Toiveissa vauva 2021

Mäkään en saa kuvaa auki mutta onnea @Melissa86 plussatestistä!<3 Ja tarrasukkia matkaan:love:

Vitsit tänään dpo7 ja ajattelin kauppareissulla ostaa parit pc testit kaappiin. Mietin että koskahan sitä uskaltaisi tehdä ekan testin. Laskeskelen jo tässä jos ostaisin kaksi pakettia niin olisi neljälle päivälle sitten labrat valmiina:ROFLMAO:
Mitään tuntemuksia ei ole ja luulen menkkojen tulevan mutta eipä sitä koskaan tiedä. Ja toistaiseksi haluan mielummin tehä negan ennen menkkoja kun että ne tulee ns "puskista".:X3:
 
Mäkään en saa kuvaa auki mutta onnea @Melissa86 plussatestistä!<3 Ja tarrasukkia matkaan

Vitsit tänään dpo7 ja ajattelin kauppareissulla ostaa parit pc testit kaappiin. Mietin että koskahan sitä uskaltaisi tehdä ekan testin. Laskeskelen jo tässä jos ostaisin kaksi pakettia niin olisi neljälle päivälle sitten labrat valmiina
Mitään tuntemuksia ei ole ja luulen menkkojen tulevan mutta eipä sitä koskaan tiedä. Ja toistaiseksi haluan mielummin tehä negan ennen menkkoja kun että ne tulee ns "puskista".
Minä tein yhden testin dpo 11, en tosin aamupissasta. Siihen tuli aivan todella haalea hailura, joka näkyi vain kunnon valossa. Pidinkin sitä viivanpaikkana koska ei siitä saanut edes kuvaa. kauhean paljon aikaisemmin ei varmaan kannata aloittaa testailua ;)
 
Oi, onnea! Kerro vielä toki, mitä nää kreisit vitamiinikokeilut olikaan.
Mulla oli käytössä kierron alusta macajauhe ja gelee kapselit, lisäsin tähän cocktailiin vielä myo-inositolin menkkojen jälkeen. Ovulaatio aikaistui (viime kierrossa tuli vasta kp 30, nyt kp 16) ja oli tosi voimakas. Lopetin näiden käytön ovulaatioon :)
 
Mulla oli käytössä kierron alusta macajauhe ja gelee kapselit, lisäsin tähän cocktailiin vielä myo-inositolin menkkojen jälkeen. Ovulaatio aikaistui (viime kierrossa tuli vasta kp 30, nyt kp 16) ja oli tosi voimakas. Lopetin näiden käytön ovulaatioon
Mielenkiintoista! Sekoititko tuon macan esim. smoothieen vai veteen? Söitkö tuon cocktailin lisäksi jotakin muuta vitskua? Mietin vain, että jos itse kokeilisi, niin kannattaako jättää foolihappo-tabut ja multivita pois, ettei tule yliannostusta... :D

Ja onnea plussasta! <3
 
Onnea @Melissa86 !

@Aniaj Onpa jännittävää! Toivotaan, että olisi pysyvä plussa!

Itse tein tänään (dpo 12 luultavasti) aamulla Raskauskeijun Onestepin, kun sellainen yksi oli vielä kaapissa. Nega, josta hyvällä tahdolla ehkä saattaa tulkita haamun. Päätin, että en nyt testaa enää tässä kierrossa, ellei kuukautiset ole myöhässä. Mutta! Tänään alkoi uudestaan alavatsan/munasarjojen tienoon nippailu, joka eilen tuntui jo loppuneen. Ja nyt tulee pieni kysymys:

Mikä voisi aiheuttaa tuollaiset nippailut? Olen ymmärtänyt, että keltarauhanen aiheuttaa niitä, mutta eikö dpo12 aikaan keltarauhasen pitäisi olla jo vetämässä kuolinkorinoitaan eikä aktivoitua uudestaan? Nimimerkillä, toivon vaikka yritän olla realisti...
 
