Toiveissa vauva 2021

@Soffia29 35-päiväinen kierto lasketaan kai vielä aika normaaliksi, silloin ovis olis suunnilleen kp 20-21. Itse olen tällaisesta kierrosta tullut raskaaksi :) Eli ei mitään hätää sulla. Mahdollisuus on kyllä tulla raskaaksi vaikka 50-päiväisestä kierrosta jos ovis tulee, näitäkin kuulee. Tosin ilmeisesti tuossa kohtaa kohdun limakalvo ei kai välttämättä ole enää vastaanottavaisimmillaan, mutta mahdollista silti.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä välillä taustalla teidän juttuja jännäilen. Nytkin kun uni pakeni liian aikaisin muualle. Itsellä nyt tuloillaan neljäs lapsi, la on maaliskuulle.

Tuota aspiriiniasiaa ajattelin kommentoida. Itsellä ei siis siitä varsinaista kokemusta, ainoastaan omat vanhemmat syö niitä sydämen vuoksi... enkä itse olisi kyllä varmaan uskaltanut niitä omatoimisesti napsia. Mutta ehkä tähän samaan veren "paksuuteen" liittyen, minulla tärppikierto on aina sattunut sen jälkeen kun olen käynyt verenluovutuksessa. Se on ollut kahden ensimmäisen raskauden kanssa vähän sellainen juttu, että kun ei oo plussaa alkanut kuulua vaan aina vaan menkat niin oon päättänyt tehdä kaikkea mitä voi tehdä vielä kun ei oo raskaana. Ennen 3. lasta sitten jo vähän aavistelin yhteyttä asioiden välillä ja tämä 4. raskaus sai alkunsa jopa aika "suunnitellusti" : ennen juhannusta verenluovutus, ja heinäkuun puolenvälin paikkeilla tuplaviivat raskaustestiin.

Ei toki varmaan kaikilla toimi just näin enkä halua turhia toiveita nostattaa, mutta jos muuten terveys ja hB kestää verenluovutuksen niin itsellä siitä ainakin on ollut hyötyä. Ja hyötyyhän siitä lahjasta toki sitten luovutetun veren saaja ainakin.

Toivottavasti kaikkien täällä kuumeilijoiden ja taustailijoidenkin vauvahaaveet toteutuisivat mahdollisimman pian
Itseasiassa mä tulin myös raskaaksi ekasta lapsesta verenluovutuksen jälkeen!
En ajatellut mitään yhteyttä näiden välille, mut nyt kun mainitsit niin joo saattaahan siinä olla jotain taikaa. Harmi kun nyt ei voi mennä luovuttamaan kun edelleen imetän :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja minttuni
Mulla jäi eilen testikuvailut ihan tyystin, kun lapsen synttäreitä järkkäillyt, testejä tein pari kipaletta ja sofin 10 herkkään tuli hyvin hyvin hentoa haamua, ei ois varmaan kuvaan saanut. Rfsu liuska antoi 3 min kohdalla haamua :)

Tänään en oo vielä testaillut, mutta yritän saada jossakin välissä sopivan rauhallisen testailuraon meidän rempan keskellä :D ei ihan kehtaa testata ja tiirailla testejä kun talossa vieraita miehiä :D
 
Mulla jäi eilen testikuvailut ihan tyystin, kun lapsen synttäreitä järkkäillyt, testejä tein pari kipaletta ja sofin 10 herkkään tuli hyvin hyvin hentoa haamua, ei ois varmaan kuvaan saanut. Rfsu liuska antoi 3 min kohdalla haamua

Tänään en oo vielä testaillut, mutta yritän saada jossakin välissä sopivan rauhallisen testailuraon meidän rempan keskellä ei ihan kehtaa testata ja tiirailla testejä kun talossa vieraita miehiä
Just olinkin kirjoittamassa että missä sun testikuvat on :D
Toivottavasti haamu vahvistuu:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj ja Titi-Love
V ❤ A ❤ U ❤ V ❤ A ❤ 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

