Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

17.09.2020 - TORSTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

-Lounatuuli-...............kp 45/28-35
Kakkulapio..................kp 44/?
lulube..............................kp 39/29
Toive23...........................kp 37/28
Chai89............................kp 34/28-30
Aniaj..................................kp 31/28
Mansikka3...................kp 28/34
Sabriiiina.......................kp 28/27-31
Nokare..........................kp 27/27-29
Jjenn...............................kp 25/29-33
Heemilia........................kp 24/25
SannuB..........................kp 24/28
Mäyh................................kp 23/26-31
Huumis............................kp 22/28-30
Alinna86...........................kp 20/26
Hamsteri20..................kp 20/27-28
Persikka123...................kp 20/32
Mamtobe........................kp 18/26-28
Mysteerio.......................kp 18/30
minttuni...........................kp 18/25
Goodway.......................kp 17/25-28
Iinanen.............................kp 16/24
Sinisilmät........................kp 16/27-28
Krippis..............................kp 15/22-24
Nipsuneiti83.................kp 14/29
Haaveilija-31................kp 14/30
Eeva650.........................kp 13/28-42
Brunet82.......................kp 12/26-28
Tiukuna..........................kp 11/30-33
Pandanen.....................kp 6/29-31
Kirjoh89..........................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Aniaj...........................................dpo 13
Mansikka3............................dpo 12
Sabriiiina.............................dpo 11 / pp 6
Kansallisrotta.....................dpo 11
Tuttelituu.................................dpo 11
Minttuni.....................................dpo 6
Alinna86..................................dpo 6
Hamsteri20............................dpo 4
Iinanen......................................dpo 4
Goodway................................dpo 3
Nipsuneiti................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Mäkin varmaan pitäisin vaikka saikkupäivän, jos ei muuten töistä vapaa onnistuisi.

Täällä uudellamaalla on vasta nyt iltapäivällä ollut tuota tuulta. Toistaiseksi on sähköt vilkkunu pari kertaa, muttei mitään muuta. Tavarat on paikoillaan jne. Ei vissiin kauheella voimalla tänne iskenytkään.

Täällä tallettelut meni nyt dpo -1 ja +1. Mies täyttää kohta 40v ni ajattelin ettei sen siittiövarasto kerkee päivässä kypsyä :D
 
Minä tosiaan viime viikolla järjestin vapaaksi, vaikka olis pitänyt olla toisella paikkakunnalla. Vauvaprojekti on ykkönen tällä hetkellä! Tsemppiä pohdintoihin, mihin päädyttekään, niin se on varmasti hyvä päätös
Mulla se ei siis oo todellisuudessa mitenkään mahdollista ku työpari on lomalla nii mä joudun pitää yksin muutenkin kaiken huomisen ohjelman. Meidän harjoittelijakin on kipeänä eli en voi pyytää häntäkään "tuuraamaan". Muuten kyl menee ykköseksi mut tää on vaa aika mahdoton tilanne. On huomenna niin poikkeuksellinen päivä töissä muutenkin et en nyt vaan voi tän takia pistää koko paikkaa kiinni ja perua kaikkia vierailijoita jne. :(
 
Möhh. Mulla ei vieläkään hanat auki..viides päivä jo tiputtelua. Siteeseen ei jää mitään, mut pyyhkissä kyllä. Alkaa tämä tiputtelu viemaan hermot..Soitin neuvolaan ja siellä ystävällinen terveydenhoitaja sanoi, että keltarauhashormoni kuuri vois olla paikallaan. Saan siis sen kokeiluun ensi viikolla. Hui, ihan uus juttu mulle..kertokaa ihmeessä siitä kaiken minkä tiedätte, vaikka onhan siitä paljon puhuttu. En tiedä vielä minkä merkkinen/mitä/missä, mut ens tiistaina soittaa, että miten sitä otetaan yms.
Onko sulla tuo tiputtelu ollut ihan kirkasta verta vai ruskeaa tuhrua? Ja onko päivittäin tullut koko päivän?
Kysyn kun itsellä ihan ihme tuhru tuli sillon dbo10 aamulla ja illalla ihan vähän kirkasta verta juurikin pyyhittäessä ja päivällä ei mitään. Dbo11 ei mitään ja nyt dbo12 ihan hitusen ruskeaa tuhrua aamulla ja taas päivällä ei mitään. Raskaustestin tein tämä aamuna jonka herkkyys 20 ja oli ihan puhdas nega. Odottelen nyt et hanat kunnolla aukeis ellei sitten olis ihme ja kiinnittyminen myöhäinen jolloin myös testissä näkyisi myöhemmin. Eihän tuo testikään ollut mikään kaikkein herkin.
 
