Toiveissa vauva 2021

VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

10.4.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 5-8/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4. lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä

Elviira86............................kp 25/25
Loree...........................kp 25/23-29
Persikka123....................kp 25/32
Wanti..........................kp 25/30-48
Napsunen...............kp 24/35-45
Futurmama............kp 19/29-34
Puolu............................kp 19/30-32
Hipposka...........................kp 17/32
Vesinokkaeläin............kp 15/28-29
Päärynä5..........................kp 15/28
Brunet82...................kp 15/26-28
Minttuni................................kp 11/26
Kirjoh89..............................kp 10/28
Zennuli......................................kp 9/?
Millimetrii.....................kp 9/27-29
Masunen......................kp 8/27-28
Piipaa93.......................kp 6/26-28
3milia..............................kp 6/26-28
Mimmi92......................kp 5/26-30
Enerisa3........................kp 5/28-32
Bellaella2205090.............kp 4/?
Riama.............................kp 3/27-32
Haaveilija93...........................kp 1/?
Rimaleli...................................kp 1/30


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Persikka123.............................dpo 5


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Minä hyppään tuolta 2020 haaveilijoista tähän keskusteluun. :giggle:

Toinen lapsi kovassa yrityksessä, ensimmäinen 10kk ikäinen ja imetän vielä. Hän tarttui matkaan 4kk yrityksen jälkeen. Kierto alkoi vauvan ollessa 8kk ja toisen vaavin yritys alkoi aikalailla heti :D Imetys vaan ilmeisesti sotkee ovulaatiota ja se on vasta aika myöhäisillä kiertopäivillä siinä kp20-21 tietämissä.

Olen todennäköisesti aktiivisempi keskustelija piinailun aikaan, menee kyllä taas tovi ennen kuin ovistikkuihin saa plussaviivat. Sormet ristissä toivon plussaa aikaisemmille kiertopäiville :)

Elikkäs listoille voisi lisätä:
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
ja tänään menossa kp 3/27-32
 
Mä luulin että mun ovis oli jo.. ovisoireet alkoi kp12 ja nyt on kp25. Saa nähdä onko ovis vasta tulossa kun vuoto muuttui enemmän eggismäiseksi.. noh pitänee talletella varuiks tänään. Seuraavaan kiertoon ovistestit kaveriks. Hullukshan tässä tulee kun ovisoireet vaan jatkuu ja jatkuu.. edellinen kierto oli 48 päivää joten mun kierto on kai taas aika pitkä. Pitkä aika aina odottaa ovista.
 
Minä hyppään tuolta 2020 haaveilijoista tähän keskusteluun. :giggle:

Toinen lapsi kovassa yrityksessä, ensimmäinen 10kk ikäinen ja imetän vielä. Hän tarttui matkaan 4kk yrityksen jälkeen. Kierto alkoi vauvan ollessa 8kk ja toisen vaavin yritys alkoi aikalailla heti :D Imetys vaan ilmeisesti sotkee ovulaatiota ja se on vasta aika myöhäisillä kiertopäivillä siinä kp20-21 tietämissä.

Olen todennäköisesti aktiivisempi keskustelija piinailun aikaan, menee kyllä taas tovi ennen kuin ovistikkuihin saa plussaviivat. Sormet ristissä toivon plussaa aikaisemmille kiertopäiville :)

Elikkäs listoille voisi lisätä:
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
ja tänään menossa kp 3/27-32
Täältä löytyy tuttuja :)

Kaverilla oli melko vastaava tilanne ja neuvolasta olivat sanoneet, että imettää vielä niin usein, että vaikuttaa kiertoon. En nyt muista, kuinka tiheään oli imettänyt siinä vaiheessa. Kun lapsi täytti vuoden, vähensi entisestään imetystä ja heti tärppäsi.
 