8.10.2020 - Torstai

Nimi
yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Brunet82.......................kp 32/26-28
Pandanen.....................kp 27/29-31
Titi-Love.........................kp 25/28-30
Kirjoh89..........................kp 22/28
Aniaj..................................kp 21/28
Mansikka3...................kp 21/28
Jjenn...............................kp 21/29-33
Hisulius...........................kp 18/32-35
Huumis............................kp 18/28-30
Tuttelituu......................kp 17/26
Soffia29.......................kp 15/28-30
Hamsteri20..................kp 14/27-28
Iinanen.............................kp 14/24
Alinna86..........................kp 13/26
Minttuni...........................kp 12/25
Enerisa3..........................kp 12/29-32
Nipsuneiti83.................kp 11/29
Mysteerio.......................kp 11/30
Paatuska................kp 9/27
Toive23...........................kp 8/28
Elviira32...........................kp 8/29
Persikka123..................kp 7/32
Nuorena äidiksi.........kp 7/27
Eeva650..........................kp 6/28-42
Sinisilmät.........................kp 6/29
Nobelius...........................kp 5/27
Meemuli............................kp 3/30
Lillium.............................kp 3/29-31
Vihreähuone........kp 2/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Titi-Love....................................dpo 10
KirJoh89...................................dpo 10
Aniaj..............................................dpo 5
Minttuni.......................................dpo 3
Iinanen.........................................dpo 3
Alinna86......................................dpo 0
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Aniaj
Listaa päivitetty ❤
Uusille tiedoksi että listaa päivittää se joka kerkeää, yleensä se on menny siihen et ne jotka täällä on kauemmin jo roikkuneet päivittää:ROFLMAO:
Itselle kun tää palsta on tullut jo aamukahvin kanssa tavaksi:D
Nyt lähetään loppuviikoksi reissuun ja palstailut saa jäädä :X3:
Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja toivottavasti joku edes plussaa sinä aikana❤
 
On:
Tein tänään dpo 11 One Stepin herkän testin. Alkuun näytti siltä, että putipuhdas valkoinenhan se on. Hampaiden pesun jälkeen näytti jo siltä, että voisikohan siinä kuitenkin olla viivanpaikka. Ja tarpeeksi, kun sen kanssa kiersi eri valoissa pitkin asuntoa niin alkoi mietityttään, että voisikohan siinä olla jotain enemmän. Kysymys kuuluu, saatteko kyseiseen testiin paljon viivapaikkoja? Reilusti testiajan jälkeen (yli puoli tuntia) testissä on havaittavissa selkeä ja mielestäni punertava, mutta haalea viiva. Pelottaa, että tässä turhaan innostuu! Etenkin, kun olin jo henkisesti valmistautunut siihen, että ei tärpännyt. La tai su pitäisi alkaa menkat.

Oireita ei ole. Paitsi, että rinnat on ehkä tänään ollut hieman arat. Normaalisti ovat jo kipeät aiemmin. Muuten ei mitään ihmeellistä. Pregnylin pistosta 13 päivää.
 
Tuosta verenluovutuksesta haluaisin vaan mainita. Varmasti on joillekin sopivaa, mut jaan nyt omaa kokemusta. Itse luovutin verta 18-22v aina kun sain ja HB oli aina luovutukseen mennessä hb. 130. Nää verenluovutukset kuitenkin söi mun tietämättä mun rautavarastot eli sen ferritiinin aivan tyhjiin ja oonkin sen kanssa viimeiset kaks vuotta tapellut et se on vihdoin nyt paremmalla tolalla.

Noissa rauta-arvoissa kun ne rautavarastot laskee ekana ja sit vasta hemoglobiini. Se matala ferritiini voi myös vaikeuttaa raskautumista eli kävisin sen kyl itse ainakin mittaa sen ennen verenluovutusta. Hyvänä esimerkkinä ainakin dextralla ei hoitoja edes tehdä jos se ferritiini ei oo vähintään olikohan se 60 vai 70.

