Toiveissa vauva 2021

@3milia mulla on Clover. Ei vielä enempiä kokemuksia, kun vasta latasin. Koitin myös tota flouta, mutta onko maksullinen? Ja sinne piti rekisteröityä? oli jotenkin vaikean oloinen.
Mulla myös Flo, ei oo maksullinen. Ilmeisesti jotkut palvelut on maksullisia, mutta ei tuo perus. Lopulta kun vain pääsee alkuun tai niistä rekisteröitymisistä yms. eteenpäin, niin on tosi helppo ja hyvä sovellus, suosittelen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja 3milia
@Päärynö5 sulle on siis samat testit tulossa kuin mulle. Varmaan samoihin aikoihin saadaan paketitkin xD

@Loree alkaa vahvistua =) Onkos se sit 2pvää plussasta niin olis ovulaatio?

Latasin tänään puhelimeen tollasseen sovelluksen mistä voi seurata omaa kiertoa, ovulaatiota jne.
Ainakin Flo merkkaa sen oviksen eli dpo0 päivän sitte plussasta seuraavalle päivälle.
Pitää huomenna testata vahvistuuko vai olisko se plussa ollut nyt tänään. Eli ovis joko huomenna tai ylihuomenna olettaisin (y)
 
@3milia mulla on Clover. Ei vielä enempiä kokemuksia, kun vasta latasin. Koitin myös tota flouta, mutta onko maksullinen? Ja sinne piti rekisteröityä? oli jotenkin vaikean oloinen.
Siellä kai jotkut ominaisuudet on maksullisia. Ja itellä se nyt on ollut vaan kuukautiskierron seurantaan ja nyt sit varmoilla päivillä, kun mennään niin oviksen paikantamisen avuks :) Jossain kohtaa, jos tärppää, niin lataan jonkun muun raskaussovelluksen kyllä. Jostain muistan lukeneeni, et toi Flo:n raskaustila ei olis hyvä
 
Mä oon käyttänyt sekä ovia fertilityä että ovia pregnancya. Molemmista oon tykännyt. Toi fertility ehkä arvioi oviksen aavistuksen myöhäiseksi mutta fitbit sanoo sen paremmin mutta lähinnä hyvä pitää sillä kirjaa missä kohdin kiertoa menossa. Raskausversiosta tykkäsin, toki ois voinut olla monipuolisempi.
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

31.3.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi



Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
3milia, ya 5-8/20, 1.lapsi
Loree, ya 2/20, 1. Lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä

Bellaella2205090.............kp 19/?
Vesinokkaeläin...................kp 5/28-29
Loree.....................................kp 15/23-28
Päärynä5............................kp 5/28
Minttuni.................................kp 1/26
Napsunen............................kp 14/35-45


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Bellaella22050909............dpo 2


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Vuoto näyttäisi olevan täällä vähenemään päin. Normaalisti tiedän hyvinkin tarkasti milloin ovis on mut nyt pitää varmaan tikutella vähän pidemmästi kun ei tiedä kuinka tuo kemiallinen sekottaa pakkaa. Töistä tuli eilen tieto, että lomat hyvin todennäköisesti ensi viikon alusta lähtien perutaan. Ja itsellähän juuri ensi viikko piti olla lomaa. Melkein romahdin mutta nyt odotan tietoa alistuneena. Joulunakaan en pitänyt yhtään lomaa niin alkaa olla varsin väsynyt...
 
Kai mäkin nyt joudun myöntämään et toi vauva 2020 ei oo enään mahdollinen... Mulla nyt siis km jälkeinen kierto ja nyt eletään kp54 ekasta tyhjennyksestä laskien. Ovis oli tosi 13 päivää sitten eli nyt dpo12. Negaa näytti testi tänään joten elän toivossa että tänään tai huomenna vihdoin aukeaisi hanat ja tää loputon kierto loppuisi...

