Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa vielä. Oon nyt vähän syvissä vesissä kahlannut, en oikein osaa käsitellä tätä mahdollista uutta raskausasiaa kun on niin paljon pettymystä takana. :( Varasin lääkäriajan huomiselle ja lista kysymyksiä mukana. En tietenkään odota mitään lupauksia, parannuskeinoja tai varmuutta, vaan enemmänkin vahvistuksia omille ajatuksille ja lääketieteellistä näkökulmaa, että pääsen taas käsittelemään asioita pään sisällä.
Hankalaa on. Kiva jos joskus olisi se kristallipallo. :)

Santso, 5. raskaus, 1 lapsi, nyt ehkä 4+1...
 
  • Surullinen
Reactions: Mirella92
Voimia @Santso sinne noihin tunteisiin <3 En yhtään ihmettele että on vaikeaa luottaa monien pettymysten jälkeen :( Toivottavasti lääkäri osaisi rauhoittaa sun mieltä <3 Mä niin toivon, että kaikki menee nyt viimein hyvin ja saat pikkuisen syliin ens maaliskuussa <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Santso
Peukut pystyssä että haamut vahvistuu @Alinna86 ja @LaTiLa !

Täällä ei menkat ei ole alkaneet, kp 37 menossa, joten uskon, että ovis oli oikeasti kp 30 niin kuin epäilin. Tallettelut tehtiin vain kerran ja nyt on toivottava, että se riittää.... Ei kyllä ole uskoa tähän kiertoon. Näkyy olevan Shibali ja Eeva650 samat piinapäivät, eli dpo 7.... En kyllä pidätä hengitystä, en ajatellut testailla ennen ensi viikonloppua ellei ihan jotain ihmeellisiä oireita ilmene. Miten muilla etenee piinailu?
En oo oikein ehtinyt piinaileen, ei kyl myöskään oo ollu mitään oireita, raskauteen tai menkkojen lähestymiseen liittyen, toki vasta tuo dpo 7. Ajattelin testata torstaina dpo 10 kun sillon lähetään mökkireissulle, jossa tulee oleen tosi vaikeeta testata. Mulla ei oo kyllä yhtään luottoa tähän kiertoon, ajatukset jo seuraavassa kierrossa. Kunhan vaan nyt sit menkat alkais normaalisti, eikä tää kierto venyis niin kun mun 2 aiempaa... Mulla siis kans kokemusta noista myöhäisistä oviksista... Voi toki olla, että mieli tästä muuttuu kun nää päivät kuluu ja alankin tarkkaileen oireita ja piinaileen kunnolla :D Toivottavasti siellä kuitenkin yllättyisit ja saisitkin plussan eikä menkat alkaiskaan <3
 
Peukut pystyssä että haamut vahvistuu @Alinna86 ja @LaTiLa !

Täällä ei menkat ei ole alkaneet, kp 37 menossa, joten uskon, että ovis oli oikeasti kp 30 niin kuin epäilin. Tallettelut tehtiin vain kerran ja nyt on toivottava, että se riittää.... Ei kyllä ole uskoa tähän kiertoon. Näkyy olevan Shibali ja Eeva650 samat piinapäivät, eli dpo 7.... En kyllä pidätä hengitystä, en ajatellut testailla ennen ensi viikonloppua ellei ihan jotain ihmeellisiä oireita ilmene. Miten muilla etenee piinailu?
Täällä kierron loppupuolella menossa, oviksesta ei tietoa. Pitkiltä tuntuu päivät. Suurinpiirtein joka toinen kierto lyhyempi ja jokatoinen pidempi, nyt lienee pidemmän kierron vuoro. Pidemmällä kierrolla menkat pitäisi alkaa sunnuntaina. Tuntuu, että sinne on ikuisuus. Viime kierrossa ei ollut mitään oireita, ei edes rinnat oikein kipeytyneet. Nyt on taas vuorostaan kaikkea, pahoinvointia, väsymystä, rinnat kipeät, nippailee jne. Mutta ei ole tähän mennessä mikään tarkoittanut mitään. Onneksi tänä vuonna tainnut tulla ovulaatiota joka kierrossa, eikä ole kierrot venyneet.

