Toiveissa vauva 2021

Hei oliko täällä joku joka oli testannut lämpöjä? Miltä teillä näyttää lämpökäyrä loppukierrosta, kun ette oo ollut raskaana. Mietin et voiko siitä jotenkin ennustaa menkkojen alkua. On tämä odottavan aika pitkä kun ei viemäkään kp31 oo merkkejäkään menkoista . Yleensä ne alkaa viimeistään tähän päivään mennessä. Se myöhään ollut ovulaatio sitä selkeästi venyttää. Ouran mukaan mun "lämmöt" on noussut päivä päivältä ovulaatiosta asti ja pohdin laskeeko ne yleensä ennen menkkoja vai sitku ne alkaa/on jo alkanut? Haluaisin vain et pystyisi vähän ennakoimaan milloin ne alkaa niinku yleensä :unsure:
 
Mitä täällä tapahtuu? 15min supistellu ihan hullunaa ja just ennen sitä käytii taas autoilees ni eilinen tärinäkipu jatkui
Mies oli jo viemässä lääkäriin, nyt pitkällään ja toivottavasti tää alkaa koht helpottaa
Oiskohan jotain kiinnittymis juttui??
oioi @Alinna86 kuulostaapa kyllä lupaavalta! :love: :X3: Kumpa sinnekin tulisi nyt pysyvä plussa :love:

Ja kiitos @3milia :love:Jännittää kyllä ihan hirveesti miten käy, onko vaan väärä tulos vai onko oikeesti pikkuinen kyydissä...:sick: Vaikee keskittyä töihin...:X3: Perjantaina testaan sit seuraavaks...:eek:
 
@3milia kyseli et millon kannattaa käydä gynellä, niin varmaan paras just pari päivää ennen ovista niin näkee millanen rakkula siellä on kasvamassa :) Ite kävin kp26 ja oli siitäkin hyötyä kun gyne bongas keltarauhasen ja sanoi oviksen tapahtuneen. Sain tietää myös kohdun limakalvon paksuuden :)

Seuraavaksi menkka havaintoja, jos joku haluaa skipata :ROFLMAO:

Mulla nyt kp2 menossa, sidettä joutunut vaihtaan tänäänkin useasti päivässä ja ihan kirkasta vuotoa.
Jännä kun pillereitä syödessä vuotoa tuli niin vähän, että käytin pikkuhousunsuojia vaan ja vuoto oli paljon rusehtavampaa. Onko muilla samanlaisia havaintoja? :D
 
Viimeksi muokattu:
Hei oliko täällä joku joka oli testannut lämpöjä? Miltä teillä näyttää lämpökäyrä loppukierrosta, kun ette oo ollut raskaana. Mietin et voiko siitä jotenkin ennustaa menkkojen alkua. On tämä odottavan aika pitkä kun ei viemäkään kp31 oo merkkejäkään menkoista . Yleensä ne alkaa viimeistään tähän päivään mennessä. Se myöhään ollut ovulaatio sitä selkeästi venyttää. Ouran mukaan mun "lämmöt" on noussut päivä päivältä ovulaatiosta asti ja pohdin laskeeko ne yleensä ennen menkkoja vai sitku ne alkaa/on jo alkanut? Haluaisin vain et pystyisi vähän ennakoimaan milloin ne alkaa niinku yleensä
Tässä mun viime kierron käyrä:
Eli pari päivää ennen menkkoja oli jo lämpö laskusuunnassa. Tän kierron lämmöt on olleet hassut: aamun lämmöt oletetun oviksen jälkeen ei ole normaaliin verraten koholla kuin 0,1-0,2 astetta, kun taas päivälämpö on koholla 0,5-0,6 astetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
@Shibali Kyllä mä ainakin haalean viivan nään :love: :love: toivotaan kovasti vahvistumista ja että olis oikeesti joku tyyppi siellä kyydissä!

@Mans115 Ei mullakaan kokemusta noista testeistä, mutta selkeä viiva ainakin on! Toivotaan ettei oo mikään väärä hälytys tämäkään :love:

Munkin pitäisi varata gyne ensi kiertoon, varmaan nyt sitten just tolleen ennen ovista.:unsure: Edellisestä käynnistä muutenkin jo turhan kauan aikaa, eikä mulla oo esim ikinä ultrattu mitään..:eek:
 
@Shibali toivottavasti vahvistuu!!

