Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

05.08.2020 - KESKIVIIKKO

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.....................kp 41/29-32
Napsunen....................kp 40/35-37
Rimaleli..........................kp 40/30
Loree...............................kp 37/?
Zennuli..........................kp 36/25-28
Lovecoco.....................kp 36/30
Wanti..............................kp 36/32-36
-Lounatuuli-.................kp 33/28-35
Sinisilmät.........................kp 30/27-28
Tiukuna......................kp 30/30-32
Eeva650.........................kp 27/28-42
Tiitiäinen87.....................kp 27/27
LaTila...................................kp 25/27
Goodway.......................kp 25/23
AnnMariii.........................kp 24/?
Kikkakolmas..............kp 23/28
Wbä...................................kp 22/26-28
Pandanen......................kp 22/29-31
Melissa86.....................kp 21/30-36
lulube..............................kp 21/29
Brunet82.......................kp 20/26-28
Aniaj..................................kp 17/28
Helmikorvakoru.......kp 16/27-28
Kirjoh89....................kp 16/28
Krippis...........................kp 16/22-24
pata-ässä.................kp 14/28
Kasikuus......................kp 13/27-28
Lillanna.............................kp 13/28-42
Nokare..........................kp 13/27
rubikinkuutio.............kp 12/27-29
Jjenn...............................kp 11/29-33
Haaveilija-31......................kp 9/27
Iinesankka82....................kp 8/29-30
Töppönen_....................kp 7/26
Heemilia............................kp 6/30(?)
Kuumeilija40..................kp 6/27-28
Alinna86.........................kp 6/26
Mysteerio.......................kp 4/30
Hamsteri20..................kp 4/27-28
Sofialla.............................kp 4/35-42
Mamtobe............................kp 3/26-28
Mäyh..............................kp 3/26-31
Minttuni...........................kp 2/25
Nipsuneiti83.................kp 2/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Tiitiäinen87.....................dpo 14
LaTiLa...............................dpo 12
Eeva650..........................dpo 10
Tiukuna.........................dpo 9
Kikkakolmas................dpo 8
Pandanen........................dpo 6
Melissa86........................dpo 6
Brunet82..........................dpo 5
Krippis................................dpo 4
Helmikorvakoru..............dpo 2
Aniaj..........................................dpo 2
Kirjoh89.................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna ja minttuni
Etukäteen pyydän anteeksi jos tuonne meni jotain väärin....en ole aikaisemmin tuota listaa päivittänyt mutta nyt oli aikaa..:):unsure:
Piti vastailla moneen eri asiaan mutta nyt en muista niitä nimimerkkejä....Yleisesti toivotan voimia tähän päivään ja tuleviin.:love:
Piinapäivät jatkuu täällä...dpo 5 oireina pientä rintojen nipistelyä ja menkkamaista juilintaa ja alaselkä helkkarin kipeä...voi myös johtua mun työstä.. Noo viime kierrossa mikä olikin sitten kemiallinen niin oireet alkoi selkeästi dpo7 eli katsotaan......Alkaa kyllästyttää vaan jotenkin tuo jatkuva pettyminen....Pikkuhiljaa tuntuu siltä että alkaisin varailemaan aikaa ehkäisykapselin laittoon että ei tarvi miettiä enää....Ikäni vuoksi alkanu aika raksuttaa ja yritys aikaa enää loppuvuosi......Hyi ompas negatiivinen teksti...yleensä jaksan aina olla positiivinen ihan loppuun saakka mutta tänään ei näköjään jaksa....:ROFLMAO:
 
@Shibali ihanaa että siellä kaikki hyvin, ihan kyynel silmässä muistelin omia VU käyntejä miten suuri kivi sitä vierähtikin pois sydämeltä kun kuuli sykkeet.

Täällä kuumeinen olo jatkuu, mutta mittari näytti 36,4... Plääh, vähän masensi mutta nyt vasta dpo8, että tiedä sitten onko vaan mittausvirhe. Kahdesti kyllä mittasin. Kohtu on kipeä, selvästi tuntee missä se sijaitsee, ja tavallista huonompi olo, ja paleltaa ja välillä taas hiottaa. Ikenistä tuli eilen pestessä verta, ja ne on ihan älyttömän arat. Uskaltaisikohan sitä huomenna testailla, dpo 9, näkyisiköhän sitä mitään jos luteaali on 12pvä.. En jaksais haamuja tihrustella, mut tuli kutsu terassille, niin tietäis saako sitä viinilasin juoda hyvällä omallatunnolla...
 
Musta on ihana lukea näitä keskusteluja, nii en tunne itteäni niin pöhlöksi, kun täällä on joukko tyyppejä jotka pohtii samoja asioita. Ootte parhaita, ja niin vahvoja vaikka ei itsestä välttämättä aina siltä tunnukaan, eikä tarviikkaan. Oon eläny teidän jännittäviä kierron vaiheita ihan täysillä mukana.

