Toiveissa vauva 2021

Mulla oli tämmöiset menkat tässä kierrossa, että vain ensimmäisenä päivänä vuotoa kunnollla. Muuten olis mennyt pari seuraavaa päivää ilman suojaakin. Outoa, kun vaihtelee aina, ikinä tiiä mikä on normaalia vai onko kaikki normaalia
Onhan tää vähän arvailua. Alkuun kävi mielessä voisko olla valemenkat, mut aika vahva usko että on ihan oikeat. Nyt sit iltapäivästä vuotikin siteeseen asti. On nää menkat aina niin syvältä
 
Onhan tää vähän arvailua. Alkuun kävi mielessä voisko olla valemenkat, mut aika vahva usko että on ihan oikeat. Nyt sit iltapäivästä vuotikin siteeseen asti. On nää menkat aina niin syvältä
Jep, aivan surkeeta :( Mulla kävi kans sama mielessä, mutta toisaalta se vuoto oli runsasta ja hyytymiäkin oli, ja kaikki loppukierron oireet olivat lähteneet. Niin ja ultrassa näkyi uusi kierto, sitä vain toivoo raskautta niin paljon, että epäilee menkkojakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Saa nähdä joudunko tänne palaamaan kohta pysyvämmin tuolta tammikuisista. Tulin nyt ainakin kyselee oisko jollain kokemusta. Tein siis tänää hulluuksissani r-testin lyhyellä pidätyksellä about 30min ja viiva todella haalea. Tänään siis dpo23 ja RV 5+2. Aikaisemmin oon tehnyt paljon selkeämmät viivat en toki ihan leffoja kun en oo melko viikkoon testannut mutta paljon tän päivästä
Vahvemmat.

https://aijaa.com/nQcHKw tossa siis pregchek

Tein ekan myös rfsu ja siinä myös vielä tota haaleampia mutta siitä muistin lukeneeni ennenkin huonoa viivoja.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille!
Ajattelin jos kokeilisin tilata tuolta raskauskeijulta ovulaatioliuskoja ja raskaustestejä.
Mitä merkkiä suosittelisitte? Tai sit niin päin että onko joku merkki mitä ette suosittelisi?
Minä olen tilannut raskauskeijulta onestepin liuskoja ja clearbluen digitalisia ovulaatiotestejä. Olen ollut kumpaankin tyytyväinen. Onestep ei anna minulla selkeän räikeää plussaa, mutta olen oppinut käyttämään niitä ja tunnistamaan ovisplussa ilman digiäkin. Yhdellä digitestillä saan varmistettua plussan. Raskaustesteistä ei ole kokemusta, olen ostanut marketeista ja apteekista, minulle on niitä paljon, kun olen vain vähän testaillut.
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

01.06.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
+ Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 75/?
Rimaleli.......................kp 51/30
Wanti......................kp 41/34-48
Shibali..............................kp 34/24-30
Millimetrii...................kp 33/27-29
Hopeanuoli................kp 29/22-24
Mimmi92..................kp 27/26-30
Eliana...............................kp 27/31-38
Enerisa3.....................kp 26/28-32
Eeva650.........................kp 25/28-42
Mysteerio...................kp 24/30
Pampula3.......................kp 21/22-26
Haaveilija93....................kp 21/?
Sinisilmät.........................kp 20/28-29
Hannaah................................kp 19/?
LaTila................................kp 19/27-?
Töppönen_.........................kp 18/26
Alinna86.........................kp 18/28
Äitimamino................kp 18/27-28
Kasikuus........................kp 17/27-28
Lillanna.............................kp 16/28-42
Tiukuliina89....................kp 15/30
Mariija_.......................kp 14/32-43
Vindy...................kp 14/29-33
lulube..............................kp 13/29
Futurmama.....................kp 13/29-34
Brunet82....................kp 13/26-28
minttuni...........................kp 12/26
Puolu.......................kp 12/30-32
Hipposka......................kp 10/29-32
Ananas90.....................kp 10/25-26
bellaella22050909.............kp 10/23
Napsunen.....................kp 10/35-45
Titi-Love....................kp 10/28-30
Persikka123.....................kp 10/32-35
Kirjoh89.....................kp 6/28
Minouche...................... kp 5/23
3milia.....................kp 5/25-28
Jjenn...............................kp 5/29-33
Mirella92....................kp 4/28
Keisarinna85..............kp 4/24-27
Piipaa93....................kp 3/27-28
Iinesankka82............kp 2/?
Melissa86.....................kp 2/30-36

