Toiveissa vauva 2021

Iiks, siitä ne piinapäivät alkaa sitten! Punkku voi olla ihan ok. Meillä on pistetty kiinnityspiikki, eli ennen keräystä pistetty irrotuspiikki (kuullostaapa nyt hassulta) tukemaan kiinnitystä. Mulla on ollu ovitrelle tai gonapeptyl. Gona on siitä hyvä kun en millään malta odottaa ikinä testipäivään, aloitan hyvinki ajoissa ja ovitrelle antaa sitä plussaa jonkun matkaa yleensä ja gona ei.
Ovitrellea olen tässä kierrossa pistänyt jo useampaan kertaan. Tällä kertaa kokeillaan sellaista, että laitoin jo yhden naksun kahtena päivänä ennen ovulaatiota. Ovulaatio tehtiin sen jälkeen myös Ovitrellella. Nyt jatketaan sit kolmen päivän välein Ovitrellea tukena yhden naksun verran. Gonapeptyliä pistin IVF:ssä, mut en muissa kierroissa ole pistänyt sitä. Ilmeisesti meidän klinikalla suosivat tuota ovitrellea kun ei gonapeptyliä olla ehdoteltu.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
Ovitrellea olen tässä kierrossa pistänyt jo useampaan kertaan. Tällä kertaa kokeillaan sellaista, että laitoin jo yhden naksun kahtena päivänä ennen ovulaatiota. Ovulaatio tehtiin sen jälkeen myös Ovitrellella. Nyt jatketaan sit kolmen päivän välein Ovitrellea tukena yhden naksun verran. Gonapeptyliä pistin IVF:ssä, mut en muissa kierroissa ole pistänyt sitä. Ilmeisesti meidän klinikalla suosivat tuota ovitrellea kun ei gonapeptyliä olla ehdoteltu.
Ahaa okei! Anteeks en muista ahkerasta lukemisesta huolimatta teidän hoitopolkua.. mulla on tehty siirrot luonnolliseen kiertoon,luget ollu tietty tukena. Nyt en tiedä sitten kun seuraavista menkoista lähdetään mikä tilanne on, ovuloin kyllä ja kierto tasanen, mutta että mikä kohdun limakalvon tilanne on ym. Synnytyksestä tosiaan 9kk. Yksityisellä meille suositeltiin tuota kiinnityspiikkiä, julkiselle kun siirryttiin niin sen sai pyytämällä.
 
Hei miten oot bongannu ton oviksen, että onko se varmasti ollu tollon ku oot alunperin laskenu? Rupee sun dpo huiteleen jo niin pitkällä, että mikä on tilanne?
Tää oli tosiaan eka kiero kuparikierukan poiston jälkeen, ja ajateltiin että annetaan vauvan tulla jos on tullakseen. Tuon ovulaation bongasin vaan flon kalenterista, eli täysin oletuksen perusteella. Ei ollu mitään tuntemuksia tai ilmoja oletetun ovulaation aikaan.
Testasin negan 28/28, 32/28. Tänään ajattelin että teen vielä yhden testin ja sitten uskon, että kierrossa on häikkää ja venyy vain jostain tuntemattomasta syystä.
Sitten tuli tällainen tuloso_O

https://aijaa.com/vNfH0s
 
Näin viime yönä unta. Tosi vahvan tuntuista unta plussamaisesta :D en tiedä mikä sen toi mieleeni. Nyt alkukierto on mennyt todella hyvin niin muissa ajatusmaailmoissa, niin mikään iltapohdinta ei sitä ainakaan "aiheuttanut". Mut hauskana osuutena.. tän unen takia mulle iski vainoharhainen ajatus oli pakko testata ovista. Huom!! Kp7 oikeasti halusin vain nähdä viivan vahvuuden et voisin veikata kuin paljon ne syödyt letrot on jo aikaistanut mun kiertoa (ilman letroja viime kierrot ovis ollut kp18-21).

Oon malttamaton odottaa tiistain ultraa. Tikusta ei voinut tietenkään kovin pitkälle päätellä, mut oon "limoissa" noin viikon edellä normaalia. :D mul tulee aina n. Viikko ennen ovista yleensä semmoista vetistä valkovuotoa. Vähän niinku ovislimaa, mut ei limaista. Sori yksityiskohdista :D en tiedä osuuko mun aavistus oikeaan, kun en oo aiemmin käyttänyt noita letroja, mut ovis niin pian kuulostaisi kyl hyvältä!
 
