Toiveissa vauva 2021

Nyt mä en ymmärrä ollenkaan edelleen noin vahva viiva ovistestissa. Kolmas päivä peräkkäin

Mulla oli myös kolmena päivänä peräkkäin vahvat viivat. La iltana sain digiin hymynaaman mut viivat ei liuskas ollut aivan tasavahvat. Sunnuntaina sain digiin hymynaaman ja liuskan viivat yhtä vahvat. Tää toistui vielä maanantaina, ni olin vähän hämilläni. En ollut varma oliskos ovis ollut sit sunnuntaina, ku la iltana tuli hymynaama..mut päättelin ite, et ehkä se ovis oli maanantaina, ku sunnuntaina myös liuskas oli aivan tasavahvat viivat. Maanantaina myös kipuili siihen malliin. :)
Vahva olo, et tärppiä ei tästä kierrosta tullut..ei ole mitään oloja ja testi oli pakko tehdä tänäänkin, vaikka vasta vasta dpo9, mut umpi negahan se oli. :rolleyes::LOL:
 
mut vois poistaa listoilta, kun on aika selvä ettei näissä kierroissa tapahdu mitään! :) palataan sit, jos nää joskus palautuu :) annan vuoden aikaa lapsihommille, sen jälkeen saa olla ja otetaan ehkäisy käyttöön. En halua (tällä hetkellä) isoa ikäeroa lapsille, ja haaveena olis saada lapset alle 30-vuotiaana. Mitä luultavamminhan tässä mieli vielä muuttuu vuosien kuluessa, mutta nyt näin. :)
 
Minulle voisi päivittää kp2 tänään ja ottaa piinailijoista pois.

Aloitin ketovalmennuksen, koska nyt on pakko ottaa itseään niskasta kiinni. Muistelin, että täällä oli muitakin ketoilijoita, ainakin joskus ollut? Miten sujuu ja millasta on ollut? Joskus omilla ohjeilla yritin ketoilla ja hyvä olo siitä ainakin tuli. En laskenut mitään makroja tms, se taisi olla ehkä enemmän vhh -tyyppistä. Mutta nyt on selkeet ohjeet ja tarkat määrät ja kotitreenit siihen päälle, niin eiköhän tuolla nyt jotain tulosta ehkä tule... Täytyy opetella myös sanomaan viikonloppuisin "Ei" kaikelle lihottavalle syömiselle ja juomiselle.
 
Voisin tulla nyt mukaan piinalistalle. Jos oikein tulkitsen niin tänään olisi dpo 0 eli huomiselle voi laittaa dpo 1 :)
Meillä jäi tallettelut -2 -3 ja -4.. mutta aion piinailla silti.

@Krippis kyselit ketoilusta. Mä oon ketoillut ja vaihtelevasti ollut myös vhh:lla. Tosin kausittain myös syönyt ihan mitä sattuu :rolleyes:
Lomalla söin mitä mieli teki, ja kun annoin pikkusormen niin se vei kyllä käden. Nyt loman jälkeen oon yrittänyt palata ruotuun vaihtelevin menestyksin, mutta nyt kyllä alan panostaa taas kunnolla. Keto tuntuu sopivan mun kropalle. Nyt kun on sokeria ja vehnääkin mennyt jonkin verran niin huomaa kyllä kuinka olo on tosi kökkö fyysisesti ja henkisesti. Reagoin muutenkin kaikkeen tosi herkästi, mulle on esim. kofeiini, sokeri ym höttö ihan myrkkyä ja saan kaikenlaisia oireita.
Ihan kyllä nyt odotan sitä keton tuomaa hyvää oloa ❤ Ylipainoinen en oo, mutta kevään ja alkukesän aikana sain ylimääräistä ”höttöä” tiputettua viitisen kiloa ketolla. Mutta ennen kaikkea ne terveyshyödyt ja olo!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Krippis
Minulle voisi päivittää kp2 tänään ja ottaa piinailijoista pois.

