Toiveissa vauva 2021

Ärsyttää taas. CB digi antaa täällä vaan raskaana 1-2. Toisaalta testasin ekaa kertaa viime viikon perjantaina digillä ja antoi saman 1-2. Ehtishän se vielä vahvistua, mut jotenkin on ihan äh-olo.

Mitä vuoristorataa tää naisen päänsisäinen maailma voikaan olla! Ei herranjestas. Asiat voisin kyllä tehdä itselleni helpommaksikin. Mut ei, koko ajan pitää olla miettimässä ja vatvomassa ja huolestumassa :D

Muoks. meillä siis tallettelut vaan 19. ja 21.6., eli ovis ollut todnäk samana viikonloppuna. Sillä päätelmällä nyt pitäis olla ehkä 4+4, tai joitakin päiviä enemmän tai vähemmän. Ärsyttää kun ei vahvistu. Voi hitsit!
 
Viimeksi muokattu:
Voi lähtispä vahvistumaan! Pieni tuhruhan on ihan normaalikin raskauden merkki! Ja kun ottaa huomioon tämän sun työtilanteen, niin eikö nyt pitäiskin tärpätä
Haha, sitä mä tässä nyt mietin, että olitteko sä ja @Kasikuus nyt sit oikeessa :ROFLMAO: :X3: Ois kyllä ihanaa! :love:Edelleenkään en oo saanut sitä odottamaani vikaa puhelinsoittoa mun unelmien työpaikan osalta, mulle sanottiin viime perjantaina, että omistajat soittaa mulle lähipäivinä.... No, nyt on ainakin muutakin vielä tärkeempää ajateltavaa kun tuo puhelinhaastattelu :X3:
 
Ärsyttää taas. CB digi antaa täällä vaan raskaana 1-2. Toisaalta testasin ekaa kertaa viime viikon perjantaina digillä ja antoi saman 1-2. Ehtishän se vielä vahvistua, mut jotenkin on ihan äh-olo.

Mitä vuoristorataa tää naisen päänsisäinen maailma voikaan olla! Ei herranjestas. Asiat voisin kyllä tehdä itselleni helpommaksikin. Mut ei, koko ajan pitää olla miettimässä ja vatvomassa ja huolestumassa :D

Muoks. meillä siis tallettelut vaan 19. ja 21.6., eli ovis ollut todnäk samana viikonloppuna. Sillä päätelmällä nyt pitäis olla ehkä 4+4, tai joitakin päiviä enemmän tai vähemmän. Ärsyttää kun ei vahvistu. Voi hitsit!
Voih :/ Mä niin ymmärrän tuon huolestumisen, mutta jospa vaan HCG nousee hitaammin? Jos testaat muutaman päivän päästä uudestaan? Mä ite oon päättänyt, että en kiusaa itteeni noilla viikkodigeillä, testaan vaan normitesteillä, pelkään just sitä et panikoisin sitten jos ei vaihdu viikot niin kun oletan, vaikka tosiaan voi vaan olla et ne omat HCG arvot ei osu ton testin viitearvoihin, vaikka oiskin ihan normaali onnistuva raskaus kyseessä <3 Toivottavasti siellä kaikki hyvin ja huoli turhaa <3
 
  • Tykkää
Reactions: Santso ja minttuni
Ärsyttää taas. CB digi antaa täällä vaan raskaana 1-2. Toisaalta testasin ekaa kertaa viime viikon perjantaina digillä ja antoi saman 1-2. Ehtishän se vielä vahvistua, mut jotenkin on ihan äh-olo.

Mitä vuoristorataa tää naisen päänsisäinen maailma voikaan olla! Ei herranjestas. Asiat voisin kyllä tehdä itselleni helpommaksikin. Mut ei, koko ajan pitää olla miettimässä ja vatvomassa ja huolestumassa