  • Tykkää
Reactions: Riama
Aloitin tänään kp 11 ovistestauksen. Odotetusti nega vielä. Tuntemuksia voisi olla siihen suuntaan, että ovis olisi tulossa. Vuodoista en nyt ole ottanut selvää. Viime kierrossa oli hyvin "oppikirjamaiset". Odotan ovisplussan olevan kp 15 tienoilla.

Klinikalta sanoivat, että hoidot voidaan aloittaa aikaisintaan heinäkuussa. Pahoin pelkään, että pidempäänkin voi mennä. Mutta ei auta kuin odottaa. Eiköhän aika mene äkkiä. Tuntuu, että tämä yritysaika 1 v 2 kk on mennyt nopeaa. Toisaalta tuntuu, että ollaan yritetty ikuisuus. Moni, joka tietää meidän haasteista, jättänyt ehkäisyn pois tässä meidän yritysaikana ja raskaudet jo pitkällä tai vauva jo syntynyt. Päivä kerrallaan eteenpäin ja pitää luottaa siihen, että vielä mekin onnistumme. ❤
 
Täältä löytyy tuttuja

Kaverilla oli melko vastaava tilanne ja neuvolasta olivat sanoneet, että imettää vielä niin usein, että vaikuttaa kiertoon. En nyt muista, kuinka tiheään oli imettänyt siinä vaiheessa. Kun lapsi täytti vuoden, vähensi entisestään imetystä ja heti tärppäsi.
Helouu! Mulla jotenkin putosi edes vähän ressiä tästä raskautumisesta keskustelun vaihdon myötä, jotenkin nyt tuntuu et sai tavallaan alottaa alusta ja vuosi -21 siintää toiveikkaana edessä :D hassua.

Joo oon kans kuullut, että joillakin ei vaan tärppiä näy imettäessä. Meillä tyttö käy rinnalla vielä n. 4-5krt vuorokaudessa ja syö lähes aina oikein hartaudella ja nautiskellen. Mulla alkaa kohta työt ja voi olla, että imetyskerrat tuosta harvenee. Sinänsä mielenkiintoista nähdä miten sitten loppujen lopuksi vaikuttaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: zenni92 ja minttuni
@Riama minä en ole koskaan imetysaikana tullut raskaaksi vaikka yritystä on ollutkin. On vaatinut aina sen että imetys on aina päättyynyt kokonaan. Imetyksen loputtua raskaus on alkanut hyvinkin pian :) Se on tosiaan jännä että toiset tulee raskaaksi imetyksestä huolimatta ja toiset ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Riama ja minttuni
Täällä myös yksi haaveilija lisää!
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä reilu 7 vuotta ja toiveissa olisi ensimmäinen lapsi. Oon jättäny e-pillerit pois lokakuussa. Mun kierrosta on tullu epäsäännöllisempi pillereiden pois jättämisen jälkeen, mikä on aika turhauttavaa. Viime kierrossa kuukautiset oli myöhässä 10 päivää, joten aloimme olemaan jo varovaisen innoissamme. Aiemmin kierto on ollut myöhässä max 2-3 päivää. Oltiin iltapäivällä lähdössä ostamaan testiä mutta kappas vain sieltähän kuukautiset oli alkaneet!
Ovulaatiotestit ajattelin ottaa nyt käyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Haavelija93 kiva, että sait vihdoin kierron käynnistymään :)

Tervetuloa uudet ja aikaisemmasta ketjusta siirtyneet. Kiva kun on porukkaa ja keskustelua. On tekemistä koronteeniin, kun saa täällä lueskella. Toivottavasti saadaan pian myös ketjun ekat plussat +.

Ja mulla ovistesti edelleen tyhjä. Kaavailin itse ovis+ tuohon alkuviikolle, mutta siis mun testiviivatkin on niin hailukoita, että hyvä kun paljaalla silmällä edes näkee,eli tuskin on tapahtumassa -.- Turhauttavaa! Toivottavasti varsinainen kierto lähtee kuitenkin käyntiin ja menkat tulis sit ajallaan.
 