Aloitin ketovalmennuksen, koska nyt on pakko ottaa itseään niskasta kiinni. Muistelin, että täällä oli muitakin ketoilijoita, ainakin joskus ollut? Miten sujuu ja millasta on ollut? Joskus omilla ohjeilla yritin ketoilla ja hyvä olo siitä ainakin tuli. En laskenut mitään makroja tms, se taisi olla ehkä enemmän vhh -tyyppistä. Mutta nyt on selkeet ohjeet ja tarkat määrät ja kotitreenit siihen päälle, niin eiköhän tuolla nyt jotain tulosta ehkä tule... Täytyy opetella myös sanomaan viikonloppuisin "Ei" kaikelle lihottavalle syömiselle ja juomiselle.
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta:sneaky:
Mä oon ollu nyt viikon vhh :lla, 2kg lähtenyt. Fiilis alkaa olla hyvä, päänsärkyä oli alussa ja väsymystä mut nyt parempaan päin:)
Mulla kans tarkka ruokavalio ja liikunta ohjeet(y)
Kokeilin ketoa joskus aiemmin ni sain rytmihäiriöitä niin ei sopinut mulle, tää vhh et just sen verran hiilaria ettei mee ketoosiin on hyvä:)
Tsemppiä!
 
@Titi-Love Otan osaa :cry:

@Napsunen Onnittelut :love:

Nyt omaanapaa. Aloitin uuden kierron alkaessa mittailemaan huvikseni lämpöjä, mitä en siis oo ikinä tehnyt. Mulla on aina ollut alhainen ruumiinlämpö, alle 36. Tänään aamulla loksahti kyllä suu, kun mittari näytti ensin 34,7 ja uudelleenmittauksella 34,9!:eek: Ja eihän Flo edes hyväksynyt alle 35 astemerkintää. Piti vääristää 35.0. Eilisestä tippunut puolella asteella. Google diagnosoi jo kilpparin vajaatoiminnan, vaikka muita oireita ei kyllä ole.:unsure: Ehkä se vaan on normaalia. Mittaan lämmön suusta, mutta pitäisköhän mittailla sittenkin kainalosta? Saisin vähän korkeampia lukuja:D
 
  • Rakkaus
Reactions: Napsunen
Jee siis sain perua huomisen gyneajan koska KP1 WUHUUU. Johan oli pitkä kierto, yli 60pvää Mutta ihanaa!!!! Nyt otan iisisti ja alan ovisbongailuun parin viikon päästä ekaa kertaa ikinä. Liekö ovuloin lainkaan.. Mutta phew sille ihan sama just nyt koska olen äääääärimmäisen helpottunut! Pelkäsin jo kaikkea kasvaimista asti. Jännä että menkkakivut ei loista läsnäolollaan vaan on vielä kivuton olo vaikka vuoden kuin niagara.
Tsemppiä kaikille!
 
Suuret onnittelut @Napsunen ja keskenmenon saaneille pahoittelut <3
Täällä odotellaan uutta kiertoa huomenna alkavaksi. Nyt ei ole kyllä yhtään raskautunut olo mutta eihän sitä ikinä tiedä... tein dpo 11 lyhyellä pidätyksellä ainoan testin joka mulla sattui olemaan ja siihen tuli aivan ihmeellinen viivanpaikka. En ole ennen sellaista saanut one stepiin, mutta oli se kyllä niin haalea että ei ole nyt oikein uskoa tärppiin kun olokin on ihan normaali, nuhaa lukuunottamatta. Huomista odotellessa... jos ei mitään tapahdu perjantaihin mennessä niin sitten testaan.
 
@Titi-Love Otan osaa

@Napsunen Onnittelut

Nyt omaanapaa. Aloitin uuden kierron alkaessa mittailemaan huvikseni lämpöjä, mitä en siis oo ikinä tehnyt. Mulla on aina ollut alhainen ruumiinlämpö, alle 36. Tänään aamulla loksahti kyllä suu, kun mittari näytti ensin 34,7 ja uudelleenmittauksella 34,9! Ja eihän Flo edes hyväksynyt alle 35 astemerkintää. Piti vääristää 35.0. Eilisestä tippunut puolella asteella. Google diagnosoi jo kilpparin vajaatoiminnan, vaikka muita oireita ei kyllä ole. Ehkä se vaan on normaalia. Mittaan lämmön suusta, mutta pitäisköhän mittailla sittenkin kainalosta? Saisin vähän korkeampia lukuja
Siis mulla raudanpuute teki tuota samaa. Aina oli peruslämpö 35 pintaan ja vähän alle. Sitkun sain toisen rautainfuusion tuossa keväällä nii nousi ferritiini tarpeeksi korkealle (mulla nyt 230) ja peruslämpö nousi 36.5. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta eikö sen lääkkeillä oo ollut tuommoista vaikutusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Santso ja minttuni
@Titi-Love Otan osaa