Eli tosiaan 28v/ya 11/19/ yk3/ ja 2 lapsi ois toiveissa. Tuulimuna/km 2/20
 
Li
Kai mäkin nyt joudun myöntämään et toi vauva 2020 ei oo enään mahdollinen... Mulla nyt siis km jälkeinen kierto ja nyt eletään kp54 ekasta tyhjennyksestä laskien. Ovis oli tosi 13 päivää sitten eli nyt dpo12. Negaa näytti testi tänään joten elän toivossa että tänään tai huomenna vihdoin aukeaisi hanat ja tää loputon kierto loppuisi...

Eli tosiaan 28v/ya 11/19/ yk3/ ja 2 lapsi ois toiveissa. Tuulimuna/km 2/20
lisäsin sut tuohon tänään laitettuun listaan. En tiedä halusitko tota dpo 12 kun ei ollut punaisella, mutta laitoin ainakin nuo punaisella laitetut.

voimia❤
 
Li

lisäsin sut tuohon tänään laitettuun listaan. En tiedä halusitko tota dpo 12 kun ei ollut punaisella, mutta laitoin ainakin nuo punaisella laitetut.

voimia
Kiitos ♥
Joo ei tartte tosiaan noita tän kierron juttuja päivittää. Kerron sit ku hanat aukeaa niin sit voi kp laittaa oon tehnyt nyt diilin itteni kanssa et jos Pe mennessä ei alla niin sit täytyy soitella johki et sais keltarauhas kuurin mutta nyt viel toivon et lähtis omalla painollaan kierto käyntiin ☺☺
 
  • Tykkää
Reactions: bellaella22050909
Täällä meneillään kp 25 km vuodosta ja nyt vähän alkaa tuntumaan siltä, että saattaisi olla ovis lähipäivinä. Ovistestit tulee ehkä huomenna postissa ja hirveä hinku olisi päästä heti testaamaan. Miehellä juuri hirveä ylityö putki meneillään, joten joten on ihan tuurista kiinni onko enää illalla hereillä kun lapset saatu nukkumaan. Ärsyttää kyllä jos ei talletuksia saa nyt nappiin menemään, kun normaalisti ei sitä ongelmaa.
 
Hei minutkin voi lisätä listalle Tiukuna yritys aloitettu 6-7/2020 ja 1. Lapsi.

On nyt tässä katsottu hieman koronan vaikutuksia hedelmöityshoitoklinikoille.. ja ainakin mehiläisen ne ensiköynnit ja (lahjasoluhoitojen pakollinen) psykologi on tällä hetkellä etänä ja on tän vuoksi lähes puolet edullisempi kuin livenä. On kovasti pohdittu, et voitaisiin niihin mennä nyt jo "korona-aikana" varmaan (huhti-)toukokuussa, jos ne on silloin edelleen voimassa. Säästäisi rahaa ja olisi kaikki sit valmista kesällä, et voisi aloittaa ne hoidot . Halutaan siis säästää vielä muutama kuukausi rahaa niin siksi aloitetaan vasta kesällä. (Ja koska mä valmistun juuri kuun vaihteessa niin mulla ei oo viel työpaikkaa).

Oon tässä pohtinut, et pitäiskö ostaa ovulaatiotikkuja etukäteen. Mulla kun on ollut nyt nää kaksi leikkausta nii niiden ja sitä edeltäneen sen kystan kanssa tuntuu et ovulaatio ei oo tullut niin säännöllisesti joka kerta (tai tuntunut selkeästi kuin yleensä) ja mietin et pitäisikö nyt harjoitella ovulaation metsästystä nii ei menis yrittäessä sen takia kiertoja hukkaan.

Näin kotona ollessa vauvakuume on kova. Toivottavasti aika kuluisi nopeaa. ♥
 
Hei kaikille!

Tulen tuolta 2020 haaveilijoista ja listoille mielellään mukaan :) Listan päivitysvastuuta voidaan myös vaihdella tässä matkan varrella. Ja olihan täällä tuttujakin. Toivotaan kaikille mahdollisimman lyhyttä visiittiä palstalla :)

minttuni, ya 2/19, 1. lapsi

minttuni kp 1/26

No eipäs tuo punainen väri nyt tartu tekstiin.