Haamuille vahvistumista! ❤

@Santso todella paljon tsemppiä tilanteeseen, toivotaan parasta! Kuin myös @Persikka123, toivotaan parasta! ❤
 
Hullu neuroosimamma testiarsenaalin kanssa täältä laboratoriosta päivää.
Listaan tänne testitulokset kirjallisesti niin voin sitten palata niitä ihmettelemään vuosien ja vielä vuosien päästäkin!

Kas tässä:

- Dpo9 haamujen esiäiti (herkkä 10mlU/ml)
- Dpo10 digi nega (25 mlU/ml)
- Dpo12 digi Raskaana 1-2 (25 mlU/ml)

(-Dpo15 päiväpissasta parin tunnin pidätyksellä haalea plussa (25 mlU/ml ))
 
Viimeksi muokattu:
Mä nyt palaan taas kummastelemaan tänne. Toivottavasti ette oo kyllästyneet jo. Tänään siis olisi pitänyt alkaa menkat. Dpo13 ei menkkaoireita. Aamulla taas pahoinvointia. Myöskin lämmöt edelleen koholla ja kohdunnapukasta voi päätellä että menkat ei oo alkamassa ihan hetkeen (kun on edelleen niin korkealla etten yllä).

Asennoiduin eilisen testin perusteella (Tein PC:n liuskatestin) et en mä nyt voi mitenkään olla raskaana. Olihan dpo jo 12. Mut nyt tää outo olo pistää taas mielen ihan sekaisin. :D

Ihania haamuja siellä muilla ♥
 
Mä nyt palaan taas kummastelemaan tänne. Toivottavasti ette oo kyllästyneet jo. Tänään siis olisi pitänyt alkaa menkat. Dpo13 ei menkkaoireita. Aamulla taas pahoinvointia. Myöskin lämmöt edelleen koholla ja kohdunnapukasta voi päätellä että menkat ei oo alkamassa ihan hetkeen (kun on edelleen niin korkealla etten yllä).

Asennoiduin eilisen testin perusteella (Tein PC:n liuskatestin) et en mä nyt voi mitenkään olla raskaana. Olihan dpo jo 12. Mut nyt tää outo olo pistää taas mielen ihan sekaisin.

Ihania haamuja siellä muilla
Mitä jos kiinnittyminen vaan ollut myöhemmin - eikö ainakin johonkin dpo10 kiinnittymisen pitäisi olla mahdollista?
 
@Shibali , @3milia ja @Wintersun nyt rupes itteenikin ärsyttää ne hoitohenkilökunnan kommentit hcg arvoihin liittyen, kun wintersun laitoit ton laskurin. Ei mulla tullu mieleenkään kyseenalaistaa sitä hoitajan ja lääkärin kommenttia.

Mää niin nyt toivon et ultrassa näkyis jo jotain positiivista meille, niin kauan tätä on jo toivottu. Ei vaan saa nyt liian suuria pilvilinnoja rakentaa itselle.. Huolettaa myös se kuinka oireeton oon ollu.
Oisko ne voinut kattoo väärin ne arvot? Et se toka olisikin 160 tms? Tai että eka olis ollut mitattu aikaisemmin ku mitä oli? Tuntuu jotenkin tosi hölmöltä kyllä!
 
Koska sulla on @Persikka123 se ultra? Tsemppiä kovasti, mä niin toivon että olisikin kaikki hyvin <3

Hmm, just kun sanoin tänne että en oo ehtinyt tarkkaileen oireita eikä oo mitään ollu, niin siitä joku pari tuntia niin tuntu voimakas vihlasu muutaman kerran alavatsalla. Ihan kuin kiusatakseen mua, että varmasti huomaan :D :ROFLMAO: No mutta, mullakin ollu niin kaikenlaista oiretta negakierroissa eikä mikään oo siis plussaa enteillyt, niin en usko enää mihinkään muuhun kun niihin kahteen viivaan, jos ne tulee useeseen testimerkkiin ja useempana päivänä...
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: 3milia ja Santso
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja minttuni

Yhteistyössä