Oon huono kommentoimaan/kirjottelemaan tänne kun termit, keskustelun käytännöt ja oikeestaan kaikki muutkin raskautumiseen liittyvät asiat on vielä opettelun alla, niin hävettää tulla sönköttämään. Meillä siis ensimmäinen yrityskerta menossa, oletetun ovulaation aikaan ei päästy puuhiin, mutta edellisinä päivinä kyllä. Nyt on menossa dpo 12. Kierto mulla on hyvin tasainen 28pv, ja lauantaina pitäisi siis alkaa menkat. Oon piinaillessani tutkiskellu kohdunkaulaa ja valkovuotoa ja yrittäny ettiä jotain merkkejä, tosin en tiiä ihan tarkkaan että mitä edes ettiä. Ainoana varteenotettava oireena voisi pitää viisi päivää kestänyttä jatkuvaa päänsärkyä, josta lähes koskaan en kärsi. Pohdin josko tekisin testin tänään, tosin aamupissa on loroteltu jo pönttöön. Muuten en hoppuilisi, mutta meillä on miehen kanssa tapaamispäivä ja unelmissani kertoisin illan treffeillä iloisen uutisen.
 
Mä oon aikast varma, et tärpistä ei tietoakaan. Su tai ma oli ovis(jos oli) ja nyt eilisest alkaen vuotanut ruskeaa limaa, välillä punertavaa..helvetin kiva. Menkat siis pitäisi alkaa vasta 16.8. Oon hanskat heittänyt jo tiskiin tän kierron osalta, ku eipä oo tämmöst vuotoa ennen ollut, mut "piinaillaan" nyt loppuun asti..:ROFLMAO:
Tsemppiä muiden tilanteisiin! :love: :X3:
 
Musta on ihana lukea näitä keskusteluja, nii en tunne itteäni niin pöhlöksi, kun täällä on joukko tyyppejä jotka pohtii samoja asioita. Ootte parhaita, ja niin vahvoja vaikka ei itsestä välttämättä aina siltä tunnukaan, eikä tarviikkaan. Oon eläny teidän jännittäviä kierron vaiheita ihan täysillä mukana.

Oon huono kommentoimaan/kirjottelemaan tänne kun termit, keskustelun käytännöt ja oikeestaan kaikki muutkin raskautumiseen liittyvät asiat on vielä opettelun alla, niin hävettää tulla sönköttämään. Meillä siis ensimmäinen yrityskerta menossa, oletetun ovulaation aikaan ei päästy puuhiin, mutta edellisinä päivinä kyllä. Nyt on menossa dpo 12. Kierto mulla on hyvin tasainen 28pv, ja lauantaina pitäisi siis alkaa menkat. Oon piinaillessani tutkiskellu kohdunkaulaa ja valkovuotoa ja yrittäny ettiä jotain merkkejä, tosin en tiiä ihan tarkkaan että mitä edes ettiä. Ainoana varteenotettava oireena voisi pitää viisi päivää kestänyttä jatkuvaa päänsärkyä, josta lähes koskaan en kärsi. Pohdin josko tekisin testin tänään, tosin aamupissa on loroteltu jo pönttöön. Muuten en hoppuilisi, mutta meillä on miehen kanssa tapaamispäivä ja unelmissani kertoisin illan treffeillä iloisen uutisen.
Täällä oppii kyllä monenlaista, ei muuta kuin kirjoittelemaan, tänne mahtuu niin vasta-alkajat kuin pitkään yrittäneet :) Toivotaan tosin, että teillä nopeasti tärppäisi :)
 
Tsemppiä @3milia, uskon että kaikki on varmasti hyvin ♥ Ja tervetuloa @Hermitcrab, pihalla ollaan ajoittain varmaan kaikki meistä ja itse ainakin kanssa näin yrittämisen alkutaipaleella joudun ajoittain googlailemaan termistöä :love: :D

Piti varmasti muitakin kommentoida, mutta nyt ei muistu mieleen. Tasapuoliset tsempit ja halaukset kaikille uuteen kiertoon joutuneille!

Nyt dpo 2 ja eroa kahteen negakiertoon joissa oireita oon kyylännyt ja merkinnyt on se, että valkovuoto ei loppunut ovikseen. Yleensä siinä kohtaa alkanut täysi sahara, joka enemmän ja vähemmän jatkunut menkkoihin. Tai tullut korkeintaan jotain voidemaista vähän (anteeksi taas tää tarkka kuvailu). Nyt kuitenkin tulee sellaista juoksevaa ihan pikkareihin asti ja on koko ajan sellanen kostea olo. :unsure:o_ONo, eipä tää varmaan mitään meinaa, mutta kunhan huomioin. Vitsi miten paljon toivon että tää ois meidän kierto:love::X3:
 
Ihan tämmönen noviisin kysymys nuista kemiallisita raskauksista. Ite en ole siis ikinä saanut mihinkään testiin näkymään yhtään mitään. Ja viime la näky hailura viiva. No testit on toki olleet negoja sen jälkeen ja se on ihan fine, mutta menkat oli todella oudot. Meneekö Teillä kemiallisesta kroppa sekasin? Kannattaakohan mun oottaakkaan ovista.

