Toiveissa vauva 2021

Mulla taas on itelläkin niin ristiriitanen olo, jotenkin tuntuu että vois raskaana ollakkin mut sit taas toisaaltaan ollu tätä flunssaa lukuunottamatta oireeton nyt taas muutaman päivän, ainoo et hormoninäppylät on vähentyny naamasta, jotenkin meen nyt vaan ajatuksella että tehdään nyt sunnuntaina se nega alta pois niin voi siirtää katseen kiertoon missä voi olla mahis toisin kun tässä lopuillaan olevassa kierroksessa..
Mulla ainakin viime syksyn plussa kierrossa flunssa oli yksi oire :X3:
 
Käytiin tänään kylpylä reissulla mökkeilyn päätteeksi ja järkytyin vessa reissulla kun nännit muuttaneet väriä viininpunertavaksi niinkuin muissa raskauksissa, toki en osaa sanoa tekeekö ne niin loppukierrossa muutenkin, kun ei niin ole ennen kuumeilua tullut tirkisteltyä. Tein sitten korkeintaan parin tunnin pissasta halpis testin Jonka matkalta löysin pissa tauolla (rfsu herkkä) ja ei siitä nyt osaa sanoa onko siinä viivanpaikka vai mikä. Mutta jotain siinä oli. Siinä muovissa testi alueen päällä oli kauheat naarmut, ja kuvaa oli vaikea saada. Mutta jotain sain kuvaankin ehkä, ellei aijaa syö viivoja.:ROFLMAO:

ja ne kuvat siis olisi oleellinen:ROFLMAO:

https://aijaa.com/Bsl7hF 5min testin teosta

https://aijaa.com/M5hbfk testiajan jälkeen
 
Käytiin tänään kylpylä reissulla mökkeilyn päätteeksi ja järkytyin vessa reissulla kun nännit muuttaneet väriä viininpunertavaksi niinkuin muissa raskauksissa, toki en osaa sanoa tekeekö ne niin loppukierrossa muutenkin, kun ei niin ole ennen kuumeilua tullut tirkisteltyä. Tein sitten korkeintaan parin tunnin pissasta halpis testin Jonka matkalta löysin pissa tauolla (rfsu herkkä) ja ei siitä nyt osaa sanoa onko siinä viivanpaikka vai mikä. Mutta jotain siinä oli. Siinä muovissa testi alueen päällä oli kauheat naarmut, ja kuvaa oli vaikea saada. Mutta jotain sain kuvaankin ehkä, ellei aijaa syö viivoja.

ja ne kuvat siis olisi oleellinen

https://aijaa.com/Bsl7hF 5min testin teosta

https://aijaa.com/M5hbfk testiajan jälkeen
Hankalasti jotenkin tuo varjo osuu viivoihin, niin en unisilla silmillä ihan tarkkaan nää, mutta ihan kuin siellä pilkistäis toinenkin viiva! Aamulla uusiksi! Tuo nännien tummuminen on kyllä mullakin aina selkeä juttu :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

04.07.2020 - LAUANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 52/?
Futurmama..................kp 46/29-34
Puolu...............................kp 45/30-32
bellaella22050909..........kp 44/23
Wanti......................kp 41/34-48
Keisarinna85..............kp 37/24-27
Melissa86.....................kp 35/30-36
Mimmi92..................kp 30/26-30
Tiukuna......................kp 30/29-31
Töppönen_....................kp 26/26
Alinna86.........................kp 26/28
Sinisilmät.........................kp 26/27
LaTila...................................kp 25/27
Mamtobe............................kp 25/28
Eeva650.........................kp 24/28-42
Shibali..............................kp 21/24-30
Minttuni...........................kp 20/25
Taikinatonttu.............kp 20/?
Kikkakolmas..............kp 20/28
Goodway.......................kp 19/23
Wbä...................................kp 18/26-28
Minouche……………….kp 17/22
lulube..............................kp 16/29
Lillanna.............................kp 15/28-42
Brunet82.......................kp 15/26-28
Kirjoh89....................kp 11/28
Helmikorvakoru.......kp 10/27-28
Hipposka.....................kp 9/29-32
3milia...............................kp 9/25-28
Jjenn...............................kp 9/29-33
Kasikuus......................kp 9/27-28
Nokare..........................kp 8/29
Napsunen....................kp 8/35-37
Rimaleli..........................kp 8/30
Mäyh.................................kp 7/26-28
Iinesankka....................kp 6/?
Mysteerio.......................kp 5/30
Zennuli..........................kp 4/25-28
Lovecoco.....................kp 4/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Wanti.....................................dpo 19
Alinna86................................dpo 14
Sinisilmät.............................dpo 13
Latila……………………..dpo 13
Tiukuna…………………dpo 11
Mimmi92...................dpo 9
Eeva650....................dpo 5
Shibali...........................dpo 5
Kikkakolmas..........dpo 3
lulube.............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Äääää, pääsispä jo tikuttelee ovista. Kaapissa ois 5 liuskaa ja 4 digiä. Niillä pitäs tää kierto pärjätä enkä osta lisää ennen seuraavia menkkoja! Joita ei tuu toivottavasti :D

