Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa uudet!

On: muuten on lupaavia oireita, kuten pientä huonoa oloa, tuikkimisia, turpean oloiset munasarjat ja se elohiiri vatsassa, mutta lämmöt ovat varsin matalalla. Annan silti itseni elätellä toiveita, tiputaan sitten myöhemmin alas. Johan lämpöjen pitäisi pudota entisestään huomenna tai torstaina, jos menee kuten kolmessa edellisessä ja ja menkkojen alkaa pe tai la.
 
Miten muuten teillä laskee aamulämmöt ennen kuukautisia, montako päivää ennen?
Mulla on tänään dpo7 36,9 lämmöt, väsyttää vietävästi. Tyttö heräsi aamulla 3.40 pirteänä. Piirteli ja hommaili omiaan, mut eihän sitä osannut enää nukkua. Tänään koettaa kuolema varmasti kun meinasin vielä marjaan lähteä xD
 
  • Vau!
Reactions: Mamtobe
Kyllä se rfsu liuska näytti silloin pari päivää sitten omiaan. Aptec puikon aamulla tein ja siihen ei tullut viivanpaikkaa kummempaa. Nyt kp25/27 dpo 11 ehkä. Nyt odotan pari päivää ja jos ei tuhrua näy ennen sitä, niin testailen sitten uudellen. Kp28 olisi hyvä päivä testata. Tuossa vielä kuva aptec puikosta tältä aamua.

 
Kyllä se rfsu liuska näytti silloin pari päivää sitten omiaan. Aptec puikon aamulla tein ja siihen ei tullut viivanpaikkaa kummempaa. Nyt kp25/27 dpo 11 ehkä. Nyt odotan pari päivää ja jos ei tuhrua näy ennen sitä, niin testailen sitten uudellen. Kp28 olisi hyvä päivä testata. Tuossa vielä kuva aptec puikosta tältä aamua.

Ihan kuin tuollakin joku näkyis? Vai onko se tuon ikkunan varjo vaan? No mutta se sun rsfu näytti kyllä ärsyttävän selvää viivaa! Varmaan monet joutuu pettymään sen ansiosta :(
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Oon aika noviisi vielä näissä asioissa, joten kertokaas kaikki teidän omasta oviksen seuraamisesta!
Mitä testejä käytätte, mistä tilaatte? Millon alotatte tikuttamisen/miten usein ovikseen asti? Seuraatteko limoja ja kohdunkaulaa? Mitä havaintoja näistä kannattaa huomioida? Nimimerkillä kaikki hyödyllinen tieto tänne heti :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onko teistä kukaan käynyt vyöhyketerapiassa? Onkohan se huuhaata vai voisikohan oikeasti auttaa? Olen lukenu paljon kommentteja missä lapsettomuudesta kärsinyt on saanut apua vyöhyketerapiasta ja tullut raskaaksi... Tiedä sitten... Myös homeopatiaa ja akupunktiota on suositeltu. Onko niistä kenelläkään kokemuksia? :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: kakkulapio
Kuullostaa lupaavalta @Eeva650 :love:
Ihana @Töppönen_ :love:
Toivottavasti tilaus meni perille:ROFLMAO:
Anteeksi omanapailu...Mitä hittoa mun kropassa on tekeillään? Tänään kp5. Menkat alkoi tiputtelemalla pe ja loppukin jo su. Normaalisti ois pitän alkaa vasta eilen. No eilen tuli epämääräistä vuotoa ja kasa limaa ja tänään noustessa sängystä ylös vetistä ja ruskeaa limaa valui pitkin reisiä:oops:
Ikinä oo ollu tämmöstä.
Lämmöt on korkeella et joko mul on joku tulehdus tai kait se on raskaustestikin tehtävä asian pois sulkemiseksi, siihen en kyllä usko mut jotain hömärää on kyl tekeillä o_O:rolleyes:
 