@Napsunen Onnittelut

Nyt omaanapaa. Aloitin uuden kierron alkaessa mittailemaan huvikseni lämpöjä, mitä en siis oo ikinä tehnyt. Mulla on aina ollut alhainen ruumiinlämpö, alle 36. Tänään aamulla loksahti kyllä suu, kun mittari näytti ensin 34,7 ja uudelleenmittauksella 34,9! Ja eihän Flo edes hyväksynyt alle 35 astemerkintää. Piti vääristää 35.0. Eilisestä tippunut puolella asteella. Google diagnosoi jo kilpparin vajaatoiminnan, vaikka muita oireita ei kyllä ole. Ehkä se vaan on normaalia. Mittaan lämmön suusta, mutta pitäisköhän mittailla sittenkin kainalosta? Saisin vähän korkeampia lukuja
En tiiä voiko tämä olla totta, mutta mulla normilämpö ollut ennen 35.jotain ja nykyisin 36.4 paikkeilla. Ja nykyisin lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan. En tiedä onko näillä nyt mitään yhteyttä vai onko vaan mitannut ennen huolimattomasti. Suusta mittaan. Erikoista :D
 
Kolesterolista: en itsekään tiedä, miten nuo kemiat toimii, voi kun joku osaisi selittää. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin steroidihormonit kehittyvät maksassa ja kolesteroli (LDL eli se "huono") on sinänsä tärkeä rakennusaine niissä, mutta häiriöt kolesterolissa voivat aiheuttaa kehittyvän munasolun huonon laadun ja ongelmia myös raskausajan steroidien tuotannossa (jossain oli että raskausviikosta 6 eteenpäin, ja liittyy istukkaan jotenkin). Koitan lueskella tästä lisää, mutta aika paljon noista kemiallisista synteeseistä jne menee yli hilseen.

Muoks. Nyt tuosta HDL:stä ("hyvä" kolesteroli) löytyi, että se on erityisen tärkeää munasolun laadulle juuri siinä kehitysvaiheessa, ja että korkea HDL voi osaltaan kumota korkean kokonaiskolesterolin negatiivisia vaikutuksia. Tämä varmaan selittää vehnänalkioöljyn tehoa - kasviöljyistähän kai saa juuri sitä hyvää kolesterolia.
 
Viimeksi muokattu:
Kolesterolista: en itsekään tiedä, miten nuo kemiat toimii, voi kun joku osaisi selittää. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin steroidihormonit kehittyvät maksassa ja kolesteroli (LDL eli se "huono") on sinänsä tärkeä rakennusaine niissä, mutta häiriöt kolesterolissa voivat aiheuttaa kehittyvän munasolun huonon laadun ja ongelmia myös raskausajan steroidien tuotannossa (jossain oli että raskausviikosta 6 eteenpäin, ja liittyy istukkaan jotenkin). Koitan lueskella tästä lisää, mutta aika paljon noista kemiallisista synteeseistä jne menee yli hilseen.

Muoks. Nyt tuosta HDL:stä ("hyvä" kolesteroli) löytyi, että se on erityisen tärkeää munasolun laadulle juuri siinä kehitysvaiheessa, ja että korkea HDL voi osaltaan kumota korkean kokonaiskolesterolin negatiivisia vaikutuksia. Tämä varmaan selittää vehnänalkioöljyn tehoa - kasviöljyistähän kai saa juuri sitä hyvää kolesterolia.
Todella mielenkiintoista! Minulla tosiaan matalahko myös tuo hyvä kolesteroli ja pitäisi syödä enemmän hyviä rasvoja.
 