Lyhyesti kerron tilanteesta. Vuosien haaveilun jälkeen kondomi jätettiin pois viime vuoden helmikuussa. Yksityisellä ollaan käyty tutkimuksissa syksystä alkaen. Hoidot olisi aloitettu nyt keväällä yksityisellä puolella. Jos ivf mennään, niin sitten viimeistään julkiselle. Nyt toki kaikki jäissä koronan takia. Mutta luomuna yritetään silti ja toivotaan ihmettä.
 
Hei minutkin voi lisätä listalle Tiukuna yritys aloitettu 6-7/2020 ja 1. Lapsi.

On nyt tässä katsottu hieman koronan vaikutuksia hedelmöityshoitoklinikoille.. ja ainakin mehiläisen ne ensiköynnit ja (lahjasoluhoitojen pakollinen) psykologi on tällä hetkellä etänä ja on tän vuoksi lähes puolet edullisempi kuin livenä. On kovasti pohdittu, et voitaisiin niihin mennä nyt jo "korona-aikana" varmaan (huhti-)toukokuussa, jos ne on silloin edelleen voimassa. Säästäisi rahaa ja olisi kaikki sit valmista kesällä, et voisi aloittaa ne hoidot . Halutaan siis säästää vielä muutama kuukausi rahaa niin siksi aloitetaan vasta kesällä. (Ja koska mä valmistun juuri kuun vaihteessa niin mulla ei oo viel työpaikkaa).

Oon tässä pohtinut, et pitäiskö ostaa ovulaatiotikkuja etukäteen. Mulla kun on ollut nyt nää kaksi leikkausta nii niiden ja sitä edeltäneen sen kystan kanssa tuntuu et ovulaatio ei oo tullut niin säännöllisesti joka kerta (tai tuntunut selkeästi kuin yleensä) ja mietin et pitäisikö nyt harjoitella ovulaation metsästystä nii ei menis yrittäessä sen takia kiertoja hukkaan.

Näin kotona ollessa vauvakuume on kova. Toivottavasti aika kuluisi nopeaa. ♥
Me tosiaan mentiin puolen vuoden kohdalla jo yksityiselle, koska oli niin kova huoli ja halusimme vastauksia kysymyksiimme. Hyvä, että menimme. Haluaisin aloittaa hoidot yksityisellä, koska siellä on mennyt kaikki niin hyvin. Muutenkin tämä on niin hankala asia, että kävisin mielelläni nyt tutuksi tulleella lääkärillä jatkossakin. Oho pitää jo toista kertaa muokata tätä viestiä, kun luen koko ajan vääriin. Onko teillä siis vielä tiedossa mahdollisia syitä, miksi raskaus ei ole onnistunut?

Ovista olen tikuilla bongaillut kesällä/syksyllä, en saanut kiinni. Tammikuun kierrosta aloitin tauon jälkeen tikuttelun, ajatuksena että harjoittelen bongaamista ennen hoitojen alkua. Tilasin raskauskeijulta one stepin liuskoja ja clearbluen digitestejä. Olen ollut tyytyväinen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Krippis
Mä ajattelin lopettaa pillerit siis muutaman päivän päästä ja sit pikkuhiljaa aloitellaan yritystä. En kyllä tiedä, et miten imetys sitten vielä sotkee kiertoa, mulla ei siis menkat tuu minipillereiden kanssa ollenkaan. Ekan raskauden jälkeen menkat kyllä tuli ihan normaalisti kuukausi synnytyksen jälkeen, täysimetyksestä huolimatta, joten ehkä ne saattais siis tullakin? Saa nähdä :)


Ovulaatiotestejä tilasin, jotta sit näkee yhtään, et miten se kierto käynnistyy, mulla on ollut tosi säännöllinen 28 päivän kierto aiemmin, mutta nythän ei siis oo elokuun 2018 jälkeen ollut yksiäkään menkkoja.
 