Mulla oli käytössä kierron alusta macajauhe ja gelee kapselit, lisäsin tähän cocktailiin vielä myo-inositolin menkkojen jälkeen. Ovulaatio aikaistui (viime kierrossa tuli vasta kp 30, nyt kp 16) ja oli tosi voimakas. Lopetin näiden käytön ovulaatioon
Mä oon tuota gelee miettinyt. Niissä joissain on se vehnänalkioöljykin mukana ja joitain kokemuksia mitä olen lukenut on kerrottu niiden piristävänkin. Täytyy mahdolliseen seuraavaan kiertoon kyllä käydä hankkimassa. Tää kierto on jo niin pitkällä, ettei enää tohdi.
 
Mielenkiintoista! Sekoititko tuon macan esim. smoothieen vai veteen? Söitkö tuon cocktailin lisäksi jotakin muuta vitskua? Mietin vain, että jos itse kokeilisi, niin kannattaako jättää foolihappo-tabut ja multivita pois, ettei tule yliannostusta...

Ja onnea plussasta! <3
Macan sekoitin jogurttiin tai smoothieen, se oli ainoa keino peittää se paha maku... söin myös tavallista monivitamiinia jota olen jatkanut koko ajan, koska siinä ja muissa mömmöissä ei ollut suuria määriä foolihappoa tai muita ravintolisiä yhteensä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Chai89
Onnea plussasta @Melissa86! :love:
Ja @Aniaj varovaiset onnittelut, lupaavalta näyttää❤

Musta tuntuu että mulla myös ovis aikaistui geleen ja macan ansiosta tässä kierrossa, ja ovis myös tuntui tosi voimakkaalta! Jännää :) muoks: macan ite sekoitin myös smoothieen tai turkkilaiseen jugurttiin esim marjojen ja raakalakritsijauheen kans.

Miten nää piinapäivät menee niin hiii-taaas-ti?! Nyt pitäis keksiä jotain millä sais unohdettua nämä asiat
 
Onnea plussasta @Melissa86!
Ja @Aniaj varovaiset onnittelut, lupaavalta näyttää

Musta tuntuu että mulla myös ovis aikaistui geleen ja macan ansiosta tässä kierrossa, ja ovis myös tuntui tosi voimakkaalta! Jännää muoks: macan ite sekoitin myös smoothieen tai turkkilaiseen jugurttiin esim marjojen ja raakalakritsijauheen kans.

Miten nää piinapäivät menee niin hiii-taaas-ti?! Nyt pitäis keksiä jotain millä sais unohdettua nämä asiat
Piinapäivien hitaudesta. Sanos muuta! Tähän asti mennyt aika hyvää vauhtia, mutta nyt tyssäsi. Tämä päivä on kestänyt ainakin kaksi päivää js huominen ei varmaan ole ainakaan nopeampi:ROFLMAO:
 
Iik @Aniaj siistiä, varovaiset onnittelut!! Lupaavalta näyttää ♥

Onnea myös muille plussanneille ja haamuilijoille :love:

Mua masentaaaa. Tultiin mökiltä kotiin ja on ollut niin varma olo raskautumisesta. Ryntäsin saman tien pissimään tikkuun, eikä tulos nyt ollut ihan toivotun lainen. Toki edelleen on vasta dpo 11, eli ei tosiaankaan takeita että jostain iltapäiväpissasta tulisi mitään selkeää plussaa, mutta nyt on vaan taas niin epätietoinen olo.:cry::(:poop:

One stepin liuskalla tuli ihan ehta nega. Ei siis mitään viivanpaikkaakaan. Mutta one stepin puikolla taas selkeä haalea haamu. Mutta siis antaako se noita aina??? Mulla ei tästä oo mitään kokemusta. On siis silmälle ihan nähtävä, selkeän punertava, mutta joo tosi haalea. Näkyi purkamatta testiä, mutta purettuna toki selkeämmin. Kuvan laitan alle, siinä tietysti näkyy heikommin kun livenä. Yhtään ei ole nyt luottoa mihinkään, oon jotenkin luovuttanut. Mutta täytyy tietysti testailla sitten vielä myöhemmin aamupissasta.o_O:rolleyes:



Oloja on siis vaikka minkä moisia. Osa semmosia että saatan kuvitella, osa sellasia että edes mun mielikuvituksella niitä ei saada aikaseksi. Esimerkiksi naama kukkii ja kuumottaa, mikä ei ole yhtään tyypillistä. Vatsaa jomottelee, tänään on myös ollut moneen otteeseen tosi kuvottava olo.:unsure:
 
Onnea @Melissa86 !