En kestä kun vaan ajattelen kuin täydellinen ajoitus ois jos tästä tärppäis. Kaikki ois just hyvin. Vaikka kuinka järki huutelee et ei se ekakaan tullu kun vasta yk8.. ni silti tässä näköjään on ihan super optimistinen näin yrityksen alussa. Toivottavasti optimismi kantais pidemmällekin.
 
Mä tajusin tässä aamusta että mulla on tullu nyt yhtä kiertoo lukuunottamatta sellasta ruskeeta tuhrua 5-4pv ennen menkkoja ja sitä ei kuulu eikä näy, ennemmin eilen illalla tulleen eritteen määrittelisin vaaleenpunaseks valkovuodoks
Jännittää !
sama homma. Ei näy tuhrua ainakaan vielä. Yleensä useampana päivänä ennen kunnon veristä väriä sitä on. Toivotaan, jotta on hyvä merkki.
 
Tein tänään pc liuskan aamun toisesta pissasta, kun pissata lorotin varhain aamulla onneni ohi. Vasta kun olin käynyt, muistin jotta mähän unohdin koko testin :ROFLMAO: . Menin vielä takaisin nukkumaan. No viivanpaikka siinä vissiin killuu taas mun silmään, joten ei mitään kerrottavaa. Selvösti mä sen siinä näen, mutta huonosti se kuvissa näkyy. Laitan kun saan aijaalle ladattua.
 
  • Rakkaus
Reactions: Santso ja Shibali
Mulle ei kyllä ollut tästä ”rennommasta”, testittömästä, kikattomasta kierrosta mitään hyötyä. Jos mahdollista, niin stressasin vaan enemmän ja olin ahdistunut :D

Seuraavaan kiertoon otan kaikki kikkakolmoset taas käyttöön! Laitoin jo ovistestit ja geleet tilaukseen:LOL:
Minulla meni kaksi ekaa kierron viikkoa niin ärsyyntyneissä mielialoissa uudesta kierrosta, että en ole jaksanut mitään tarkkailla ja olen syönyt ja juonut miten sattuu xD No nyt huomaan, että kierto mennyt aika nopeasti, kun oviksesta ei ole tietoa. Sen verran kuitenkin, että mittasin parina päivänä aamulämmöt, eiköhän ole ovis tapahtunut. Tsemppiä kaikille piinalijoille!
 
Mullakin monet menkkaoireita loistaa poissaolollaan. Yleensä tässä vaiheessa koskisi rintoihin, olisi ummetusta ja sen lisäksi ainakin painoa olisi tullut 5kg turvotuksen muodossa, mut nää kaikki puuttuu... Tänä aamuna oli taas etova olo ja vähän flunssainen olo, sekä lämmöt on edelleen koholla.

Silti mulla on semmoi olo et ei kai täs oo voinut tätppi käydä. Suurin syy sille on tää ihmeellinen vatsakipu joka on etenkin tänään vaivannut. Mulla ei normaalisti oo kipuja ennen menkkoja. Vasta kun vuoto alkaa nii kivut iskee, mut nyt sattuu. Ei ihan perinteisten menkkakipujen tyyppistä kipua mut jostain syystä koskee :(
 
Toivottavasti huomenna satelee aamulla monta plussa kuvaa, mutta maltilla sitten naiset, että aijaa ei mene taas tukkoon ;)❤

... Mun tekis mieli testailla ovistikuilla, vaikka ajattelin, että en testaa. Taitaa olla vain turhaa testailla, kun vielä hcg:tä kehossa. Kovasti vain pelkään, että menee tämän kierron ovis hukkaan ja sit taas pelottaa, että kierto venyy ja venyy. Yhdet tallettelut tehty ja niistä simpoista tuskin hyötyä, kun viimeisimmästä kerrasta aikaa :( Nyt mökillä lasten kanssa ja täällä ei kyllä saa hetken rauhaa, että vois touhuilla. Lapset lähtee ma isälleen, niin sit on taas aikaa ja toivottavasti ei myöhästä. Onneksi menossa "vasta" kp9.