Itse alan oireilla ku ferritiini laskee alle 60. Alle 30 on jo tyhjät rautavarastot. Mun tavoitearvona (lääkärin mukaan) oli 150, mut infuusiolla ollaan tällä hetkellä vähän päälle 200, mikä on kyl tosi hyvä. (Kun alkaa varmaan tää raskaus sitä syödä)


Toki siis itse en voi enää koskaan luovuttaa verta kun mulla ei imeydy rauta suun kautta (tai siis HB saattaa vähän nousta mut ferritiini ei yhtään). On nuo 500-700€ infuusion yksityisellä pikkusen liian kalliita siihen et voisin käydä luovuttamassa. Mun raudanpuutelääkäri on myös todennut että jo niillä HB 130 oon ollut melkein aneeminen, koska mun luontainen taso on asettunut sinne 145-148 pintaan nyt kun rautavarastot kunnossa.
 
Tervetuloa uusille. :)

Tilasin niitä hedelmällisyystestejä. Ne tuli eilen ja tietenkin piti tänään tehdä eka, vaikka ohjeessa sanottiin, että eka pitäisi tehdä kp 3 ja toinen oliko 10 päivää ekan testin jälkeen. Tää eka oli onneksi negatiivinen. Toisen teen myöhemmin tässä kierrossa ja toiset kaksi ajattelin tehdä ensi kierrosta ohjeen mukaan, jos seuraava kierto tulee.
 
On:
Tein tänään dpo 11 One Stepin herkän testin. Alkuun näytti siltä, että putipuhdas valkoinenhan se on. Hampaiden pesun jälkeen näytti jo siltä, että voisikohan siinä kuitenkin olla viivanpaikka. Ja tarpeeksi, kun sen kanssa kiersi eri valoissa pitkin asuntoa niin alkoi mietityttään, että voisikohan siinä olla jotain enemmän. Kysymys kuuluu, saatteko kyseiseen testiin paljon viivapaikkoja? Reilusti testiajan jälkeen (yli puoli tuntia) testissä on havaittavissa selkeä ja mielestäni punertava, mutta haalea viiva. Pelottaa, että tässä turhaan innostuu! Etenkin, kun olin jo henkisesti valmistautunut siihen, että ei tärpännyt. La tai su pitäisi alkaa menkat.

Oireita ei ole. Paitsi, että rinnat on ehkä tänään ollut hieman arat. Normaalisti ovat jo kipeät aiemmin. Muuten ei mitään ihmeellistä. Pregnylin pistosta 13 päivää.
@Mmohini tein kans tänään rfsu:n herkän, 6päivää ennen testin. Viivanpaikka/Haamu siihen tulee kun kääntelee eri valossa ja kännykän kuvankäsittelyllä säätää kontasteja. Mut ei mitään punertavaan viittaavaa väriä. En oo koskaan aiemmin tehnyt tuota herkkää testiä, nii en tiiä miten testi käyttäytyy. Onestepin herkkää en ole löytänyt kaupoista. Menkat pitäis alkaa 6 pv päästä, ke 14.10, ajattelin tehdä seuraavan testin 12.10, jolloin testissä todennäköisesti näkyisi jotain mikäli jotain positiivista olis tapahtumassa. Tässä kuvassa ei ole muokattu värejä, vain otettu liuska pois kotelosta ja hieman rajattu kuvaa.

 
@Mmohini tein kans tänään rfsu:n herkän, 6päivää ennen testin. Viivanpaikka/Haamu siihen tulee kun kääntelee eri valossa ja kännykän kuvankäsittelyllä säätää kontasteja. Mut ei mitään punertavaan viittaavaa väriä. En oo koskaan aiemmin tehnyt tuota herkkää testiä, nii en tiiä miten testi käyttäytyy. Onestepin herkkää en ole löytänyt kaupoista. Menkat pitäis alkaa 6 pv päästä, ke 14.10, ajattelin tehdä seuraavan testin 12.10, jolloin testissä todennäköisesti näkyisi jotain mikäli jotain positiivista olis tapahtumassa. Tässä kuvassa ei ole muokattu värejä, vain otettu liuska pois kotelosta ja hieman rajattu kuvaa.

Kyllähän siellä jotain näkyy!
Toivottavasti ei olisi viivanpaikka, vaan lähtisi vahvistumaan <3

Tässä se mun testi tältä aamulta (eri aikoihin kuvattuna). Oli pakko töissäkin uittaa jotain, ja tein ovulaatiotestin, joka olikin positiivinen


Saas nähdä onnistuuko kuvan laitto ja häviääkö taas hymiöt..
 
