Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

Eikä minuakaan vielä kannata onnitella, tänään dpo 10/11 ja apteekin omaan herkkään tuli testiajalla vain ihan vähän vahvempi viiva kun eilen, ja pc nega. Esikoisesta sain haamun pc:hen dpo 11. Vielä saa jännittää, että onko apteekin omat testit ihan vaan susia, onko ollut joku kiinnittymisyritys vai hcg vasta tosi matala :/

Toivottavasti siellä joku kiinnittyy @KirJoh89 <3

Muoks. mullakin kiertopäivä listassa väärin, nyt kp 27 :)
 
Ne menkat alkoi sitten jo eilen. Iltapäivällä alko vuotaa, silleen kuitenkin et siteesee jäi. Kai tuo eilinen nyt on sit kp1.
Kierto oli vaan 22 päivää. En muista milloin ois ollu viimeiks. Ainahan se lyhyt on ollu, mut tarkasti aina sen 24, välillä 23. Toivottavasti oli vaan yks kerta tätä, jääpi luteaalivaihe aivan liian lyhyeksi, jos tästä tapa tulee. :(
No huomenna meen ostaa ne gelee royalit.
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

09.08.2020 - SUNNUNTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Napsunen....................kp 44/35-37
Rimaleli..........................kp 44/30
Zennuli..........................kp 40/25-28
Lovecoco.....................kp 40/30
Hermitcrab..................kp 30/28-29
AnnMariii.........................kp 29/?
Pandanen......................kp 27/29-31
Melissa86.....................kp 26/30-36
lulube..............................kp 25/29
Brunet82.......................kp 24/26-28
Aniaj..................................kp 21/28
Chai89............................kp 21/29-30
Helmikorvakoru.......kp 20/27-28
Kirjoh89....................kp 20/28
Krippis...........................kp 20/22-24
pata-ässä.................kp 18/28
Kasikuus......................kp 17/27-28
Lillanna.............................kp 17/28-42
Nokare..........................kp 17/27
rubikinkuutio.............kp 16/27-29
Jjenn...............................kp 15/29-33
Haaveilija-31......................kp 13/27
Iinesankka82....................kp 12/29-30
Töppönen_....................kp 11/26
Heemilia............................kp 10/30(?)
Kuumeilija40..................kp 10/27-28
Alinna86.........................kp 10/26
Mysteerio.......................kp 8/30
Hamsteri20..................kp 8/27-28
Sofialla.............................kp 8/35-42
Mamtobe............................kp 7/26-28
Mäyh..............................kp 7/26-31
Minttuni...........................kp 6/25
Nipsuneiti83.................kp 6/29
-Lounatuuli-.................kp 6/28-35
Kakkulapio.......................kp 5/?
Sinisilmät........................kp 5/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 5/27
LaTila...................................kp 5/27
Eeva650.........................kp 3/28-42
Loree...............................kp 2/32-39
Goodway.......................kp 2/25-28
Iinanen.............................kp2/24
Tiukuna......................kp 1/30-33

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Hermitcrab...................dpo 16
Pandanen........................dpo 10(11)
Melissa86........................dpo 10
Brunet82..........................dpo 9
Krippis................................dpo 8
Helmikorvakoru..............dpo 6
Aniaj................................dpo 6
Kirjoh89.............................dpo 5
Chai89................................dpo 4
Nokare................................dpo 2
Rubikinkuutio.................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Ne menkat alkoi sitten jo eilen. Iltapäivällä alko vuotaa, silleen kuitenkin et siteesee jäi. Kai tuo eilinen nyt on sit kp1.
Kierto oli vaan 22 päivää. En muista milloin ois ollu viimeiks. Ainahan se lyhyt on ollu, mut tarkasti aina sen 24, välillä 23. Toivottavasti oli vaan yks kerta tätä, jääpi luteaalivaihe aivan liian lyhyeksi, jos tästä tapa tulee.
No huomenna meen ostaa ne gelee royalit.
Mikäs sun tilanne oli, et oo listalla ollenkaan :unsure: Haluatko sinne?:)
 
  • Tykkää
Reactions: Mysteerio
Huomenta:)
Mullakin tullut virheitä sinne kun olen yrittänyt päivittää listaa....pahoittelut

@wbä onnittelut❤ @pandanen varovaiset onnittelut myös sinne❤

Dpo 9 menossa eikä kai juuri mitään ihmeellisiä oireita.... jotenki kun se kemiallinen oli ja ne oireet Oli niin voimakkaat niin alkaa tässä toivo hiipua... rinnat on arat jotenki tuolta syvältä ja palelee ja aivastuttaa ja menkkajuilimista ollu tavallist enemmän oviksesta lähtien mutta eilen sitten loppui...
 
