Toiveissa vauva 2021

Heräsin yöllä menkkajomotyyppiseen tuntemukseen. Ajattelin, et jos ne menkat on sieltä alkamassa, nii haluun tehdä kuitenkin sen mahdollisen negatestin, et voin olla varma. Yleensä mulla kaapissa Pregcheck liuskoja. Löytyi myös Aptec- puikkotesti. Ostin pitkästä aikaa myös rsfu:n onesteppejä 2 kpl paketin. Onesteppejä oon viimeisen vuoden oikeastaan kartellut, kun niihin usein tullut testiajalla mulla valehaamut/valepositiiviset.
Nyt yöllä tein eka one stepin pois alta. Siihen alkoi 3 minuutin kohdalla piirtymään punainen viiva ja eikä haalistunut pois. Päätin sit tehdä vielä molemmat 2 muutakin merkkiä, josko oikeesti olis tärpänny, nii näillä päivillä pitäis jo näkyä. Ne on täyspuhtaat negat, ei edes haamuiluja. Seuraavan kerran testaan varmaan muutaman päivän päästä, mikäli menkat ei oo alkaneet. Odotan menkkoja tänään/ huomenna alkavaksi.

https://aijaa.com/0mgmOk/0mgmOk
Oon saanu samanlaisen toisen puolikkaan viivan, totesin et oli viallinen.
Mut toivotaan et sulla tarkottais tietenkin sitä plussaa(y):)

On.
Ovis oireita ei juurikaan oo ollut tai sit oon niin keskittynyt tähä rauta asiaan. Infuusioon suositus ja nyt pitäs alkaa selvittelee pääsiskö julkiselle. Yksityisellä aika kallis mutta meen toki jos ei muuta mahista anneta.
Olo aika finito, mitään ei jaksais tehdä...
Mutta on täs nyt onneks parin päivän ollu jotain sutinaa peiton alla ja kappas tänään möllötti digissä jo hymynaama:giggle:
[url=https://aijaa.com/xjEYHP][/URL]

Tosi ajoissa kiertoa vaan:oops:
Tuli vaan sellanen fiilis et vois testaa :X3:
Tässä kierrossahan aattelin etten testaa ja nyt tuli joku härö mut eipä menny yhtää liuskaa ja digillä vaan se yks..selvää säästöä tää kierto:ROFLMAO:
Mut vois siis pistää piinailijoihin dpo -1 tänään.
 
@Alinna86 Toivottavasti olo alkaa kohentua piakkoin :) Itse huomasin omassa olossa selkeän parantumisen parin kolmen viikon jälkeen. Se kauhea väsymys ja jaksamattomuus oli vain muisto. Toki vieläkin välillä tulee hetkiä, kun ei jaksa ja on tosi väsynyt, mutta se kuuluu tiettyyn kierron vaiheeseen.
Noi yllättävät ovisplussat on kyl jänniä :D Ei mitään oloja ja sit ku huvikseen testaa, ni testi saattaa jo huutaa punasta :D Toisaalta kivaa, kun yllättää, ni ei ehdi ressaa, mut sit jos ei olekaan talletellut, ni tulee se olo "se siitä." Ihanaa, että teillä kuitenkin talletteluja ollut :X3:

@Töppönen_ Mua alko jo lähinnä naurattaa, et on tässäkin päivittelijä, ku meinasin mennä ilman lupaa jo laittaa piinailijoihin ja hirmu tarkkaan toisinaan seuraan päivityksiä ja mietin, et tolle voi kohta laittaa ton ja tolle ton :ROFLMAO:
 
@Alinna86 Toivottavasti olo alkaa kohentua piakkoin Itse huomasin omassa olossa selkeän parantumisen parin kolmen viikon jälkeen. Se kauhea väsymys ja jaksamattomuus oli vain muisto. Toki vieläkin välillä tulee hetkiä, kun ei jaksa ja on tosi väsynyt, mutta se kuuluu tiettyyn kierron vaiheeseen.
Noi yllättävät ovisplussat on kyl jänniä Ei mitään oloja ja sit ku huvikseen testaa, ni testi saattaa jo huutaa punasta Toisaalta kivaa, kun yllättää, ni ei ehdi ressaa, mut sit jos ei olekaan talletellut, ni tulee se olo "se siitä." Ihanaa, että teillä kuitenkin talletteluja ollut

@Töppönen_ Mua alko jo lähinnä naurattaa, et on tässäkin päivittelijä, ku meinasin mennä ilman lupaa jo laittaa piinailijoihin ja hirmu tarkkaan toisinaan seuraan päivityksiä ja mietin, et tolle voi kohta laittaa ton ja tolle ton
No sinussa on oikein sihteeriainesta kyllä!:love:
 