Tänään bongattu egg white-limat, ei oo koskaan näin aikaisin ollut! Kp9 menossa. Kp12 tätä aiemmin aikaisin, milloin olen huomannut kyseistä vuotoa. No sehän voi olla, että en vaan ole huomannut, vaikka olis aiemminkin ollut. Silti mielenkiintoista ja jännää kuulla huomenna ultrassa, miltä tilanne näyttää. Aiemminkin ultrattu kp9-11 paikkeilla, joten vertaillakin voi aiempiin tietoihin. Todella jännittävää ❤
 
Hitto mulla on tänään ollut outo olo. En tiiä tekeekö mieli tepposia, mutta tälleen iltaa kohti sellanen kuumottava/kuumeinen olo, päänsärkyä, väsyttää ja rinnat kipeät. Vatsassa ei juurikaan tuntemuksia. Joko oon tulossa kipeeksi, hulluksi, tai sitten oon raskaana. Dpo 9 tänään... Sinne perjantaihin/lauantaihin pitäs tosiaan jaksaa testailua odottaa.
Meinasitko millaisella testillä testata - herkällä vai normi? Mulla oli jemmassa rfsu:n herkkä testi ja testasin tänään negan (dpo 7, tyhmää - I know...). Pitäis koittaa vaan hillitä itseään, mutta kun ei malta. Ja mahdolliset menkat pelottaa aivan suunnattomasti. Mulla oli eilen aivan järkyttävä väsymys ja ihme pistelyä oikealla puolella alavatsaa. Lisäksi myös tuo kipeä olo ja tosi rasvaiset hiukset, vaikka yleensä ei ole. Liekö nämäkin oireet taas vaan kuvittelua...
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
@helmikorvakoru Jännää! Toivottavasti enteilee plussaa :love:
@minttuni Hienoa jos ovis aikaistuu:love:
Peukut pystyyn huomiselle ultralle❤
On.
Pregnyl pistettu n.7h sitten ja ovistesti oli uitettava kun niitä nyt on ylimääräisiä..:ROFLMAO:
[url=https://aijaa.com/f8Whq8][/URL]
Nyt sit la. Seuraava pistos.
Ite pistäminen meni ihan ok, mies laittoi mut sen jälkeen tuli kyl huono olo ja vähä huippas. Lisäks vatsaa alko kutittaa ja kihelmöimään:X3:
Nyt illal vähän jo juilimista tuntuu, huomista jännityksellä odotan et millaiset kivut..toivottavasti kykenen vaan olla töissä kun vielä iltavuoro..iltavuoron jälkeen lääkärin määräyksestä viel vauvanteko hommiin:D
Kuinkahan kauan toi mahtaa näkyä raskaustestissä? :unsure:Lääkäri sano et kannattaa tehdä testi vasta kahen viikon päästä..mut mielessä kävi et jos kuitenkin seurais aineen poistumista testeillä, olis ainaki jotain tekemistä ja sais nähä ne 2 viivaa testissä edes sen hetken:LOL:
 
@helmikorvakoru Jännää! Toivottavasti enteilee plussaa
@minttuni Hienoa jos ovis aikaistuu
Peukut pystyyn huomiselle ultralle
On.
Pregnyl pistettu n.7h sitten ja ovistesti oli uitettava kun niitä nyt on ylimääräisiä..
[url=https://aijaa.com/f8Whq8][/URL]
Nyt sit la. Seuraava pistos.
Ite pistäminen meni ihan ok, mies laittoi mut sen jälkeen tuli kyl huono olo ja vähä huippas. Lisäks vatsaa alko kutittaa ja kihelmöimään
Nyt illal vähän jo juilimista tuntuu, huomista jännityksellä odotan et millaiset kivut..toivottavasti kykenen vaan olla töissä kun vielä iltavuoro..iltavuoron jälkeen lääkärin määräyksestä viel vauvanteko hommiin
Kuinkahan kauan toi mahtaa näkyä raskaustestissä? Lääkäri sano et kannattaa tehdä testi vasta kahen viikon päästä..mut mielessä kävi et jos kuitenkin seurais aineen poistumista testeillä, olis ainaki jotain tekemistä ja sais nähä ne 2 viivaa testissä edes sen hetken
Mä oon ymmärtänyt et joku 10 päivää viimeisestä piikistä voi vielä näkyä.
Edit. Mun tieto koskee ovitrelleä, mut ne on käytännössä ilmeisesti melko sama. Sitä HCG ainetta kuitenkin sisältää molemmat :D
 