@Aniaj Onpa jännittävää! Toivotaan, että olisi pysyvä plussa!

Itse tein tänään (dpo 12 luultavasti) aamulla Raskauskeijun Onestepin, kun sellainen yksi oli vielä kaapissa. Nega, josta hyvällä tahdolla ehkä saattaa tulkita haamun. Päätin, että en nyt testaa enää tässä kierrossa, ellei kuukautiset ole myöhässä. Mutta! Tänään alkoi uudestaan alavatsan/munasarjojen tienoon nippailu, joka eilen tuntui jo loppuneen. Ja nyt tulee pieni kysymys:

Mikä voisi aiheuttaa tuollaiset nippailut? Olen ymmärtänyt, että keltarauhanen aiheuttaa niitä, mutta eikö dpo12 aikaan keltarauhasen pitäisi olla jo vetämässä kuolinkorinoitaan eikä aktivoitua uudestaan? Nimimerkillä, toivon vaikka yritän olla realisti...
Minulla ainakin lähestyvät menkat aiheuttivat juuri tuota alavatsan ja munasarjojen nippailua dpo 12 ja aina menkkohin asti. Tosin myös esikoisen raskaudessa jomotteli. Toivotaan, että sinulla ne tarkoittavat raskautta <3
 
Iik @Aniaj siistiä, varovaiset onnittelut!! Lupaavalta näyttää

Onnea myös muille plussanneille ja haamuilijoille

Mua masentaaaa. Tultiin mökiltä kotiin ja on ollut niin varma olo raskautumisesta. Ryntäsin saman tien pissimään tikkuun, eikä tulos nyt ollut ihan toivotun lainen. Toki edelleen on vasta dpo 11, eli ei tosiaankaan takeita että jostain iltapäiväpissasta tulisi mitään selkeää plussaa, mutta nyt on vaan taas niin epätietoinen olo.

One stepin liuskalla tuli ihan ehta nega. Ei siis mitään viivanpaikkaakaan. Mutta one stepin puikolla taas selkeä haalea haamu. Mutta siis antaako se noita aina??? Mulla ei tästä oo mitään kokemusta. On siis silmälle ihan nähtävä, selkeän punertava, mutta joo tosi haalea. Näkyi purkamatta testiä, mutta purettuna toki selkeämmin. Kuvan laitan alle, siinä tietysti näkyy heikommin kun livenä. Yhtään ei ole nyt luottoa mihinkään, oon jotenkin luovuttanut. Mutta täytyy tietysti testailla sitten vielä myöhemmin aamupissasta.



Oloja on siis vaikka minkä moisia. Osa semmosia että saatan kuvitella, osa sellasia että edes mun mielikuvituksella niitä ei saada aikaseksi. Esimerkiksi naama kukkii ja kuumottaa, mikä ei ole yhtään tyypillistä. Vatsaa jomottelee, tänään on myös ollut moneen otteeseen tosi kuvottava olo.
Mä en nää kuvaa :( mulla ei tuo aijaa nyt toimi, höh! Olisin halunnut nähdä sun kuvan. Toimiikos muilla?
Sun oireet kuulostaa lupaavilta! :love: (y) Milloin meinasit testata uusiks?
 
Mä en nää kuvaa mulla ei tuo aijaa nyt toimi, höh! Olisin halunnut nähdä sun kuvan. Toimiikos muilla?
Sun oireet kuulostaa lupaavilta! Milloin meinasit testata uusiks?
Mulla alko toimimaan kun painon sen ihme varotuksen alalaidasta jotain ”näytä kuva” linkkiä. :unsure: En oo varma millon testaisin, järki sanois että pitäs odottaa su aamuun, mutta enköhän pakkomielteisenä oo sitä tikkua jo huomenna uittamassa...:LOL:
 
@Iinanen minulla ei tullut mahavaivoja, mutta voisko siinä olla jotain, mihin nyt reagoi sinulla vatsa vai onko lie sattumaa :/ tietenkin jos katoaa lopettamisen jälkeen, niin vlis johtua siitä.