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Shibali...............................dpo 14
Pampula3........................dpo 11
Mysteerio........................dpo 10
mimmi92........................dpo 9
Sinisilmät..........................dpo 7
Töppönen_......................dpo 6
Alinna86.............................dpo 6
Eeva650.............................dpo 2
LaTila...................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Raskaustesteistä - mä oon tilaillut CBn digejä ja niitä normitestejä. Ne on tällaiselle paukapäälle riittävän helppoja käyttää ja näyttää tosi aikaisin plussat (viimeks 3+4 iltapissasta tuli Raskaana 1-2).

Ultrasta - selkeesti vaihtelee myös yksityisten asemien sisällä... huonoja uutisia kun kuulin viikko sitten, ei lääkäri halunnut veloittaa multa ultramaksua, joten lääkärinpalkkion+toimistomaksun yhteissumma oli yksityisellä rapiat 100e.

@Zennuli nyt toivotaan tosissaan että pysyt siellä tammikuisissa! <3 mulla on kaikki peukut ja isovarpaat pystyssä sun ja pienen puolesta.


Omaa napaa. Toka tyhjennyspäivä ja tosi niukkaa vuotoa enää. Luulen että eilen tuli raskausmateriaali aika hyvin jo ulos... tänään aika kalpeeta likkaa, mut yllättävän positiivisella mielellä kuitenkin. Jos kerrankin mulle käy hyvin ja kierto palautuis kivasti, että pääsisi taas yrittämään... :)
 
Saa nähdä joudunko tänne palaamaan kohta pysyvämmin tuolta tammikuisista. Tulin nyt ainakin kyselee oisko jollain kokemusta. Tein siis tänää hulluuksissani r-testin lyhyellä pidätyksellä about 30min ja viiva todella haalea. Tänään siis dpo23 ja RV 5+2. Aikaisemmin oon tehnyt paljon selkeämmät viivat en toki ihan leffoja kun en oo melko viikkoon testannut mutta paljon tän päivästä
Vahvemmat.

https://aijaa.com/nQcHKw tossa siis pregchek

Tein ekan myös rfsu ja siinä myös vielä tota haaleampia mutta siitä muistin lukeneeni ennenkin huonoa viivoja.
Voi hitsi, saisitko huomiselle aamulle viikkodigin? Kun olin raskaana, sain dpo 20 leffaviivat pregcheckiin ja 5+3 viikkonäytölliseen 3+.

Ehkä pissa kuitenkin oli vain tosi laimeaa ja kaikki on hyvin! Toivotaan <3
 
Voi hitsi, saisitko huomiselle aamulle viikkodigin? Kun olin raskaana, sain dpo 20 leffaviivat pregcheckiin ja 5+3 viikkonäytölliseen 3+.

Ehkä pissa kuitenkin oli vain tosi laimeaa ja kaikki on hyvin! Toivotaan <3
En taida viitsitä käydä ostaa viikko digiä ne on kuitenkin apteekissa tosi kalliita ja sit kuitenkin jos antais vaikka 2-3 viikkoa niin en osaisi siitä päätellä mitään. Aattelin nyt odottaa pari h ja tehdä uuden testin jos edelleen hailura meen sit naistenklinikan päivystykseen ja sanon että on kipuja ja kerron et oli vuotoa silloin viikko sitten vähä.
 
vierailija
Kiitos tuhannesti vastauksista ultraushinnoista! Niin vähän ajattelinkin että hinnat vaihtelee todella paljon. ☺ Turusta tuntuu puuttuvan se kohtuuhintainen vaihtoehto, ehkä tuo Kaarinan Vs palvelu ois sitten lähinnä, mutta heillä on kalenterit täyttyneet lähiviikolle. Joten ehkäpä Mehiläiseen sitten. Terveystalo jotenkin vähän kammoksuttaa kun on työterveys siellä, ei kai ne voi kirjata näitä tietoja mihinkään omaterveyteen... alkaa tulee ihan vainoharhaiseksi näköjään muutenkin, ei vain sen osalta onko raskaana vai ei vaikka plussa ei ollut enää haamu.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Saa nähdä joudunko tänne palaamaan kohta pysyvämmin tuolta tammikuisista. Tulin nyt ainakin kyselee oisko jollain kokemusta. Tein siis tänää hulluuksissani r-testin lyhyellä pidätyksellä about 30min ja viiva todella haalea. Tänään siis dpo23 ja RV 5+2. Aikaisemmin oon tehnyt paljon selkeämmät viivat en toki ihan leffoja kun en oo melko viikkoon testannut mutta paljon tän päivästä
Vahvemmat.

