Toiveissa vauva 2021

Uskompa ettei mitään sen kummempaa häikkää sinulla, ois ehkäpä selvinnyt muustakin, esim todella epäsäännöllinen kierto jne...
Mulla pcos "kärähti" jo 18vnä kun kuukautis kierto heitteli rajusti ja kävin gynellä. Mulla on esikois tytär 2019 letroilla avun saanut ekasta kierrosta tärppi, joten kyllä mie luulen että melko mahollista olis että tummenis. Hän näkyi testissä kp24 selkeänä viivana. Olettaisin että kun lääkehoidolla niin ovulaatio suurinpiirtein samaan aikaan. Jännä nähä
Jep, niin mäkin kyllä luulen! :) Mä oon 16 vuotiaasta syöny ensin e-pillereitä (ei ongelmia) ja viimeisenä vuotena minipillereitä. Nyt kun lopetin niiden syömistä, niin kierto alkoi heti onneks normaalisti, niin se rauhoittaa toki hieman! :) Ja niinkuin sanoitkin, olis varmasti tullut esille jo jotain kun esim gynellä ultrattu :giggle:
 
Oi taas täällä on heti plussia ja haamuja ihanaa!
@Zennuli lle toivon todella vaan väärää hälyä.

Mutta mitähän tää nyt on. Puhelin tosiaan lupailee ovista sunnuntaiks, mutta tänään tuli niin selkeät kananmunalimat niin koska se ovis nyt sitten oletettavasti tulee olemaan??
 
@minttuni @Piipaa93 siis tää on nyt joku outojen menkkojen kierto!:Do_O Itellä ollu kans niin hämmentävät, et tosiaan kans mietin valemenkkojakin.. Ja jo aiempiin outouksiin lisään vielä. Viimeks vuoti eilen iltapäivällä - illalla ja yöllä ei mitään, aattelin et okei ne loppu jee! Nyt sit äsken seksin jälkeen ihan kunnolla kirkkaanpunaista ja jatkuu vaan..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voisi lisätä huomiselle tiistaille
LaTiLa kp20/27-?
Dpo 3

Eli lauantaina selvästi kovimmat ovulaatio tuntemukset keskenmenon jälkeen. Ja eilen ja tänään ei enää ovislimoja havaittu. Ehkä lauantain tallettelut vielä ehti, ehkä ei. Ja ei voi tosiaan tietää oliko varmasti ovis oireita, mutta siltä ne vahvasti tuntui useamman päivän. Kierto on normaalia pidempi tällä kertaa, mutta johtunee keskenmenosta. Normaalisti kierto tuon 27, joskus harvoin enää enemmän tai vähemmän. Katsotaan oliko ovis, vai johtuuko oireilu keskenmenosta. Vajaan parin viikon päästä ollaan viisaampia. :)
 
Heippa kaikille! Onnittelut kaikille plussanneille ja suuret pahoittelut niille joilla on mennyt raskaus kesken. Ja tsemppiä ja jaksamista uuteen kiertoon joutuneille. <3

Oon pitänyt täältä hiljaiseloa tän kierron, kun huomasin taas että en osannutkaan enää ajatella mitään muuta kuin tätä vauvaprojektia.. Nyt onkin ollut rennoin kierto koko yrityksen aikana ja on ollut tosi vapauttavaa huomata, että en enää ajattele raskautumista ja omia oloja koko aikaa.

Tässä kierrossa ekaa kertaa koko yrityksen aikana mun ovulaatio myöhästyi noin viikolla ja siksi en oo vielä uudessa kierrossa. :) Vähän aavistelen, että lähipäivinä alkais menkat. Negatestin tein sunnuntaina. :)
 
Huometa kaikille ja todella paljon onnee plussanneiöle ja tsemppiä kaikille, erityisesti takaiskun kokeneille!

Muistan et täällä olis ollu juttua kohdunkaulan muutoksista raskauden aikana, mut en löydä nyt äkkiä missä kohtaa...... :unsure: laskeutuko se vai nousiko ? :)
 
Huometa kaikille ja todella paljon onnee plussanneiöle ja tsemppiä kaikille, erityisesti takaiskun kokeneille!

Muistan et täällä olis ollu juttua kohdunkaulan muutoksista raskauden aikana, mut en löydä nyt äkkiä missä kohtaa...... laskeutuko se vai nousiko ?
Mulla nousi joskus ekan raskauskolmanneksen jälkeen, mutta kaiketi se yleensä nousee korkealle. Tokassa neuvolalääkärissä mullakin oli niin korkealla ettei Lääkäri sisätutkimuksessa meinannut ylettää. Mutta tosiaan esim. rv 12+jotain oli ihan parin sentin päässä emättimen aukosta...
 
