Pakko tulla huuteleen koska samaistun niin paljon! Nyt viimeisimmässä, ja myöskin plussakuerrossa, mulla meni varmaan tuo 50e testeihin. Oli liuskaa, puikkoa ja digiä. Suurimman osan tein dpo10 jälkeen jolloin sain ekan haamun. Ja myös kierrossa ennen tätä on aina vähintään 10e mennyt pc liuskoihin jotka suunnilleen sen 1e/kpl.Onnittelut plussanneille
tässä mietin kaiken järkeä, esim tämän, tilasin sieltä sun täältä r-testejä yli viidellä kympillä ei tartteis tuhlata ku yhteen ku malttais oottaa vaik viikon et on menkat myöhässä, mutta kun tää hulluus
ebaysta tilailin sikahalvalla, esim 20kpl herkkiä tikkuja yht 3.35€
ja babyplanista 25eurolla, raskauskeijulta ym... apua
Mulla ainakin aspiriini tuntuu laskevan lämpöjä. Vähän harmittaa, että menin edellisessä kierrossa sitä taas kokeilemaan, tosin vain neljänä päivänä. Kerran popsin oviksesta menkkoihin. Tulevaisuudessa saavat pysyä purkissa, vaikka ei kait se kiinnittyminen pelkistä lämmöistä kiinni.Omanapailua
Aikalailla oviksesta alkaen ollut rintojen arkuutta ja palelua. Lämmöt pariin otteeseen olleet 36.8, mut
Pääasiassa 36.4 (mulle normilämpö). Mietin, et pitääköhän se aspiriini lämpöä alempana ja aiheuttaakohan se tuota tissituntemusta?
Tuntuu siltä, että nää piinapäivät on todella hitaasti eteneviä ja senkin takia roikkunu jopa useita kertoja päivässä käynyt tsekkaamassa mitä muille haaveilijoille kuuluu.
Oon jo tarkistanut lasketun ajankin, et mikä olis, jos tässä kuussa tärppäis. La olis 24.6. Juhannuslapsi olisi silloin.
Viimeyönä näin taas raskausaiheisen unen, olin unessa just aamulla saanut plussan raskaustestiin ja pohdin, että mitäs sitä nyt saakaan syödä. Mitkä olis ne kaikkein tärkeimmät ainesosat, mitkä tukisi kehittyvän alkion kehitystä. Vielä en ole aiheesta ehtinyt etsiä tarkemmin tietoa. Oisko jollain jotain linkki-ideoita aiheesta?
Mulle tosiaan lääkäri sanoi asprinista olevan enemmän haittaa ku hyötyy yritysvaiheessa ja just häiritsis sitä kiinnittymistä.Spämmätään vielä viime kierron käyrä:
Aspiriinia popsin dpo 4-7. Melkein innostuin tosta dpo 9 dipistä ja vielä enemmän siitä, ettei lämmöt tippuneet jo kahta päivää ennen menkkoja. Mut eihän nämäkään mitään tarkoittaneet.
Mulla vihloi rintoja kierron loppua kohti. Kierukan kanssa ei ollu mitään vastaavaa, ja tää edellinen olikin nyt eka ”luomukierto” pitkään aikaan, joten luulen, että monenkirjavat pms-oireet selittyy sillä.Olipa kiva lukea teidän kuulumisia! Viikonloppu meni mulla vähän synkissä vesissä, mutta eiköhän täältä taas nousta ja pidetä tavoite mielessä
Reagoiko teillä tissit negakierroissa mitenkään? Tapahtuuko silloin missään vaiheessa kipeytymistä?
Yleensä rinnat kipeytyy 3-7 päivää ennen menkkoja. Nyt ei onneksi kipeytyneet.Reagoiko teillä tissit negakierroissa mitenkään? Tapahtuuko silloin missään vaiheessa kipeytymistä?
Onnea matkaanTänään dpo 15/4+1 ja sain digiin jo 2-3 mut voi siirtää kiertolistalta plussanneisiin. Jään kyl viel seuraa teidän kuulumisia.
Kaupallinen yhteistyö: Ainu
Lapsiperheet huomio! Etsimme tuotetestaajia ihanille Ainu-tuotteille – hae mukaan nyt!