https://aijaa.com/nQcHKw tossa siis pregchek

Tein ekan myös rfsu ja siinä myös vielä tota haaleampia mutta siitä muistin lukeneeni ennenkin huonoa viivoja.
Voi ei! Toivottavasti johtuu vaan laimeesta pissasta.! Toisaalta toi testin kontrolliviivakin näyttää jotenkin ihan epämuodostuneelta? Testaisin kyllä ite heti aamupissasta uudestaan ja jos ei viiva oo vahvistunu niin yhteys lääkäriin :( Voi mikä ahdistus tuli itsellekkin,kun alkoi miettimään että onkohan viivat edelleen tallella, kun en oo testannut kolmeen päivään.
 
Mä en oo ehtinyt täällä kirjoitella taas pitkään aikaan. Tein viikonloppuna ylläriplussan, vikasta luomukierrosta ennen suunniteltua hoitokiertoa. Ihmeitä näemmä tapahtuu! Esikoinen sai alkunsa ovulaation induktiolla ja inseminaatiolla ja nyt oltiin jo 1v 3kk ilman ehkäsyä.. Tiputin painoa aika nopeella tahdilla reilu 6kg, jätin sokerin ja vehnän kokonaan ruokavaliosta ja aloitin vehnänalkioöljyn! Ne tai sitten ihan vaan puhdas tuuri oli tän plussan salaisuus. Taidan siirtyä siis tuonne helmikuisiin höpöttelemään ja toivon että parin viikon päästä varhaisultrassa löytyisi sykkivä sydän ja raskaus jatkuisi loppuun asti!
Tsemppiä kaikille yritykseen, toivon että monella muullakin pian tärppää! ❤
 
Ääääääääää nää piinapäivät saa mua sekoamaan :D kp26 tänään ja vatsassa jotain tuntemuksia, ainaki LUULEN et tuntuu eriltä kun ennen menkkoja, mut mieli saattaa tehä temppuja :D Tänään oli vv vähän puuterin väristä (ainaki näytti siltä), voisko tää johtua mahdollisesta kiinnittymisestä? Testaan kyllä ihan aikasintaan lauantaina jossei oo täti tullu hyvään ennen sitä, varsinki jos tulis jotain lisää oireita :D
 
Ääääääääää nää piinapäivät saa mua sekoamaan :D kp26 tänään ja vatsassa jotain tuntemuksia, ainaki LUULEN et tuntuu eriltä kun ennen menkkoja, mut mieli saattaa tehä temppuja :D Tänään oli vv vähän puuterin väristä (ainaki näytti siltä), voisko tää johtua mahdollisesta kiinnittymisestä? Testaan kyllä ihan aikasintaan lauantaina jossei oo täti tullu hyvään ennen sitä, varsinki jos tulis jotain lisää oireita :D
Piinapäivät on kyllä tuskaa... Mulla vasta kp21 enkä malttanu.. Aivan pöljää ees testailla tässä vaiheessa ja nyt kun puski haamua niin tiedän mitä teen seuraavat aamut haha
 