Onko sulla tuo tiputtelu ollut ihan kirkasta verta vai ruskeaa tuhrua? Ja onko päivittäin tullut koko päivän?
Kysyn kun itsellä ihan ihme tuhru tuli sillon dbo10 aamulla ja illalla ihan vähän kirkasta verta juurikin pyyhittäessä ja päivällä ei mitään. Dbo11 ei mitään ja nyt dbo12 ihan hitusen ruskeaa tuhrua aamulla ja taas päivällä ei mitään. Raskaustestin tein tämä aamuna jonka herkkyys 20 ja oli ihan puhdas nega. Odottelen nyt et hanat kunnolla aukeis ellei sitten olis ihme ja kiinnittyminen myöhäinen jolloin myös testissä näkyisi myöhemmin. Eihän tuo testikään ollut mikään kaikkein herkin.
Alkoi sillon dpo9 pienellä hailakalla limaverellä, sit dpo10 vähän taas limaa ja hailakka punertavaa väriä, dpo11 ja 12 oli jo punaista, vaikka tosi vähäistä. Tänään sitten tuli jo paljon enemmän aamulla ja ihan punaista/muutama pieni hyytymä. Nyt taas rauhoittunut. Verta tulee, mutta ei jää siteeseen. Ruskeaa tuhrua ei ollut kuin ihan vähän dpo10.
Mulla kun kuukautiset on, ni kyllä mä aina sen 2 pv vuodan ihan kunnolla. Sitä ei ole vielä näkynyt.
 
Alkoi sillon dpo9 pienellä hailakalla limaverellä, sit dpo10 vähän taas limaa ja hailakka punertavaa väriä, dpo11 ja 12 oli jo punaista, vaikka tosi vähäistä. Tänään sitten tuli jo paljon enemmän aamulla ja ihan punaista/muutama pieni hyytymä. Nyt taas rauhoittunut. Verta tulee, mutta ei jää siteeseen. Ruskeaa tuhrua ei ollut kuin ihan vähän dpo10.
Mulla kun kuukautiset on, ni kyllä mä aina sen 2 pv vuodan ihan kunnolla. Sitä ei ole vielä näkynyt.
Mä kans vuodan sen 2 päivää ihan kunnolla ja kolmantena jo alkaa rauhoittua ja aina ei edes neljäntenä päivänä enää vuoda. Eli menkat n. 3-4 päivää. Ja muutamaa päivää ennen menkkoja valkovuoto saattaa olla hailakanpunaista mutta ei koskaan tälleen et olis ihan kirkasta vertakin hiukan ollu. Mut tuntuu et kroppa alkaa jotenki jarruttaa kun niin toivoo et menkat ei alkas tai sit et alkas jo kunnolla. Kroppa jotenki kauheessa stressitilassa ja menee ihan sekasin :/
 
Mä kans vuodan sen 2 päivää ihan kunnolla ja kolmantena jo alkaa rauhoittua ja aina ei edes neljäntenä päivänä enää vuoda. Eli menkat n. 3-4 päivää. Ja muutamaa päivää ennen menkkoja valkovuoto saattaa olla hailakanpunaista mutta ei koskaan tälleen et olis ihan kirkasta vertakin hiukan ollu. Mut tuntuu et kroppa alkaa jotenki jarruttaa kun niin toivoo et menkat ei alkas tai sit et alkas jo kunnolla. Kroppa jotenki kauheessa stressitilassa ja menee ihan sekasin :/
Tätä mäkin meinaan..stressi..se pirulainen :/
Tosin mulla tuo stressi nyt jo hälvennyt, kun testi oli eilen täysin nega eikä tiistaisesta haamusta tietoakaan.
 
