Toiveissa vauva 2021

@Santso voimia sinne, toivottavasti seuraavasta plussasta saatte vauvan syliin!❤
Täällä jo kolme viikkoa menkoista eikä vieläkään ovulaatiota bongattuna, maanantaista asti oon tikuttanut. No onneks ei ookaan nyt viikonloppuna, koska mies on töissä eikä todella siis onnistuis mitkään tallettelut. Tilaan siis ovulaation mielellään alkuviikolle tai ens viikonlopulle ja sit pitkän luteaalivaiheen imetyksestä huolimatta.:LOL:
Näinä parina kiertona en oo edes ehtinyt piinaileen tai kuvitteleen mitään raskausoireita, kun menkat onkin jo alkanut:D
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
Mulla on ollu vauvahaaveidenntäyteinen päivä tänään Katsoin lasketun ajankin ja se olisi 26.3 Voi että miten paljon toivoisin että olisi nyt alkanut raskaus Ja sitä samaa toivon teille kaikille muillekin!!
Voi että, toivotaan parasta!<3 Olispa ihanaa kyllä saada tänne nyt kunnon plussamyräkkä. Ja pysyvine plussine! Kaikille vauvat joita nuuhkia ja pussata. Olis ihanaa päästä fiilistelemään kasvavaa masua ja ostelemaan pienen pieniä sukkia ja vaikka mitä ihanaa.:love:
 
@Santso Eikä, ihan kamalaa.. Oltiin tuolla tammikuisissa samaan aikaan, ihan kohtuutonta että sua on taas kohdannut tollanen pettymys :’(
No kuin myös. Kieltämättä alkaa vähän usko horjua, että mitäs nyt?
Olen niin pahoillani teidän keskenmenosta rv 10. Toivotaan kummallekin paljon paljon parempaa onnea ensi kerralle. <3

Kiitos kaikille tsempeistä. Täällä vähän joutuu keräilemään itseään.
 
Kuinka usein te harrastatte yleensä ovisaikaan perihommia? Monessa paikassa sanotaan et joka toinen päivä on ok, jotta siittiötuotanto tms. Pysyy vauhdissa.. Mutta onko joka päivä liikaa?

Me ollaa nyt pienellä hotelli lomalla, ni en oo oikein täällä pystyny päivittelee. Tsemppiä vastoinkäymisiä kohdanneille ja myös teille muillekin :)
 
Kuinka usein te harrastatte yleensä ovisaikaan perihommia? Monessa paikassa sanotaan et joka toinen päivä on ok, jotta siittiötuotanto tms. Pysyy vauhdissa.. Mutta onko joka päivä liikaa?

Me ollaa nyt pienellä hotelli lomalla, ni en oo oikein täällä pystyny päivittelee. Tsemppiä vastoinkäymisiä kohdanneille ja myös teille muillekin
Sen "hedelmällisen" viikon aikana alkuun joka toinen päivä ja oletetun oviksen aikaan sit Jokapäivä muutamana päivänä peräkkäin ja sit taas enää kun huvittaa

Me kaikki kun oikein yritetään ja toivotaan lasta niin toki sitä yrittää mahdollistaa mahdollisimman hyvin mutta tuleehan ihmisiä raskaaksi siitä kerrastakin. Elämän rulettiahan tämä tietyllä tapaa on, toisilla on parempi onni kuin toisilla. Jotkut eivät saa ikinä vaikka kuinka lääketiede yrittää auttaa.
 
Me harrastellaan joka päivä, ja jopa kolmekin kertaa päivässä, paitsi menkkapäivinä jää vähemmälle. Meillä ei siis tarvitse miettiä ovulaatioaikoja tms, kun siittiöitä on sisällä koko ajan. Joskus tuntuu, että onko tää edes tervettä enää tässä iässä, mut mitäpä tuosta iästä, osoitetaan molemmat kiintymystä ja tykätään olla lähekkäin.

Ja ON. Tätiä ei näy.. Aamulla en silti uskaltanut testata, oon varma että menkat alkaa ihan hetkenä minä hyvänsä..
 
Tänään vissiin dpo8 ja palelee koko ajan hirveesti. Alkoi eilen. Toki voi johtua ihan väsymyksestä, kun oltiin pari päivää reissussa ja päivisin menin taaperon perässä ja yöllä ei itselle uni tullut.
Mutta tässä vaiheessa haluan vielä uskoa, et palelu johtuu tärpistä. Tosta esikoisesta aloin palelee plussan teon (samana päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa) aikaan. Muistaakseni oli tälläinen samanlainen kova palelu, et karvat ihan pystyssä käsissä.
 
