merkitystä, viimesin ovis + digillä niin viivat oli hailakat mut hymynaama tuli. luotan digiin
Joo mun Digi oli siis nega ja oon niitä tehnyt ennen niin plussa on aina paljon tummempi digillä, kun tuo nyt tullut tikku. En vaa oo ennen nähnyt liuskatestiä noin tummana ku ilman tuota ovulaatioinduktiota letrozolilla mulla jää nuo liuskat hyvin blankoiksi,vaikka ovis olosikin, nii siksi en tiedä pitäisikö ajatella et tuo olisi jo plussa tuo liuska. Digin luotan kyl yleensä :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Meni syteen tai saveen, niin luottavainen fiilis on toistaiseksi! Minut voisi siirtää plussanneisiin, eli tiedothan oli Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)

Vaikka on menossa vasta 4+2, niin kyllä olo on erilainen kuin aiemmin. Ei kyllä yhtään raskaana oleva olo vieläkään, mutta ehkäpä siihen muutos tulee, jos viikoissa päästään eteenpäin tällä kerta paremmalla onnella :) Tästä väsymyksestä en kyllä tykkää yhtään. Kauhulla jo odotan, että viikon päästä pitäisi jaksaa töihin :eek:
Kävelevä haamu päivästä toiseen :(:cautious:

Muoks! Jään seurailemaan tänne vähän hiljaisempana taustalle ❤ Pidän peukut pystyssä jokaiselle ja toivotan paljon plussatuulia ❤
 
Viimeksi muokattu:
Nyt voi jo ehkä vähän kuvitella et se ovis + on tulossa vasta tänään. Tuo Digi on muuten edelleen nega. Molemmat on tummemmat kun eilen. Kauhea stressi ollut tästä mut siis mun kropalle tää on normaalia pidempi aika niistä ultran luvuista plussan ja koska viime kierrossa en päässyt tikuttaa ovista sen ovitrellen takia nii en viel tiennyt et ovulaatioinduktio tuo mulle oikeasti viivat noihin testeihin. Mulla siis ihan mennyt PCtkin ennen tätä semmoisilla hyvin vaaleilla (ei yhtä vahvoilla) viivoilla ja viiva näkynyt vain oviksen aikaan. Niin voitte kuvitella hämmennykseni kun melkein plussaa näytti jo eilen.

Edit. Ja siis PC testiviiva on livenä jopa tummempi kun tuo kontrolliviiva niin nyt. Valo tuossa kuvassa vaan saa ne näyttää eri vahvuisille.

 
Omaa napaa.. taas samanlainen aamu kuin eilen; sängyssä jo tuntui siltä että vuoto alkaa mutta ei muuta kuin valkkaria. Menkkajomotusta jonkin verran. Nännit edelleen vaihtelevan arat, ja oikean rinnan sisälle tullut joku kova ”klöntti” joka on hieman arka. Vasen rinta on samanlainen tyhjä säkki kuin aina :D
Kutkuttais testata vielä tänään, mutta toisaalta fiilis että ei kannata, en halua pettymystä. Ehkä huomenna tai tiistaina..?
Flunssa edelleen päällä mutta näyttää onneksi jo häipymisen merkkejä.
 
Mä en tajua miten en oo ennen tajunnut alkaa syömään tuota myo-inositolia, kun sehän auttaa serotoniinin tuotannossa, ja mulla kun on paniikkihäiriö ollut yli 20vuotta. Oon syöny kohta viikon sitä ja mun olo on ihan sairaan hyvä. Energiaa tuntuu olevan pääkopassa ihan eritavalla. Ei oo enää epätodellisuuden tunnetta tai muutenkaan aivosumua. Jännä olo.
Toivottavasti tämä nyt sit auttas muutenkin :love:
 
Nyt voi jo ehkä vähän kuvitella et se ovis + on tulossa vasta tänään. Tuo Digi on muuten edelleen nega. Molemmat on tummemmat kun eilen. Kauhea stressi ollut tästä mut siis mun kropalle tää on normaalia pidempi aika niistä ultran luvuista plussan ja koska viime kierrossa en päässyt tikuttaa ovista sen ovitrellen takia nii en viel tiennyt et ovulaatioinduktio tuo mulle oikeasti viivat noihin testeihin. Mulla siis ihan mennyt PCtkin ennen tätä semmoisilla hyvin vaaleilla (ei yhtä vahvoilla) viivoilla ja viiva näkynyt vain oviksen aikaan. Niin voitte kuvitella hämmennykseni kun melkein plussaa näytti jo eilen.

