Toiveissa vauva 2021

Ihan kuin tuollakin joku näkyis? Vai onko se tuon ikkunan varjo vaan? No mutta se sun rsfu näytti kyllä ärsyttävän selvää viivaa! Varmaan monet joutuu pettymään sen ansiosta
Kyllä siellä selvä hailura on ilman että purkaa edes testiä. Mutta tästäkin testistä on paljon juttua että siihen tulee sellainen.

tässä näkyy vielä selkeämmin kun kontrastit kaakossa. Mä en vain tajua mikä tekee itsellä sen että vähän joka testi antaa nuo viivanpaikat näin selkeänä, kun toisilla ei tule mitään. Kai se on joku ominaisuus pissassa. :D
 
@kakkulapio kaiketi kyseli oviksen bongailusta. Mä oon nyt kolmessa kierrossa tikuttanut oviksen. Tilasin kanssa raskauskeijulta noita One Stepin halpoja liuskoja. Digiä en oo vielä ainakaan hommannut, kun mulla on niin voimakkaat oviskivut yleensä että tunnistan jo siitä aika hyvin.

Noi liuskat on mulla toimineet ihan ok. Oon tikuttanut vähän vaihdellen jostain kp7-10 lähtien. Normaalisti ollut ihan hailea viiva, mutta sitten oviksen kohdalla (kp 13-17) tummunut kyllä kontrolliviivan vahvuiseksi suunnilleen. Mulle nää on yhdessä voimakkaiden kiputuntemusten kanssa riittäneet osoittamaan oviksen ajankohdan, mutta jos ei olisi oireita niin haluaisin varmaan tarkistaa digillä. Mulla tosin kovat oviskivut on tulleet samana päivänä kuin se vahvin viiva on tikkuun pärähtänyt ja oon pitänyt sitä dpo0, vaikka virallisesti kai oviksen pitäisi tapahtua 24-48 h plussan jälkeen. :unsure:

Mulla oli eilen aivan hirveet oviskivut. Meinasi oikeesti lähteä kaupassa jalat alta, huhhuh.o_O Ihan kun joku olisi tonne munasarjaan leipäveitsellä hakannut. No, toivotaan että olis nyt hyvä munasolu siellä irronnut..:love::D
 
Kyllä siellä selvä hailura on ilman että purkaa edes testiä. Mutta tästäkin testistä on paljon juttua että siihen tulee sellainen.

tässä näkyy vielä selkeämmin kun kontrastit kaakossa. Mä en vain tajua mikä tekee itsellä sen että vähän joka testi antaa nuo viivanpaikat näin selkeänä, kun toisilla ei tule mitään. Kai se on joku ominaisuus pissassa.
Jännä on kyllä, että testeihin tosiaan toisilla tulee sellaisia ja toisilla ei. Ite oon tehnyt ehkä ~6 Apoteq negatiivista testiä eikä pienintäkään viivanpaikkaa ole tullut.
Inhottavia moiset, turhaan laittaa varpailleen.. :X3:
Mut toivotaan että olisi jotain muuta kun viivanpaikka!!:love:
 
Heips, huutelen täältä taka-alalta, kun muutama sivu sitten oli puhetta tutkimuksiin hakeutumisesta. Olin tk:ssa eilen muissa asioissa ja kysyin samalla hoitajalta lapsettomuustutkimuksista ja hän varasi lääkärille ajan jo reilun kuukauden päähän. Lääkäri kuulemma sitten tekee lähetteen eteenpäin. :)
Minkälaisia tutkimuksia teille on tehty tk:n kautta? Mitä tutkimuksia tarvitaan ennen ovulaation tehostamislääkkeitä? Olen tikuttanut kevään ajan ovulaatiota ja kerran saanut sen kunnolla kiinni, niin ajattelisin että siihen tarvittais tukea.
 
Mä en apteq testejä osta enää ikinä. Aina saan niihin viivanpaikan toisinkuin apteekkarin testeihin. Ne on aina negoja, eikä mitään viivanpaikkoja.
se on muuten jännä kun on muuten täysin saman näköisiä. Eli voisi luulla saman valmistajan tekemiksi. Vai tarkoitatko samaa kuin minä, sitä jonka nimi on apteekin oma testi? Sama pc puikko on aivan samanlainen. Korkin väristä vain tunnistaa. Apteekin omaa testiä myös metsästän, koska se oli ennen luottotesti Itsellä Muutama vuosi sitten. Toki kun mietin niin onkos aptec testi herkempi? Apteekin oma ja pc taitaa olla ei niin herkkiä.
 
