Toiveissa vauva 2021

VINDY apua ei oo todellista! Mä saattasin vetasta herneen aika lujaa nenään.
SHIBALI ihana kun jaoit sun plussauksen täällä. Mulla oli han samanlainen fiilis, että tässä kierrossa en ainakaan plussaa kun jäi ne menkat väliin eikä mitään tietoa että miten kroppa toimii vai toimiiko.

Talleteltiin sit vaan varmuuden vuoks kun oli niitä kipuja siinä oletettavan oviksen kohalla. Sithän mä olin reilu viikko sitten kaverin kanssa yöelämässä ns pitkän kaavan mukaan, kun vihdoin ulos pääs, edellisen kerrasta on pitkä aika. Eli todellaka en oo yhtään stressannu tätä kiertoo et tärppääkö vai ei vaan nimenomaan eläny just niin ettei varmana oo tärpänny :D.

dpo 14 ja nyt alkaa olemaan oireitakin ilmassa, listaan vähän tähän jos niistä on jollekin iloa omia oireita miettiessä

- etovaa oloa
- hajuaisti terävöityny hulluna (kiva haistaa lenkkeillessä esim kaikki koirien suosituimmat pissakohdat)
- heikottaa heti jos ruokaväli venyy
- repäisykipuja ja nipistelyä
- painetta alavatsalla iltasin
- suussa maistuu kummalle vähän jatkuvasti

Vitsi mitkä superovikset täällä on muutamalla ilmassa. Niin kovasti toivon että plussa-aalto taas pyyhkäisee tänne <3.

BRUNET82:lla oireetkin kuulostaa kyllä tosi lupaavalta <3 <3
 
Onpas tosi törkeetä tollanen toisten asioita levittäminen. :mad:

ihania plussatarinoita! <3 oon kyllä niin onnellinen teidän puolesta!

Mun menkat päätti jatkaa vielä, melki vuorokauden tauon jälkeen. :D Mulla on muuten ollut tässä kierrossa koko menkkojen ajan ja ehkä viikko ennen niitä kanssa elohiiri alavatsalla. Ja omat sykkeet tuntuu myös. Ei oo ennen ollut tälleen. Tai aina oon tuntenut oman pulssin mahassa kun makaan selällään tai mahallaan, mutten tuolla ihan ihan alavatsalla. Mistä lie sitten johtuu.
 
Olipas tullut paljon viestejä, kun en parina päivänä kerennyt lukemaan :D

Onnea plussista ainakin @Puolu, @Shibali ja @Vindy ♥

Ammatista..niinkuin aiemmin jo ilmoittanutkin, niin sairaanhoitaja olen vuorotöineni. Ajoin hyvinkin raskasta työtä niin fyysisesti kuin henkisesti, joten saas nähä millainen raskausaika tulis olemaan :D

Ferritiinistä oli puhetta. Nyt vakavissani harkitsen sen mittauttamista itsekin. Välillä Hb pyöriny 119-147 väliä ja tän hetkisestä tilanteesta ei mitään hajua.. Mama monivitamiinia aloin tässä kierrossa syömään ja siinähän on rautaa mukana 20mg. Ehkä kattelen viel ens kierronkin, ennen mittauttamista.

Ja sitten omaa napaa.. Nyt olen viimenää tullu siihen tulokseen, et täällä elellään nyt kp9. Ekat vuodot ennen menkkojen alkua oli jotain häikkää ja varsinaiset menkat tuli sitten oletetusta päivästä hieman myöhässä. Samoiten rintojen arkuus ja "kiinteys" hellitti nyt viimesimpään vuotoepisodiin. Valkovuodon suhteen tuli normaalit kuivat päivät ja nyt alkaa taas vuodella. Lämmötkin olleet useemman päivän normaalilukemissa. Tarkoitus ois nyt ottaa rennosti tää kierto ja nyt vklp talletella, kun niihin main oviksen pitäis osua :D

Mulle voi huomiselle päivittää kiertolistan kp10!
Ei taas toimi värit ja hymiöt, niinkuin pitäis..
 