Muoks. meillä siis tallettelut vaan 19. ja 21.6., eli ovis ollut todnäk samana viikonloppuna. Sillä päätelmällä nyt pitäis olla ehkä 4+4, tai joitakin päiviä enemmän tai vähemmän. Ärsyttää kun ei vahvistu. Voi hitsit!
Tiedän niin tuon tunteen :( Mulla digi anto 3+3 ja 4+2 1-2vko, 4+6 2-3vko ja 5+3 taas 1-2vko.
Toivottavasti sinulla on siellä silti kaikki hyvin ja digin tulos alkaa nousta odotetusti ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Apua, olin tulossa tänne tänään valittaan siitä että menkat taitaa alkaa etuajassa mutta mitä hittoa, tein äsken clearbluen early detection testin ja siinä näkyy viivanpaikka/ haamujen esiäiti??? Onkohan sit kemiallinen vai voiko kiinnitysvuoto olla pidempään kestävää kun pari tippaa? Mulla siis ollu rusehtavaa, hieman veristäkin niukkaa vuotoa eilisestä dpo 9, nyt siis dpo 10... oon nyt ihan pihalla... tai sit clearblue antaa kans jotain viivanpaikkoja, mulla se vaan aiemmin ollu luottomerkki, en oo saanu mitään paitsi sillon kun oikeesti olin raskaana hetken... kuvaan en oikeen saa näkyviin mutta kyllä mä livenä sen jonkinsortin viivan näen selvästi... vaikea kyllä uskoo et se oikeesti mitään tarkoittais... mutta pakko pakata kyllä nyt testejä mukaan mökkireissulle jonne tänään lähetään... sori omanapailu, oon vaan niin epäuskonen mitä oikein tapahtuu...

Muoks. Tässä vielä kuva kaikille viivan tiiraajille
Oi, jotain siellä näkyy! :love:
Huomenna sit uutta kuvaa meille:X3:
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
@minttuni mä oon kans lomalla ja koitan kehittä kaikkea aktiviteettiä että ei kokoaika pohtisi uutta vauvaa. Viikon päästä voisi testailla onnistuko tästä kierrosta, yrityksen puutetta ei ainakaan ollut. Veikkaan vaan että kaikki stressi,väsymys yms estää mulla raskautumisen.

Yhtään ei helpota se että tuntuu että kaikkialla on raskaana olevia tai pieniä vauvoja.
Täällä myös lähipiirissä paljon raskaana olevia. Aina jollain tasolla lapset ja raskaus sitten puheissa. Yksi kaveri kertoi, että heille tulossa jo toinen lapsi tässä samassa ajassa, kun meillä ei ole plussan plussaa näkynyt. Ihanaa, että joillain onnistuu helpommin, olisipa itsekin niin onnekas ❤
 
Kiitos kaikille :love: Ite kyllä pelkään kemiallista tms koska nyt ollut jo vähän runsaampaa tuo vuoto.:( Tosin oli mulla itelläkin sillon valemenkat kun viimeks plussasin, mutta muistaakseni se vuoto oli niukempaa. Se vuoto tuli kyllä myös myöhemmin eli vasta menkkojen ns. alkamisajan jälkeen, kun tää vuoto on nyt jo tosiaan dpo9-10... No, ei auta kun ootella miten käy. :censored: Arvatkaa vaan onko mulla ees herkkiä testejä enää yhtään? No ei, ja tosiaan kohta lähdetään mökille.. Muutenkin vaan vähän testejä kun en tosiaan varautunut yhtään et vois tästä kierrosta tärpätä... o_Omut otan nyt sit noi mitä on ja yritän testata viimestään la seuraavaks.:X3:
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

09.07.2020 - TORSTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 57/?
Futurmama..................kp 51/29-34
Puolu...............................kp 50/30-32
bellaella22050909..........kp 49/23
Wanti......................kp 47/34-48
Keisarinna85..............kp 42/24-27
Melissa86.....................kp 40/30-36
LaTila...................................kp 30/27
Eeva650.........................kp 29/28-42
Shibali..............................kp 26/24-30
Minttuni...........................kp 25/25
Taikinatonttu.............kp 25/?
Kikkakolmas..............kp 25/28
Goodway.......................kp 24/23
Wbä...................................kp 23/26-28
Minouche……………….kp 22/22
lulube..............................kp 21/29
Lillanna.............................kp 20/28-42
Brunet82.......................kp 20/26-28
Kirjoh89....................kp 16/28
Helmikorvakoru.......kp 15/27-28
Hipposka.....................kp 14/29-32
3milia...............................kp 14/25-28
Jjenn...............................kp 14/29-33
Kasikuus......................kp 14/27-28
Nokare..........................kp 13/29
Napsunen....................kp 13/35-37
Rimaleli..........................kp 13/30
Iinesankka....................kp 11/?
Mysteerio.......................kp 10/30
Zennuli..........................kp 9/25-28
Lovecoco.....................kp 9/30
-Lounatuuli-.................kp 6/28-35
Töppönen_....................kp 5/26
Alinna86.........................kp 3/28
Sinisilmät.........................kp 3/27-28
Tiukuna......................kp 3/29-31
Mamtobe............................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Eeva650....................dpo 10
Shibali...........................dpo 10
Kikkakolmas..........dpo 8
lulube.............................dpo 6
Brunet82.....................dpo 5
KirJoh89......................dpo 4
helmikorvakoru.......dpo 2
pumpuli1........................dpo 0
pata-ässä....................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, täällä tosiaankin pärähti eilen aamulla selkeä plussa ovistestiin, ja tänään enää hailakka viiva. Ollaan puuhailtu ma, ti ja eilen keskiviikkona, vieläkö tänään voi sitten tärpätä vai joko se on "turhaa"? :)