Toi viiva ei jätä epäilystäkään, onnea @wbä ❤
Ja hyvähän et kuitenkin se sama testi oli vahvistunut @pandanen koska apteekin on herkkä ja pc ei ole niin niitä ei kannata verrata keskenään.
Toivottavasti viiva vahvistuu entisestään ❤

Tänään kp 10 ei edes ovis testi näyttänyt sinnepäin, toinen viiva haalea, jes! Viime kierrossa ovis yllätti jo tässä vaiheessa kiertoa.
Toivon et se nyt tulis vasta myöhemmin kun gyne sanoi aikaisuuden olleen huono juttu. Jännä et joko tulee liian aikaisin on huono tai liian myöhäänkin on huono
Kaikkein paras ois jos se näkyis tossa ti ultrassa just ja irtoominen tapahtuis vaikka vasta päivä pari sen jälkeen, ehtis vielä pistää uimarit matkalle :ROFLMAO:
Mua niin jännittää ens viikko kaikkineen tutkimuksineen ja tuloksineen ettei varmaa tarvii nukkua seuraavina öinä:X3:
 
Onnea plussanneille!! ♥ Super hieno viiva @wbä :love:

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille, ei tää oo helppoa...:(

Oon ite vähän taukoillut pari päivää täältä, ollut mökkireissulla. Menossa dpo 6. Oireetonta on. Eilen jotain pientä nippailua alavatsassa ja selässä, mutta pääpiirteittäin aika neutraali olo. Tissitkään ei oo kipeet. Tosin ne oli edellisessä negakierrossa oviksesta asti aivan sairaan kipeät, eikä se ainakaan merkinnyt mitään.:unsure::D

Mites te muut, jotka meette suunnilleen samoissa päivissä kun minä, meinaatte testailla? Ainakin @Aniaj, @Krippis ja @KirJoh89 ollaan lähekkäin dpo listassa. :X3:Mä aattelin malttaa ens viikon lauantaihin 15. pvä asti. Sunnuntaina pitäs alkaa menkat, ja tollon lauantaina palaillaan reissusta kotiin niin olis hyvä sauma testata.:love:
 
Ja ainiin, unohtu tosta viestistä se, että näin viime yönä unta plussatestistä! :love: Tosin uni oli vähän sekava, ensin pyyhin vessassa ja siihen jäi pari tippaa ja intoilin että tää on nyt se kiinnittymisvuoto. Sitten rupeskin vuotamaan enemmän ja tein testin joka oli kirkuvan punainen. Ja pohdin sitten unessa, että onko mulla kiinnittymisvuotoa, keskenmeno vai oonko raskaana :ROFLMAO:o_O Toivotaan että tää enteilis plussaa:D
 
Pakko avautua. Meillä on tänään sovittu treffipäivä kun saatiin sukulainen lapsivahdiksi. Nooh. Just selvis että tää sukulainen jää myös yöksi. Että hieman nyt muuttaa mun ajatusta siitä, että ois ollu rauhassa aikaa touhuta kun hän vie lapsen ulos :D tuleekin siis vasta illalla ja me käydään ulkona syömässä. Silti ois toive että kerkeis sit illalla touhuta, mutta hieman teinifiilis kun pitää sit olla huomaamaton touhuilu makkarissa ennen unia :D
 
Onnea plussanneille!

mulle tuli tänään yhtäkkiä surku siitä, etten ole raskaana ja että tuskinpa edes tulen raskaaksi. Joo, kierrot voi vielä tasaantua jne., mutta jotenkin sellanen fiilis että tuskinpa. Ja se harmittaa, ja samaan aikaan tosi huono omatunto kun tuossa pyörii jo tuo maailman parhain pieni poika jaloissa <3 en edes tiedä, että mistä tää yhtäkkiä tuli,mutta ihan sellanen fiilis et meille ei toista tuu :/
 
Kiitos onnitteluista. Miehelle kerroin kans romanttisesti viestillä jossa kerroin siitä tulevan maailman paras isä, ja uusi tulokas saapuu 4/21, niin ei sille vaan mennyt viesti perille. Se luki sen kolme kertaa ja kysyi mikä tuo 4/21 on. Ihan hämillään. Mun piti sit selittää ja näyttää vielä testi, et meni ymmärrykseen. Koko päivän se oli ihan shokissa ja sekoili ajatuksissaan, tänään se on sit leijaillut ja hymissyt yksinään, ja miettinyt lapselle nimeä :D
 
@minttuni millä annoksella oot syöny sitä letrozolia? Nyt kääntänyt ajatukset tähän uuteen kiertoon ja kiinnostaa ku meet muutaman päivän mua edellä nii sun kokemukset lääkkeestä. :D mulla alkaa letrot huomenna kp2 ja pitää syödä sitä 2,5mg annosta kp6 asti kahdesti päivässä. Huomenna soitan ja varaan ultran sit kans ja sekin on sit kp10 todennäköisesti ku se päivistä on mulle töiden puolesta helpoin (lääkäri sanoi et 10-12 pitää varata se). Kuulostaa niin aikaiselle :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onnea plussanneille!! Super hieno viiva @wbä

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille, ei tää oo helppoa...