Olen todella pahoillani puolestasi. Voimia!

Ja Eepinen, ootko tehnyt testin? Miten mä en nyt muista mitään. :/
En oo tehnyt. Mä oon päättänyt, että teen vasta kun menkat on myöhässä. Tiedän, että se pettymys on pienempi kun vaan vuoto alkaa kuin, että tekisi testin, joka on nega tai tuli haamu ja sitten silti alkais vuoto. Eli ens viikolla teen, jos siltä näyttää.
 
Mä en kyllä voi vieläkään uskoa, että tuo testi näyttää kahta viivaa :unsure:
Jotenkin se, että puuttuu se pahoinvointi, ni tää ei oikein mee mun tajuntaan :ROFLMAO:
Oikeaan rintaan on alkanut ilmestyy pieni kipeä patti, eli kyllä jotain tapahtuu :D No siihen oireet jääkin kaamean väsymyksen lisäksi. Pitäis ehkä olla onnellinen ja toki oonkin, mutta onnellinen, että ei tartte halata pönttöä vielä :X3:
 
mallamaria
Ihanaa kun niin moni on plussannut, peukut pystyssä teille!

Mulla on kp 4 tänään ja poikkeuksellisesti menkkajomotus vaan jatkuu. Normaalisti mulla on aina vaan kaks ekaa päivää kivut, sit ne lähtee mutta vuoto jatkuu vielä muutaman päivän. Nyt on edelleen jomotusta, ei kovin voimakasta mutta on kuitenkin. Aloitin kp 1 ne gelee royale -kapselit, voiskohan niillä olla jotain osuutta asiaan? En tosin tiedä miten ja mitä merkitystä tällä on, mutta kummasti sitä tarkkailee ihan eri tavalla kierron jokaista vaihetta mitä ennen. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
@Töppönen_ olen niin pahoillani, en voi uskoa miten huono tuuri voi elämässä kohdata välillä :( Paljon voimia nyt ja toivon todella, että teidän ei tarvitse odotella kauaa uutta plussaa <3 Paljon sydämiä keskenmenon saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille.

En tiedä olenko itse ees henkisesti yhtään valmis vielä lähtemään tähän piinaan mukaan, hhuhhui. Mut se on nyt järjellä ajateltu, että kolmatta yritetään nyt heti perään tai sitten se varmaan jää vain haaveeksi. Eli jotenkin kauhean ristiriitaiset fiilikset, mitä jos ei tärppää millään? Mitä jos tärppääkin nopeaa ja pää ei pysy mukana? Äh pitäisikö taas yrittää luottaa, että elämä kantaa.

Mut hei oli mulla kysymyskin!! Lokakuussa siis alkaa yk.1, voisin varautua jo hankkimalla testiarsenaalia. Mitkäs on parhaaksi todetut ovis- ja raskaustestit tällä hetkellä?? Pregcheck oli ennen oma luottomerkki, mut oon täältä nyt ymmärtänyt, ettei oiskaan niin hyvä :unsure:
 
Halaus surun kohdanneille! <3

Ne jotka taas saanu tuplaviivat, niin voih! Saispa itekki..
Jos sain ovisplussan.viime la niin onko nyt niinku mikä dpo?
Mitäön tunnistettavia ovistuntemuksia ei ollu, enkä oo sitä siis koskaan tiedostanu tapahtuneeksi. En.kai oo koskaan kuunnellu kehoa tarpeeksi.
Tein tännää myös rtestin koska oli tylsää. Toki se oli negatiivinen. Mitäpä muutakaan.
Päivät matelee toden totta vaikkakaan mittää odotuksia ei ole. En usko lainkaan tärppiin nytkään niinku en viime kierrossakaan.
Kuopustaki tehtii toenteolla n.vuosi.
Onneksi on melko runsas testivarasto kuitenkin kaapissa niin voi tylsyyksissään uitella niitä vaikka päivittäin :)

Tsemppiä meille!

Ps. Melkee kaikki hymiöt tippuu aina kyydistä ja alan vissii ollee vanha ku en nää kirjottaa täälä makkarissa pimeässä ku nukutan lasta nii tulleepi nuita kirjotushäröjä tuonne :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89

Yhteistyössä