@Shibali pakko tulla tänne onnittelemaan!❤ ihanaa, että pienen sydän siellä löi ja toivottavasti nyt kaikki menee loppuun asti hyvin ja saatte hänet maaliskuussa syliin ❤

@Alinna86 onpa outoo!o_O Olispa nyt valemenkat tai sit viimeistään ens kierrosta teille tärppi :love:

Tännekin voisin stresseillä, kun viikkoja pitäis olla 5+2-5+4 ja melko oireetonta on. Jotain lievää juilimista ja tissikipua ajoittain ja sit väsymys, eipä muuta. Halusin sit tehdä Clearbluen digin, että tulis 3+ ja voisin vähän relata, mutta eipä sieltä tullut kun raskaana 2-3 :( Tietty itkut aamulla siinä ja soitin sit neuvolaankin, onneks vähän rauhoitti mua, että on ihan normaalia, että näyttää väärin kun hormonimäärä voi vaihdella ja et ei oo niin tarkka sen suhteen ja oireet(tomuus)kin vaihtelee todella paljon. Ja netistäkin aika paljon luin, et tosi monilla näyttänyt pitkään tota 2-3, eikä meinaa tulla se 3+, vaikka kaikki hyvin. Eipä tässä auta kun yrittää olla stressaamatta, oottaa varhaisultraa, luottaa ja toivoo parasta ❤
 
Onnea paljon @Shibali <3 toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :3

Ja kiva kun ryhmään tullut paljon uusia :)

Töissä taas vaihteeksi ollut niin kauhea kiire ja oma talo projekti painaa päälle (ihan hyvä, ettei kerkiä niin paljoa asioita kelailla), niin jäänyt tämä oma palstailu aika minimiin. Toki käynyt täällä tasaisesti tsekkailemassa muitten kuulumisia :)

Omanapailua: menkkojen olisi pitänyt alkaa jo sunnuntaina (kp23) tein testin ennakkoon pe, jolloin nega ja uuden nyt maanantaina, joka myös negatiivinen. En tiiä mistä johtuu et kierto pidentynyt, mut ei kyl mitään menkkaoloja oo ollu, ainoastaan eilen illalla nippaili alamaha siihen malliin et vois alkaa mut ei oo vielä ainakaan näkynyt. Muutenkin kaikin puolin outo kierto kun ei ole ollut mitään tuntemuksia, ainoastaan viikon jatkunut väsymys mikä ei taho mennä ohi... :eek: testailen huomenna aamusta uudelleen...
 
Tsemppiä kaikille, jotka pettymyksiä ovat kokeneet tai pelkäävät uuteen kiertoon joutumista. Edelliset neljä päivää itkin vähän väliä, mutta tänään ei onneksi ole enää tullut itku. Oli kyllä jotenkin kamalaa. Aiemmin ollut huonompia jaksoja ja itkua ollut päivittäin. Nyt mennyt niin hyvin pari vuotta, että tuntuu raskaalta kokea samankaltaista ahdistusta ja surua. Mutta hyvä huomata, että helpottaakin. Eilen tosiaan alkoi tiputteluvuoto ja yöllä sitten kivut ja enemmän vuotoa. Ja kaikki loppukierron oireet on nyt pois, joten eiköhän tässä käännytty taas kohti parempaa oloa.
 
Onnea paljon @Shibali <3 toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :3

Ja kiva kun ryhmään tullut paljon uusia :)

Töissä taas vaihteeksi ollut niin kauhea kiire ja oma talo projekti painaa päälle (ihan hyvä, ettei kerkiä niin paljoa asioita kelailla), niin jäänyt tämä oma palstailu aika minimiin. Toki käynyt täällä tasaisesti tsekkailemassa muitten kuulumisia :)

Omanapailua: menkkojen olisi pitänyt alkaa jo sunnuntaina (kp23) tein testin ennakkoon pe, jolloin nega ja uuden nyt maanantaina, joka myös negatiivinen. En tiiä mistä johtuu et kierto pidentynyt, mut ei kyl mitään menkkaoloja oo ollu, ainoastaan eilen illalla nippaili alamaha siihen malliin et vois alkaa mut ei oo vielä ainakaan näkynyt. Muutenkin kaikin puolin outo kierto kun ei ole ollut mitään tuntemuksia, ainoastaan viikon jatkunut väsymys mikä ei taho mennä ohi... :eek: testailen huomenna aamusta uudelleen...
Toivottavasti huomenna tulisi plussa! ❤
 
Pahoittelut vuodatuksesta, joka seuraa pian. Täällä alkoi eka "oikea" yrityskierto perjantaina, edellinen meni hyvin vähillä yrityksillä ja olin tavallaan ihan helpottunutkin, että uusi kierto alkoi. Hirveän ristiriitaiset fiilikset, esikoisen kuoleman jälkeen on vaan odottanut milloin pääsee yrittämään uudelleen ja nyt sitten mieli lyö jarruja, vaikka kyllä sitä toista lasta kovasti halutaan. Ehkä pelko ja pessimismi nostaa päätään. Toisaalta ajattelee, että on kovin epätodennäköistä, että toinenkin raskaus päättyisi ennenaikaisesti ja lapsi kuolisi. Mutta silti ajattelee, että onhan se mahdollista. Vaikka oon päättänyt olla pelkäämättä. Tosin luulen, että keho ei edes tule raskaaksi ennen kuin se on valmis, joten luotan siihen. :)
 
