Toiveissa vauva 2021

@lovecoco Mä syön biotiinia, rautaa, c:tä, b:tä, foolihappoa ja omegaa. D:tä otan purkista tällee kesällä vaan sateisina/pilvisinä päivinä

Sanokaas hei viisaammat ja kokeneemmat mielipiteenne näistä mun pc ovistesteistä..
tulkitsenko mä nyt oikein että se ois eiliselle (kp12) näyttäny plussaa ku tänään lähti taas haalistumaan? Flo laittoi oviksen vasta ylihuomiselle.

Tosi haaleita nuo, voisko ovisplussa olla kuitenkin vasta tulossa? Toki varmaan riippuu miten oot juonut ja pidättänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tosi haaleita nuo, voisko ovisplussa olla kuitenkin vasta tulossa? Toki varmaan riippuu miten oot juonut ja pidättänyt.
Sitä mäkin ajattelin, mutta hämäännyin tänään kun olikin taas haaleampi o_O :D
Kaikki oli testattu aamupissasta eli koko yö juomatta ja pissaamatta. Voiskohan haalenemiseen vaikuttaa, kun eilen illalla juhlistettiin hääpäivää skumpalla?
 
Hei te joilla on lapsia ja "ootte vaan tiennyt" et ootte raskaana ennen testiä, MITEN SEN TIETÄÄ? xD

Mä en tiedä onko mulla nyt semmonen olo vai ei, koska mulla vklpun aikana maha vähän nippaili, eilen varsinki (voi olla kans "menkat alkaa pian"-nippailuu..). Tänään tissit kipeytyny. Ei muuta oiretta. Tai no, eilen oli todella runsas valkovuoto (valkonen voidemainen), mut en tiedä johtuuko se siitä et harrastin aika paljon liikuntaa eilen.

Eli en nyt tiedä onko tää se tunne, vai halunko vaan et mulla ois se tunne. Olipa hämmentävä viesti, sori :ROFLMAO:
 
Sitä mäkin ajattelin, mutta hämäännyin tänään kun olikin taas haaleampi
Kaikki oli testattu aamupissasta eli koko yö juomatta ja pissaamatta. Voiskohan haalenemiseen vaikuttaa, kun eilen illalla juhlistettiin hääpäivää skumpalla?
Pc pitäs tehä tokasta pissasta tai oliko se suositus jotain 10-20 välillä ja joka pv samaan aikaan.
Munkaan mielestä noi ei ihan plussia vielä ois:unsure:
 
Hei te joilla on lapsia ja "ootte vaan tiennyt" et ootte raskaana ennen testiä, MITEN SEN TIETÄÄ? xD

Mä en tiedä onko mulla nyt semmonen olo vai ei, koska mulla vklpun aikana maha vähän nippaili, eilen varsinki (voi olla kans "menkat alkaa pian"-nippailuu..). Tänään tissit kipeytyny. Ei muuta oiretta. Tai no, eilen oli todella runsas valkovuoto (valkonen voidemainen), mut en tiedä johtuuko se siitä et harrastin aika paljon liikuntaa eilen.

Eli en nyt tiedä onko tää se tunne, vai halunko vaan et mulla ois se tunne. Olipa hämmentävä viesti, sori
No sen vaan tietää. xD mulla ei ollut mitään oireita ennen menkkojen poisjääntiä, mutta tiesin jo viikko ennen sitä. :D mutta ei mulla aiemmissa raskauksissa ollut vastaavaa!
 
Pc pitäs tehä tokasta pissasta tai oliko se suositus jotain 10-20 välillä ja joka pv samaan aikaan.
Munkaan mielestä noi ei ihan plussia vielä ois:unsure:
Niinkö? Ääh miks noi paketin ohjeet on niin paskat :mad:
No, tekemällä oppii! Kiitos vinkeistä!

Missähän muuten @Kasikuus on? Huomasin listaa metsästäessäni et häntä ei oo näkynyt lauantaiaamun jälkeen :eek:
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Hei te joilla on lapsia ja "ootte vaan tiennyt" et ootte raskaana ennen testiä, MITEN SEN TIETÄÄ? xD

Mä en tiedä onko mulla nyt semmonen olo vai ei, koska mulla vklpun aikana maha vähän nippaili, eilen varsinki (voi olla kans "menkat alkaa pian"-nippailuu..). Tänään tissit kipeytyny. Ei muuta oiretta. Tai no, eilen oli todella runsas valkovuoto (valkonen voidemainen), mut en tiedä johtuuko se siitä et harrastin aika paljon liikuntaa eilen.