Me tosiaan mentiin puolen vuoden kohdalla jo yksityiselle, koska oli niin kova huoli ja halusimme vastauksia kysymyksiimme. Hyvä, että menimme. Haluaisin aloittaa hoidot yksityisellä, koska siellä on mennyt kaikki niin hyvin. Muutenkin tämä on niin hankala asia, että kävisin mielelläni nyt tutuksi tulleella lääkärillä jatkossakin. Oho pitää jo toista kertaa muokata tätä viestiä, kun luen koko ajan vääriin. Onko teillä siis vielä tiedossa mahdollisia syitä, miksi raskaus ei ole onnistunut?

Ovista olen tikuilla bongaillut kesällä/syksyllä, en saanut kiinni. Tammikuun kierrosta aloitin tauon jälkeen tikuttelun, ajatuksena että harjoittelen bongaamista ennen hoitojen alkua. Tilasin raskauskeijulta one stepin liuskoja ja clearbluen digitestejä. Olen ollut tyytyväinen.
Me ollaan siis naispari eli lapsen saanti ei onnistu ilman hoitoja. Julkisten puolen hoidothan on nyt koronan takia keskeytetty ja niiden "palautumiseen" siitä ruuhkasta voi mennä varmaan jopa vuosia. Ja kun lahjasoluhoidoilla ei oo hoitotakuuta niin ollaan vahvasti ajatuksena kallistuttu jo yksityiselle mielessämme. Mitään niin sanottua ongelmaa ei pitäisi raskautumisessa olla. Multa on leikattu munasarjasta kysta helmikuussa ajonka yhteydessä katsottu et munajohtimet on auki ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Ikääkin on vasta 24v joten uskoisin et sen puolesta hedelmällisyystilanne on kanssa hyvä. "Kiva" kuulla, et täällä on muitakin hoidoissa käyviä. Tai siis ei tietenkään oo kiva et joudutte turvautumaan siihen vaihtoehtoon. Mut mukava et on vertaisia. Meillä tosin heteropareista poiketen ensimmäinen hoitomuoto on inseminsatio (kun heteropareilla monesti kai lääkehoito)

Ja joo noita ovistikkuja kyl voisin kans tilata "harjoitteluun" jo ens kuulle :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Krippis ja minttuni
Me ollaan siis naispari eli lapsen saanti ei onnistu ilman hoitoja. Julkisten puolen hoidothan on nyt koronan takia keskeytetty ja niiden "palautumiseen" siitä ruuhkasta voi mennä varmaan jopa vuosia. Ja kun lahjasoluhoidoilla ei oo hoitotakuuta niin ollaan vahvasti ajatuksena kallistuttu jo yksityiselle mielessämme. Mitään niin sanottua ongelmaa ei pitäisi raskautumisessa olla. Multa on leikattu munasarjasta kysta helmikuussa ajonka yhteydessä katsottu et munajohtimet on auki ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Ikääkin on vasta 24v joten uskoisin et sen puolesta hedelmällisyystilanne on kanssa hyvä. "Kiva" kuulla, et täällä on muitakin hoidoissa käyviä. Tai siis ei tietenkään oo kiva et joudutte turvautumaan siihen vaihtoehtoon. Mut mukava et on vertaisia. Meillä tosin heteropareista poiketen ensimmäinen hoitomuoto on inseminsatio (kun heteropareilla monesti kai lääkehoito)