Onko teistä kukaan käynyt vyöhyketerapiassa? Onkohan se huuhaata vai voisikohan oikeasti auttaa? Olen lukenu paljon kommentteja missä lapsettomuudesta kärsinyt on saanut apua vyöhyketerapiasta ja tullut raskaaksi... Tiedä sitten... Myös homeopatiaa ja akupunktiota on suositeltu. Onko niistä kenelläkään kokemuksia?
Minuakin kiinnostaa tämä!! Mulla se tilanne, ettei menkat ole alkaneet vielä pillereiden lopetuksen jälkeen. Jostain luin kokemuksia että jollakin oli sitten samana iltana alkaneet kun oli vyöhyketerapiassa käynyt, sattumaako sitten vai ei...
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Krippis
Oon aika noviisi vielä näissä asioissa, joten kertokaas kaikki teidän omasta oviksen seuraamisesta!
Mitä testejä käytätte, mistä tilaatte? Millon alotatte tikuttamisen/miten usein ovikseen asti? Seuraatteko limoja ja kohdunkaulaa? Mitä havaintoja näistä kannattaa huomioida? Nimimerkillä kaikki hyödyllinen tieto tänne heti
Oon tilannu raskauskeijulta onesteppejä ja sit sen digin tosiaan kaveriksi, kun liuskat näyttää positiiviselta, varmistan sen sitten digillä. Riippuu pitkälti kierrosta, mulla on kierto 29-32 päivää, alan varalta tikuttaa kp11 kerran päivässä ja yleensä ovis+ on kp 15-17, niin sit tossa kp 15 kaks kertaa päivässä että ei mee ohi, yleensä aamupäivällä ja sit kuuden jälkeen.
Nyt viimesimmän synnytyksen jälkeen on ite oppinu tuntemaan millon ovulaatio on tulossa, kivut aivan jäätävät ja valkovuoto runsastuu. Mut sen kummemin en ite oo laitellu mitään ylös. Mulla on pitkn aikaa ollu flo käytössä, se suurinpiirtein näyttää oviksen oikein, sinne ei saa sitä pluspäivää mun mielestä korjattua mut laitan sinne kuitenki ylös millon plussa on ollu.
 
Pakko tulla tännekin kertomaan, että kävin juuri varhaisultrassa, ja siellä pikkuisen sydän sykki ja kaikki oli kunnossa. :love: :barefoot::love: Voi luoja miten helpottunut olo. Jospa nyt vois hetken aikaa olla onnellinen ja nauttia. :love: Sen mitä nyt tältä kuvotukselta pystyy... Vastasi kuulemma viikkoja 7+0 mitoiltaan, mun laskujen mukaan ois 7+1, joten hyvin lähellä. En voi sanoin kuvailla miten hyvältä tuntui kun näki heti sen sykkeen ja sitten sain sitä jumputusta kuullakin.:love: Kunpa tää pikkuinen nyt sitten saatais syliin asti maaliskuussa.:love:

Haluan vielä kiittää teitä kaikkia näistä kaikista kuukausista ja tuesta:love: Ja toivon kovasti tänne paljon pysyviä plussia, erityisesti teille pidempään yrittäneille pikaisia plussia. :love::X3: Toivottavasti kaikilla meistä on pikkuiset tuhisijat ensi vuonna sylissä:love:

@Alinna86 kuulostaa kyllä oudolta.o_O Kunpa oiskin ollu vaan valemenkat.:X3: Mutta jos ei, niin toivottavasti tästä kierrosta nyt teille viimein se pikkuinen saatais:love:
 
Sofianella
Moikka! Uutena täällä kirjoitan. Aamu alkoi lakanoiden vaihdolla, koska menkat alkoivat 2 päivää aikaisemmin kuin olisi pitänyt. Lisäksi lakanoita vaihtaessa aamuherkkänä myös vähän itkua väänsin, koska ne menkat taas alkoivat, enkä pääse tekemään vieläkään sitä positiivista raskaustestiä.

Meillä on siis yrittämistä takana vasta 3kk, eli eihän se ole aika eikä mikään. Mutta tottakai toivoo joka kuukausi, että jos nyt. Samalla taas järki sanoo, että ei tämä helppoa tule olemaan ja varmasti joudutaan yrittämään vielä pitkään.

Piti päästä kirjoittamaan asiasta paikkaan, jossa on saman asian kanssa kamppailevia ihmisiä. Vaikka mies on ihanasti tukena ja hänkin kovasti vauvaa toivoo. Mutta emme ole myöskään kertonut kenellekään, että olemme yrittämässä lasta, joten e ole miehen lisäksi muita, kenelle asiasta voisi puhua.
 
Mä taas ihmettelemässä. Nää ihan jäätävät oireet vaan jatkuu. Vatsaan koskee, väsyttää, heikottaa, on kylmä ja pahoinvointia, sekä vessassa saa ravata todella usein. Onkohan raskaana vai alkaakohan vain menkat (vai oonko kipeä). En kestä jos tää pahoinvointi on joku uus PMS normi. Tää tekee mut niin työkyvyttömäksi aamuisin.