Edit. Ja siis PC testiviiva on livenä jopa tummempi kun tuo kontrolliviiva niin nyt. Valo tuossa kuvassa vaan saa ne näyttää eri vahvuisille.
Ei ihan vieläkään plussa, mut sehän on vaan hyvä? Mikä kp menossa nyt?
Tässä mun testit :giggle:
Mitä oon oppinu noista pc testeistä niin plussa on sillon kun se toka viiva ilmestyy heti dippauksesta ja on 5min kuluttua tummempi ku toinen, kuivuneena ihan liila jopa. Mulla alin plussa.
[url=https://aijaa.com/Cvd0wB][/URL]
 
  • Tykkää
Reactions: chili_ ja minttuni
Mä en tajua miten en oo ennen tajunnut alkaa syömään tuota myo-inositolia, kun sehän auttaa serotoniinin tuotannossa, ja mulla kun on paniikkihäiriö ollut yli 20vuotta. Oon syöny kohta viikon sitä ja mun olo on ihan sairaan hyvä. Energiaa tuntuu olevan pääkopassa ihan eritavalla. Ei oo enää epätodellisuuden tunnetta tai muutenkaan aivosumua. Jännä olo.
Toivottavasti tämä nyt sit auttas muutenkin
Mulla myös paniikkihäiriö, ja vaikka pariin-kolmeen vuoteen ei oo ollut pahaa kautta, niin varsinkin näin syksyn tullen tunnistan niitä oloja itessäni ja pelkään usein että ”se” taas alkaa. Söin itse yhden purkin Solgarin (ei myo) inositolia ja ihan kuin olisin kans huomannut siitä pientä apua. Kuulostaa hyvältä sun saamat hyödyt myo-inositolista :love:
 
Onnea plussanneet:love:

On.
Tulikin extempore lähtö eilen kavereille ja tais mennä pullollinen sitä viiniä ja muistaakseni join vielä pari siideriäkin, huh, olossa kyllä huomaa:D Ihan hirvee närästys valvotti yöllä, varmaa viinin vika:D Mut olipahan hauskaa:giggle:
Ke. Pitäs alkaa menkat, flo ennustaa vasta pe. Varmaan siksi kun viime kierto venyi kemiallisen takia. Tai no näillä hormoneilla saattaa venyä muutenkin.
Toivon et alkais sit niin ei tarvis testata negaa pe. Sen näkeminen on niin paljon pahempaa kuin menkat:(
 
Viimeksi muokattu:
Ei ihan vieläkään plussa, mut sehän on vaan hyvä? Mikä kp menossa nyt?
Tässä mun testit
Mitä oon oppinu noista pc testeistä niin plussa on sillon kun se toka viiva ilmestyy heti dippauksesta ja on 5min kuluttua tummempi ku toinen, kuivuneena ihan liila jopa. Mulla alin plussa.
[url=https://aijaa.com/Cvd0wB][/URL]
Kp14 taitaa olla. Mulla on nyt testatessa tummimmat viivat ollut aina iltapäivällä, joten veikkaisin et plussa saattaisi tulla viel tänään. Pitää testata ainakin. Inssi on kuitenkin varattu huomiselle. Limat on ainakin jotain ihan superoviksen luokkaa. Vaikka mulla yleensäkin on tosi selvät limat nii nyt on joku extra "limailu" menossa. Vitsi mulla on niin hyvä fiilis tästä kierrosta ollut jo menkoista lähtien ja ultrassakin oli niin extrahyvä tilanne silloin torstaina :love: jospa se tietäisi hyvää
 

Yhteistyössä