Eli en nyt tiedä onko tää se tunne, vai halunko vaan et mulla ois se tunne. Olipa hämmentävä viesti, sori
Mulle tuli viime raskaudessa liikkeellä ollessa ihan samanlaisia tuntemuksia kuin edellisessä raskaudessa, vaikka viikkoja oli vasta ehkä 3+4. Jotain vihlomisen tyyppistä. Oli pakko testata samana iltana ja plussa oli!
 
Yk jotain 13 ja outojen oireiden kerho jatkuu...:D
Epäilin että olikohan ovista ollenkaan viikko sitten mutta tänään aamulämmöt 37.7 ja huomasin nänneissä finnejä?
Montgomeryn rauhasia kertoi google, joka myös vahvisti olevan oire raskaudesta että jaa :LOL:
Ei mitään muita oireita ole,mahaa ei nippaile vaikka kuinka yrittäis käyttää mielikuvitusta:cautious::ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Mirella92
Niinkö? Ääh miks noi paketin ohjeet on niin paskat
No, tekemällä oppii! Kiitos vinkeistä!

Missähän muuten @Kasikuus on? Huomasin listaa metsästäessäni et häntä ei oo näkynyt lauantaiaamun jälkeen
Eri merkeissä on vähä eri ohjeet, digi taas pitää tehä aamun ekasta tai ei toimi:sneaky:
Pc näytti mulle parhaiten kun pidätti 3-4h ja testasin aina aamu ja iltapäivällä.
 
  • Tykkää
Reactions: lulube
Yk jotain 13 ja outojen oireiden kerho jatkuu...
Epäilin että olikohan ovista ollenkaan viikko sitten mutta tänään aamulämmöt 37.7 ja huomasin nänneissä finnejä?
Montgomeryn rauhasia kertoi google, joka myös vahvisti olevan oire raskaudesta että jaa
Ei mitään muita oireita ole,mahaa ei nippaile vaikka kuinka yrittäis käyttää mielikuvitusta
Tervetuloa kerhoon :D tosta oireesta en oo kuullukaan :unsure: Mulla tänään ollu myös jotenkin outo ja vähän huono olo, väsynyt, ja kuumeinen olokin jatkuu... Salaattikin haisi jotenkin kauheen voimakkaalle ja pahalle vaikka miehen mielestä se ei haissut millekään. Kovasti tuo kroppa kehittelee oireita vaikka raskaustestit näytti negaa...:cautious: Mutta toivon kovasti että siellä nuo oireet tarkoittais tulevaa pysyvää plussaa:love::X3:
 
Menkat alkoi tänään, luteaalivaihe jäi taas siihen 10 päivään. Lyhyt on, mutta olen tosiaan raskautunut lyhyelläkin luteaalivaiheella. Toivottavasti onnistuisi myös uudelleen sitten heinäkuun jälkeen <3

Muoks tämä ei siis ollut surullinen asia, kun meillä ei yritys vielä ole alkanut :) naimisiinmenon jälkeen elokuussa olisi tarkoitus jättää ehkäisy pois. Toki tuo lyhyt luteaalivaihe mietityttää.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tietääkö kukaan mitä maksaa varhaisraskauden ultra yksityisellä? Monet ilmoittavat hinnat lääkärinpalkkio + ultrausmaksu, sitten toiset taas vain yhden summan, mutta mitä teillä on maksanut kun olette käyneet? Olen juuri plussannut ja kun on keskenmenohistoriaa niin muutaman viikon päästä olisi kiva tietää onko mitään elämää matkassa :)
 
Vierailija
Heippa!
Tässä ainakin joitain yksityisten kokonaiskäynnin summia.
Turku, Mehiläinen noin 164e
Helsinki, Perhe-Arte noin 74e
Kaarina, Vs-lääkäripalvelu noin 120e
Jyväskylä, Mehiläinen 170e

Veikkaisin että n. 150e on sellainen yksityisten lääkärien varhaisultran kokonaiskäynnin keskiarvosumma. Sen verran oon pulittanu käynnistä parikin kertaa yksityisellä. Toi helsinki on vissii aika halvimmasta päästä, omakohtaista kokemusta ei ole siitä.
 