Mä en oo ehtinyt täällä kirjoitella taas pitkään aikaan. Tein viikonloppuna ylläriplussan, vikasta luomukierrosta ennen suunniteltua hoitokiertoa. Ihmeitä näemmä tapahtuu! Esikoinen sai alkunsa ovulaation induktiolla ja inseminaatiolla ja nyt oltiin jo 1v 3kk ilman ehkäsyä.. Tiputin painoa aika nopeella tahdilla reilu 6kg, jätin sokerin ja vehnän kokonaan ruokavaliosta ja aloitin vehnänalkioöljyn! Ne tai sitten ihan vaan puhdas tuuri oli tän plussan salaisuus. Taidan siirtyä siis tuonne helmikuisiin höpöttelemään ja toivon että parin viikon päästä varhaisultrassa löytyisi sykkivä sydän ja raskaus jatkuisi loppuun asti!
Tsemppiä kaikille yritykseen, toivon että monella muullakin pian tärppää!
Miten ihanaa, onnea sulle ja toivotaan että pikkunen pysyy matkassa! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Matilda!
Piinapäivät on kyllä tuskaa... Mulla vasta kp21 enkä malttanu.. Aivan pöljää ees testailla tässä vaiheessa ja nyt kun puski haamua niin tiedän mitä teen seuraavat aamut haha
Niinjoo sulla oli se haamu, vähänkö jännittävää!! Toivotaan että lähtis vahvistuu :love::love::X3:Mulla on joka kerta kun oon testannu niin tullu nega, sen takia en halua edes lähtee testaamaan aikasemmin koska alkaa vaan ketuttaa nähdä se yks viiva :(
 
Niinjoo sulla oli se haamu, vähänkö jännittävää!! Toivotaan että lähtis vahvistuu :love::love::X3:Mulla on joka kerta kun oon testannu niin tullu nega, sen takia en halua edes lähtee testaamaan aikasemmin koska alkaa vaan ketuttaa nähdä se yks viiva :(
Tiedän kyllä tunteen nega testeistä, elämäni aikana tehnyt useita useita ja taas useita... Useita vuosia lapsettomuutta... Pcos taustalla ja nyt letrot käytössä joten toivoa on :)
 
Niinjoo sulla oli se haamu, vähänkö jännittävää!! Toivotaan että lähtis vahvistuu :love::love::X3:Mulla on joka kerta kun oon testannu niin tullu nega, sen takia en halua edes lähtee testaamaan aikasemmin koska alkaa vaan ketuttaa nähdä se yks viiva :(
Lähti vähän liian aikasin, mutta siis toivotaan sullekkin plussaa tai edes vaikka haamua sekin on jo yks etappi kun tietää jotakin tapahtuneen :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Enerisa3
Tiedän kyllä tunteen nega testeistä, elämäni aikana tehnyt useita useita ja taas useita... Useita vuosia lapsettomuutta... Pcos taustalla ja nyt letrot käytössä joten toivoa on
Niimpä, täytyy vain yrittää pysyä positiivisena! :love: Mulla taas ei ole tähän mennessä koskaan löydetty mitään poikkeavaa (tosin käynyt vain pakollisissa gynekäynneillä et saa uusittua pillerireseptin :D), mut silti aina huolettaa vähän koska ei voi tietää.. :rolleyes::unsure: Olispa ihanaa kun sun haamu lähtis vahvistumaan, pidän peukut pystyssä!!:love:
 
Niimpä, täytyy vain yrittää pysyä positiivisena! :love: Mulla taas ei ole tähän mennessä koskaan löydetty mitään poikkeavaa (tosin käynyt vain pakollisissa gynekäynneillä et saa uusittua pillerireseptin :D), mut silti aina huolettaa vähän koska ei voi tietää.. :rolleyes::unsure: Olispa ihanaa kun sun haamu lähtis vahvistumaan, pidän peukut pystyssä!!:love:
Uskompa ettei mitään sen kummempaa häikkää sinulla, ois ehkäpä selvinnyt muustakin, esim todella epäsäännöllinen kierto jne...
Mulla pcos "kärähti" jo 18vnä kun kuukautis kierto heitteli rajusti ja kävin gynellä. Mulla on esikois tytär 2019 letroilla avun saanut ekasta kierrosta tärppi, joten kyllä mie luulen että melko mahollista olis että tummenis. Hän näkyi testissä kp24 selkeänä viivana. Olettaisin että kun lääkehoidolla niin ovulaatio suurinpiirtein samaan aikaan. Jännä nähä :)
 
Täällä myös sormet ristissä ettei Zennuli sun haalea viiva merkkaa mitään huonoa!

Mulla on kp12 ja ihme turvotus tullut. Onkohan tää joku ovisoire, onko teillä muilla sellasta oviksen aikaan? Maha näyttää siltä että luulisin olevani raskaana jos ei menkat ois vasta ollu.
 

Yhteistyössä