Kukkuu...
Muuten voisin päivittää listan mutta en ymmärrä miten sen ootte aina tehnyt ...:unsure:
Ei oo tullu mun elohiirtä takaisin.....se oli niin jännä kyllä...Onhan elohiiriä ollu aiemminki esim silmäkulmassa ym mutta ei ne koskaan kestä kauaa...toi kuitenkin kesti ihan koko päivän. Tiedän, kuulostan säälittävältä ..:X3:
Yksi toinenkin juttu oli eilen ja tänään aamuna kun meidän vessassa on tuollainen kookos saippua ja eilen siis tuli niin huono olo siitä hajusta ja tänään ajatuskin että oisin pessyt sillä kädet niin ällötti niin menin toiseen vessaan missä eri saippua...muistan esikoista odotellessa että miehen piti vaihtaa shampoot ja kaikki tuoksunsa mun pään mukaan kun ällötti tosi moni tuoksu niin paljon etten voinut päästää lähelle.:X3:...noooo tääkin voi olla ihan vaan jotain. En ole pariin kuukauteen kiinnittänyt huomiota oireisiin kun on ollut niin kiire....ehkä ihan hyvä:ROFLMAO:
 
@3milia Mulla! Eli mulla ei ole mitään tuntemuksia ovulaatioaikaan kuin ehkä seksihalut.....mutta en oikeen siitäkään ole varma.... Mutta tikkuun olen saanut aina kiinni. Sen jälkeen alkaa yleensä pieni rintojen arkuus ehkä....Olen vaan huomannut että aina kun olen tikuttanut niin ovulaatio tapahtuu täsmälleen samaan aikaan joka kuukausi....mutta mistään tuntemuksista en sitä kyllä pelkästään tietäisi koska niitä ei ole.
 
@Puolu selvästi näkyy:love: Toivottavasti lähtee vahvistumaan, varovaiset onnittelut❤

@Brunet82 okei, hyvä tietää, et voi kuitenkin tapahtuu ilman oireitakin!:giggle:

Jotenkin niin sekava olo tän oman oviksen bongailun kanssa nyt.. Lämpöjen perusteella olis ollut torstaina, mut halut ja valkuaismainen vv jatkunut pe ja la. Missään kohtaa ei pahempia kipuja (joista yleensä tunnistan ovispäivän), nyt ehkä eniten sellasta tunnetta ollut tänä aamunao_O Tai sit on vaan ovuloimaton kierto tosiaan, et vähän oireita, mutta ei sit tapahdukaan.
 
  • Rakkaus
Reactions: Puolu
Voi ei @Santso , voimia! :(

@Puolu viiva siinä on, varovaiset onnittelut!

@3milia mä olen kolme kertaa saanut oviksen kiinni testillä. Ekaa viivaa seuraavana päivänä oli ultra, jolloin ei enää follia näkynyt ja lääkäri mainitsi, että muut hänen havaitsemat oireet viittaavat siihen, että ovis oli tapahtunut sinä päivänä. Itse niistä huomasin vain limat. Nekään ei onneksi joka kk ole yhtä voimakkaat kuin silloin, on hommissa jotain tuntoakin vielä. :X3: Multa kivut, nippailut ja muutkin oireet katosi silloin, kun aloin tikuttella ovista, eli uskon, että ovis voi olla ilman oireitakin. :)

Omanapa unohtui. Kp 3 ja vieläkin on tissit kipeät ja vatsassa menkkatuntemuksia. Yleensä nämä loppuu heti kp 1. On taas tämä naisen elämä yhdenlaista, nyt on varma, että joku kiinnittymisyritys siellä on ollut ja tästä kierrosta tärppää varmasti jajaja... No, kyllä te tiedätte.
 
Mulla ei ole nyt hajuakaan mutta laitan kohtaloni Flon käsiin joten mulle voipi merkata piinalistaan dpo 1.

En kyllä ennen yritystäkään oo ovista bongaillut mut jännä ettei edes tarkkailemalla tällä kertaa löytynyt. Mutta näillä mennään nyt tämä kierto. Tahdon uskoa et ovis kuitenki tapahtunu.:giggle:

Ja @Puolu mäkin nään selkeesti viivan, varovaiset onnittelut<3
 
Oii @Puolu, selkeästi näkyy ♥

Ja @3milia mulla ainakin edellisessä kierrossa meni tolleen, että Flo ja kaikki limat/tuntemukset enteili ovista jonkun viikon ajan ennen kun se sitten tapahtu kp 17. Sain siis tikutettua. Ja normaalisti ovis tosiaan kp 13-14. Normisti mulla tosiaan selkeä kipu sitten kun se irtoaminen tapahtuu, tossa kierrossa oli jotain epämäärästä juilintaa, mutta ilman tikkua en olis tajunnut koko oviksen tapahtuneen :unsure: Että tiedäppä noista sitten. :rolleyes::D Toivotaan, että sulla kumminkin ovis tässä kierrossa olis tapahtunu/tapahtumassa ja menis vielä yksiin puuhailujen kanssa:love:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Puolu ja 3milia
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