Ihana lukea sydämmen sykkeistä ja tsemppiä kaikille pidempään yrittäneille. Kovin on vaikeaa edes ajatella sitä ahdistuksen ja surun määrää, jota kierron alku voi aiheuttaa. Itse olen tässä matkassa vielä niin alussa, että on vaan pöllämystynyt ihan kaikesta.
 
Pahoittelut vuodatuksesta, joka seuraa pian. Täällä alkoi eka "oikea" yrityskierto perjantaina, edellinen meni hyvin vähillä yrityksillä ja olin tavallaan ihan helpottunutkin, että uusi kierto alkoi. Hirveän ristiriitaiset fiilikset, esikoisen kuoleman jälkeen on vaan odottanut milloin pääsee yrittämään uudelleen ja nyt sitten mieli lyö jarruja, vaikka kyllä sitä toista lasta kovasti halutaan. Ehkä pelko ja pessimismi nostaa päätään. Toisaalta ajattelee, että on kovin epätodennäköistä, että toinenkin raskaus päättyisi ennenaikaisesti ja lapsi kuolisi. Mutta silti ajattelee, että onhan se mahdollista. Vaikka oon päättänyt olla pelkäämättä. Tosin luulen, että keho ei edes tule raskaaksi ennen kuin se on valmis, joten luotan siihen.
Hirveästi tsemppiä varmaan aikamoiseen tunteiden vuoristorataan <3 Toivottavasti teidän ei tarvitse kauaa odotella raskautta ja kaikki sujuu hyvin loppuun saakka.

Varasin juuri sektioarven ultraukseen ajan syyskuulle, lokakuussa voisi alkaa sitten yritys ainakin jossain mittakaavassa. Itseni tuntien se on heti kaikki pelissä ja sitten itken täällä, kun ei tärppää :D Nyt ollut mielenkiintoista seurailla kroppaa ja viime kierrossa tikuttelin oviksenkin, ihan mielenkiinnosta, että noinkohan edes tulee vielä. No tuli, ainakin viime kierrossa! Tää vasemman puolen toiminta on vähän mysteeri atm, eli saas nähdä saanko plussaa tikkuun, parin pvn sisään pitäisi tulla :) Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, keskenmenon saaneille lämmin halaus <3
 
@Shibali ihanaa että siellä kaikki hyvin, ihan kyynel silmässä muistelin omia VU käyntejä miten suuri kivi sitä vierähtikin pois sydämeltä kun kuuli sykkeet.

Täällä kuumeinen olo jatkuu, mutta mittari näytti 36,4... Plääh, vähän masensi mutta nyt vasta dpo8, että tiedä sitten onko vaan mittausvirhe. Kahdesti kyllä mittasin. Kohtu on kipeä, selvästi tuntee missä se sijaitsee, ja tavallista huonompi olo, ja paleltaa ja välillä taas hiottaa. Ikenistä tuli eilen pestessä verta, ja ne on ihan älyttömän arat. Uskaltaisikohan sitä huomenna testailla, dpo 9, näkyisiköhän sitä mitään jos luteaali on 12pvä.. En jaksais haamuja tihrustella, mut tuli kutsu terassille, niin tietäis saako sitä viinilasin juoda hyvällä omallatunnolla...

Hei kuulostat aivan multa eilen! Mulla oli kans lämmöt 36.4 (ja dpo8) ja ne nousi tänään takaisin 36.9. Eilen myös oli aivan sika huono päivä. Oireita oli mm. pitkäkestoinen amaupahoinvonti, väsymys, kylmä, päänsärky, paljon vatsakipuja, finnejä ja kipeät rinnat, sekä jatkuva WC -hätä. Nyt tänään amaupahoinvointi jatkui (ja piti käydä vielä paastolabrassakin) mut onneksi hellitti kun söin normaalia tukevamman aamupalan. Mennään muutenkin melko samoissa. Mulla on tänään kai dpo9
 