Minullakaan ei tuo aijaa ole tänään (pe) toiminut enkä uskalla painaa mitään :LOL:

Lääkäri sanoi, että oviksen testaaminen pitää aloittaa lauantaina. Jätin mainitsematta, että olen aloittanut jo tiistaina :D yllättäen. No eipä tikussa tänäänkään näkynyt kovin paljoa väriä, joten tuskinpa se huomenna vielä tulee. Jos plussa tulee sunnuntaina, niin maanantaina heti aamusta soitto klinikalle. Ilmeisesti ehtii vielä silloin.
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

15.08.2020 - LAUANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 30/26-28
Mansikka3...................kp 29/30-34
Aniaj..................................kp 27/28
Chai89............................kp 27/29-30
Helmikorvakoru.......kp 26/27-28
Kirjoh89....................kp 26/28
pata-ässä.................kp 24/28
Kasikuus......................kp 23/27-28
Lillanna.............................kp 23/28-42
Nokare..........................kp 23/27
rubikinkuutio.............kp 22/27-29
Jjenn...............................kp 21/29-33
Haaveilija-31......................kp 19/27
Iinesankka82....................kp 18/29-30
Töppönen_....................kp 17/26
Heemilia............................kp 16/30(?)
Kuumeilija40..................kp 16/27-28
Alinna86.........................kp 16/26
Mysteerio.......................kp 14/30
Hamsteri20..................kp 14/27-28
Sofialla.............................kp 14/35-42
Mamtobe............................kp 13/26-28
Mäyh..............................kp 13/26-31
Minttuni...........................kp 12/25
Nipsuneiti83.................kp 12/29
-Lounatuuli-.................kp 12/28-35
Lovecoco..........................kp 11/30
Kakkulapio.......................kp 11/?
Sinisilmät........................kp 11/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 11/27
LaTila...................................kp 11/27
Eeva650.........................kp 9/28-42
Loree...............................kp 8/32-39
Goodway.......................kp 8/25-28
Iinanen.............................kp 8/24
Tiukuna......................kp 7/30-33
lulube..............................kp 6/29
Krippis...........................kp 5/22-24
Pandanen......................kp 3/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Brunet82..........................dpo 15
Helmikorvakoru..............dpo 12
Aniaj................................dpo 12
Kirjoh89.............................dpo 11
Chai89................................dpo 10
Nokare................................dpo 8
Mansikka3.........................dpo 8
Rubikinkuutio.................dpo 7
Töppönen_.....................dpo 6
Heemilia..............................dpo 3
Alinna86..............................dpo 2
Mäyh......................................dpo 1
Iinesankka82....................dpo 0
Mysteerio.............................dpo 0
Mamtobe..............................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Aniaj
Dpo6 ja punaruskeaa vuotoa! Toiveet nousi kattoon asti! Oon joka raskaudessa bongannut kiinnittymisvuodon, eikä mulla oo ikinä turhaa tuhruttelua kesken kierron.

Tartu lujasti kiinni pikkuinen! :love:

ps. Pakko sanoa maailmankaikkeudelle ja kuille ja tähdille ja kohtalolle ja karmalle ja kaikille, että vaikka nyt kehuskelen tällä, niin ei tartte kolauttaa minua millään opetuksella ettei sais nuolasta ennen kuin tipahtaa!
 
Huomenta!
Omanapa asiaa..Tein vähemmän herkän testin nyt aamupissasta ja punertava haamu siihen piirtyi. Nyt ei auta, kun olla sormet ristis, et viiva vahvistuu ja menkat ei ala. :rolleyes: (y)
Oloja mitä olen nyt laittanut merkille: rinnat pakottaa ikävsti..ei satu, mut pistelee. Alavatsa ja selkä nippailee ja nivusissa polttavaa kipua. Nivelet särkee? Tä mulle ihan uus juttu, mut mul on nivelet sormista ja jaloista todella arat. Väsyttää tajuttomasti!
 

Yhteistyössä