Mä oon ymmärtänyt et joku 10 päivää viimeisestä piikistä voi vielä näkyä.
Edit. Mun tieto koskee ovitrelleä, mut ne on käytännössä ilmeisesti melko sama. Sitä HCG ainetta kuitenkin sisältää molemmat
Hmm niin tosiaan viimeisestä piikistä. Mullahan on viel 4 edessä ja viiminen tais olla joskus 22päivä, toki annostus on pienempi et häviääkin luultavasti nopeammin sit:unsure:
 
Onko kellään tietoo kuinka yövuorot vaikuttaa ovulaatioon...? Viimekierrossa kp 11 ovistesti alko jo pikkuhiljaa tummuun iltapäivällä.. Nyt tässäkierrossa kun oon yöt töissä kp 11 oli vie illallakin täysin tyhjä testiviiva.. Paniikki tietty töihin lähtiessä iski että tää sotki nyt kaiken ja kirves lensi kaivoon itkun saattelemana....:cry:
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

13.08.2020 - TORSTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Hermitcrab..................kp 34/28-29
Melissa86.....................kp 30/30-36
Brunet82.......................kp 28/26-28
Mansikka3...................kp 27/30-34
Aniaj..................................kp 25/28
Chai89............................kp 25/29-30
Helmikorvakoru.......kp 24/27-28
Kirjoh89....................kp 24/28
pata-ässä.................kp 22/28
Kasikuus......................kp 21/27-28
Lillanna.............................kp 21/28-42
Nokare..........................kp 21/27
rubikinkuutio.............kp 20/27-29
Jjenn...............................kp 19/29-33
Haaveilija-31......................kp 17/27
Iinesankka82....................kp 16/29-30
Töppönen_....................kp 15/26
Heemilia............................kp 14/30(?)
Kuumeilija40..................kp 14/27-28
Alinna86.........................kp 14/26
Mysteerio.......................kp 12/30
Hamsteri20..................kp 12/27-28
Sofialla.............................kp 12/35-42
Mamtobe............................kp 11/26-28
Mäyh..............................kp 11/26-31
Minttuni...........................kp 10/25
Nipsuneiti83.................kp 10/29
-Lounatuuli-.................kp 10/28-35
Lovecoco..........................kp 9/30
Kakkulapio.......................kp 9/?
Sinisilmät........................kp 9/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 9/27
LaTila...................................kp 9/27
Eeva650.........................kp 7/28-42
Loree...............................kp 6/32-39
Goodway.......................kp 6/25-28
Iinanen.............................kp 6/24
Tiukuna......................kp 5/30-33
lulube..............................kp 4/29
Krippis...........................kp 3/22-24
Pandanen......................kp 1/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Hermitcrab...................dpo 20
Melissa86........................dpo 14
Brunet82..........................dpo 13
Helmikorvakoru..............dpo 10
Aniaj................................dpo 10
Kirjoh89.............................dpo 9
Chai89................................dpo 8
Nokare................................dpo 6
Mansikka3.........................dpo6
Rubikinkuutio.................dpo 5
Töppönen_.....................dpo 4
Heemilia..............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Viestit luettu, omaa napaa kiireisen hääviikon keskeltä :3 Kävin eilen gynellä tsekkaamassa sektioarpea, siellä ei mitään erityistä, kaikki näytti ok ja lääkäri lähinnä selosti miten arpea seurattaisiin, jos tulisin raskaaksi. Toisessa raskaudessa mulla oli seuranta henkisen voinnin takia (ensimmäisen lapsen menetys).
Tänään dpo 4 tai 5. Olisipa ihanaa antaa häiden jälkeen plussatesti tuoreelle aviomiehelleni <3 mutta melko realistiset odotukset näin yrityksen ekasta kierrosta.

Plussatuulia <3
 

Yhteistyössä