On se muuten myös jännä, kuinka yksi km vaikuttaa parisuhteeseen positiivisesti. Jotenkin se kokemus vahvisti meidän suhdetta entisestään ja kumpikin on toisiinsa kuin vasta rakastuneita ❤ Vaikka niin alussa oleva raskaus meni kesken, niin oli se molemmille rankkaa ja toisen tuki vahvisti sitä, että olemme toisillemme täydelliset ja oikealla tiellä ❤❤
 
Odotan kyllä jo innolla huomisaamun testien kuvia❤
Itsellä ei mitään tietoa kierron vaiheesta, tai joo, kp15, mutta oviksen tulosta ei tietoa. Mulla on ollut aiemmin ihan oppikirjamainen 28 päivän kierto, jonka puolivälissä tuli ovulaatio, niin ärsyttää, kun nyt ei oo. :rolleyes:Ovulaatiotestit tulee luultavasti alkuviikosta, niin pääsen niillä testaileen, nyt on kyllä ollut vähän mahanippailua ja limoja, mutta luulen oviksen olevan vasta pitkän ajan päästä. Yritän saada miehen kellistettyä säännöllisesti vähintään kahdesti viikossa koko kierron ajan, niin olis edes vähän jännäiltävää ja edes teoreettinen mahdollisuus plussaan. (y)Miehen kiireinen työ, vaihtelevat työajat ja kaksi pientä lasta tuo kyllä pienen haasteen tähän. Plus sit se imetys, joka tuntuu lyhentävän luteaalivaihetta. Eli ei mitkään parhaat mahdollisuudet raskaudelle, mutta näillä nyt mennään:LOL:
 
Huomisia plussakuvia ootellaan täälläkin :love:

Omaa napaa.. edellisen kierron lyhyestä luteaalivaiheesta "jäi päälle" rintojen arkuus + kiinteys ja väsymys. Pillerien aikaan rintojen arkuus oli selkeä oire menkkojen tulosta ja pillerien loputtua viime kierto (yk4) oli ensimmäinen kun arkuutta ilmeni jälleen. Sen tiiän, et turha r-testiä tehä, koska menkkavuotoa oli ja lämmöt mulle normaalilla tasolla :D ärsyttää vähän, kun "oireet" ei hävinny menkkojen myötä. Saas nyt nähdä missä vaiheessa ovis tulee. Flo ennustaa vasta kp18 eli samalle päivälle, kuin olis ollut normaalin pituisen luteaalivaiheen mukaan ja FF taas näyttää kp14 eli tulevalle vklp. Kumpikaan ei olisi kovin optimaallinen omien ja puolison työvuorojen kannalta, mutta kahtellaan miten käy:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Oioi, maltan tuskin oottaa huomisia plussakuvia! :X3: Toivottavasti niitä tulee paljon.:love:

@Alinna86 sulla varsinkin nyt siellä kyllä niin lupaavaa :X3: toivon todella että viimein tärppää ja kunnolla :love:

Ja myös sulla @Tiukuna kuulostaa lupaavalta :love: Peukut pystyssä että plussa tulee:love:

Ihanaa @Kasikuus että teidän suhde on entistä vahvempi.:love: Kuulostatte kyllä niin onnellisilta ja toisillenne sopivilta:love: Toivottavasti pääset kohta piinaileen ja saatte oviksen hyödynnettyä, ja pian tulisi se pysyvä plussa:love:

Täällä ollut kyllä outo kierto. Vaikka tikutin oviksen, niin en oo kauheesti ehtinyt nyt oireita tarkkaileen, on ollut niin paljon muuta. Uudessa työprojektissa on ollut opetteluu ja välillä kiirettäkin, ja nyt jännitän ihan hirveesti että miten käy mun unelmien työpaikan suhteen. Oon jo kahdesta haastattelukierroksesta selvinnyt, nyt oottelen firman omistajien puhelinhaastattelua, soittavat kuulemma joskus lähipäivinä.o_O Joten niin outoa kun se onkin, mun keskittyminen menee nyt kyllä täysin siihen, että koska puhelin soi ja koska kuulen saanko sen työn vai en. Eikä siihen, mikä dpo on ja mitkä oireet. Oon juonut energiajuomiakin tässä, ja kuohariakin lasillisen yks päivä. Piinailut on jäänyt hyvin vähälle. Muutenkin oon nyt alkanut miettiin, että jos nyt onni kävis ja saisin sen työpaikan, niin haluaisinko ees heti olla raskaana. Tuntuis jotenkin kauheelta olla raskaana jo kun työt alkais syyskuussa. Tulis vähän niinku petturiolo... :cautious:Vaikka tyhmä tällasia on aatella, niin silti nyt ekaa kertaa olo, että jos sen työn saan, niin ei edes haittais vaikka ei vielä plussaa tulis. Mut tästäkin tulee jotenkin syyllinen olo, koska kyllähän se plussa ois aivan mahtava ja paljon tärkeempi kun joku työpaikka, ja sit pitäs vaan siihen sopeutuu et ajoitus ei ois "täydellinen". Äh, ristiriitaisia fiiliksiä siis nyt täällä....:censored:
 