@Mmohini tein kans tänään rfsu:n herkän, 6päivää ennen testin. Viivanpaikka/Haamu siihen tulee kun kääntelee eri valossa ja kännykän kuvankäsittelyllä säätää kontasteja. Mut ei mitään punertavaan viittaavaa väriä. En oo koskaan aiemmin tehnyt tuota herkkää testiä, nii en tiiä miten testi käyttäytyy. Onestepin herkkää en ole löytänyt kaupoista. Menkat pitäis alkaa 6 pv päästä, ke 14.10, ajattelin tehdä seuraavan testin 12.10, jolloin testissä todennäköisesti näkyisi jotain mikäli jotain positiivista olis tapahtumassa. Tässä kuvassa ei ole muokattu värejä, vain otettu liuska pois kotelosta ja hieman rajattu kuvaa.

Onko sulla mikä dpo? Näyttää samalta kun mun rfsu herkkä dpo10 :) toivottavasti lähtee vahvistumaan ♥ sulla muistaakseni oli niin lupaavia oireitakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja KirJoh89
Kyllähän siellä jotain näkyy!
Toivottavasti ei olisi viivanpaikka, vaan lähtisi vahvistumaan <3

Tässä se mun testi tältä aamulta (eri aikoihin kuvattuna). Oli pakko töissäkin uittaa jotain, ja tein ovulaatiotestin, joka olikin positiivinen


Saas nähdä onnistuuko kuvan laitto ja häviääkö taas hymiöt..
Tämäkin on mun mielestä selkeästi punertava eikä vaan viivanpaikka. Mä oon saanut onestepeillä viivanpaikkoja mut ei ne oo koskaan näkynyt kameraan noin selvästi saati punertaneet. En toki nyt tässä kierrossa ku raskauduin nii testannut näillä mut mun negakiertojen viivanpaikat ei ainakaan ollut noin selkeitä.
 
Onko taalla ketaan kuka raskaana/ollut raskaana 35-36 vuotiaana? Olen aina ajatellut etta viimeistaan lapset 35v mennessa. No meilla on kaksi lasta (2016&2019) ja haaveilen viela kolmannesta.
Onko yli 35v erilainen raskauden seuranta vai riippuu tapauksesta? Minun molemmat raskaudet sujuneet ongelmitta ja lapset syntyneet rv42+0 ja 41+2.
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23 ja minttuni
@Tiukuna tänään Dpo 10. Sain ovisplussan kp 12. Tää kierto on kyllä ollut todellista piinailua.

Ovisplussa kp 12, tällä kertaa tallettelut joka toinen päivä heti menkkojen loppumisen jälkeen ja jatkuen koko kierron. Ovista en ole tikutellut kuin tuon toisen kerran, silloin kun aloitettiin yritys, testasin silloin kertaalleen ja oireet ja ovisplussa selkeästi tunnistettavissa.

Melko nopeasti ovisplussan jälkeen alkoi värinöitä ja tuikkimisia kohdun alueella tuntea. Rinnat turposi myös melko nopeasti ja tulivat aroiksi, sekä verisuonet enemmän pintaan. Tässä kierrossa aspiriini ovisplussasta saakka käytössä (50 mg) sekä dpo 5 punaviinilasillinen. Tihentynyttä vessakäyntiä myös. Mahdollisesti aspiriinista johtuen lämmöt ei hirveästi kohonneet, mutta dpo 6 saakka ne on melkein poikkeuksetta olleet 36.8'c. Normilämpö mulla ollut 36.4/36.3'c.
Mutta siis hyvin vähillä oireilla tämä kierto. Toivottavasti olis hyvä merkki se.
 