@KirJoh89 toivottavasti lähtisi vahvistumaan ❤ minä sain rfsu raskaustestillä viime kierrossa silloin dpo12 tuollaisen, että toisesta reunasta värjääntyi, muut testit oli negaa ja vuoto alkoi myöhään illalla. Mietin samaa kuin @Alinna86, että olikohan se vain viallinen kappale. Toivon todella, että sinulla olisi nyt raskaus alkanut ❤

Menkat kesti 2 vrk, kolmentana päivänä tuli enää hieman vuotoa kuukuppiin. Eilen jatkettiin talletteluja, olipas paikat kuivina.. vähän tuota samaa, mitä kuvailitte täällä @AnnMariii ja @Kasikuus. Ja tätä on siis heti menkkavuodon loputtua.
 
Heräsin yöllä menkkajomotyyppiseen tuntemukseen. Ajattelin, et jos ne menkat on sieltä alkamassa, nii haluun tehdä kuitenkin sen mahdollisen negatestin, et voin olla varma. Yleensä mulla kaapissa Pregcheck liuskoja. Löytyi myös Aptec- puikkotesti. Ostin pitkästä aikaa myös rsfu:n onesteppejä 2 kpl paketin. Onesteppejä oon viimeisen vuoden oikeastaan kartellut, kun niihin usein tullut testiajalla mulla valehaamut/valepositiiviset.
Nyt yöllä tein eka one stepin pois alta. Siihen alkoi 3 minuutin kohdalla piirtymään punainen viiva ja eikä haalistunut pois. Päätin sit tehdä vielä molemmat 2 muutakin merkkiä, josko oikeesti olis tärpänny, nii näillä päivillä pitäis jo näkyä. Ne on täyspuhtaat negat, ei edes haamuiluja. Seuraavan kerran testaan varmaan muutaman päivän päästä, mikäli menkat ei oo alkaneet. Odotan menkkoja tänään/ huomenna alkavaksi.

https://aijaa.com/0mgmOk/0mgmOk
Kannattaa tehdä parin päivän päästä uusiksi. Mulla tuo rfsu näytti paljon aiemmin selkeämpää viivaa kuin esim pc tikku. Jotta ei kannata ihan vielä luovuttaa :)
 
@KirJoh89 no olispa nyt plussa!!❤ Ärsyttäviä noi huijauspositiiviset :cautious:

@AnnMariii @Kasikuus @minttuni mulla oli kans just viimeks heti menkkojen jälkeen paikat tosi kuivana ja jotain haavaumiakin. Epäilin hiivaa, mutta ei ollut sen tyylistä vv:tä ja paranikin sit vaan bepanthenilla. Ei kyl kivaa yhtään, mutta ilmeisesti siis kiertoon ja hormoneihin liittyvää, kun muillakin sitä :)

Edit. Haluun testaa ekaa kertaa kuvan lisäämistä! Tässä mun aamulämpökäyrää. Miltä muilla näyttänyt, ketkä mittaillu? :) Tänään siis dpo9.
 
Viimeksi muokattu:
Mökkiviikonloppu ystävien kanssa sai ihanasti ajatukset hetkeks pois siitä että ”kaikki muut vaan raskautuu ihan vahingossa ja me vaan yritetään ja yritetään eikä mitään”. Menkat loppu kans eilen ja yllätyin vähän ku himot oli heti kohillaan! Pakkohan se oli heti sit vähän puuhailla makuuhuoneen puolella :p Havaitsin kyllä saman ku @AnnMariii @Kasikuus ja muut, että paikat oli niiiiin kuivana..

Ihan mielenkiinnosta kysyn sellasta, et meneeks teillä muilla pareilla preferenssit yhteen vuorokauden ajasta? Meillä mä tykkäisin eniten harrastaa seksiä illalla kun taas mies on ehdottomasti aamuseksityyppiä. Normiarjessa se todellakin vaikuttaa meillä seksin määrään, ite en ennen töihin lähtöä oo kovin innokas ja mies taas on iltasin aina väsynyt. Nyt mä oon ollut korona-lomautettuna ja hyvin huomaa että seksiä on enemmän myös ei-tärppipäivinä ku mulla ei oo aamuisin kiire töihin.
 
Mökkiviikonloppu ystävien kanssa sai ihanasti ajatukset hetkeks pois siitä että ”kaikki muut vaan raskautuu ihan vahingossa ja me vaan yritetään ja yritetään eikä mitään”. Menkat loppu kans eilen ja yllätyin vähän ku himot oli heti kohillaan! Pakkohan se oli heti sit vähän puuhailla makuuhuoneen puolella Havaitsin kyllä saman ku @Alinna86 ja muut, että paikat oli niiiiin kuivana..