Sitä mäkin ajattelin, mutta hämäännyin tänään kun olikin taas haaleampi
Kaikki oli testattu aamupissasta eli koko yö juomatta ja pissaamatta. Voiskohan haalenemiseen vaikuttaa, kun eilen illalla juhlistettiin hääpäivää skumpalla?
En usko, että se skumppa vaikuttaa! Mun oli pakko tehdä aina aamun ekasta, en olis mitenkään voinut päivällä pidättää 4h ja päivisin tulee niin paljon juotuakin, että mulle ainakin näytti nuiden kahden plussan välissä iltapäiväpissasta tosi haaleaa viivaa. Aamulla oli siis ollut plussa ja seuraavana aamuna vielä vahvempi plussa. Jatka vielä testaamista, jospa se lähtis uudestaan tummuu! Tai sitten on ollut niin nopee huippu, että jäänyt huomaamatta. :)
 
Yk jotain 13 ja outojen oireiden kerho jatkuu...
Epäilin että olikohan ovista ollenkaan viikko sitten mutta tänään aamulämmöt 37.7 ja huomasin nänneissä finnejä?
Montgomeryn rauhasia kertoi google, joka myös vahvisti olevan oire raskaudesta että jaa
Ei mitään muita oireita ole,mahaa ei nippaile vaikka kuinka yrittäis käyttää mielikuvitusta
Hei mulle on tullut näitä näppyjä muutes raskaudessa, viimeksi nyt maaliskuussa! :D
Mulla särkee tissejä aina välillä tosi paljon ja molemmat munasarjat taas kipuilee. Ei kyllä mitään kiinnittymisen oireita oo vielä ollut. Lämmöt kyllä näyttää hyvältä!
 
Tietääkö kukaan mitä maksaa varhaisraskauden ultra yksityisellä? Monet ilmoittavat hinnat lääkärinpalkkio + ultrausmaksu, sitten toiset taas vain yhden summan, mutta mitä teillä on maksanut kun olette käyneet? Olen juuri plussannut ja kun on keskenmenohistoriaa niin muutaman viikon päästä olisi kiva tietää onko mitään elämää matkassa
Meil makso viimeks marraskuussa Mehiläisessä yli 200e. Kannattaa huomioida et netissä olevien hintojen päälle tulee vielä lääkärin maksu.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei mulle on tullut näitä näppyjä muutes raskaudessa, viimeksi nyt maaliskuussa!
Mulla särkee tissejä aina välillä tosi paljon ja molemmat munasarjat taas kipuilee. Ei kyllä mitään kiinnittymisen oireita oo vielä ollut. Lämmöt kyllä näyttää hyvältä!
No just, täähän alkaakin sit jo taas jännittää:X3:
Hyvältä kuullostaa sielläkin (y):love:
Ja @Shibali toivottavasti se plussa vielä tulis vaikka jos ovis ollu vähän myöhemmin❤
 
Tietääkö kukaan mitä maksaa varhaisraskauden ultra yksityisellä? Monet ilmoittavat hinnat lääkärinpalkkio + ultrausmaksu, sitten toiset taas vain yhden summan, mutta mitä teillä on maksanut kun olette käyneet? Olen juuri plussannut ja kun on keskenmenohistoriaa niin muutaman viikon päästä olisi kiva tietää onko mitään elämää matkassa
Yritin kaivella vanhoja tietoja, että paljonko maksoi 2017, mutta en enää löytänyt verkkopankista.. mutta muistelen, että jotain reilu 100e se terveystalolla pk-seudulla oli. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Oudot nää miun menkat, kun eka päivänä vuoti kunnolla, ja sit toisena ja kolmantena päivänä tulee verta pelkästään pyyhkiessä paperiin. Aijemmin ekat kolme päivää on vuotanut reilusti.
Mulla oli tämmöiset menkat tässä kierrossa, että vain ensimmäisenä päivänä vuotoa kunnollla. Muuten olis mennyt pari seuraavaa päivää ilman suojaakin. Outoa, kun vaihtelee aina, ikinä tiiä mikä on normaalia vai onko kaikki normaalia :D
 
Menkat alkoi tänään, luteaalivaihe jäi taas siihen 10 päivään. Lyhyt on, mutta olen tosiaan raskautunut lyhyelläkin luteaalivaiheella. Toivottavasti onnistuisi myös uudelleen sitten heinäkuun jälkeen <3

Muoks tämä ei siis ollut surullinen asia, kun meillä ei yritys vielä ole alkanut naimisiinmenon jälkeen elokuussa olisi tarkoitus jättää ehkäisy pois. Toki tuo lyhyt luteaalivaihe mietityttää.
Mulla kans 10 vrk, lääkärin mukaan ok :)
 
Niin joo ja dpo 9 menossa, negoja testaillut jo monta päivää ja tänäänkin mennyt useampikin testi päivässä kun niitä kerran on. Ihan lähtee taas lapasesta tämä testailu. Dpo 10 mulla aiemmin alkanut testissä näkymään, niin jotenkin sitä ajattelee että miksi ei voisi jo hiukan aiemminkin näkyä jotain
 

Yhteistyössä