@minttuni kummasti helpottaa sitä toivottomuuden tunnetta ! Ja nyt on sopivasti osunu talletteluitakin ainakin -5, -2,-1 ja jos vie huomenna dpo 0 yrittäis kellistää ton miehen <3 toiveet on korkeella, mut luottoo ei vieläkään hirveesti oo...
Sama kokemus minulla, helpotti suuresti kun sain tammikuussa ensimmäisen kerran ovulaation kiinni! Vaikkakaan mitään muuta ei olekaan tapahtunut, niin silti se auttaa toivottomuuden tunteeseen. Tsemppiä ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja Mamtobe
Tää oli tosiaan eka kiero kuparikierukan poiston jälkeen, ja ajateltiin että annetaan vauvan tulla jos on tullakseen. Tuon ovulaation bongasin vaan flon kalenterista, eli täysin oletuksen perusteella. Ei ollu mitään tuntemuksia tai ilmoja oletetun ovulaation aikaan.
Testasin negan 28/28, 32/28. Tänään ajattelin että teen vielä yhden testin ja sitten uskon, että kierrossa on häikkää ja venyy vain jostain tuntemattomasta syystä.
Sitten tuli tällainen tulos

https://aijaa.com/vNfH0s
Aivan! No se ei sitten ollenkaan taida pitää paikkaansa, oiskohan sulla nyt joku dpo12-14 menossa oikeesti :unsure:
Ihana ylläri sieltä:love:
Mullakin pillereiden lopetuksen jälkeen eka kierto oli tosi lyhyt, mutta toinen sitten venyi ja venyi ja lopulta joskus kp40 paikkeilla sain vasta plussan testiin, oli ovis ollutkin vasta siinä kp30 aikoihino_O
Suuret onnittelut ja tsempit sulle, toivottavasti siellä on tarrattu nyt kovasti kiinni:love::love::X3:
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

16.08.2020 - SUNNUNTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Hermitcrab..................kp 37/28-29
Brunet82.......................kp 31/26-28
Mansikka3...................kp 30/30-34
Aniaj..................................kp 28/28
Helmikorvakoru.......kp 27/27-28
Kirjoh89....................kp 27/28
pata-ässä.................kp 25/28
Kasikuus......................kp 24/27-28
Lillanna.............................kp 24/28-42
Nokare..........................kp 24/27
rubikinkuutio.............kp 23/27-29
Jjenn...............................kp 22/29-33
Haaveilija-31......................kp 20/27
Iinesankka82....................kp 19/29-30
Töppönen_....................kp 18/26
Heemilia............................kp 17/30(?)
Kuumeilija40..................kp 17/27-28
Alinna86.........................kp 17/26
Mysteerio.......................kp 15/30
Hamsteri20..................kp 15/27-28
Sofialla.............................kp 15/35-42
Mamtobe............................kp 14/26-28
Mäyh..............................kp 14/26-31
Minttuni...........................kp 13/25
Nipsuneiti83.................kp 13/29
-Lounatuuli-.................kp 13/28-35
Lovecoco..........................kp 12/30
Kakkulapio.......................kp 12/?
Sinisilmät........................kp 12/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 12/27
LaTila...................................kp 12/27
Eeva650.........................kp 10/28-42
Loree...............................kp 9/32-39
Goodway.......................kp 9/25-28
Iinanen.............................kp 9/24
Tiukuna......................kp 8/30-33
lulube..............................kp 7/29
Krippis...........................kp 6/22-24
Pandanen......................kp 4/29-31
Chai89............................kp 1/29-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Brunet82..........................dpo 16
Helmikorvakoru..............dpo 13
Aniaj................................dpo 13
Kirjoh89.............................dpo 12
Nokare................................dpo 9
Mansikka3.........................dpo 9
Rubikinkuutio.................dpo 8
Töppönen_.....................dpo 7
Heemilia..............................dpo 4
Alinna86..............................dpo 3
Mäyh......................................dpo 2
Iinesankka82....................dpo 1
Mysteerio.............................dpo 1
Mamtobe..............................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Minulla nyt useampi kierto, jossa ultrassa näkynyt, että ovulaatio on tulossa. Ja kummaltakin puolelta on tullut. No nyt huomasin, että vasemmalta puolelta tulee vähän aikaisemmin ja melkein joka toinen kierto on lyhyempi, toinen pidempi. Ero ei ole suuri, 23-24vrk tai 26-28vrk. Ja kivut tuntuvat pääsääntöisesti vain oikealla. Nyt ymmärrän kiertojani paremmin.

Tässä kierrossa ovulaatio tulossa oikealta, joten eipä sitä ovisplussaakaan välttämättä ole vielä odotettavissa. Ellei letrot vaikuta. Ja tämä olisi tosiaan pidempi kierto. Toivon, että luteaalivaihe pitenee tavallisesta 10 vuorokaudesta lugesteronin kanssa.