Oon ite vähän taukoillut pari päivää täältä, ollut mökkireissulla. Menossa dpo 6. Oireetonta on. Eilen jotain pientä nippailua alavatsassa ja selässä, mutta pääpiirteittäin aika neutraali olo. Tissitkään ei oo kipeet. Tosin ne oli edellisessä negakierrossa oviksesta asti aivan sairaan kipeät, eikä se ainakaan merkinnyt mitään.

Mites te muut, jotka meette suunnilleen samoissa päivissä kun minä, meinaatte testailla? Ainakin @Aniaj, @Krippis ja @KirJoh89 ollaan lähekkäin dpo listassa. Mä aattelin malttaa ens viikon lauantaihin 15. pvä asti. Sunnuntaina pitäs alkaa menkat, ja tollon lauantaina palaillaan reissusta kotiin niin olis hyvä sauma testata.
Mieli tekis testata nyt jo, vaikkei siinä oo mitään järkeä! Ajattelin testailla ens viikon torstaina..ihan mielenkiinnosta..varmaan huono idea kylläkin. :ROFLMAO: Mulla dpo6/7, en ihan varma. Luulisin että 6.
Mulla alkanut oviksen jälkeen maha kipuilemaan. Repäisykivun tuntuisia tuntemuksia ja alavatsa tuntuu tosi "kireältä"..tämmöistä ei ole ennen ollut. Äsken vessassa käydessä repäisi ihan kunnolla ja iltaisin, kun sohvalla makoilen ni kohdun seutuvilta nippailee molemmin puolin. Rinnat iltaisin sivuilta kipeät, helppaa aina välillä. Muuten olo ihan jees. :giggle:(y)
 
Onnea uusille plussille! ^^

Itellä ollu tässä kiirettä, kun ei ole kerennyt täällä lueskelemaan tai kirjoittelemaan. Seuraavat pari viikkoakin aika täysiä ja toivottavasti unohtuu iteltä kaikki kuumeilu sen myötä :D

Omaa napailua taas hieman negatiivisissa ajatuksissa... Omien olojen suhteen tasasta eloa, vähän juilintoja alavatsalla jo eilisestä alkaen (kp5). Mut mikä itseni yllätti oli omat surulliset ja ahistuneet fiilikset, kun eilisissä illanistujaisissa näin tämän lähipiiriin kuuluvan juuri raskaaksi tulleen henkilön (kirjottelin tästä jo aiemmin). Jotenkin tuntu tosi pahalta, kun, luonnollisestikin, tuli hänen raskaus puheeksi ja siitä isommalla porukalla puhuttiin. Ehkä vaan on nyt ite oman kuumeilun myötä niin herkkänä, niin tuntuu kuin kaikkia hänen ruokarajoituksia ym. olisi alleviivattu ^^' Oma pokka onneksi piti hyvin, mut illal sit romahdin kun miehen kans oltiin kahestaan. Oon kohtuu peruspositiivinen ihminen, niin nyt tuntuu ilkeeltä nää olot. Etenkin kun oisin oottanu näiden fiilisten väistyneen jo tässä vaiheessa uutta kiertoa. Huoh...
Anteeks taas tää vuodatus, mut täällä koen voivani vapaasti puhua näistä oloista :)
 
Kiitos onnitteluista! Tämä mun testi oli kyllä armollisesti tosi selkeä, kun testiviiva alkoi saman tien piirtymään ja lopputulos oli selkeästi punainen :) Mun plussat on kyllä aina olleet näitä, johtuu ehkä melko myöhäisestä testauksesta (nyt mulla on jo pari viikkoa oviksesta)

Vaikka tämä saattaa hyvin vielä mennä kesken, niin koitan olla optimistinen ja luottavainen. Mut voisi siis lisätä plussanneisiin ja poistaa kiertolistalta ja toivottavasti saan siirtyä pysyvästi huhtikuisiin. LA olisi muuten 19.4. jos tämä kyydissä pysyy. Toivottavasti tänne tulee paljon lisää plussia, ja Suomeen kevätvauvoja niin että synnärit pursuaa!
 

Yhteistyössä