Toiveissa vauva 2021

saas nyt nähdä. Kopioin tämän sieltä 2020 ryhmästä, joten korjatkaas jos menee väärin.
tätä siis päivittelen joka päivä tänne?

VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

30.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Bellaella2205090......kp 18/?


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Bellaella22050909............dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★
Mä tulisin myös listalle, mikäli yrityksen suunnittelijat myös merkitään ;-)
rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi


en tiedä mitä tietoja listalle merkittäisiin, laitoin itse nyt näin Meillä tosiaan yritys alkaisi meidän häiden jälkeen.

Ovistestejä oon aiemmin tilannut raskauskeijulta.
 
Mä tulisin myös listalle, mikäli yrityksen suunnittelijat myös merkitään ;-)
rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi


en tiedä mitä tietoja listalle merkittäisiin, laitoin itse nyt näin Meillä tosiaan yritys alkaisi meidän häiden jälkeen.

Ovistestejä oon aiemmin tilannut raskauskeijulta.
Mäkin oon ihan hukassa nyt näiden listojen kanssa, mutta ymmärtääkseni yleensä ei merkata tuohon kiertopäivälistaan noita tietoja? Korjatkaa jos olen väärässä :D
 
Hei kaikki, minäkin voisin yrittää siirtyä tälle listalle, kun la tulisi 2021 puolelle, jos tästä kierrosta tärppäisi. Alettiin miehen kanssa yrittää toista lasta helmikuussa. Ehkäisy jätettiin pois jo tammikuussa mutta silloin ei puuhasteltu oviksen lähellä tietoisesti, joten yritystä siis vasta kaksi kiertoa takana. Viime kierrossa tein useampana päivänä haamuplussan ja menkatkin oli myöhässä muutaman päivän, kunnes päätyi kemialliseksi/alkuraskauden keskenmenoksi. Mihin se raja nyt sitten pitäisikään laittaa. Vuodon alkaminen oli eniten helpotus, koska koko ajan oli sellainen olo etten ole raskaana ja jotain on pielessä. 2020 ryhmässä tuli nyt samaan aikaan plussa-aalto ja yllättävän hankalaa on kuitenkin ollut seurata muiden vahvistuvia viivoja. Tänne siis ja katse tulevaan. Listalle voi laittaa Vesinokkaeläin, ya 2/20, kp 4/28-29.

Meillä on siis 1v10kk ikäinen tyttö ja on kyllä vähemmän stressaavaa yrittää toista kuin ensimmäistä. Vaikka toki vauvaa kovasti toivotaankin, on se tyhjä syli vaihe jo ohitettu. Muutettiin kuukausi sitten rakentamaamme omakotitaloon ja nyt riittää paljon muutakin ajateltavaa ja tehtävää kuin tämä yritys. Korona toki mietityttää, varsinkin kun minulla on iso riski saada se töiden kautta. Emme kuitenkaan halua lykätä yritystä, koska minä täytän kohta jo 34v ja mies 33v.
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


30.3.2020



Nimi yritys aloitettu monesko lapsi



Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, ?
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä

Bellaella2205090.............kp 18/?
Vesinokkaeläin...................kp 4/28-29


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Bellaella22050909............dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


olisiko tämmöinen lista hyvä? Saa korjata. Teen ekaa kertaa niin ei oo ihan hallussa tämä :)
 
No niin, meillä sit kortsu petti tietenkin heti, kun on eka kierto alkanut raskauden jälkeen :D onneksi todennäköisyys kuitenkin todella pieni, ja kiertokin varmaan ihan mitä sattuu vielä kun vasta ne ekat menkat tulleet. Ei siis ihan vielä oltais valmiita sitä toista saamaan, kun tuo ensimmäinen on vasta 5 kk vanha.

Mäkin haluan vielä listoille, mutta en osaa kyllä nyt sanoa että koska yritys alkaa. Eli myöhemmin tulen mukaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
Hei, mä voisin kans liittyä tänne ryhmään, en ehkä vielä listalle, mutta keskustelemaan kyllä
Mulla haaveissa kolmas lapsi, mies oli asiaa vastaan, mutta nyt koronakaranteenin aikaan sanoi, että voi siihen sittenkin suostua, oon niin iloinen!
Nuorempi lapsi on 10kk, imetän ja minipilleritkin vielä käytössä. 5 pilleriä on vielä jäljellä, mutta enpä taidakaan siis käydä apteekista lisää hakemassa.
Tuskin heti tärppää, eikä niin kiire olekaan, mutta toivottavasti vuodelle 2021 vauvan saisi❤
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

30.3.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi



Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
3milia, ya 5-8/20, 1.lapsi
Loree, ya 2/20, 1. Lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä

Bellaella2205090.............kp 18/?
Vesinokkaeläin...................kp 4/28-29
Loree.....................................kp 14/23-28
Päärynä5............................kp 4/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Bellaella22050909............dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

jatkossa päivittelen listaa 1 x pv, mutta nyt alkuun useammin, että pysyn kartalla. :) Muistakaa merkata punaisella niin huomaan helpommin!
 
Viimeksi muokattu:
Jollekulle piti vastata ovistesteristä ni sen pitäs olla se clearbluen hymynaama. Mä oon sellanenki viivojen tuijottelija jotta viivatestejä en enää osta.. mutta tuo testeri tulee tällä viikolla vasta,veikkaisin ylihuomista. Mä en nyt varmaan osaa käyttää tota punasta väriä saati hymiöitä. Mut tälle listalle vosiin tulla!
Eli Päärynä5 ya 3/2020 4.lapsi
 
@Päärynö5 sulle on siis samat testit tulossa kuin mulle. Varmaan samoihin aikoihin saadaan paketitkin xD

@Loree alkaa vahvistua =) Onkos se sit 2pvää plussasta niin olis ovulaatio?

Latasin tänään puhelimeen tollasseen sovelluksen mistä voi seurata omaa kiertoa, ovulaatiota jne.
 
Jollekulle piti vastata ovistesteristä ni sen pitäs olla se clearbluen hymynaama. Mä oon sellanenki viivojen tuijottelija jotta viivatestejä en enää osta.. mutta tuo testeri tulee tällä viikolla vasta,veikkaisin ylihuomista. Mä en nyt varmaan osaa käyttää tota punasta väriä saati hymiöitä. Mut tälle listalle vosiin tulla!
Eli Päärynä5 ya 3/2020 4.lapsi
päivitin sut tuohon aiemmalle listalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Päärynä5

Yhteistyössä