Toiveissa vauva 2021

Siis miten tänne nykyään muuten ladataan tiedostoja?! En mä ainakaan saa, muistelen, että aikaisemmin on ollut ihan selkee systeemi :D Noh ei sillä (vielä) väliä, testasin eilen ja tänään ovistestit ja tänään tuli tasavahvat viivat, täytyy nyt oikein kuulostella kroppaa et tuntuuko mitään kipuja tms et tapahtuukohan ovista ees.....viime kierto oli näköjään 32päivää, yleensä ollut ennen tuota meidän kakkosta 28-29 tarkasti. Tiedä sitten, pidentääkö imetys kiertoa, hmmmm. Ihan hyvä kyllä, kun mies vlopun poissa, ei tule edes kiusausta koetella päätöstä odottaa syksyyn ja ensi kierrossa ollaankin jo sitten elokuun puolella :D
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! ♥

Mulla menossa tänään dpo 4. Aika mateleeee. Ihan hirveetä kun koko ajan alitajuisesti kuulostelee kroppaa ja mahdollisia tuntemuksia, vaikka tietää ettei edes mahdollista kiinnittymistä ole voinut vielä tapahtua. :LOL: Olen ymmärtänyt, että kiinnittyminen tapahtuu yleensä 5-7 pvää ovulaatiosta? Voikohan se tapahtua aikaisemminkin, vai kestääkö siinä kohtuun matkaamisessa aina vähintään viisi vuorokautta?:)

Vahvasti on toki itsellä semmonen tuntuma, ettei nyt tästä ekasta yrityskierrosta varmana tärppää. Mutta on tää silti jännää:love::X3:
 
Pahoittelut @minttuni ja @LaTiLa uuteen kiertoon joutumisesta :cry: Kunpa pääsisitte sitten huhtikuisiin molemmat ❤

Piti kysyä, että tietääkö kukaan mitään takuuvarmaa raskaustestiä, joka ei anna viivanpaikkoja / turhia haamuja?? Varsinkin jos tiedätte jotain herkkää sellasta, mutta ei-herkätkin kiinnostaa... jos nyt tästä uus kierto alkaa/on alkanut niin ois pakko löytää joku testi jonka tulokseen vois luottaa... mun ois tarkotus seuraavasta kierrosta jo kierron päivä 2 aloittaa hormonibuusti Letrozoleilla omaan kiertoon niin ois vähän pakko tietää varmaks onko raskaana vai ei, koska jos on mahis raskaudesta, läökitystä ei voi aloittaa. Oli tarkotus aloittaa jo nyt lääkitys, mutta nyt kun on epäselvää vielä tuleeko niitä viivoja 2 seuraavaan testiin vai ei ja oliko kierron päivä 2 jo etuajassa vai ei ollu, niin lykkääntyy ens kiertoon... jos siis ei ihme tapahdu ja oonkin oikeesti raskaana. Ei vaan oo oikein mitään oireita (ehkä lievää väsymystä ja jatkuvaa nälkää lukuunottamatta) niin vaikee siihen uskoo, varsinkin kun sitä vertakin taas tänään vähän tuli yhellä vessakäynnillä. Mut ei nää kyl toisaalta normimenkoiltakaan vaikuta kun välillä ei pitkään aikaan tuu mitään...
 
Viimeksi muokattu:
Ovulaatiosta puheenollen. Vähän kyllä nyt täälläkin jännittää että onko tässä dpo 0 menossa tai mitä. Oireita tai tuntemuksia ei ole ollut. Pari päivää sitten valkovuotoa vähän mutta muuten aika kuivaa. Mikä yleensä aika harvinaistakin koska monesti sitä tuntuu olevan vaikka muille jakaa. Tuntuu vähän että ehkä se ovis jo meni eikä keretty mukaan. Sain mieheltä vihdoin sen flunssan joten tässä on nenät tukossa oltu vauvantekopuuhissa kaks päivää.:ROFLMAO: mut nyt mietin että olisko pitänyt alottaa kuitenkin aikasemmin.
Mut yhtään ei tunnu että piinapöivät on käsillä, tuntuu että ei ollut meidän kierto tämä. Saa nähdä.
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
@Shibali mulla ne apteekin omat herkät ollut aina ihan täysin negoja, ei mitään haamuja eikä viivanpaikkaakaan näkyvissä(y). PC:hen sain sillon sen roskishaamun:rolleyes:

@Nokare samanlaiset epämääräiset ovisajat meillä siis käsillä!o_O Mulla tuntuu ehkä enemmän et olis vielä tulossa, kun tänäänkin ihan selvää valkuaismaista vv:tä tuli ja edelleen haluja on :D Ja siis parasta olis kyl, jos oliskin tänään tai huomenna vasta, koska eilen ja tänään kyllä oltais hyödynnetty:X3::sneaky:
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Mulla menossa tänään dpo 4. Aika mateleeee. Ihan hirveetä kun koko ajan alitajuisesti kuulostelee kroppaa ja mahdollisia tuntemuksia, vaikka tietää ettei edes mahdollista kiinnittymistä ole voinut vielä tapahtua. Olen ymmärtänyt, että kiinnittyminen tapahtuu yleensä 5-7 pvää ovulaatiosta? Voikohan se tapahtua aikaisemminkin, vai kestääkö siinä kohtuun matkaamisessa aina vähintään viisi vuorokautta?

Vahvasti on toki itsellä semmonen tuntuma, ettei nyt tästä ekasta yrityskierrosta varmana tärppää. Mutta on tää silti jännää
Tietääkseni munasolulla kestää noin 3vrk matkata kohtuun. En tiiä mitä se siellä sitten hengailee kiinnittymättä vielä pari päivää, pitäiskö sen jatkaa vielä jakautumista ennen kuin tarraa kiinni. Ilmeisesti on tosi harvinaista, että ennen dpo5 kiinnittyisi. Mulla itellä on aina dpo4 tosi paljon oireita ja joskus täällä sanoinkin, että alan aina silloin googlaamaan kiinnittymistä ja epäilemään olisko ovis voinutkin olla aiemmin :D Luulen, että keltarauhanen on siinä vaiheessa niin hyvin toiminnassa, että aiheuttaa kaikenlaista oiretta.

Toivotaan, että oireet jatkuu ja lisääntyy ja plussa tulee heti ekasta kierrosta :X3:
 
Heips! Olettaisi, että siksi menee vähintään se viisi päivää hedelmöittymisestä ennen kuin tarraa kiinni, koska silloin alkio on kehittynyt blastokystiksi, joka pystyy kiinnittymään kohtuun. Meillä viljeltiin 5-7 päivää blastokysteiksi eli siinä saattaa kestää seitsemänkin päivää.

ON: saattaa olla ettei päästä tekemään PAS:ia tähän kiertoon ollenkaan. Letrozolit ei olleet toimineet tässä kierrossa ollenkaan niin voimakkaasti kuin aiemmin ja limakalvo oli torstain ultrassa tosi ohut. Lääkärin mielestä pistetyt hormonit ovat sekoittaneet elimistön. Menkat kesti kymmenen päivää!! No...maanantaina uuteen ultraan, jossa päätetään, että yritetäänkö tähän kiertoon ollenkaan.
 
Kiitos @3milia ja @Nokare Onko siis minkä apteekin, ya vai joku muu apteekki? Haluun varmistaa et ostan oikeita, ja noista pregcheckeistä oon kyllä täällä muiltakin kuullu hyvää et ehkä niitä vois ottaa sit tuplavarmistukseen

Toivottavasti osuis nyt teillä molemmilla ovis oikeeseen aikaan tallettelujen suhteen ja plussa pärähtäis tästä kierrosta
Mä oon käyttänyt sen nimistä kun Apteq. Itellä ei oo tolla viivanpaikkoja näkynyt! Eikä oo kamalan kalliskaan. :X3:
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Hei nyt kun oon päässy vauhtiin täällä tänään ja äänessä kokoajan niin mulla olis kysymys!:ROFLMAO:
Mites hiivalääke (paikallislääke, Canesten tms) ja piinapäivät. Uskaltaako käyttää silloin? Epäilenpä että semmonen tässä vois olla nyt häiriköimässä. Ja jos niin pilaakohan koko oviksen vielä tässä:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Pyäh, ei taida tarvita huomenna edes testailla, kun menkkajomotukset alkoi alaselässä, ja rintojen kipu tuntuisi hellittävän. Selvät oireet että täti sieltä saapuu yöllä tai aamulla..

Mä oon käyttänyt pc:tä, ja apteekkarin testiä, taitavat olla aika samanlaisia, ero vaan että toinen pitää ostaa apteekista, ja on kalliimpi. Tosin molempiin saan viivanpaikkoja, mut yleensä juuri ennenkuin täti saapuu..
 

Yhteistyössä