Lämmöstä ei oo ollut tässä kierrossa mitään apua. Ne on elänyt ihan omaa elämää ja mulla on mennyt luotto meidän otsalämpömittariin koska sillä lämmöt heittelee joka mittauskerralla vähän turhan isolla skaalalla (tänäkin aamuna kolme peräkkäistä mittausta 36,4-37,1)
 
  • Vau!
Reactions: Santso
Ovistesteistä: suosittelen ehdottomasti pregchekejä. Cittarista ja joistain k-supermarketeista saa. Niiden plus näkyy niin, että toinen viiva tummuu selkeästi kontrolliviivaa vahvemmaksi, eikä tarvitse arpoa, onko viivat esim. tasavahvat. Aloin löytämään oviksen heti, kun vaihdoin niihin! (Ja samoin monet tuttuni). 10kpl/8€ eli edullisiakin. Lämpöjen mittaamista pidän myös hyvänä, pari päivää ovisplussasta aamulämpö nousee selkeästi, joten tiedän, että ovis on tapahtunut :)
 
Pakko tulla tännekin kertomaan, että kävin juuri varhaisultrassa, ja siellä pikkuisen sydän sykki ja kaikki oli kunnossa. Voi luoja miten helpottunut olo. Jospa nyt vois hetken aikaa olla onnellinen ja nauttia. Sen mitä nyt tältä kuvotukselta pystyy... Vastasi kuulemma viikkoja 7+0 mitoiltaan, mun laskujen mukaan ois 7+1, joten hyvin lähellä. En voi sanoin kuvailla miten hyvältä tuntui kun näki heti sen sykkeen ja sitten sain sitä jumputusta kuullakin. Kunpa tää pikkuinen nyt sitten saatais syliin asti maaliskuussa.

Haluan vielä kiittää teitä kaikkia näistä kaikista kuukausista ja tuesta Ja toivon kovasti tänne paljon pysyviä plussia, erityisesti teille pidempään yrittäneille pikaisia plussia. Toivottavasti kaikilla meistä on pikkuiset tuhisijat ensi vuonna sylissä

@Alinna86 kuulostaa kyllä oudolta. Kunpa oiskin ollu vaan valemenkat. Mutta jos ei, niin toivottavasti tästä kierrosta nyt teille viimein se pikkuinen saatais
Voi miten ihanaa! Ihan liikutuin tästä!

Kaikkea hyvää teidän perheelle :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Oon aika noviisi vielä näissä asioissa, joten kertokaas kaikki teidän omasta oviksen seuraamisesta!
Mitä testejä käytätte, mistä tilaatte? Millon alotatte tikuttamisen/miten usein ovikseen asti? Seuraatteko limoja ja kohdunkaulaa? Mitä havaintoja näistä kannattaa huomioida? Nimimerkillä kaikki hyödyllinen tieto tänne heti
Tilasin raskauskeijusta onesteppei ja sit tilasin cb digejä. Mun kierto on 27-28pv.
Testaamisen aloitin kp 10 liuskoilla ja ihan vaan kerran päivässä. Kp 12 testasin kaks kertaa päivässä. Aamu kympin jälkeen ja illalla Klo 20 aikoihin. Kp 12 tein myös aamulla digin, joka oli nega. Kp 13 illalla sain digiin hymynaaman, samaten kp14.
Lima alkoi lisääntymään kp 10 oli voidemaista..kp 13 ja 14 se olikin sitten sitä venyvää ja valkuaismaista..samaten kp 13 ja 14 vatsa nippaili vasemmalta puolelta ikävästi. Lämpöjä en ole seuraillut enkä kohdunnapukkaa. Lämpöjä seurailen ens kierrossa, jos ens kiertoon mennään :)
 