  • Tykkää
Reactions: Mamtobe ja minttuni
@minttuni @Piipaa93 siis tää on nyt joku outojen menkkojen kierto! Itellä ollu kans niin hämmentävät, et tosiaan kans mietin valemenkkojakin.. Ja jo aiempiin outouksiin lisään vielä. Viimeks vuoti eilen iltapäivällä - illalla ja yöllä ei mitään, aattelin et okei ne loppu jee! Nyt sit äsken seksin jälkeen ihan kunnolla kirkkaanpunaista ja jatkuu vaan..
Miulla nää on ensimmäiset oudot menkat. Tänään pitäisi loppua. Normaalistikkin on 4pvä kestävät. Olen siitä kiitollinen, että kipuja ei ole oikeastaan ollenkaan ehkä ihan jotain hentoa vain. Seksiä en uskaltaisi harrastaa ennen, kuin tiedän varmasti menkkojen loppuneen.
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
voi ei @Zennuli oon niin pahoillani :(

Mut voi poistaa piinailijoista. Mutta kiertolistalla siis pysyn edelleen noissa päivissä kuin oonkin. En tiedä yhtään nyt miten tää kierto menee mut luulen et menkat alkaa reilusti myöhässä ehkä vajaan kahden viikon päästä. Eli kai se eka ovisplussa 2 viikkoo sitten ei sit ollukaan plussa tms.
 
  • Vau!
Reactions: Alinna86
Noniin, dpo7 ja tämän päivän jälkeen oireet sitten alkaa lisääntyä, jos on tärppi käynyt tai vähentyä, jos menkat lähenee. Tänään oli aamulla herätessä aivan kauhee nälkä ja tuli semmonen kylmähikinen huono olo. Syötiin eilen aika tuhti päivällinen enkä sitten syönyt iltapalaa, joten hyvin voi johtua siitä.
Vv paljon vetisempää kuin yleensä tässä vaiheessa, mutta toissailtana oli seksiä, joten se on taas vaikeuttanut havainnointia pari päivää.
Mites @Alinna86 ? Ja oliko @Sinisilmät myös melko samoissa? Miltä Alinnan lämpökäyrät näyttää? :X3:
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

02.06.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 76/?
Rimaleli.......................kp 54/30
Wanti......................kp 42/34-48
Shibali..............................kp 35/24-30
Millimetrii...................kp 34/27-29
Mimmi92..................kp 28/26-30
Eliana...............................kp 28/31-38
Enerisa3.....................kp 27/28-32
Eeva650.........................kp 28/28-42
Mysteerio...................kp 25/30
Haaveilija93....................kp 22/?
Sinisilmät.........................kp 21/28-29
Hannaah................................kp 20/?
LaTila................................kp 20/27-?
Töppönen_.........................kp 19/26
Alinna86.........................kp 19/28
Äitimamino................kp 19/27-28
Kasikuus........................kp 18/27-28
Lillanna.............................kp 17/28-42
Tiukuliina89....................kp 16/30
Mariija_.......................kp 15/32-43
Vindy...................kp 15/29-33
lulube..............................kp 14/29
Futurmama.....................kp 14/29-34
Brunet82....................kp 14/26-28
minttuni...........................kp 13/26
Puolu.......................kp 13/30-32
Hipposka......................kp 11/29-32
Ananas90.....................kp 11/25-26
bellaella22050909.............kp 11/23
Napsunen.....................kp 11/35-45
Titi-Love....................kp 11/28-30
Persikka123.....................kp 11/32-35
helmikorvakoru......kp 8/27-28
Kirjoh89.....................kp 7/28
Minouche...................... kp 6/23
3milia.....................kp 6/25-28
Jjenn...............................kp 6/29-33
Mirella92....................kp 5/28
Keisarinna85..............kp 5/24-27
Piipaa93....................kp 4/27-28
Iinesankka82............kp 3/?
Melissa86.....................kp 3/30-36
Zennuli..........................kp 1/
Lovecoco.....................kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mysteerio........................dpo 11
mimmi92........................dpo 10
Sinisilmät..........................dpo 8
Töppönen_......................dpo 7
Alinna86.............................dpo 7
Eeva650.............................dpo 3
LaTila...................................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Pahoittelut @Zennuli :(