Tällaisia huomioita sunnuntaiaamuun. Miten niin pyörii raskaushaave koko ajan mielessä :LOL: Mukavaa päivää kaikille ❤
 
Aivan! No se ei sitten ollenkaan taida pitää paikkaansa, oiskohan sulla nyt joku dpo12-14 menossa oikeesti
Ihana ylläri sieltä
Mullakin pillereiden lopetuksen jälkeen eka kierto oli tosi lyhyt, mutta toinen sitten venyi ja venyi ja lopulta joskus kp40 paikkeilla sain vasta plussan testiin, oli ovis ollutkin vasta siinä kp30 aikoihin
Suuret onnittelut ja tsempit sulle, toivottavasti siellä on tarrattu nyt kovasti kiinni
Nii en osaa sanoo et missä kohtaa ihme on sit tapahtunu. Tänään aamulla kun tein digitestin nii se sano 2-3 vko.

Kiitos onnittelijoille. Olo on hyvinkin pölmistynyt. Eilen illalla kun tehtiin testi, lähettiin melkein samantien muutaman tunnin kävelylenkille metsään, kun oli pää niin pyörällä :LOL:
 
Se olis inssipäivä huomenna!? Kp13 (aikainen minulle) ja nyt neljältä tehty testi. Aamulla siis nega. Eli eiköhän hyvinkin huomenna ehdi (y) Todella jännittävää! Menen aamulla töihin ja soitan heti, kun klinikka aukeaa.

Onestep liuska ei olis vielä plussa, luulen että aamulla voisi tulla vahvempi viiva. Digi kuitenkin jo plussa.

 
Se olis inssipäivä huomenna!? Kp13 (aikainen minulle) ja nyt neljältä tehty testi. Aamulla siis nega. Eli eiköhän hyvinkin huomenna ehdi Todella jännittävää! Menen aamulla töihin ja soitan heti, kun klinikka aukeaa.

Onestep liuska ei olis vielä plussa, luulen että aamulla voisi tulla vahvempi viiva. Digi kuitenkin jo plussa.

Mahtavaa :love:
Ja onnea @Hermitcrab :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
@Titi-Love lähetän tsemppiä ja pysyvän plussan tuulia<3 vielä on kaikki mahdollisuudet avoinna, että vauva saapuisi vuodelle 2021. (Edit: tai koska vain:)) Mieli on kummallinen juttu, ehkä se nyt suojelee sinua surulta ja näyttää vahvuutensa, jotta pystyt jatkamaan yrittämistä ja haaveilua vauvajutuissa<3 Enkä ollenkaan tarkoita että suru olisi heikkous, sillekkin löytyy aikansa ja paikkansa.:love::giggle:

@Hermitcrab onnittelut plussasta!!:love:
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea plussainnelle! <3
Pöh ite en saanut tikutettua tässä kierrossa ovista, kun oli vasemman vuoro. En usko, että homma toimii nyt normaalisti tuolta puolelta, kierron pituuskin vaihtelee siltä puolen. Onko täällä muita, joilla oletetusti ovis tapahtuu vain toiselta puolelta?? Hemmetti jos tämä näin on, niin ei tarvi kyllä odotella nopeaa raskautumista sitäkään vähää :/
 
Se olis inssipäivä huomenna!? Kp13 (aikainen minulle) ja nyt neljältä tehty testi. Aamulla siis nega. Eli eiköhän hyvinkin huomenna ehdi Todella jännittävää! Menen aamulla töihin ja soitan heti, kun klinikka aukeaa.

Onestep liuska ei olis vielä plussa, luulen että aamulla voisi tulla vahvempi viiva. Digi kuitenkin jo plussa.

Tää kyl luo mulle uskoa et munkin ovis olis jo tulevalla viikolla. :) Olotkin on vähän jo semmoiset et jotain follikkeleita siel on kasvamassa. Tsemppiä inssiin :D munkin oli pakko hakea PC liuskoja ku tuntuu et noi "limat" vaan lisääntyy nii testaan niillä nyt ultraan asti :D et ei tarvii tuhlaa digejä.
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Minulla on kyllä ollut kipuja nyt illan aikana, onkohan rakkula puhjennut vai mitä siellä tapahtuukaan ovulaation aikana. No kai näkyy jotain merkkejä huomenna ultrassa. Jännittää jostain syystä todella paljon.

@Tiukuna varmasti kiva testailla, mitä testailin myös liuskoilla ennen ultraa, ihan huvin vuoksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Mitähän hittoo! Mulla on täällä nyt ollu ovis testi vuorokauden selkeesti plussalla, ja tänään siis ihan selvästi tummempi kun eilen! o_OJa tänään on alkanu alavatsakivut sekä selkäkivut. Ja selkeesti tälläkertaa kipua kohdistuu myös vasemman munasarjan kohdalle mitä en oo aikasemmissa kierroissa huomannu..:unsure:
Tarvisin siis apua et onko mulla tänään dpo 0 vai sit vasta dpo -1 ??:poop:o_O:unsure:
 

Yhteistyössä