Tosiaanki noiden ovistestien käyttö on vasta ekaa kertaa käytössä, ja hieman mietityttää :). Limat olleet eilen todella venyvää...

ja mites kun laskette tuon dpon, niin allatteko laskemaan ovisplussa päivän jälkeen, että dpo 1? tyhmiä kysymyksiä siis :D
 
Heippa, täällä tosiaankin pärähti eilen aamulla selkeä plussa ovistestiin, ja tänään enää hailakka viiva. Ollaan puuhailtu ma, ti ja eilen keskiviikkona, vieläkö tänään voi sitten tärpätä vai joko se on "turhaa"?

Tosiaanki noiden ovistestien käyttö on vasta ekaa kertaa käytössä, ja hieman mietityttää . Limat olleet eilen todella venyvää...

ja mites kun laskette tuon dpon, niin allatteko laskemaan ovisplussa päivän jälkeen, että dpo 1? tyhmiä kysymyksiä siis
Ei oo tyhmä kysymys :) Ovisplussa on dpo-1. Ovulaatio katsotaan tapahtuneeks ovisplussasta seuraavana päivän, joka olis dpo0. Siitä seuraava päivä on dpo1. Eli jos testi antaa plussan keskiviikkona, keskiviikko on dpo-1. Torstaina on ovulaatio, eli dpo0, ja perjantaina on sit ensimmäinen päivä ovulaation jälkeen, eli dpo1 :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Heippa, täällä tosiaankin pärähti eilen aamulla selkeä plussa ovistestiin, ja tänään enää hailakka viiva. Ollaan puuhailtu ma, ti ja eilen keskiviikkona, vieläkö tänään voi sitten tärpätä vai joko se on "turhaa"? :)

Tosiaanki noiden ovistestien käyttö on vasta ekaa kertaa käytössä, ja hieman mietityttää :). Limat olleet eilen todella venyvää...

ja mites kun laskette tuon dpon, niin allatteko laskemaan ovisplussa päivän jälkeen, että dpo 1? tyhmiä kysymyksiä siis :D
Yleensä lasketaan niin, että ovisplussasta seuraava päivä on ovulaatiopäivä eli dpo (days past ovulation) 0. Joillakin ovulaatio tulee nopeasti plussan jälkeen, samanakin päivänä. Itse lasken lääkärin ohjeistuksen mukaan niin, että ovisplussasta seuraava on ovispäivä eli dpo 0.

Me harrastamme seksiä vielä ovisplussan aikaan ja varalta sen jälkeenkin jonain päivänä :D
 
Voihan ovistestit. Vähän hölmönä nyt siis eri testeillä kun en kerennyt tehdä nettitilausta. Eli pregcheckillä tämä kierto. Tänään kp11 ja yllätyksekseni olì aika vahva viiva. One stepeillä en tollasta viivaa saanu ollenkaan vaikka digi hymyili. No nyt sit pitää odotella et pääsee digin tekemään, kun en tietty tajunnu purkkipissaa säilyttää. Vähän rupes ahdistaa kun tarkotus on viikonloppuna hommailla kunnolla, arkisin ollaan ihan mälsän väsyneitä ja vanhoja :( odotan ovisplussaa vasta sunnuntaille aikasintaan et saa nähä mitä tässä nyt tapahtuu..
 
@pata-ässä Olin just tulossa kysymään tuota samaa, olipa hyvä että olit samalla asialla!

@Shibali voi ku tuo lähtis tuosta vahvistumaan

Mulle voi laittaa huomiselle dpo1 ja lisätä piinailijoihin.

Kiitos kaikille vastanneille, eli me pumpuli jännäillään samaan aikaan :D.