Täällä dpo 10, sofi antaa jotain haaleaa viivaa, mutta taitaa olla edelleen väärässä kohdassa. Oireina väsymys, nukuin yöllä 11h ja poikkeuksellisesti heräsin myös pissalle kesken unien. Aamulämpö myös normaalia korkeammalla (37,0). Käyn kyllä ostamassa jonkun toisen testin niin ei tarvitse arpoa onko haalea viiva vain testin temppuiluja.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@minttuni @Piipaa93 siis tää on nyt joku outojen menkkojen kierto! Itellä ollu kans niin hämmentävät, et tosiaan kans mietin valemenkkojakin.. Ja jo aiempiin outouksiin lisään vielä. Viimeks vuoti eilen iltapäivällä - illalla ja yöllä ei mitään, aattelin et okei ne loppu jee! Nyt sit äsken seksin jälkeen ihan kunnolla kirkkaanpunaista ja jatkuu vaan..
Mä liityn kans tähän outojen menkkojen kerhoon :D mulla kesti menkat päivän tuli vähän enemmän päivän aikana ku aiemmissa kierroissa ja sit ne menkat käytännössä loppu siihen. Seuraavana päivänä vaan tuhrua ja selvisin tosi vähillä särkylääkkeillä, joka ei oo mulle normaalia!! Voihan näitä. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja 3milia
Noniin, dpo7 ja tämän päivän jälkeen oireet sitten alkaa lisääntyä, jos on tärppi käynyt tai vähentyä, jos menkat lähenee. Tänään oli aamulla herätessä aivan kauhee nälkä ja tuli semmonen kylmähikinen huono olo. Syötiin eilen aika tuhti päivällinen enkä sitten syönyt iltapalaa, joten hyvin voi johtua siitä.
Vv paljon vetisempää kuin yleensä tässä vaiheessa, mutta toissailtana oli seksiä, joten se on taas vaikeuttanut havainnointia pari päivää.
Mites @Alinna86 ? Ja oliko @Sinisilmät myös melko samoissa? Miltä Alinnan lämpökäyrät näyttää?
Samoissa mennään juu :D
Ennen nukkumaan menoa oli hetken juilimista oikeelle puolelle ja aamuyöstä valvoskelin pari tuntia :unsure:
Lämmöt nousussa mut eiköhän se sahaus ala taas kohta, niinku aina:ROFLMAO:
[url=https://aijaa.com/4OYKx6][/URL]
 
Noniin, dpo7 ja tämän päivän jälkeen oireet sitten alkaa lisääntyä, jos on tärppi käynyt tai vähentyä, jos menkat lähenee. Tänään oli aamulla herätessä aivan kauhee nälkä ja tuli semmonen kylmähikinen huono olo. Syötiin eilen aika tuhti päivällinen enkä sitten syönyt iltapalaa, joten hyvin voi johtua siitä.
Vv paljon vetisempää kuin yleensä tässä vaiheessa, mutta toissailtana oli seksiä, joten se on taas vaikeuttanut havainnointia pari päivää.
Mites @Alinna86 ? Ja oliko @Sinisilmät myös melko samoissa? Miltä Alinnan lämpökäyrät näyttää?
Mä meen kanssa samoissa, tai näin ainakin veikkaan :D dpo 8 :)
Mulla oli illalla ainakin rinnat arat, en nyt kipeiks vie sanois mut arat. Vatsaa on jo muutaman päivän jomotellu menkkakipu tyyppisesti ja turvottanu niin että isäntä jo naureskeli että mulla tulee raskaus näkyyn heti :D Paino on ennemmin alakanttiin kun et olis ylimäärästä :) Tänään on sit ollu etovaa oloo ja aivastaessa alavatsaa vihlasee :rolleyes:
 
Samoissa mennään juu
Ennen nukkumaan menoa oli hetken juilimista oikeelle puolelle ja aamuyöstä valvoskelin pari tuntia
Lämmöt nousussa mut eiköhän se sahaus ala taas kohta, niinku aina
[url=https://aijaa.com/4OYKx6][/URL]
Mä täällä pidän peukkuja et nyt ois viimein se teidän kierto <3 Ainakin lupaavalta näyttää :love:
Peukkuja täältä myös kaikille muille piinailijoille! :love: :X3:

Nyt jo vähän parempi fiilis tästä oudosta kierrosta huolimatta. Onneks mul on se lääkäri varattuna tässä kuussa niin voin sit kysellä tänkin kierron outouksista ja toivottavasti päästään askeleen lähemmäks sitä että mekin se esikoinen vielä saadaan syliin asti <3 Muoks. eilen tuli aika reippaasti ovislimaa josta siis nyt päättelen et ehkä nyt vasta oli oikeesti ovis (jos koko ovista oli tässä kierrossa). Kaks viikkoo sitten limaa tuli vähemmän. Ja kun ei mitään menkkatuntemuksiakaan oo, niin siks veikkaus et tulee superpitkä kierto. Eilen talleteltiin mut se oli varmaan liian myöhästä jo... No, menkkoja ootellessa.Nyt siis jo kp 35, normisti kierto max. 32 päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Mä täällä pidän peukkuja et nyt ois viimein se teidän kierto <3 Ainakin lupaavalta näyttää
Peukkuja täältä myös kaikille muille piinailijoille!

Nyt jo vähän parempi fiilis tästä oudosta kierrosta huolimatta. Onneks mul on se lääkäri varattuna tässä kuussa niin voin sit kysellä tänkin kierron outouksista ja toivottavasti päästään askeleen lähemmäks sitä että mekin se esikoinen vielä saadaan syliin asti <3 Muoks. eilen tuli aika reippaasti ovislimaa josta siis nyt päättelen et ehkä nyt vasta oli oikeesti ovis. Kaks viikkoo sitten limaa tuli vähemmän. Ja kun ei mitään menkkatuntemuksiakaan oo, niin siks veikkaus et tulee superpitkä kierto. Eilen talleteltiin mut se oli varmaan liian myöhästä jo... No, menkkoja ootellessa.Nyt siis jo kp 35, normisti kierto max. 32 päivää.
Jotenki epäileväinen fiilis kun seksiä ollu niin vähän vaik joillain se kertaki kait riittää mut en usko kuuluvani siihen kastiin :D
Eihän sulla vielä vuoto alkanut, niin toivoa on:love:
Toi runsas limailu kierron lopussa enteili mulla ainakin raskautta, peukut pystyssä(y):giggle:
 
Noniin, dpo7 ja tämän päivän jälkeen oireet sitten alkaa lisääntyä, jos on tärppi käynyt tai vähentyä, jos menkat lähenee. Tänään oli aamulla herätessä aivan kauhee nälkä ja tuli semmonen kylmähikinen huono olo. Syötiin eilen aika tuhti päivällinen enkä sitten syönyt iltapalaa, joten hyvin voi johtua siitä.
Vv paljon vetisempää kuin yleensä tässä vaiheessa, mutta toissailtana oli seksiä, joten se on taas vaikeuttanut havainnointia pari päivää.
Mites @Alinna86 ? Ja oliko @Sinisilmät myös melko samoissa? Miltä Alinnan lämpökäyrät näyttää?
täällä mennään dpo 8:ssa ja oikeestaan ei oo oireita.. ainoostaan hivenen väsymystä ilmassa mut voi johtua ihan töistäkin. Jotenkin tosi kummallista tää ”oireettomuus” koska aiemmissa kierroissa on vähän kaikkea kokoajan. Ehkä tää on sit hyvä juttu?

Oon kyllä tän kierron, jotenki mennytkin rennommin ja en ees aina oo muistanu missä päivässä mennään ja pitäny ihan täältä tarkistaa :ROFLMAO: mut eiköhän se sit tossa dpo 10 jälkeen ala se piinauksen piinaus!

Lämpöjä mää en oikeen oo tähän mennessä ikinä mitannu sillä en tiiä kuinka tarkasti se pitäis paikkaansa aina kun mun heräämisajat vaihtelee tosi paljon aamu 8-12 välillä riippuen töistä
 
@Alinna86 kyllä se kerta (ja yks siittiö) riittää kun vaan ajoitus osuu kohdilleen

Omasta olosta, eilisestä turvotuksesta ja VV:n muutoksista epäilen että mun ovis oli eilen. Seksiä oli päivää sitä ennen ja kaksi päivää sitä aiemmin, joten tässä kierrossa ois ihan mahdollisuudet tärppiin. Menkat pitäis alkaa ennen juhannusta. Ketkä muut on jännäilemässä juhannusviikolla?

ps. ompa yhä tosi ärsyttävää kun ei hymiöitä onnistu laittamaan!
 

Yhteistyössä