@Enerisa3 Itseasiassa nyt kun sanoit, niin mulla oli raskaana tuollaista pitkin raskautta! Tiedä sitten onko oikeasti yleinen oire. Siitä en osaa sanoa. Toivottavasti olisi;)

Omaa napaa: onko kenelläkään miestä, jota pelottaa seksi raskausaikana? Mun mies ekassa raskaudessa teki seksilakon parin kuukauden kohdalla. Syntymän jälkeen asiat palasi pikkuhiljaa normaaliksi joten sinänsä ei hätää. Jotenkin itseä ahdistaa yritys siinä mielessä, että varmasti tälläkin kerralla käy samoin. Miestä ei lääkärin vakuuttelut turvallisuudesta kiinnostaneet.

Joku kyseli aiemmin, tietääkö mies kirjoittelusta täällä. Mulla ei tiedä, mutta en varsinaisesti salassa pidä. Mies vaan pitäisi vähän pöpinä näitä ovulaatio, kiertopäivä, valemenkat, roskishaamut yms juttuja:ROFLMAO:
 
@Shibali toivottavasti vahvistuu!!

@Enerisa3 Itseasiassa nyt kun sanoit, niin mulla oli raskaana tuollaista pitkin raskautta! Tiedä sitten onko oikeasti yleinen oire. Siitä en osaa sanoa. Toivottavasti olisi

Omaa napaa: onko kenelläkään miestä, jota pelottaa seksi raskausaikana? Mun mies ekassa raskaudessa teki seksilakon parin kuukauden kohdalla. Syntymän jälkeen asiat palasi pikkuhiljaa normaaliksi joten sinänsä ei hätää. Jotenkin itseä ahdistaa yritys siinä mielessä, että varmasti tälläkin kerralla käy samoin. Miestä ei lääkärin vakuuttelut turvallisuudesta kiinnostaneet.

Joku kyseli aiemmin, tietääkö mies kirjoittelusta täällä. Mulla ei tiedä, mutta en varsinaisesti salassa pidä. Mies vaan pitäisi vähän pöpinä näitä ovulaatio, kiertopäivä, valemenkat, roskishaamut yms juttuja
Älä viihti! Nyt alko melkeen jännittää et voisko olla, hihi! Ton mun viestin jälkeen niin tuli taas pari kertaa, tuntuu vähän elohiireltä myös :DToivotaan että tämä hyvä merkki!!!:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja minttuni
@Shibali toivottavasti vahvistuu!!

@Enerisa3 Itseasiassa nyt kun sanoit, niin mulla oli raskaana tuollaista pitkin raskautta! Tiedä sitten onko oikeasti yleinen oire. Siitä en osaa sanoa. Toivottavasti olisi;)

Omaa napaa: onko kenelläkään miestä, jota pelottaa seksi raskausaikana? Mun mies ekassa raskaudessa teki seksilakon parin kuukauden kohdalla. Syntymän jälkeen asiat palasi pikkuhiljaa normaaliksi joten sinänsä ei hätää. Jotenkin itseä ahdistaa yritys siinä mielessä, että varmasti tälläkin kerralla käy samoin. Miestä ei lääkärin vakuuttelut turvallisuudesta kiinnostaneet.

Joku kyseli aiemmin, tietääkö mies kirjoittelusta täällä. Mulla ei tiedä, mutta en varsinaisesti salassa pidä. Mies vaan pitäisi vähän pöpinä näitä ovulaatio, kiertopäivä, valemenkat, roskishaamut yms juttuja:ROFLMAO:
Esikoista kun odotin niin mies ei pelänny kyllä, mutta silläkin ällötti ajatus että lapsi siinä välissä niinkuin mullakin, niin eipä pahemmin seksiä harrastettu :D
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
vierailija
Sori kun anonyyminä kysyn mutta voiko luteaalivaihe olla enemmän kuin 16 päivää? Vai pitääkö sen olla 10-14 jotta on ns. normaali?
Ja missä vaiheessa ovulaatiota voi tulla tuota välivuotoa? Se on sellaista rusehtavaa ovisliman seassa... mietin kun tuota vuotoa oli tänään niin onko ovis mennyt vai vasta tulossa..
 
Toinen sivusta huutelija
Sori kun anonyyminä kysyn mutta voiko luteaalivaihe olla enemmän kuin 16 päivää? Vai pitääkö sen olla 10-14 jotta on ns. normaali?
Ja missä vaiheessa ovulaatiota voi tulla tuota välivuotoa? Se on sellaista rusehtavaa ovisliman seassa... mietin kun tuota vuotoa oli tänään niin onko ovis mennyt vai vasta tulossa..
Minulla sitä ruskeaa tulee n. 2-3pvä ennen ovista.
Pidempi luteaalivaihe, kuin 10-14pvä on ilmeisesti yhtä huono kuin alle 10pvä. Vaikeampi ilmeisesti raskautua, mutta ei mahdotonta.
 