@Vindy voi ei olipa surkea juttu. Sitä luulisi, että noin aikaisessa vaiheessa vielä ystävät ymmärtäisi pitää suunsa supussa mutta ilmeisesti se ei aina mene niin :rolleyes:

Viime yönä töissä sitten aloitin katsomaan raskaustestien tekoa youtubesta. Ne on niin koukuttavia kun porukka testailee ja jännää että mitä tikku näyttää! Aivan lemppariviihdettä piinapäivillä.:love: Mitäs muut tapaa googlailla tai kattoa netistä piinapäivien aikoihin?
 
Viime yönä töissä sitten aloitin katsomaan raskaustestien tekoa youtubesta. Ne on niin koukuttavia kun porukka testailee ja jännää että mitä tikku näyttää! Aivan lemppariviihdettä piinapäivillä. Mitäs muut tapaa googlailla tai kattoa netistä piinapäivien aikoihin?
Keskusteluja piinailijoiden oireista ja lopputuloksista, plussakiertojen oireita, sit dpo(mikä onkaan) oireet, voiko kiinnittymiseen vaikuttaa itse, kiinnittymisvuoto.. :D Oliskohan noi ehkä yleisimmät googlailut:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@Shibali , kiitokset minultakin, että jaoit tarinasi. :) Niitä on kyllä mukava lukea.

@Vindy On kyllä hanurista, että juttu lähtee heti eteenpäin eikä itse pääse vaikuttamaan siihen, kenelle kerrotaan.

Mä oon kyllä pohtinut, että kerron myös mahdollisesta raskaudesta omalle bestikselle heti, koska hänkin kertoi omastaan minulle. Tiedän, että hän kertoo siitä varmasti eteenpäin, mutta sellaisille ihmisille, joilla ei ole väliä. Ajattelen saavani hänestä kuitenkin tukeakin, jos meneekin kesken. Hän tietää myös yrityksestä.
Kuten tietää pari lähintä työkaveria, joiden kanssa on kaikesta seksiin liittyvästä puhuttu hyvinkin vapautuneesti. Samoin yksi miehen kaverin vaimo ja varmaan sitä myöten tämä miehen kaveri tietää. En muista, olenko muille kovin huudellut asiasta. Enkä usko, että mies on puhunut kuin maksimissaan yhdelle kaverilleen, jos hänellekään.
 
Keskusteluja piinailijoiden oireista ja lopputuloksista, plussakiertojen oireita, sit dpo(mikä onkaan) oireet, voiko kiinnittymiseen vaikuttaa itse, kiinnittymisvuoto.. Oliskohan noi ehkä yleisimmät googlailut
Joo plussakiertojen oireet ja dpo oireet kans luettu miljoona kertaa eri paikoista mut aina eksyy uudelleen lukemaan. :ROFLMAO: :love:
 
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: KirJoh89 ja 3milia
Kasikuus vierailee
Minä en ole pariin kiertoon googletellut mitään! Joka kierrossa oli raskausoireita ja mikään ei merkannut mitään. Yksi ainut kierto ollut erilainen, kuin muut ja se oli just se plussakierto. Sillon mulle ilmesty joka puolelle kroppaan finnejä ihan hirveästi + että tuli kai kiinnittymisvuotoa. Arvatkaa vaan oottaako sitä nyt sit tota vuotoa ja finnejä o_O
 
Yritän vaan olla silleen et ihan sama, tiesin että leviää sekunneissa kun jollekin kerron ja menin suuni silti avaamaan. Ei se mun vika kyllä oo, mutta jotkut ihmiset vaan on tollasia... Jostain syystä ystäväni luuli, että olen jo pidemmällä ja siksi ajatteli voivansa kertoa eteenpäin. Mutta laitoin kuvan raskaustestistä otsikolla tällasta tänään, niin miten siitä voi saada käsityksen, että ollaan jo pidemmällä:unsure: Ei tämä muuten mitään haittaa, mutta jos käy huonosti niin kiva käsitellä asia koko kylän kanssa.