12.07.2020 - SUNNUNTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
kolava, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 60/?
Futurmama..................kp 54/29-34
Puolu...............................kp 53/30-32
bellaella22050909..........kp 52/23
Wanti......................kp 50/34-48
Keisarinna85..............kp 45/24-27
Melissa86.....................kp 43/30-36
Shibali..............................kp 29/24-30
Taikinatonttu.............kp 28/?
Kikkakolmas..............kp 28/28
Wbä...................................kp 26/26-28
Minouche……………….kp 25/22
lulube..............................kp 24/29
Lillanna.............................kp 23/28-42
Brunet82.......................kp 23/26-28
Kirjoh89....................kp 19/28
Helmikorvakoru.......kp 18/27-28
Hipposka.....................kp 17/29-32
3milia...............................kp 17/25-28
Jjenn...............................kp 17/29-33
Kasikuus......................kp 17/27-28
Heemilia.........................kp 17/30
Nokare..........................kp 16/29
Napsunen....................kp 16/35-37
Rimaleli..........................kp 16/30
Iinesankka....................kp 14/?
Mysteerio.......................kp 13/30
Zennuli..........................kp 12/25-28
Lovecoco.....................kp 12/30
-Lounatuuli-.................kp 9/28-35
Töppönen_....................kp 8/26
Alinna86.........................kp 6/28
Sinisilmät.........................kp 6/27-28
Tiukuna......................kp 6/29-31
Mamtobe............................kp 5/28
Eeva650.........................kp 3/28-42
Minttuni...........................kp 2/25
LaTila...................................kp 2/27
Goodway.......................kp 2/23
AnnMariii.........................kp 1/?

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Shibali...........................dpo 13
Kikkakolmas..........dpo 11
lulube.............................dpo 9
Brunet82.....................dpo 8
KirJoh89......................dpo 7
helmikorvakoru.......dpo 5
pumpuli1........................dpo 3
pata-ässä....................dpo 3
Nokare............................dpo 1
3milia................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Puolu
@Puolu Kyllä siellä näkyy ❤

@3milia Mulla nyt toinen kierto putkeen, kun 3pvä ennen ovista nippaili ja yhden kerran tuikkas kovaa, mut se kunnon lamaannuttava oviskipu ei tullut. Mut lämmöt 36.8, kun eilen oli 36.4, eli kyllä se ovis taisi tapahtua. Ja viime kierrossa todistetusti saatu plussa ilman kunnon ovisoireita (y) Enkä kyl kaipaakaan niitä oviskipuja.

@Santso Eikä :( Paljon voimia koettelemuksiin ❤

.. Täällä selvitty pe appiukon 60v juhlista. Tuli sit tosiaan otettua rennosti niissä juhlissa oviksen bongauksesta huolimatta ja eilen oli ihan kaamea olo, että tännekään ei jaksanut tulla kurkkimaan :D Nyt sit vain pitäis yrittää pitää se rento fiilis yllä ;)
 
@Santso Kiitos! <3 Mieli on kyllä itelläkin aika pessimistinen. Voi kai alkaa ajatella niin, että tilastollisesta näkökulmasta katsoen me voitais seuraavalla kerralla vaikka onnistuakin! :) Mulla vähän auki vielä, että ottaisko syksyllä lapsettomuuspolille yhteyttä vai ei. Oltiin siis jo jonossa niin voitais päästä sinne jos lääkäri katsoo tarpeelliseksi.
 
Täällä nyt ilmeisesti dpo1. Pitäisköhän ihan listoille tulla ekaa kertaa jännäilemään.. :D
Tästä se piinailu taas alkaa.. :D

Eka kierto, kun ovista tikutettu ja perjantaina tuli plussa. Tänään testasin mielenkiinnosta niin negaa näytti eli ovis oli ilmeisesti eilen.

Vähän tuntuu juilintaa tuolla toisessa muniksessa vieläkin? ja tää verinen ovisvuoto jatkuu edelleen. Alkoi jo torstaina. Vähän ihmetyttää, kun vaan jatkuu.
Onko muilla ollut veristä vuotoa oviksen aikaan ja kauan teillä on kestänyt se?
 

Yhteistyössä