Kivaa lukea teidän juttuja! Täällä jatkuvasti myötäelän tilanteissa.

@Zennuli pahoittelut, että joudut palaamaan.

Vähän omaa piinailua. Tässä kierrossa on ollut aika oireetonta verrattuna noihin aiempiin negakiertoihin. Ehkä se on sit hyvä juttu. Välillä on tullut hetkittäisiä menkkakipumaisia poltteluita ja yksi kovempi poltto pari yötä sitten yöllä. Vähän huonoa oloa, mut ei mitään selkeää vielä. Finnejä on myös ilmaantunut normaalia hiukan enemmän. Vaikeaa tässä on tietää, että onko nää "oikeita" oireita. Ovitrellea piikitin tänään viimeisen annoksen. Lääkärin mukaan pe-la pitäis menkkojen tulla ja su saa sitten testin tehdä, jos ei oo tullu. Täytyy yrittää tsempata vielä tää loppu...välillä meinaa usko hiipua kun ei oo mitään tuntemuksia.

Tsemppiä kaikille! Ihanaa, kun aurinko paistaa!!
 
Mä en oo ehtinyt tänne viime päivinä mitään kirjoitella, vaikka oon käynyt jutut kyllä lukemassa. Ihana kun tullut taas plussia ❤

Mulla on niin outo tää kierto, varmasti siis tää imetys vaikuttaa ja kun on epäsäännöllonen muutenkin, mut nyt alkaa jo turhauttaa.. mulla siis kp 21 ja jonkun aikaa jo tikutellut ovista, aiemmin mulla ollut käytössä aina one step ja pc ovistestit ja molemmissa on tasavahva viiva tarkoittanut plussaa, ikinä ei testiviiva oo ollut kontrollia vahvempi. Ja mulla on aika lyhyt se huippu ja seuraava testi on jo sit paljon haaleempi. No nyt mulla viikko sitten loppu one step liuskat ja pc testejä ei ollut kaupassa ja ostin sit rfsu testejä ja nyt oon saanut 4 päivää jo aikalailla tasavahvaa viivaa, sitä ennen oli haaleampia. :unsure: Ovislimoja on ollut varmaan jo 3 kertaa parin päivän seteissä tässä kierron aikana ja jos jonkinmoista menkkajomoa ja munasarjakipua lähes päivittäin. Oon ollut niin monta kertaa jo varma että nyt se ovis tulee ja sit ei oo tullutkaan.. mulle ois ihan normaalia joku 40-50 päivän kierto et en ihmettele jos tää kierto venyy, mut perhana kun pitää olla koko ajan näitä ovisoireita ni ei tiiä yhtää missä mennään ja millon pitäis talletella. Välillä ollut muutama päivä ilman seksiä ja heti kun kipuilu alkaa ni on pitänyt äkkiä kellistää mies jos se ovis ois tullutkin :ROFLMAO: miten muilla käyttäytyy nää rfsu testit, näyttääkö herkästi tasavahvaa viivaa monta päivää putkeen ja onko plussa ollut selvästi sit plussa?
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja minttuni
@Hannaah käsittääkseni siihen ekaan plussaan pitäis lopettaa testaus ja siitä tulee 1-3pv sisään ovis. Toki ainahan kroppa ei saa ovuloitua joten voihan olla et se aiheuttaa tota. Mulla kävi ekan km jälkeen silleen et Selkeesti kroppa koitti 3x ovuloida (testit+ limat jomot) ja vasta sit se vika ilmeisesti onnistui koska sen jälkeen alko menkat ajallaan. Imetyshän sekoittaa kans hornooneja joten voisko olla samanlainen case sulla.