Onko teistä kukaan käynyt vyöhyketerapiassa? Onkohan se huuhaata vai voisikohan oikeasti auttaa? Olen lukenu paljon kommentteja missä lapsettomuudesta kärsinyt on saanut apua vyöhyketerapiasta ja tullut raskaaksi... Tiedä sitten... Myös homeopatiaa ja akupunktiota on suositeltu. Onko niistä kenelläkään kokemuksia?
Minulla ei itsellä oo kokemusta muusta kuin akupisteiden stimuloinnista raskauspahoinvoinnin hoidossa (se muuten auttoi!) Mutta mun anoppi on fysioterapeutti ja tekee myös vyöhyketeriaa ja akupunktiohoitoja. Miehen siskolla oli menossa tosi stressaava vaihe elämässä ja kuukautiset ei meinanneet millään tulla. Koko ajan vaan kauheet pms-oireet, mutta vuoto puuttui. Hän kävi äidillään akupunktiohoidossa ja kertoman mukaan menkat alkoi kirjaimellisesti siihen pöydälle :D
 
Kuullostaa lupaavalta @Eeva650
Ihana @Töppönen_
Toivottavasti tilaus meni perille
Anteeksi omanapailu...Mitä hittoa mun kropassa on tekeillään? Tänään kp5. Menkat alkoi tiputtelemalla pe ja loppukin jo su. Normaalisti ois pitän alkaa vasta eilen. No eilen tuli epämääräistä vuotoa ja kasa limaa ja tänään noustessa sängystä ylös vetistä ja ruskeaa limaa valui pitkin reisiä
Ikinä oo ollu tämmöstä.
Lämmöt on korkeella et joko mul on joku tulehdus tai kait se on raskaustestikin tehtävä asian pois sulkemiseksi, siihen en kyllä usko mut jotain hömärää on kyl tekeillä
Testin tekoon! :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Miten muuten teillä laskee aamulämmöt ennen kuukautisia, montako päivää ennen?
Mulla on tänään dpo7 36,9 lämmöt, väsyttää vietävästi. Tyttö heräsi aamulla 3.40 pirteänä. Piirteli ja hommaili omiaan, mut eihän sitä osannut enää nukkua. Tänään koettaa kuolema varmasti kun meinasin vielä marjaan lähteä xD
Edellisessä kierrossa lämmöt laski 37.1 -> 36.8 päivä ennen vuodon alkua. Yleensä aamulämpö 36.6 tai alle.
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

04.08.2020 - TIISTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Hipposka.....................kp 40/29-32
Napsunen....................kp 39/35-37
Rimaleli..........................kp 39/30
Loree...............................kp 36/?
Zennuli..........................kp 35/25-28
Lovecoco.....................kp 35/30
Wanti..............................kp 35/32-36
-Lounatuuli-.................kp 32/28-35
Sinisilmät.........................kp 29/27-28
Tiukuna......................kp 29/30-32
Eeva650.........................kp 26/28-42
Tiitiäinen87.....................kp 26/27
LaTila...................................kp 25/27
Goodway.......................kp 25/23
AnnMariii.........................kp 24/?
Kikkakolmas..............kp 23/28
Wbä...................................kp 22/26-28
Pandanen......................kp 22/29-31
Melissa86.....................kp 21/30-36
lulube..............................kp 20/29
Brunet82.......................kp 19/26-28
Aniaj..................................kp 16/28
Helmikorvakoru.......kp 15/27-28
Kirjoh89....................kp 15/28
Krippis...........................kp 15/22-24
pata-ässä.................kp 13/28
Kasikuus......................kp 12/27-28
Lillanna.............................kp 12/28-42
Nokare..........................kp 12/27
rubikinkuutio.............kp 11/27-29
Jjenn...............................kp 10/29-33
Haaveilija-31......................kp 8/27
Iinesankka82....................kp 7/29-30
Töppönen_....................kp 6/26
Heemilia............................kp 5/30(?)
Kuumeilija40..................kp 5/27-28
Alinna86.........................kp 5/26
Mysteerio.......................kp 3/30
Hamsteri20..................kp 3/27-28
Sofialla.............................kp 3/35-42
Mamtobe............................kp 2/26-28
Mäyh..............................kp 2/26-31
Minttuni...........................kp 1/25
Nipsuneiti83.................kp 1/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Sinisilmät.........................dpo 15
Tiitiäinen87.....................dpo 13
LaTiLa...............................dpo 11
Eeva650..........................dpo 9
Tiukuna.........................dpo 8
Kikkakolmas................dpo 7
Pandanen........................dpo 5
Melissa86........................dpo 5
Brunet82..........................dpo 4
Krippis................................dpo 3
Helmikorvakoru..............dpo 1
Aniaj..........................................dpo 1
Kirjoh89.................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 

Yhteistyössä