Tein nyt 3h pidätyksen jälkeen perinteisen testin. Nyt on dpo 13 ja kp 29/30. Vaikuttaako teidän mielestä lupaavalta? Jotenkin ajattelin vahvempaa viivaa mutta eipä tässä ole tosiaan kuukautisetkaan vielä myöhässä.
https://aijaa.com/BPFwzd
 
Heips, kyselen mistä @Shibali (ja muut) oot ostanut näitä lisäravinteita?
Paljon onnea plussanneille!
Tuota myoinositolia oon ostanut täältä: https://www.yliopistonapteekki.fi/donaferty-premium-2-50-200-annospussi-60-kpl-84227.html valmisteen nimi on Donaferty, ja siinä on tosi hyvä annos myoinositolia. Vähän vastaava valmiste on Inocaps, mutta siinä tuota myoinositolia on paljon vähemmän, eli ei oo niin tehokas.
Ubinolia oon ostanut täältä, kun oli tarjouksessa (kallis, mutta kappalehinta tulee halvimmaks): https://www.sinunapteekki.fi/collections/q10-ubikinoli/products/pharma-nord-bioactive-ubiqinol-100mg-qh-2

Muita oon ostanut ihan vaan jostain apteekista. Tuohon DHEA:han tarvitaan tosiaan lääkärin resepti, sitä saa vain Yliopiston apteekeista, ne käsittääkseni itse valmistaa tuon lääkkeen. :)
 
Yritän vaan olla silleen et ihan sama, tiesin että leviää sekunneissa kun jollekin kerron ja menin suuni silti avaamaan. Ei se mun vika kyllä oo, mutta jotkut ihmiset vaan on tollasia... Jostain syystä ystäväni luuli, että olen jo pidemmällä ja siksi ajatteli voivansa kertoa eteenpäin. Mutta laitoin kuvan raskaustestistä otsikolla tällasta tänään, niin miten siitä voi saada käsityksen, että ollaan jo pidemmällä Ei tämä muuten mitään haittaa, mutta jos käy huonosti niin kiva käsitellä asia koko kylän kanssa.

Tein nyt 3h pidätyksen jälkeen perinteisen testin. Nyt on dpo 13 ja kp 29/30. Vaikuttaako teidän mielestä lupaavalta? Jotenkin ajattelin vahvempaa viivaa mutta eipä tässä ole tosiaan kuukautisetkaan vielä myöhässä.
https://aijaa.com/BPFwzd
Aivan todella ärsyttävä juttu, mutta onneksi itse osasit suhtautua tyynemmin asiaan.
 
Tuota myoinositolia oon ostanut täältä: https://www.yliopistonapteekki.fi/donaferty-premium-2-50-200-annospussi-60-kpl-84227.html valmisteen nimi on Donaferty, ja siinä on tosi hyvä annos myoinositolia. Vähän vastaava valmiste on Inocaps, mutta siinä tuota myoinositolia on paljon vähemmän, eli ei oo niin tehokas.
Ubinolia oon ostanut täältä, kun oli tarjouksessa (kallis, mutta kappalehinta tulee halvimmaks): https://www.sinunapteekki.fi/collections/q10-ubikinoli/products/pharma-nord-bioactive-ubiqinol-100mg-qh-2

Muita oon ostanut ihan vaan jostain apteekista. Tuohon DHEA:han tarvitaan tosiaan lääkärin resepti, sitä saa vain Yliopiston apteekeista, ne käsittääkseni itse valmistaa tuon lääkkeen.
Hyvä, että mainitsit tuon myo-inositolin, innostuin lukemaan myös siitä. Ajattelin, että otan tämän kierron jälkeen myös sen kokeiluun, jos kierto taas venähtää :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Shibali

Yhteistyössä