On: tänää toinen vuotopäivä. Hirveesti kiinnostaisi te keillä ollut tosi varhainen km/kemiallinen että kuin kovasti tullit vuotoa? Jotenkin pelkään että taas jää jotain materiaalia ja joutuisin kaavintaan vaikka siis ultrassa ei oikeen mitään näkynytkään... Ja siis onhan toi hcg ollut jo tiistaina niin matala (58,4) että luulis tyhentyneen nyt vuodoilla hyvin. Yllättävän kipeetä ollut kyl nyt tää vuotelu et muistuttaa kyl vähän lääkkellistä tyhjennystä että ei kyl voi erehtyä luulee muuksi kuin keskenmenoksi. Niin toivon että huomenna labrat ois jo 0 ja lähtis normi kierto nopeesti käyntiin ☺

Kaivoin taas ravintolisä arsenaali käyttöön ja sorruin jopa greippi mehuun kun luin lääkärin tekstei myöhemmin ja se oli laittanut että kohdun limakalvo olis ohut. Tietty heti aattelin että kun viime kierto oli lyhyt ja ovis jo kp11 niin onko se limakalvo jäänyt liian ohueksi ja siksi meni kesken ☹ päädyin nyt silti jatkaa tota siveydenpuu tablettia joka siis viime kierron lyhensi kun aattelin et jos se nyt sit jeesais käynnistää tän kierron, mutta seuraavaan en kyl varmaan enään ota koska toi oviksen aikaistuminen tosiaan jäi huolettamaan. Kunnon vuodatus näköjään tuli ☺
 
@Hannaah käsittääkseni siihen ekaan plussaan pitäis lopettaa testaus ja siitä tulee 1-3pv sisään ovis. Toki ainahan kroppa ei saa ovuloitua joten voihan olla et se aiheuttaa tota. Mulla kävi ekan km jälkeen silleen et Selkeesti kroppa koitti 3x ovuloida (testit+ limat jomot) ja vasta sit se vika ilmeisesti onnistui koska sen jälkeen alko menkat ajallaan. Imetyshän sekoittaa kans hornooneja joten voisko olla samanlainen case sulla.

On: tänää toinen vuotopäivä. Hirveesti kiinnostaisi te keillä ollut tosi varhainen km/kemiallinen että kuin kovasti tullit vuotoa? Jotenkin pelkään että taas jää jotain materiaalia ja joutuisin kaavintaan vaikka siis ultrassa ei oikeen mitään näkynytkään... Ja siis onhan toi hcg ollut jo tiistaina niin matala (58,4) että luulis tyhentyneen nyt vuodoilla hyvin. Yllättävän kipeetä ollut kyl nyt tää vuotelu et muistuttaa kyl vähän lääkkellistä tyhjennystä että ei kyl voi erehtyä luulee muuksi kuin keskenmenoksi. Niin toivon että huomenna labrat ois jo 0 ja lähtis normi kierto nopeesti käyntiin

Kaivoin taas ravintolisä arsenaali käyttöön ja sorruin jopa greippi mehuun kun luin lääkärin tekstei myöhemmin ja se oli laittanut että kohdun limakalvo olis ohut. Tietty heti aattelin että kun viime kierto oli lyhyt ja ovis jo kp11 niin onko se limakalvo jäänyt liian ohueksi ja siksi meni kesken päädyin nyt silti jatkaa tota siveydenpuu tablettia joka siis viime kierron lyhensi kun aattelin et jos se nyt sit jeesais käynnistää tän kierron, mutta seuraavaan en kyl varmaan enään ota koska toi oviksen aikaistuminen tosiaan jäi huolettamaan. Kunnon vuodatus näköjään tuli
Mul oli viikol 5 mikä meni kesken se vuoto 4päivää, tosi nopeesti myös r testi nega. Viikol 6 sit taas kesti vuoto lähes 2 viikkoa. Ja molemmat tyhjenty itekseen.
Toivottavasti helpottaa pian❤
 
Onko kellään kokemusta exacyon early raskaustestistä, kuinka luotettava on ja näyttääkö oikeesti viikko ovulaatiosta jo mahdollisen positiivisen tuloksen ?
Käytännössä se voisi olla mahdollista. Munasolu kiinnittyy muistaakseni noin 6vrk hedelmöitymisestä. En muista oliko 5-6 vai 6-7 vrk. Eli sen jälkeen ilmeisesti hcg alkaa nousta. Korjatkaa jos olen väärässä. Testistä ei sinänsä ole kokemusta.
 
Käytännössä se voisi olla mahdollista. Munasolu kiinnittyy muistaakseni noin 6vrk hedelmöitymisestä. En muista oliko 5-6 vai 6-7 vrk. Eli sen jälkeen ilmeisesti hcg alkaa nousta. Korjatkaa jos olen väärässä. Testistä ei sinänsä ole kokemusta.
Voi kiinnittyä dpo5-10 välillä. Tokis se n. Viikonpäästä on keskiarvollisesti yleisin. Ja testit rupee sit näyttöön yksilöllisesti parin päivän päästä siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja LaTiLa

Yhteistyössä