Onko taalla ketaan kuka raskaana/ollut raskaana 35-36 vuotiaana? Olen aina ajatellut etta viimeistaan lapset 35v mennessa. No meilla on kaksi lasta (2016&2019) ja haaveilen viela kolmannesta.
Onko yli 35v erilainen raskauden seuranta vai riippuu tapauksesta? Minun molemmat raskaudet sujuneet ongelmitta ja lapset syntyneet rv42+0 ja 41+2.
Mö oon pian 37v. ensisynnyttäjä, tällä hetkellä rv33. Ihan normiseuranta ollut ja raskauskin sujunut ongelmitta. :)
 
Onko taalla ketaan kuka raskaana/ollut raskaana 35-36 vuotiaana? Olen aina ajatellut etta viimeistaan lapset 35v mennessa. No meilla on kaksi lasta (2016&2019) ja haaveilen viela kolmannesta.
Onko yli 35v erilainen raskauden seuranta vai riippuu tapauksesta? Minun molemmat raskaudet sujuneet ongelmitta ja lapset syntyneet rv42+0 ja 41+2.
Olin 36v kun esikoista odotin, ihan normaalit jutut oli. Ei mitään erikoisseurantaa.
Oisko se niin et vasta yli 40v on riskiraskauksia ja niitä sit seurataan tarkemmin. Näin muistelisin.

Nythä ite oon 39v ja toka on yrityksen alla. Edellisessä miulle tuli raskausmyrkytys, et jos nyt onnistuu raskautuminen, on seuranta sen takia ainakin. Tai niin neuvolalääkäri ainaki sanoi.
 
Mulla ei oo ikinä kuukautiset olleet sekaisin, ja nyt oli tämä kahden päivän tuhru. Nämäkö ne oli? Tein ffsu r- testin (tunnin pidätyksellä) nega. Kannattaako testata enää vai aloitanko ovis tikutuksen? Kannattaako sekään, voiko ovista tullakaan jis menkat jäi tuhruksi? Oli ultrattu 6mm limis ja 10 mil folli ennen Ovista.
 
On:
Nyt kp 18, seksiä ollut kivasti tasaisesti joka toinen pvä tässä kierrossa. Mun piti tikuttaa ovulaatiota, ja pari tikkua pissasinkin, mutta sitten unohdin koko jutun :D se on varmasti kyllä vaan hyvä juttu. Nyt sitten odotellaan, toivottavasti vähän maltillisempi kuin viime kierrossa. Koittanut pitää itseni kiireisenä ja keskittyä muuhun. Mitään oloja ei oo pahemmin ollut, maanantaina ehkä oli ovis, kun alaselkää ja vatsaa jomotteli. Mikäli niin, niin nyt ois sitten dpo 3. Pysyttelen varmaan jonkun verran myös palstalta pois, niin pysyy ajatukset paremmin muissa jutuissa.
 
Onko kenelläkään ollut kovia repäisykipuja alavatsalla kierron alkupuolella? Vuoto loppui sunnuntaina ja nyt ollaan kp 9. Useamman kerran tänään tuntunut kovia repäisykipuja alavatsalla. Ovulaatiostakaan tuskin on kyse, koska siihen pitäisi olla aikaa vielä melkein viikko.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kenelläkään ollut kovia repäisykipuja alavatsalla kierron alkupuolella? Vuoto loppui sunnuntaina ja nyt ollaan kp 9. Useamman kerran tänään tuntunut kovia repäisykipuja alavatsalla. Ovulaatiostakaan tuskin on kyse, koska siihen pitäisi olla aikaa vielä melkein viikko.
Mulla alkoi repäisevät kivut oikealle painottuen ennen vuodon alkua. Perusmenkkakivut ja sitten taas jatkui kivut oikealla. Lääkkeet sekoitti kiertoa, uuder follikkelit alkoi kypsymään todennäköisesti ennen vuotoa. Ja tosiaan kp 8 tuli jo ovisplussa ja illalla oli kovat kivut. Ovista odotin vasta kp 13 tienoille. Repäisykivuksi voisin kuvailla, mutta en ole ihan varma, miltä repäisykivut voisi tuntua.
 
Nuorena äidiksi
Oho.. xd

mä vannoin itselleni etten ikinä tule ostamaan mitään testejä ennen kuin menkat on varmasti myöhässä. Noh, nyt mä sitten sain itseni kiinni siitä, et ajattelen kovasti ovistestien ostamista :D kamalaa tajuta et täytyy tosissaan nyt kuristaa itseään niskasta ettei anna lupaa ajattelulle. Mut olishan se hiton kiva tietää.. ;D
 

Yhteistyössä