Ihan mielenkiinnosta kysyn sellasta, et meneeks teillä muilla pareilla preferenssit yhteen vuorokauden ajasta? Meillä mä tykkäisin eniten harrastaa seksiä illalla kun taas mies on ehdottomasti aamuseksityyppiä. Normiarjessa se todellakin vaikuttaa meillä seksin määrään, ite en ennen töihin lähtöä oo kovin innokas ja mies taas on iltasin aina väsynyt. Nyt mä oon ollut korona-lomautettuna ja hyvin huomaa että seksiä on enemmän myös ei-tärppipäivinä ku mulla ei oo aamuisin kiire töihin.
Me ollaan molemmat iltaseksityyppejä, en ees muista millon oltais aamulla tai päivällä tehty mitään:eek::D Et menee kyl hyvin yhteen, mut mies arki-iltaisin tosi väsynyt töistä, niin siks välillä vähän harvemmin. Nyt onneks ovisviikoilla jaksanut hyvin:X3:
 
@Sofia90 vau ja onnea! Pistetää et alkaa vahvistuun! ❤

Mää näköjään ehin taas päivällä eelle teistä @Alinna86 ja @Töppönen_ Mut melkeen samoissa ollaan, kiva aina jos joku sattuu samoille piinapäiville :)

@lulube kyseli miten osuu aikataulut niin Me Tehdään välillä ihan eriaikoihin töitä niin sit menee kyl ihan miten sattuu onko aamu, päivä vai iltaseksiä. Harvon onneks kuitenkin tulee semmosia et toinen haluais mut toinen ei sit yhtää jaksa et ollaan ehkä molemmat sit aina samaan aikaan väsyneitä tekee mitää ja yhtäaikaa himoissa
 
@KirJoh89 mäkin näkisin plussana sen yhden :) Mut jos muut testit näytti negaa niin olisikohan niin ikävästi käynyt että oli viallinen niinkuin jotku muutkin veikanneet :(

Mulla oli pillereiden aikaan järjetön kuivuus, välillä luulin hiivaksi mutta menkkojen jälkeen hetkellisesti helpotti. Ihan pyyhkiessäkin sattui kun limakalvot niin ohuet ja kuivat.

Muutamia piinailijoita oli mun kans lähes samoilla päivillä, ainakin @Mirella92 @Hopeanuoli @3milia
Milloin meinaatte testailla? :) vai ootteko jo testanneet ja mennyt multa ohi :D mulla dpo9 ja mietin että oisko liian aikaista huomenna jo testata
 
@lovecoco Ajattelin, että tänään on hyväpäivä testailla, vaikka eihän tuo vielä varmasti vielä mitään näytä
Tulen sitten kertomaan tuloksesta, kun olen testin saanut tehtyä. Kovin luottavaisin mielin en ole. Sellaiset kuukautiskivut ollu pitkin viikkoa ja edelleen kipuloi, että odotan vain milloin vuoto alkaa. Vielä ei edes tiputtele, joten toivoa on. :giggle:

Onnea @Sofia90 hienosta viivasta, toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan ja raskaus etenee syliin asti :love:
 
Paljon onnea @Sofia90!

Minä tykkäisin kaikista eniten seksistä aamulla ihan unenpöpperössä. Mutta tämän hetkisessä elämäntilanteessa kun kuopus nukkuu meidän välissä ja teinit valvoo korvat tarkkana myöhäänkin, on ylipäänsä plussaa, jos pääsee jossain välissä lempimään :D Pitkään ollaan nyt aina iltamyöhään hiivitty hommiin, mutta tässä kierrossa kokeiltiin pitkästä aikaa keskellä päivää kun saatiin kaikki tenavat ulos. Se oli niin jännittävää vaihtelua tuohon illan touhuiluun, että ollaan tehty sitä nyt useamman kerran :ROFLMAO:
 
Onnea @Sofia90 :)

Meillä mies ois aina valmis, oli klo mitä tahansa :D Minulla halut yleensä keskellä päivää, kun ei oo niin väsynyt ja tottakai just sillon, kun mies töissä. Iltaisin oon yleensä niin poikki, kun saa lapset unille, niin sit ei yksinkertaisesti vain meinaa jaksaa, mutta tokihan sitä "pakon" edestä silloinkin seksiä on, koska muuten vois heittää vauvahaaveet roskiin. Ei meinaa onnistu noiden 9, 11 ja 14 vuotiaiden kanssa mitenkään keskellä päivää o_O Silloin kun lapset on isällään, niin silloin on seksiä millon missäkin ja mihin aikaan tahansa :D Ovis vaan harmillisesti AINA sillon, kun lapset meillä :LOL:
 

Yhteistyössä