Mutkin voi laittaa piinailijoihin, jos sopii vaikka en oo siellä yrityslistassa kun en oo satavarma kierronpituudesta, koska pillerit vasta lopettanut pari viiikkoa sitten :).

pata-ässä dpo 1 huomiselle
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja minttuni
@Shibali peukut pystyssä että kohta pärähtää vahva viiva :)

Tulin tänne avautumaan, kun hermostuttaa... Jo kp 40 menossa ja tod näk dpo 10. Testasin eilen varan vuoksi, kun ajattelin että tämä kierto on jo niin pitkä ja negahan sieltä tuli (totta kai jos dpot on nuo mitkä luulen). Kun vain nyt kuluisi muutama päivä ja pääsisin uuteen kiertoon tai tulisi jotain väriä tikkuun. Onneksi mun kaikki mahdolliset tikut loppuu ihan just, en pääse sitten enää niiden kanssa sekoilemaan. Jos alkaa uusi kierto maanantaina, niin tjottailulla mennään ensi kierto, ei tule muuten mitään mun keskittymiskyvystä.
 
Voihan ovistestit. Vähän hölmönä nyt siis eri testeillä kun en kerennyt tehdä nettitilausta. Eli pregcheckillä tämä kierto. Tänään kp11 ja yllätyksekseni olì aika vahva viiva. One stepeillä en tollasta viivaa saanu ollenkaan vaikka digi hymyili. No nyt sit pitää odotella et pääsee digin tekemään, kun en tietty tajunnu purkkipissaa säilyttää. Vähän rupes ahdistaa kun tarkotus on viikonloppuna hommailla kunnolla, arkisin ollaan ihan mälsän väsyneitä ja vanhoja odotan ovisplussaa vasta sunnuntaille aikasintaan et saa nähä mitä tässä nyt tapahtuu..
Minähän tuskailin toissakierrossa näitten pc ovistestien kans myös kun en ollut aiemmin käyttänyt ja ne näytti mulle melkein koko kierron lähes tasavahvaa viivaa! Sitten ovista ne kyllä näytti niin helakan punaisella viivalla, että kontrolliviivakin näytti ihan vaalealta siihen verrattuna. Voi olla siis, että vielä sullakin vahvistuu :)
 
Voih :/ Mä niin ymmärrän tuon huolestumisen, mutta jospa vaan HCG nousee hitaammin? Jos testaat muutaman päivän päästä uudestaan? Mä ite oon päättänyt, että en kiusaa itteeni noilla viikkodigeillä, testaan vaan normitesteillä, pelkään just sitä et panikoisin sitten jos ei vaihdu viikot niin kun oletan, vaikka tosiaan voi vaan olla et ne omat HCG arvot ei osu ton testin viitearvoihin, vaikka oiskin ihan normaali onnistuva raskaus kyseessä <3 Toivottavasti siellä kaikki hyvin ja huoli turhaa <3

Kiitos @Shibali ja @Kasikuus - eihän tässä voi kun odottaa ja seurata tilannetta. Jos sunnuntaina sitten uutta testiä, jos uskaltaa...
 
Apua, olin tulossa tänne tänään valittaan siitä että menkat taitaa alkaa etuajassa mutta mitä hittoa, tein äsken clearbluen early detection testin ja siinä näkyy viivanpaikka/ haamujen esiäiti??? Onkohan sit kemiallinen vai voiko kiinnitysvuoto olla pidempään kestävää kun pari tippaa? Mulla siis ollu rusehtavaa, hieman veristäkin niukkaa vuotoa eilisestä dpo 9, nyt siis dpo 10... oon nyt ihan pihalla... tai sit clearblue antaa kans jotain viivanpaikkoja, mulla se vaan aiemmin ollu luottomerkki, en oo saanu mitään paitsi sillon kun oikeesti olin raskaana hetken... kuvaan en oikeen saa näkyviin mutta kyllä mä livenä sen jonkinsortin viivan näen selvästi... vaikea kyllä uskoo et se oikeesti mitään tarkoittais... mutta pakko pakata kyllä nyt testejä mukaan mökkireissulle jonne tänään lähetään... sori omanapailu, oon vaan niin epäuskonen mitä oikein tapahtuu...

Muoks. Tässä vielä kuva kaikille viivan tiiraajille
Olen tällä testillä joskus aikoja sitten saanut selkeän haalean sinisen ”positiivisen” olematta raskaana. olen tästä testistä lukenut myös paljon huonoa. Jo 10 vuotta sitten kun kuumeilin meidän kolmatta. Antaa siis haaleaa viivaa ja joskus sellaista vähän toiselta reunalta vahvempaa ja muut testit kuitenkin negaa. Mutta joo selvästi siellä jotain näkyy, ei näistä kyllä tiedä onko ne haamuja vai testin ominaisuus. Jospa se kuitenkin siitä alkaa vahvistua.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja minttuni

Yhteistyössä