Ja joo noita ovistikkuja kyl voisin kans tilata "harjoitteluun" jo ens kuulle :)
Ok, tosiaan julkisen jonot voi lahjasoluhoitojen osalta olla pitkät purkaa. Kaveripiiristä löytyy naispareja/itsellisiä naisia, jotka saaneet hoidoilla lapsia, tuolloin ei vielä tehty julkisella. Meillä puhuttiin alunperin, että ivf on ainoa vaihtoehto, mutta nyt tilanne näyttää vähän paremmalta, että voisi ehkä kokeilla inssejä. Munatorvien aukiolotutkimus on tosin vielä tekemättä. On lohduttavaa lukea muidenkin hoidoissa käyvien tarinoita. Hienoa, että on
erilaisia mahdollisuuksia saada lapsia hoitojen avulla ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna
Ainiin tuolla edellisessä ryhmässä oli tapana laittaa tuota sydänsilmänaamaa tsempiksi, tulee näemmä vanhasta muistista täälläkin. Olikohan vanhan ulkoasun palstalla joku ❤-reaktio. Mutta tosiaan tsemppaamaan tarkoitan sen, jos olen jo ehtinyt enemmänkin sitä painelemaan tätä palstaa lukiessani :D
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia ja Tiukuna
Täällä meneillään kp 25 km vuodosta ja nyt vähän alkaa tuntumaan siltä, että saattaisi olla ovis lähipäivinä. Ovistestit tulee ehkä huomenna postissa ja hirveä hinku olisi päästä heti testaamaan. Miehellä juuri hirveä ylityö putki meneillään, joten joten on ihan tuurista kiinni onko enää illalla hereillä kun lapset saatu nukkumaan. Ärsyttää kyllä jos ei talletuksia saa nyt nappiin menemään, kun normaalisti ei sitä ongelmaa.
meilläkin on hiukan haipakkaa, kun me yritetään sumplia työvuorot miehen kanssa ristiin, jotta saadaan poika pidettyä pois päiväkodista. Molemmat siis joudumme edelleen käydä töissä, vaikka onkin korona.
Joten elämä on tällä hetkellä läpsystä vaihtoa ja ei nähdä miehen kanssa koko päivänä, paitsi iltamyöhään. Mieheni menee kukon laulun aikaan aamulla töihin ja tulee töistä niin, että minä lähden iltavuoroon.
Siinä sitten nähdään illalla just ennen nukkumaan menoa ja vaihdetaan kuulumiset :D

ilman koronaa meillä molemmilla siis aamuvuorot ja arkiduuni, mutta korona sekoittaa nyt hyvin meidän(KIN) arkea...
 
Täällä meneillään kp 25 km vuodosta ja nyt vähän alkaa tuntumaan siltä, että saattaisi olla ovis lähipäivinä. Ovistestit tulee ehkä huomenna postissa ja hirveä hinku olisi päästä heti testaamaan. Miehellä juuri hirveä ylityö putki meneillään, joten joten on ihan tuurista kiinni onko enää illalla hereillä kun lapset saatu nukkumaan. Ärsyttää kyllä jos ei talletuksia saa nyt nappiin menemään, kun normaalisti ei sitä ongelmaa.
meilläkin on hiukan haipakkaa, kun me yritetään sumplia työvuorot miehen kanssa ristiin, jotta saadaan poika pidettyä pois päiväkodista. Molemmat siis joudumme edelleen käydä töissä, vaikka onkin korona.
Joten elämä on tällä hetkellä läpsystä vaihtoa ja ei nähdä miehen kanssa koko päivänä, paitsi iltamyöhään. Mieheni menee kukon laulun aikaan aamulla töihin ja tulee töistä niin, että minä lähden iltavuoroon.
Siinä sitten nähdään illalla just ennen nukkumaan menoa ja vaihdetaan kuulumiset :D

ilman koronaa meillä molemmilla siis aamuvuorot ja arkiduuni, mutta korona sekoittaa nyt hyvin meidän(KIN) arkea...
 
Moi!
Mä tuun tänne kans seurailemaan. Meillä esikoinen syntynyt kesällä 2019 ja nyt alkukesästä ois tarkoitus aloittaa toisen yritys. Toiveissa ois lapsi keväälle 2021. Esikoista yritettiin aluksi vuosi "tulee jos on tullakseen", jonka jälkeen puoli vuotta oviksia kytäten. Siihen väliin mahtui 2 keskenmenoa kunnes lopulta tärppäs. Eli reilu 1,5v meni, toivottavasti kakkonen tulis helpommin.
Menkat alkoi lähes heti synnytyksen jälkeen täysimetyksestä huolimatta ja ovistikuilla on jo bongattu oviksia eli luottavaisin mielin kuitenkin :) Malttamattomana odotan vielä pari kuukautta. Haluan käydä töissä välissä ja koronakin mietityttää, miten kävis sikiön jos sais koronan alkuraskaudessa..
Tsemppiä kaikille yritykseen! Mä en saanut tekstiä punaseksi, lisätään vaikka listalle kun yritys alkaa. :)
 

Yhteistyössä