@minttuni Mä jään mielenkiinnolla seuraamaan, saattaa olla itselläkin vielä edessä! Saanko kysyä että onko noi letrot vähän niinkun kokeilumielessä käytössä vai oliko sulla jotain häikkää ovulaation kanssa? En muista ootko kertonut.
Viime vuoden puolella en saanut ovulaatiota kiinni ja ultrassakaan ei näkynyt ovulaatiota tulossa. Tän vuoden puolella ainakin testeillä tullut plussa, mutta eipä sitä tiedä. Ehkä enemmän saattais olla ongelmaa tuossa luteaalivaiheessa, kun se on 10vrk ja alkaa tiputtelemaan jo dpo9-10, sais pikkusen pidempi olla. Kerron sitten, miltä lääkkeet vaikuttaa (y)
 
@minttuni Mä jään mielenkiinnolla seuraamaan, saattaa olla itselläkin vielä edessä! Saanko kysyä että onko noi letrot vähän niinkun kokeilumielessä käytössä vai oliko sulla jotain häikkää ovulaation kanssa? En muista ootko kertonut.
Mä tuun kertomaan omasta puolestani letroista. Ollaan siis naispari ja inseminaatioita siksi klinikalla. Mulla jos joudun ensi kiertoon nii alkaa kans letrot (siis todennäköisesti viikonloppuna jos niikseen tulee) ja mulla ne on määrätty vaikka näennäisesti ei mitään vikaa ookkaan nii tukemaan ovulaatiota (jbaalkion kiinnittymistä) ja vähän aikaistamaan sitä (koska nyt tulee kp19-21). Lääkärin mukaan luomutärppi olisi aivan mahdollinen. Ja siis kaksi kiertoa nyt ollut luomuna (tää ja edellinen). Mut kun kerta ollaan hoidoissa nii hoitojen onnistumista se voi kuitenkin helpottaa vaikkei mitään ongelmaa olekaan.
 
Ainiin ja pohdin muuten. Millaista valkovuotoa teil on loppukierrosta? Mä en oo koskaan seurannut aiemmin ja nyt pohdin voikohan siitä huomata jotain
Mulla ei ainakaan tässä plussakierrossa tullut ollenkaan kuivaa kautta, ei nyt mitenkään "valunut", mutta kuitenkin selvästi runsaampaa vv:tä :D Ja edelleen jatkuu. En oo ennen kauheesti kiinnittänyt huomioo, mutta muistaakseni kyllä niukkenee ja jonkinlainen kuiva kausi ennen menkkoja negakierroissa.
 
Valkovuodosta kun on puhe, niin mulla ainakin vaihtelee kiertojen välillä. Välillä ovulaatiosta menkkoihin voi olla rutikuivaa, ja välillä taas housut märkänä. Plussia myös saanut vaikkei vv juurikaan, ja joku plussa tullut myös milloin valkkaria juoksee tyyliin lahkeekseen, että mä en ainakaan voi päätellä mun valkovuodosta mitään.
Mulla kyllä välillä hankala sanoa mikä erite on mun, ja mikä miehen, kun pupuillaan joka päivä, niin aina jotain valuu :LOL:
 
Lupaavalta kuulostaa @Iinanen , @Tiukuna ja @Kikkakolmas !! Peukut pystyyn, että teillä on siellä kiinnittynyt/kiinnittymässä pienet ihanat <3

Voi että kun itse odotan sitä kovaa suht kauan kestänyttä vatsakipua, joka esikoisen raskaudessa tuli dpo 7. Se oli varmasti kiinnittyminen :)

Nyt itsellä menossa dpo6/7, mutta eipä kipuile vatsa... toivottavasti huomenna...pliis!

Valkovuotoa lorahtelee edelleen pöksyhin asti ihan reilustikin. Edeltävissä kierroissa ei ole ollut tällaista, mut harmikseni tsekkasin, että ennen esikoisen raskautta oli parina kuukautena ollut tällaista, eikä ne meinanneet mitään.

Piinailut jatkukoon siis! Ja ensikiertoon sitten kunnon tärppipäivinä hommailuja, eikävaan muutamaa päivää ennen ovista... :)
 
Onpa taas jänniä tilanteita, ihanaa, että niin moni kirjoittaa avoimesti! Tosi mielenkiintoista seurata muiden yritystä ja oppia samalla uutta. Oon muuten yrittänyt olla googlaamatta kovin paljon mitään, yritän ottaa rennosti. Tiedätte varmaan miten sen kanssa on käynyt, mutta kuitenki..

Mullakin nyt alkoi uusi kierto, ei onneksi kovasti venynyt. Vaikka ihmeellisesti nyt on ollut kaikki kierrot reilua 30 vrk, on jääny "lyhyet" kokonan pois. Yrityskierto numero 4 lähti nyt käyntiin, toiveet on korkealla! Ajattelin greippimehua maistella, josko sitä pystyis juomaan. Olikos menkkojen loppumisesta ovulaatioon "suositeltu" aika?

!!!!! Huomiselle voi päivittää kiertolistaan Kp3 !!!!

Äh, värit ja hymiöt ei taas toimi...
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj

Yhteistyössä