@Riama meillä kolmatta yrittäessä riitti että kuukauden oli ollut yöimetykset kokonaan pois. Menkat alkoi tuolloin jo dpo 7 niin uskon että yöimetys oli tuohon syynä. Päivällä tämän jälkeen imetin vielä. n. 5x ja plussasin vauvan ollessa 10kk, vaikka edellisiä yritettiin 2v ja 1,5v.
 
  • Tykkää
Reactions: Riama ja minttuni
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

11.4.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi



Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 5-8/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4. lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä

Loree...................................kp 26/23-29
Persikka123.........................kp 26/32
Wanti............................kp 26/30-48
Napsunen.......................kp 25/35-45
Futurmama.....................kp 20/29-34
Puolu.................................kp 20/30-32
Hipposka..............................kp 18/32
Vesinokkaeläin...................kp 16/28-29
Päärynä5............................kp 16/28
Mirella92.......................kp 16/28
Brunet82...........................kp 16/26-28
Minttuni.................................kp 12/26
Kirjoh89.................................kp 11/28
Zennuli...................................kp 10/?
Millimetrii...........................kp 10/27-29
Masunen...............................kp 9/27-28
Piipaa93.............................kp 7/26-28
3milia...................................kp 7/26-28
Mimmi92.......................kp 6/26-30
Enerisa3..........................kp 6/28-32
Bellaella2205090.................kp 5/?
Lilje...............................kp 5/37-40
Riama.............................kp 4/27-32
Mariija_..........................kp 2/ 32-43
Haaveilija93...................kp 2/?
Elviira86.........................kp 1/25
Rimaleli...................................kp 1/30


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Persikka123.............................dpo 6


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Riama ja minttuni
@Riama minä en ole koskaan imetysaikana tullut raskaaksi vaikka yritystä on ollutkin. On vaatinut aina sen että imetys on aina päättyynyt kokonaan. Imetyksen loputtua raskaus on alkanut hyvinkin pian Se on tosiaan jännä että toiset tulee raskaaksi imetyksestä huolimatta ja toiset ei.
Itse tässä just mietin, että onnistuukohan raskautuminen imetyksen kanssa (imetän siis myös yöllä välillä edelleen..). Mutta en oo vielä valmis lopettamaan imetystä, joten kokeillaan nyt näin ja kesän lopulla tarkoitus lopettaa imetys, etenkin, jos sitä ennen en tule raskaaksi. Kolmesti olen tullut helposti raskaaksi, joista siis kaksi ihanaa lasta syliin asti saanut❤

Jännityksellä odotan, tuleeko menkat milloin ja saanko ollenkaan ovistesteihin plussaa, viikko sitten vasta pillerit kyllä lopetin. Kiva nähdä, miten kroppa lähtee toimimaan pillereiden lopetuksen jälkeen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Riama ja minttuni
Huomenta! Minulle voisi päivittää kp1 kiitos

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 11vuotta. Alku oli kivikkoista, vähän on-off, mutta sitten asiat loksahti ja yhteen muutettiin 2012, kihloihin mentiin 2013, esikoinen syntyi 2014 ja naimisiin mentiin 2018 ❤

Olen kuvitellut tuntevani hyvin kroppani, mutta nyt on alkanut nousta epäilys siitä, että tunnistanko sittenkään ovista. Pohdin, että pitäisikö sitä tikuttaa kuitenkin, että selviäisi sekin... Ehkä nyt kuitenkin vielä pari kiertoa mennään ilman ja aktiivisesti pitäen huoli siitä, että tapahtuupa ovis koska tahansa, niin olisi aina tavaraa pankissa ;)
Mulle oli pettymys kun menkat alkoi, mutta mies lohdutti, että onpahan ainakin hyvä syy taas peittoja heiluttaa aktiivisemmin :)

Munarikasta pääsiäistä kaikille! ;)
 