Huomisia plussakuvia ootellaan täälläkin :love:

Omaa napaa.. edellisen kierron lyhyestä luteaalivaiheesta "jäi päälle" rintojen arkuus + kiinteys ja väsymys. Pillerien aikaan rintojen arkuus oli selkeä oire menkkojen tulosta ja pillerien loputtua viime kierto (yk4) oli ensimmäinen kun arkuutta ilmeni jälleen. Sen tiiän, et turha r-testiä tehä, koska menkkavuotoa oli ja lämmöt mulle normaalilla tasolla :D ärsyttää vähän, kun "oireet" ei hävinny menkkojen myötä. Saas nyt nähdä missä vaiheessa ovis tulee. Flo ennustaa vasta kp18 eli samalle päivälle, kuin olis ollut normaalin pituisen luteaalivaiheen mukaan ja FF taas näyttää kp14 eli tulevalle vklp. Kumpikaan ei olisi kovin optimaallinen omien ja puolison työvuorojen kannalta, mutta kahtellaan miten käy:whistle:
Minulla on käynyt myös joissain kierroissa niin, että oireet ei häviä, vaikka vuoto alkaa. On ne kuitenkin sitten jossain vaiheessa kaikonneet, mutta en tarkalleen muista, missä vaiheessa. Hitsit, voispa aina vaan kaikki kierrot mennä samalla tavalla, eikä tulisi kaikkia erilaisia oireita tai oireettomuuksia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh
Oioi, maltan tuskin oottaa huomisia plussakuvia! Toivottavasti niitä tulee paljon.

@Alinna86 sulla varsinkin nyt siellä kyllä niin lupaavaa toivon todella että viimein tärppää ja kunnolla

Ja myös sulla @Tiukuna kuulostaa lupaavalta Peukut pystyssä että plussa tulee

Ihanaa @Kasikuus että teidän suhde on entistä vahvempi. Kuulostatte kyllä niin onnellisilta ja toisillenne sopivilta Toivottavasti pääset kohta piinaileen ja saatte oviksen hyödynnettyä, ja pian tulisi se pysyvä plussa

Täällä ollut kyllä outo kierto. Vaikka tikutin oviksen, niin en oo kauheesti ehtinyt nyt oireita tarkkaileen, on ollut niin paljon muuta. Uudessa työprojektissa on ollut opetteluu ja välillä kiirettäkin, ja nyt jännitän ihan hirveesti että miten käy mun unelmien työpaikan suhteen. Oon jo kahdesta haastattelukierroksesta selvinnyt, nyt oottelen firman omistajien puhelinhaastattelua, soittavat kuulemma joskus lähipäivinä. Joten niin outoa kun se onkin, mun keskittyminen menee nyt kyllä täysin siihen, että koska puhelin soi ja koska kuulen saanko sen työn vai en. Eikä siihen, mikä dpo on ja mitkä oireet. Oon juonut energiajuomiakin tässä, ja kuohariakin lasillisen yks päivä. Piinailut on jäänyt hyvin vähälle. Muutenkin oon nyt alkanut miettiin, että jos nyt onni kävis ja saisin sen työpaikan, niin haluaisinko ees heti olla raskaana. Tuntuis jotenkin kauheelta olla raskaana jo kun työt alkais syyskuussa. Tulis vähän niinku petturiolo... Vaikka tyhmä tällasia on aatella, niin silti nyt ekaa kertaa olo, että jos sen työn saan, niin ei edes haittais vaikka ei vielä plussaa tulis. Mut tästäkin tulee jotenkin syyllinen olo, koska kyllähän se plussa ois aivan mahtava ja paljon tärkeempi kun joku työpaikka, ja sit pitäs vaan siihen sopeutuu et ajoitus ei ois "täydellinen". Äh, ristiriitaisia fiiliksiä siis nyt täällä....
Varaudu nyt sitten siihen, että viimeistään ens kierrosta tuut varmasti raskaaksi kun vähän aloit epäröimään! :LOL:
 
Täällä menkkaolot vaan voimistuu ja tirautin mini-itkunkin pitkän koulutuspäivän päätteeksi. Ei oo ainakaan normaalissa raskaudessa ollut tällaista. :(

Täällä odotetaan tosi innolla huomisia testausten tuloksia! Itse en uskalla vähään aikaan pissata tikkuun, en tiedä mitä tästä omasta raskaustilanteesta pitäisi ajatella. Toivon todella tänne uutta plussa-aaltoa <3
 

Yhteistyössä