Pahoittelut vuodatuksesta, joka seuraa pian. Täällä alkoi eka "oikea" yrityskierto perjantaina, edellinen meni hyvin vähillä yrityksillä ja olin tavallaan ihan helpottunutkin, että uusi kierto alkoi. Hirveän ristiriitaiset fiilikset, esikoisen kuoleman jälkeen on vaan odottanut milloin pääsee yrittämään uudelleen ja nyt sitten mieli lyö jarruja, vaikka kyllä sitä toista lasta kovasti halutaan. Ehkä pelko ja pessimismi nostaa päätään. Toisaalta ajattelee, että on kovin epätodennäköistä, että toinenkin raskaus päättyisi ennenaikaisesti ja lapsi kuolisi. Mutta silti ajattelee, että onhan se mahdollista. Vaikka oon päättänyt olla pelkäämättä. Tosin luulen, että keho ei edes tule raskaaksi ennen kuin se on valmis, joten luotan siihen. :)
Täällä saa kyllä vuodattaa ❤ Toivotaan, että keho ja mieli jaksavat ja saatte toisen lapsenne ❤
 
@Shibali Ihana kuulla että kaikki hyvin ultrassa :love:
Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti❤
On:
Teinpä testit, raskaustesti nega (tän arvelinkin mut oli ihan pakko varmistaa) ovistestissä tasavahvat viivat mut ei kuitenkaan plussa. Omituinen vuoto jatkuu, täytyy se gyne aika kyl varata, ei oo normaalia mulle tämmöin.
Kannattaa se tosiaan varmistaa testillä. Harmi, että outo vuotelu jatkuu. Minulla oli alkuvuodesta kierto, jossa vuoteli tosi oudosti pitkin kiertoa. Ei ollut kipuja tai hajuhaittaa, seuraava kierto oli jo normaali. Toivottavasti sullakin vain joku pian ja ehkä itsestään ohimenevä juttu (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Alinna86 toivotaan että menee nopsaa ohi kummalliset vuodot. Hyvä varmasti käydä kuitenkin tarkistamassa tilanne että ei tarvi turhaan stressata itsekseen että mitä kummaa.:unsure::giggle:

@Goodway voi kun olis nyt kiva syy menkkojen myöhästymiselle! Tai ettei ainakaan venyisi turhia enää pidemmälle! Tilataan huomiseks sulle mekat tai plussatesti! Tietty mielummin jälkimmäinen:love:

Omanapa: Täällä taas aletaan olemaan jännän äärellä. Flo ennustaa ovista perjantaille. Eilen ja tänään on talleteltu ja seuraava mahis näillä näkymin perjantaina kun mies palaa reissusta. Että vaikkei aivan kerkeä joka päivä heiluttelemaan peittoa niin pelissä ollaan mukana toivottavasti.
Tähän aikaan kierrosta kun ovis on ovella, alkaa olemaan aina optimistisimmillaan. Joskos tämä olisi the kierto!:X3:
 

Omahoidon kautta vastaus. Viestissä ei mitään tarkempaa tietoa milloin aika olisi tulossa. Meneeköhän hoitotakuun 6 kk piiriin? Toivottavasti tulisi aikaisemmin aika.

Muistan @lulube et sä olit saanut vastauksen ja ajan hyvin nopeasti tk:n tutkimuksiin omahoidon kautta. Ehdinkin jo monta kertaa käydä tarkistamassa sen vuoksi omahoitoon saapuneet viestit. Mutta nyt pääasia et asiaa on lähdetty hoitamaan.

Ovis oli, limat päättyi kp 13 puolessa välissä päivää, uskon oviksen olleen viimeistään kp 14. Ei kyllä mitään tuntemuksia silloin ollut.
Mutta kp 12 oli tosi voimakas elohiiri ja nippailut siihen päälle, Oikealta puolelta.

Mies muuten kysyi yks päivä seksilelujen mahdollisuutta osana seksiä, hänellä fetissi kumihanskoihin. Kokeiltiin ja hän laukesi hyvin voimakkaasti sisään pian tämän jälkeen. Ajateltiin jatkossakin kokeilla myös tämä mahdollisuus.

Voiskohan tämä kierto olla meidän, oireeton hyvin pitkälle, ja olen ollut hedelmöllisimpään aikaan (ja edelleenkin) lomalla ja jos se olis rentouttanut kehoa positiivisella tavalla. Liikuntaakin tullut lomaillessa paremmin harjoitettua.

Tsemppiä kaikille lapsihaaveen toiveen toteutumiseen ja siihen kuuluviin myötä- ja vastoinkäymisiin.
 
Kiitos @Töppönen_ , @Wintersun , @3milia , @Goodway ja @Alinna86 onnitteluista ja toivotuksista! :love: Ja kiitos myös kaikille muille tykkäyksistä :love:

@Alinna86 voi ei, toivottavasti vuotelut loppuis pian ja saat selvyyden lääkäristä viimeistään <3

@3milia meidän ryhmässä jotkut kerto, että aiemmassa raskaudessa digi oli näyttänyt aikas myöhään, vielä 6+0 viikolla viikkoja 2-3 ja silti kaikki oli mennyt hyvin.:) Jospa sielläkin vaan testi temppuilee tai hcg nousee hitaammin.<3 Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte pikkuisen huhtikuussa syliinne:love:
 

Yhteistyössä