Huomenta! Minulle voisi päivittää kp1 kiitos

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 11vuotta. Alku oli kivikkoista, vähän on-off, mutta sitten asiat loksahti ja yhteen muutettiin 2012, kihloihin mentiin 2013, esikoinen syntyi 2014 ja naimisiin mentiin 2018 ❤

Olen kuvitellut tuntevani hyvin kroppani, mutta nyt on alkanut nousta epäilys siitä, että tunnistanko sittenkään ovista. Pohdin, että pitäisikö sitä tikuttaa kuitenkin, että selviäisi sekin... Ehkä nyt kuitenkin vielä pari kiertoa mennään ilman ja aktiivisesti pitäen huoli siitä, että tapahtuupa ovis koska tahansa, niin olisi aina tavaraa pankissa ;)
Mulle oli pettymys kun menkat alkoi, mutta mies lohdutti, että onpahan ainakin hyvä syy taas peittoja heiluttaa aktiivisemmin :)

Munarikasta pääsiäistä kaikille! ;)
Meillä myös koitetaan aina lohduttautua sillä, että tuleepahan ainakin taas paljon puuhasteltua :) Mies ainakin koittaa minua lohduttaa sillä ajatuksella :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86 ja Loree
Tänä aamuna ovistestiin edelleen vaalea viiva. Jotenkin tuntuu että alkuviikosta olisi ollut vahvempi. Onko sit ovis voinut olla jo viime viikonloppuna :unsure:.
Onneks ollaan ahkerasti talleteltu. Uitin tänään varuilta myös raskaustestin ja se puhdas nega. Imetän edelleen satunnaisesti mutta en usko enää sen vaikuttavan kun kierto säännöllinen ollut ja tuo kemiallinenkin tuli. Pitää hakee tänään lisää ovistestejä. Oon tässä kierrossa juonut myös greippimehua ja muistaakseni se on joillakin myöhästänyt ovista. Noo, onneks ei testit sitä raskautta aikaiseksi saa. Kunhan vaan ovis tapahtuis vaikken sitä kiinni saisi. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei vaan kaikille! Mä voisin liittyä kans tänne haaveilemaan. Olin elokuusta asti tuolla 2020 ryhmässä mutta nyt ei 2020 vauva ole enää mahdollinen. En käynyt nyt muutamaan kuukauteen sielläkään ryhmässä kun oli "turhia kiertoja".

Voi laittaa listoille eli Mirella92, ya 8/19 (lasketaan nyt siitä kun silloin jätetty pillerit pois), 1.lapsi
Nyt menossa kp 16/28.


Lapsi haavetta takana noin 10 vuotta, koville ottanut tämä, mutta nyt on alkanu tilanne vähän rauhottumaan enkä panikoi ihan jatkuvasti. Eilen kp 15 ollu oletettavasti ovis, en tikuttanut nyt. Meillä on vähän haasteena saada yrityskertoja riittävästi, mutta kovasti keskustellaan asiasta ja yritetään kaikkemme. :)
 
Hei vaan kaikille! Mä voisin liittyä kans tänne haaveilemaan. Olin elokuusta asti tuolla 2020 ryhmässä mutta nyt ei 2020 vauva ole enää mahdollinen. En käynyt nyt muutamaan kuukauteen sielläkään ryhmässä kun oli "turhia kiertoja".

Voi laittaa listoille eli Mirella92, ya 8/19 (lasketaan nyt siitä kun silloin jätetty pillerit pois), 1.lapsi
Nyt menossa kp 16/28.


Lapsi haavetta takana noin 10 vuotta, koville ottanut tämä, mutta nyt on alkanu tilanne vähän rauhottumaan enkä panikoi ihan jatkuvasti. Eilen kp 15 ollu oletettavasti ovis, en tikuttanut nyt. Meillä on vähän haasteena saada yrityskertoja riittävästi, mutta kovasti keskustellaan asiasta ja yritetään kaikkemme.
Tervetuloa vaikka tietysti harmi kun ei 2020 vauvaa tullut :confused:
Lisäsin sut tuonne listalle(y)
 

Yhteistyössä